MotorGuru  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  VipShow



sebrat i rodnej list (23.9.2021 21:45)
+ x !  Známka: 1Váha: střední


Komentáře (24) Komentovat Nezobrazovat

sebrat i rodnej list (lubaRP (24.9.2021 22:16)
V pohodě soudruzi z Aček to vyklepou a za tejden je to v česku jako krásně zajetá topovka po dědkovi :-D

sebrat i rodnej list (.:Gembler:.RP (24.9.2021 18:45)
hmm, a pak že hořej hlavně EV

sebrat i rodnej list (Třetí patro) (24.9.2021 17:33)
Prostě paráda.

sebrat i rodnej list (bubak.cz) (24.9.2021 17:08)
A pokud by měnil v servisu čerpadlo v nádrži, a servis by zapomněl/vykašlal se na nasazení těsnění... pak stačí aby tankoval až když svítí hladový oko, vždy za čtyři stovky, jako to vídám na benzínce u ostatních :-D, pak by to ani nemusel vědět

sebrat i rodnej list (bubak.cz) (24.9.2021 17:04)
Verze bez sportovního podvozku a nárazníků má prakticky určitě otevřenej diff, takže od něj to nebude. Mohly se tam teoreticky hřát brzdy, pokud by měl aktivní stabilizaci. Spíš to bude ale tím že výfuk ležel na trávě (svody jsou napravo, výfuk jde pod sedadlem spolujezdce, odkud se přesouvá dozadu na stranu řidiče. po cestě jsou tuším dva tlumiče a katalýzátor; mezi ním a kastlí je, kromě volnýho prostoru, ještě tepelný štít), a od ní pak může chytnout spousta věcí, ať už guma. Oheň by olizoval i nádrž

sebrat i rodnej list (Lecsó Pityó) (24.9.2021 13:00)
možno to auto už nechcel

sebrat i rodnej list (repa) (24.9.2021 12:30)
zkusil vystoupit a nastoupit?

sebrat i rodnej list (ehraeha) (24.9.2021 12:07)
to chtelo jen trochu vic to drzet pod plynem

sebrat i rodnej list (RoumenR (24.9.2021 11:05)
Z banalniho zapadnuti totalka. OMG

sebrat i rodnej list (Tomasso) (24.9.2021 8:56)
Typicky PEBSWAS

sebrat i rodnej list (reborn-czRP (24.9.2021 8:52)
diagnóza jasná => kšiltovkóza

sebrat i rodnej list (Dr.Str.RP (24.9.2021 6:54)
(JM) Od motoru vede dozadu výfuk. Narozdíl od motoru je výfuk chlazený pasivně, ale přitom jde o druhé nejžhavější místo v autě. Od prostoru posádky bývá oddělený plechem, občas tam bývá izolace, ale hlavně je izolován distančně - kolem bývá pár centimetrů vzduchu. Navíc bývá uchycen volně kvůli vibracím. No a teď si představ, že tůruješ motor, výfuk se nechladí a je vahou auta přitisknutý k prostoru posádky. Nevím, co tam chytlo jako první, ale tohle mi přijde jako nejpravděpodobnější příčina.

sebrat i rodnej list (Bobby3) (23.9.2021 23:06)
Příčina je jasná, pustil směrovky :-D

sebrat i rodnej list (adamsRP (23.9.2021 22:56)
A tak zase ušetřil za vytáhnutí, no.

sebrat i rodnej list (LemonFRRP (23.9.2021 22:46)
mne sa zdá, že sa ráfik zvnútra kolesa trie o asfalt a hádže to tam iskry (na pár framoch to vidno). Príde mi to najpravdepodobnejšie, pri otáčkach, čo ten chuj dáva. Ten pán bol skutočne kokot, definícia šialenstva je robiť stále to isté dokola a vždy očakávať iný výsledok. Pričom stačilo zohnať druhé auto a ťažné lano, prinajhoršom traktor. Kokotsky sa tam už ocitol, kokotsky to zavŕšil.

další...






Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...