TechSvět  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  ByznysDeník



33 raptorov 22.11.2023 
Obrázek 33 raptorov
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (25) Komentovat Nezobrazovat

33_raptorov.jpg (KaldaRP (28.11.2023 10:15)
blm: samozrejme a americani uz o tom toci dokumentarni serial a tady je uvod [odkaz]

33_raptorov.jpg (clockworkerRP (23.11.2023 9:20)
dsfddsfds má pravdu. Navíc je samozřejmě možné na menším motoru stavět víc různých vehiklů.

33_raptorov.jpg (ujoRP (22.11.2023 19:38)
blm v prestrojeni 3: rusové jsou všude první, díky Američanům....

33_raptorov.jpg (Djslldl) (22.11.2023 18:15)
Blm: jdi se zabit, ufnukanej debile :D

33_raptorov.jpg (blm v prestrojeni 3) (22.11.2023 18:04)
Zase plny drzky kecu. Rusove byli na Mesici driv nez Americane, jen je to pro ne rutina, nechlubi se tim jak buzny. Lunochody se ovladaly manualne, bylo na nich tlacitko, jak by asi jezdili vy dementi?

33_raptorov.jpg (Ňouma) (22.11.2023 16:26)
Kua tady je to samej raketovej inženýr

33_raptorov.jpg (dsfddsfds) (22.11.2023 16:01)
Argent: jeden z důležitých důvodů velkého množství menších motorů je rozsah regulace tahu. Každý motor má určitý minimální tah a raketa s jedním výkonným motorem není schopná měkce přistát. Zato SpaceX může vypnout 2/3 motorů a rázem má minimální (celkový) tah o 2/3 nižší. Při stejném maximu.

33_raptorov.jpg (hirdRP (22.11.2023 15:49)
@medabeda raptory jsou nové, ale Musk už u verze 1 došel k tomu, že jsou na hovno a pro jejich misi (kolonie na Marsu) nevhodné, v budoucnu chce vyvinout nový motor. Ale aby neztráceli čas, udělali zatím alespoň raptor v2. Zdroj: Elon Musk by Walter Isaacson

33_raptorov.jpg (František+Koudelka) (22.11.2023 14:40)
prazsky chytrak: Závod o měsíc prohráli z mnoha jiných důvodů než pouze kvůli N-1. Ta sama o sobě byla těžce nevyzkoušená. To že dříve raketa s 30 motory neuspěla neznamená, že neuspěje ani dnes. na N-1 měli problém tuším s tím že se rozvibroval sloupec kapaliny v potrubí, které prasklo. Dnes máme mnohem hlubší poznatky o tomto druhu problému a dokážeme mu předejít.

33_raptorov.jpg (medabeda) (22.11.2023 14:09)
Jo N1 byl zajímavý stroj. Ale tam byl myslím zásadní problém že ty motory nešlo testovat, z konstrukčních důvodů jak jste je jednou zapálil tak jste musel letět. Což je sakra problém když nevíte jestli budou fungovat a jestli jsou všechny ok. žádný zážehový test nic. Pak něco nefunguje jak má a celá synchronizace jde od háje, zvlášť s tehdejší technikou. SpaceX jede rychlé prototypování takže to že jim jedou všechny motory už s druhým testovacím prototypem je docela úspěch. Další 4 mají ve frontě.

33_raptorov.jpg (NedosRP (22.11.2023 13:42)
raptorov je nějakej rusák? Vydím tam jenom raketový motory.

33_raptorov.jpg (prazsky chytrakRP (22.11.2023 13:30)
@aj bača, to neni tak uplne pravda. treba russaci meli na N-1 30 motoru a pokud vim, nikdy se jim je synchronizovat nepodarilo. to, ze nedokazali odladit N-1 byl jeden z hlavnich duvodu, proc prohrali zavod na Mesic. ostatne i chujom ze Space-X minule asi 4 motory nenaskocily vubec a par dalsich zhaslo po startu

33_raptorov.jpg (aj bača) (22.11.2023 13:11)
To vie každý chuj, spojiť viac motorov a machrovať. Akoby som zviazal 33 potkanov do tvaru ovce a prcal ich, tak stále prkam potkany a nie ovcu a to je zásadné.

33_raptorov.jpg (slavek-RP (22.11.2023 12:53)
Dal bych tam místo toho několik stovek černých cyklistů.

33_raptorov.jpg (medabeda) (22.11.2023 12:48)
Raptory jsou úplně nově vyvíjené motory, s předchozímy merliny nemají téměř nic společného. úplně jiný typ spalování, úplně jiné palivo. Menší motory jsou pravděpodobně lepší v poměru váha versus síla a druhá věc je spolehlivost. I při ztrátě několika motorů to splní úkol. Což je o to víc důležité pokud se snažíte o rapidní znovupoužitelnost.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...