Pravda24  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  VipShow



Autayzima 30.01.2020 
Obrázek Autayzima
gandalf chcivalek bez komentare bezverci brexit benefits oblet plochej zeme Houstne kurva neopravil
Komentáře (23) Komentovat Nezobrazovat

Autayzima.jpg (vmichoRP (26.8.2020 18:30)
A o 2 roky to bude: "hej mercedes, je mi zima ... check engine, visit service, check engine, visit service, check engine, visit service, check engine, visit service, ..."

Autayzima.jpg (YetyRP (31.1.2020 21:31)
podkoní: To máš pravdu, nárazníky jsou dneska přeplácaný. Ale ne u Dacia, tam to je opravdu jenom plast a výztuha ;-)

Autayzima.jpg (SheitanRP (31.1.2020 21:14)
Dacia Duster stojí jako odladěný sedadlo řidiče v MB, tak co pak po tom člověk taky může chtít B-)

Autayzima.jpg (cyklista) (31.1.2020 19:17)
Dacia nikde žádný čidla nemá, natož v nárazníku.

Autayzima.jpg (podkoní) (31.1.2020 8:30)
Yety- asi jsi nepochopil co jsem myslel. Do narazniku se dnes bezne dava mnoho elektroniky, ktera tam opravdu byt nemusi. Pak te tuknuti narazniku (ktery ma slouzit jako prvni narazova zona a tedy by mel jit i s snadno a levne vymenit) na neskutecny penize. A nemluvim o chladici za naraznikem, ale o vnitrku narazniku. Cidla tam treba byt museji, ale uz tam nemusi byt treba system vyhodnocovani cidel, ktery stoji dalsi tisice. Rozumi me si? Ale vyrobcum se to vyplati. Vydelava se na servisu, ne na prodeji.

Autayzima.jpg (YetyRP (30.1.2020 17:06)
(podkoní) (30.1.2020 12:33): Když ono i nárazník za 90 000 (mimochodem, nevím, kam jinam bys chtěl dát chladič když ne za přední nárazník) je mnohem levnější, než co by stála stejná škoda na jiný značce. Chce si to uvědomit, že ceny nejsou stejný jako za socíku ;-)

Autayzima.jpg (L0quch) (30.1.2020 16:19)
Ok tak budu mluvit z vlastni zkusenosti. Klasicka zaruka v MB - 2 roky. Po trech letech se mi dosralo neco na hnaci hrideli, havko se na to nevztahuje a nenapadlo me, dat to jinam nez do MB. Jasne, ze bych ocenil, kdyby byli levnejsi, ale jejichpristup a pece za ty penize staly. Do ceny vozidla by clovek mel zapocitat i servis. Jeden ze zamestnancu si koupil stare bmw 5 a kdyz se mu porouchalo, tak jezdil 4 mesice tramvaji, nez nasetril na servis. Ale na instagramu stejne nejde videt, ze je nepojizdne :-/

Autayzima.jpg (podkoní) (30.1.2020 14:34)
Tak to je jasny. U sluzebaku neresim naklady na provoz ani na servis.

Autayzima.jpg (jdsulin2) (30.1.2020 13:56)
L0quch: to ne, protoze to nejspis budes mit jeste v zaruce a pokud to zpusobis ty, tak to zase resi havarijni pojisteni, ale jak bude auticko starnout a zacne byt potreba menit drazsi veci, tak uz si rozmyslis, jestli to ma cenu menit v autorizovanem servisu nebo to radeji strelit a poridit si nove auto. Klasicky pripad je chlap sluzebak audina, bmw nebo mercedes, ale svoji stary radeji koupi neco levnejsiho - Skoda, VW, Dacia nebo nejakeho francouze (je klááásný). Protoze to uz jde z jejich kapsy.

Autayzima.jpg (MG) (30.1.2020 13:47)
Asi se budu raději přemisťovat v poruchovém Mercedesu než ve spolehlivé Dacii... To jsou zase hlody =)

Autayzima.jpg (L0quch) (30.1.2020 13:02)
jdsuilin2: pochopitelne nepocitam lidi s bmw 3 r.v. 2009, ale predstava, ze se mi vyhnoji neco v 3 roky starem S class, tak bych ho urcite nedal na tyden soukromnikovi do dilny.

Autayzima.jpg (nesmysl ) (30.1.2020 12:46)
Škodu 120 na vás

Autayzima.jpg (podkoní) (30.1.2020 12:33)
Daciie jsem vcelku musel. Pred pul rokem zanam poridila D Logan. Na silnici trefila prase. Vymena narazniku 90 000,. !!! do píči nárazníku !!!. Cely auta asi za 300 000 ale naraznik za 90 000. To je na žalobu výrobce. Ty zmrdi do narazniku naserou všechno, co se tam vejde.

Autayzima.jpg (jdsulin2) (30.1.2020 11:49)
Vlastnici premiovych vozu zase naopak vyuziji radeji autorizovany servis. :D :D :D :D tak ten pobavil

Autayzima.jpg (L0quch) (30.1.2020 10:48)
/dev/urandom: s tou poruchovosti to neni tak jednoduche. Lide co si koupi Daciu, tak pri pomysleni, co by je stal servis, vetisnu zavad neresi nebo hledaji levneho mechanika. Vlastnici premiovych vozu zase naopak vyuziji radeji autorizovany servis.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...