VipShow  |  Pravda24  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky



At Rozhodne Pes 12.11.2015 
Obrázek At Rozhodne Pes
vlada zaviazala vladu Institute of Philosophy remote control toy Alphabetical Order of Numbers BETWEEN ten and o... RoombaGhost Predator
Komentáře (22) Komentovat Nezobrazovat

At_Rozhodne_Pes.jpg (generál KotlárRP (15.11.2015 14:56)
Za deset dvě nás učili. Ruce povolené.

At_Rozhodne_Pes.jpg (bujačik) (13.11.2015 23:41)
@bartl666 - tak tak, a v druhej pivo (áno pivo, v civilizovaných krajinách je obvyklých 0.5, a v CH bolo pred nejakými 10 rokmi 0.8)

At_Rozhodne_Pes.jpg (torrentonlyRP (13.11.2015 11:54)
Wat: Měl jsem na mysli držení 10/2 nebo 9/3.

At_Rozhodne_Pes.jpg (TucoS) (13.11.2015 11:32)
emkac: I z pohledu ovladatelnosti auta je ideální mít lokty v pozici 9-3 skoro do pravýho úhlu a sedět téměř vzpřímeně. Většina řidičů, co znám, leží za volantem moc daleko...

At_Rozhodne_Pes.jpg (bartl666) (13.11.2015 11:08)
jedna ruka na 12 vy lamy :D

At_Rozhodne_Pes.jpg (emkacRP (13.11.2015 10:08)
tam malo byt: "su z pohladu airbagu"

At_Rozhodne_Pes.jpg (emkacRP (13.11.2015 10:07)
13:50 alebo 14:45 su z pohladu rovnako dobre/zle. Dolezite je, aby ste rulky nemali uplne vystrete, napnute. Vtedy ich airbag polame. Treba mate nastavene sedadlo a volant tak, ze ked ruky polozite cvicne uplne hore na volant, musite byt jednako uplne oprety, druhako na volante musia byt polozene hanky (zapastia, skratka to miesto, kde si samovrahovia podrezu zily, ked to na nich pride). Vtedy pri soferovani mate ruky pokrcene akokeby, mierne od seba do boku a airbag vam ich nezlomi, ale odhodi.

At_Rozhodne_Pes.jpg (omgRP (13.11.2015 7:14)
Tady je ovšem nejdebilnější ten potah na tom volantu, to jsem nikdy nepochopil. A kreténi, kteří "drží" volant jednou rukou uprostřed nahoře, nechť jim airbag tu ruku urve B-)

At_Rozhodne_Pes.jpg (mehhem) (13.11.2015 1:23)
Drzanie volantu je ok, zly je skor volant, ktory ma len tri a nie styri uchytenia smerujuce do stredu. Pri stvrtom uchyteni je mozne mat ruky cca v danej polohe a volat obsluhovat uplne bezpecne aj v nepredvidatelnych krizovych situaciach (proste sa prstami drzi aj to spodne uchytenie). Decko, ktore v behne do cesty nepredvidatelna situacia nie je. Staci sa okolo seba trocha pozerat a clovek sa moze na nieco take dopredu pripravit (obe ruky na volant, noha z plynu a pod.).

At_Rozhodne_Pes.jpg (TucoS) (13.11.2015 0:42)
senna: souhlas. Při 9-3 nejlíp cejtíš, co se děje pod kolama a máš nejlepší kontrolu nad autem. U mě se únava při dlouhejch cestách neprojevuje bolestí rukou nebo zad (na to si lidi často stěžují), ale prostě se mi po 600 km začne chtít spát. Čímž chci říct jen to, že je to asi individuální. Nejsem žádnej rambo, ale ruce mě v autě snad nikdy nebolely a to držím volant poctivě 9-3.

At_Rozhodne_Pes.jpg (DCRP (13.11.2015 0:26)
Jednou rukou telefonuješ, druhou jíš jídlo, levym loktem ovládáš blinkry a pravym řídíš. Řazení zvládneš pravou rukou, která je na volantu. Ono to na rovině drží samo :-D

At_Rozhodne_Pes.jpg (lalauu) (13.11.2015 0:09)
asi nema smysl se zapojovat do debaty o drzeni volantu, kdyz ridim kolenem a v ruce drzim kus zvance :-)

At_Rozhodne_Pes.jpg (Wat) (12.11.2015 23:56)
Vliv na ovladatelnost nema? Zkus mi prosimte rychle uhnout doleva kdyz ti decko vlitne do cesty pri tomhle drzeni a pak si povime.

At_Rozhodne_Pes.jpg (torrentonlyRP (12.11.2015 22:28)
ad airbagy: Není pravda. Bylo to úspěšně vyvráceno v Mythbusters. Vliv na ovladatelnost auta to taky nemá, takže je to o pohodlnosti a zvyku.

At_Rozhodne_Pes.jpg (JirkaCVRP (12.11.2015 22:14)
Když nic nehrozí, držím volant podobně. Pravou ruku na pravý noze (připravená k šaltrpáce), levá někde ve spodní části volantu. Samozřejmě, v Plzni na průtahu mám na volantu nejenom ruce ...

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...