ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  VipShow  |  TechSvět



třista z místa (26.3.2024 20:57)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (24) Komentovat Nezobrazovat

třista z místa (Dezοlát) (29.3.2024 8:20)
Možná tě plete to, že na většině videí s rychlostmi přes 300 km/h nefigurují cestovní auta ale takové ty jakože závoďáky typu Ferrari, kde je "řev motoru" záměrem výrobce. Kdy se majitelé těchto nástavců na penis ukájejí tím, že si koupí hlučné auto a pak obtěžují okolí tůrováním motoru.

třista z místa (Dezοlát) (29.3.2024 8:19)
dudomil: 300 km/h jsem osobně nikdy nejel, ale 250 km/h jsem párkrát jel. A i v takovém Mercedesu střídy S protihlukovými vychytávkami typu dvojitá skla apod. převažuje aerodynamický hluk a hluk od kol nad hlukem od motoru. A i v těch 250 km/h je ten aerodynamický hluk a hluk od kol násobně vyšší než při 150 km/h. A například zde nějaký řev motoru neslyším: https://youtu.be/LO0PgyPWE3o?t=350

třista z místa (dudomilRP (28.3.2024 23:31)
@dezolat našel bys mi prosim nějaké video, kde ve fosilu neni při 300 km/h slyšet řev motoru?

třista z místa (WTH) (27.3.2024 15:04)
tuw: Za cenu toho "normálního" auta si člověk může pořídit 3x Dacia Sandero a ještě mu zbyde na benzín do každýho z nich a stane to stejnou práci. Krom zbytečně drahých píčovin s monitorem místo palubní desky to nic neplní.

třista z místa (pambu) (27.3.2024 11:45)
tuw: A u toho taky mohlo zůstat. Malý a lehký elektro něco jako citigo až fabia do města a okolí ideál, nesmrdí, nehlučí. Ovšem elektro není pro někoho, kdo musí během dne objet Praha - Ostrava - Zlín a zpět. Aspoň v současnosti ne.

třista z místa (Dezοlát) (27.3.2024 11:37)
Pro jistotu polopaticky (hnidopichy upozorňuji, že čísla nelze brát absolutně): Při 150 km/h má šum/hluk tvořený automobilem hladinu dejme tomu 40dB a řeč fejkaře 60dB. Při 300 km/h šum/hluk tvořený automobilem vzroste na 60dB a fejkař zvýší hlas na 80dB. Automatika záznamového zařízení nebo dodatečná úprava provede kompresi dynamiky tak, že tu hlasitou pasáž "stáhne dolů" o 20dB. (Šum tvořený záznamovým zařízením nijak neřeším). Je z toho konečně jasné, jak to myslím?

třista z místa (Dezοlát) (27.3.2024 11:10)
Spimfurt zjevně nepochopil, že tím "šumovým/hlukovým pozadím" jsem nemyslel šum tvořený záznamovým zařízením ale šum/hluk tvořený "automobilem". Neboli jedná se o odstup mluveného slova od tohoto šumění/hluku. Co se týče komprese dynamiky, tak například u moderních metod "mršení hudby" v rámci Loudness War se samozřejmě používají i jiné metody než zmíněné srovnání úrovně tichých a hlasitých pasáží. To už je ale jaksi mimo téma úplně.

třista z místa (SpimfurtRP (27.3.2024 11:01)
dezolat smichal odstup signalu od sumu s kompresi dynamiky.

třista z místa (kakamura) (27.3.2024 10:44)
nejneobhospodařovávatelnějšími pěkná propagandistická přednáška, máš za odkaz na ni bludišťáka

třista z místa (Dezοlát) (27.3.2024 9:11)
Případně je možné, že ta komprese dynamiky ("čachrování" s hlasitostí) probíhá už během záznamu zcela automaticky. Měl jsi někdy v ruce například diktafon?

třista z místa (Dezοlát) (27.3.2024 9:09)
tuw: Mám pro tebe malé tajemství: Na barvě hlasu by sis mohl všimnout, že ten fejkař se stoupající rychlostí mluví čím dál hlasitěji. Skoro určitě taky používá takzvaný náhlavní mikrofon, jehož charakteristiky taky taky hodně pomůžou. A na výslednou nahrávku aplikuje takzvanou kompresi dynamiky - neboli srovná celkovou hlasitost tak, aby byla stejná jak při 150 km/h, tak při 300 km/h. Aby zamaskoval to, že čím dá víc křičí. Co to udělá se šumovým/hlukovým pozadím, by mohl pochopit i "jaderný fyzik". ;-)

třista z místa (Dezοlát) (27.3.2024 9:00)
tuw: To jako že věříš tomu, že aerodynamický hluk a hluk od kol jsou i ve skutečnosti prakticky stejné ve 150 km/h i 300 km/h? :-D

třista z místa (nejneobhospodařovávatelnějšímiRP (27.3.2024 8:52)
dobrá přednáška [odkaz]

třista z místa (tuw) (27.3.2024 8:49)
Já jsem EV fascinovanej od dob Elona Muska. Dřív bylo elektro ve formě mikroautíčka, co dojede 30 km. Až Elon z toho udělal normální auto s normálním dojezdem a normální cenou, co dokáže uspokojit 99 % zákazníků. A na týhle demonstraci je krásný, jak dokáže letět 300 km/h a pořád slyšíme bez problému jeho hlas a je ticho. Který auto umí nabídnout takovou pohodu?

třista z místa (DenisFazekashiRP (27.3.2024 8:31)
Já furt nechápal, co lidi na tý elektromobilitě mají, a teď je mi to konečně všechno jasný.

další...