ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  Pravda24



2011-Audi-R18-TDI-1 25.06.2011 
Obrázek 2011-Audi-R18-TDI-1
ZastavtePlytvani debilni akustika Got that taken care of Alte Schadenfreude RobotsWilTakeYourJob KratkaPamet
Komentáře (20) Komentovat Nezobrazovat

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (M.I.R.RP (26.6.2011 10:25)
To jsou všechno silácký kecy :)

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (Ondra640RP (26.6.2011 9:33)
Plyn do sporaku, nafta do lokomotivy a benzin do auta

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (kajencikRP (26.6.2011 2:51)
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN!!! Kdyby měly diesely v le mans stejné podmínky jako benzínová auta tak si ani neškrtnou.

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (Scavender) (25.6.2011 20:43)
Ano nafťáky sou starý držáky, jezděj na vzduch a tak vůbec...

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (Lord) (25.6.2011 17:16)
zlatej starej benzin bez nejakych turb. Jsi pamatuji kdyz me znamej svezl starou m5 bavem v benzinu neskutecnej zazitek

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (M.I.R.RP (25.6.2011 16:04)
No, to už je pekelnej rozdíl, to uznávám :)

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (sennaRP (25.6.2011 16:02)
Ja vim ze nejde objem primo srovnavat. Ale v dnesni dobe kdy vsechno meli dopredu spocitany bylo FIA moc dobre jasny ze tak velkou propast benziny nedozenou. Ruku do ohne za to nedam ale mam pocit ze v roce 2009 meli benziny limit 4,0L kdezto diesely 5,5L a to je sileny. :-( Na nekterejch tratich byli o 4 sekundy rychlejsi.

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (RoflMao) (25.6.2011 15:35)
Tak jako jo... Kroutak to ma impozantni. Ale benzin je benzin. Sportak by nemel smrdet sazema, ale spalenym benzinem. ;-)

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (M.I.R.RP (25.6.2011 15:35)
Nechci tady nijak protěžovat koncern, akorát se na tom dá krásně ilustrovat, jak to je. Ještě jedno srovnání, Golf 4, 1.9 TDI 110 kW vs. 1.8T 110 kW a na zrychlení vyhrává zase benzínová verze. Pravidla LeMans jdou tedy mimo mě, takže tohleto je asi to nejkvalitnější, co ze mě vylezlo :) Ale chci tímto srovnáním jen postavit nějaký fakty za to, co jsem napsal. A tedy že nemůžeš srovnávat objem dieselových a benzínových agregátů. Ty motory jsou úplně jiné a jinak reagují.

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (M.I.R.RP (25.6.2011 15:24)
Musíš brát v potaz to, že objem motoru a velikost turba není vše. Turbobenzín s menším objemem byl vždycky svižnější, než turbodiesel s větším objemem. Nemusím ano chodit daleko pro srovnání, 2.5 TDI V6 110 kW vs. 1.8T 110 kW například v Superbu nebo Passatu a ta 1.8T je prostě lepší.

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (sennaRP (25.6.2011 15:15)
Jo je to komplikovany.. poslednich uz asi 5 let diesely v LeMans naprosto dominujou ale pravidla sou nastaveny nefer, maj vetsi objem nez benzin a snad i vetsi turba coz v kombinaci s mensi spotrebou je smrtici. Asi zasahla eko-mafia

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (vsh) (25.6.2011 13:00)
5thWheeL: to je tak trochu polopravda, az nepravda... kdyz se pravidla pro dizly v LM zavedla, mely mnohem vetsi zvyhodneni proti benzinovym prototypum.. a druha vec je ta, ze kdyz Audi do LM vstupovalo, byla to zdaleka jedina tovarna s mnohonasobne vyssim rozpoctem, nez ostatni soukrome, nebo polotovarni tymy..no a vubec, poslechnete si jak zni onboard audi nebo peugeotu a pak si dejte onboard nejakeho benzinoveho prototypu, at vite jak ma znit zavodni motor...

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (5thWheeL) (25.6.2011 11:56)
pokud se nemylim, tak tohle je special postavenej pro zavod 24 Heures du Mans (čili 24 hodin Le Mans) a tyhle auta jsou zcela vyrovnany s konkurenty na benzin. Na tehle urovni je ale dost tezky neco srovnavat. A v rovine normalnich aut jsem mam radsi naftaky, i kdyz jezdim benzinovym autem

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (M.I.R.RP (25.6.2011 11:46)
To jsou kecy, že servis u nafty stojí víc. Hloupá fáma. Je to stejný. Taky jsem v tom žil. Pak jsem se projel v TDI a říkám si, že bych přece jen nemusel kupovat benzínový auto, že to špatně nejede, žere to hovno. Tak jsem se potom začal pídit. O auta se zajímám a snažím se dost dopodrobna, takže jsem vyšpekuloval co se dalo a zjistil jsem, že to vyjde na stejno.

2011-Audi-R18-TDI-1.jpg (JendaX) (25.6.2011 11:24)
Mam 1,9TDi 92kW ve skodovce, najeto 220k , vymeneny jenom rozvody, motor je stale v suprovej kondici.. Myslim si, ze to sou dobry motory.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...