ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  ByznysDeník



chemtrails (3.2.2020 18:47)
+ x !  Známka: 1Váha: malá


Komentáře (18) Komentovat Nezobrazovat

chemtrails (bohynRP (18.2.2020 6:08)
Palivo zacali vypoustet az na finalnim priblizeni, kdy motor znovu uklidnil a meli ho pod kontrolou. Nevim jestli tohle opravedni zalejt mesto z male vysky kerosinem, misto toho ho spalit nebo vypustit na more. Navic to nerekli ATC.

chemtrails (Tunak) (16.2.2020 6:37)
Palivo sa vytusta iba keď je lietadlo vo veľkých sračkach, inak lietadlo krúži pri letisku, aby ho spotrebovalo... Aspoň trocha ekológie...

chemtrails (Mr. QRP (4.2.2020 15:59)
ale piču, je to reverz, normálně těží ze vzduchu kerosin.

chemtrails (hornova_klauzuleRP (4.2.2020 10:09)
Kdy se vymyslelo, že ocet je všelék na chemtrails, "negativní energii", na dokonalou dezinfekci všech ploch proti všemu (především u ledniček), snad i proti čtení myšlenek... Prostě je to podle konspirátorů tak univerzální, že to musí být lobby výrobců octu :-D

chemtrails (SpimfurtRP (4.2.2020 6:59)
kdo voctuje, toho nedostane ani wikipedia

chemtrails (Solim) (4.2.2020 5:25)
Koukám, že Wikipedia zase jede, co ekšperti?

chemtrails (FakírRP (3.2.2020 23:51)
Nejrychlejším způsobem, jak se paliva zbavit, je ho vypustit do vzduchu. Jsou celkem přísná pravidla, kde a jak to dělat a vždy to musí probíhat v koordinaci s ŘLP. Jsou ale i letadla, která trysky k vypouštění paliva vůbec nemají, např. Boeing 737. U něj je MTOW sice pořád vyšší, než MLW, ale je to celkem blízko (cca 13 tun u plně naložené -800), takže pravděpodobnost, že se bude muset zbavovat velkého množství paliva v krátkém čase je tak nízká, že to Boeing nepovažoval za nutné.

chemtrails (FakírRP (3.2.2020 23:44)
ad vypouštění paliva - všichni máte v podstatě pravdu, nejblíž je OmeGa. Většina současných dopravních letadel má maximální hmotnost při vzletu (MTOW) výrazně vyšší, než maximální hmotnost při přistání (MLW). Je to dáno především rozdílným charakterem namáhání konstrukce při obou manévrech. Pokud letadlo potřebuje nouzově přistát a jeho hmotnost by v okamžiku přistání přesahovala MLW, musí se zbavit části paliva, aby se dostalo pod MLW. To je hlavní důvod, velikost potenciálního fireballu tu nehraje roli.

chemtrails (sadfsafsd) (3.2.2020 20:52)
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/clanek/dopravni-letadlo-v-los-angeles-vypustilo-palivo-na-detske-hriste-40309948

chemtrails (propediotikaRP (3.2.2020 20:34)
Ak by to bolo chemtrails, tak by video bolo natacane vertikalne

chemtrails (OmeGa.) (3.2.2020 20:33)
plne nalozene a natankovane lietadlo nie je schopné pristáť, je príliš ťažké Fuel dumping nie je nič výnimočné, no v tejto výške to musela byť ozaj emergency

chemtrails (10star) (3.2.2020 20:17)
ano, nizka hmotnost - kratsi brzdna draha... a nizsi riziko velkeho pozaru v pripade ze se pri pristani neco nepovede

chemtrails (yxusRP (3.2.2020 20:00)
zyzyzy: kuli vaze letadla... pri nouzovem pristani je treba co nejmensi hmotnost a minimalizujes moznost velkeho pozaru...

chemtrails (zyzyzy) (3.2.2020 19:54)
proc to palivo musi vypoustet, proc s nim nejde pristat a pouzit jindy, nebo odcerpat?

chemtrails (FakírRP (3.2.2020 19:38)
Wolfajs: já teda napočítal tři vysunuté podvozkové nohy, což by u tohohle airbusu mělo být všechno...

další...






Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...