| Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (Noby)        (27.7.2012 18:31) | 
    
      | @vyjeteman: na cestu z kneipy je bezpečné jediné auto: taxík! | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (LexC)        (26.7.2012 21:11) | 
    
      | BMW e 30 m3 prvá m3 sex & sen | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (brekeke)        (26.7.2012 10:41) | 
    
      | @sana - to rozhodne nedela, ono de hlavne o to ze to ma solidni podvozek, motor a speru. To ti desetilety dite nenakresli... | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (ramirez)        (26.7.2012 0:12) | 
    
      | penis extender   | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (vyjeteman) RP        (25.7.2012 19:16) | 
    
      | a je to bezpečné i na cestu z kneipy ..? | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (PaulZy) RP        (25.7.2012 18:06) | 
    
      | Krabice, ale pěkná.   | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (Anonym)        (25.7.2012 16:46) | 
    
      | Myslím že se bavil o cenách dílů na normální modely BMW, ne M-kové.  Jinak ceny dílů konkrétně na starou E30 jsou skoro zadarmo (ne Mko). Jinak takový lehce OT, ceny dílů jsou sice na Škodárny levnější, ale v servise s nima asi budete čaštěji než s BMW nebo Audi   | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (cern0usek) RP        (25.7.2012 16:09) | 
    
      | Stejne drahy dily jak na skodovku, jo? BMW M, jo? Mno nevim, prdelky, to auto ma milion dilu uplne jinejch nez normalni bavorak, treba priplatek za brzdy u Mercedesu E 63 AMG (kdyz chcete ty "zavodni" keramicky) byl asi 290 tisic. Nemyslim si, ze vymena tech brzd bude stejne draha jak u normalni E Klasse. | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (naky) RP        (25.7.2012 15:12) | 
    
      | Zrovna včera ma viezol 24 ročný chalanisko z pravdepodobne lepšie zabezpečenej rodiny, lebo šiel na vlastnom čisto novom meďáku a hovoril mi ako mal M5ku r.v. 2006 a že na našich cestách to malo za dva mesiace totálne rozbitý podvozok, prasknutý disk a podobne. A že tento "avantgarde" si nevie vynachváliť  Ja som mu na to povedal, že sa už pár rokov vozím Mercedes-Benz O 530 N3 L a ešte som na ňom nič nemenil       | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (sana)        (25.7.2012 14:34) | 
    
      | sanka: Vem si malé dítě (v dětech se nevyznám, ale tak staré, aby dokázalo kreslit), řekni mu, ať ti nakreslí auto. Jedno dítě ti nakreslí "krabici s čumákem" (SUV, rodinné auto, džíp, kombík...), druhé dítě ti nakreslí "předek-kabina-zadek" (sedan, sporťák,...). Tadá, zvládlo to, co designéři automobilek. To, že je auto o 10cm vyšší, 10cm širší a má větší kola, ho rozhodně nedělá zajímavé. | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (Švany) RP        (25.7.2012 14:09) | 
    
      | Co 300 000, zachovalý kusy jdou k milionu... | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (bejk)        (25.7.2012 14:00) | 
    
      | čubo prosím: http://goo.gl/YXCz5 | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (sanka)        (25.7.2012 13:57) | 
    
      | sana: jak dlouho jsi nevidel katalogy automobilek? tipuju tak 20let... naopak si myslim, ze to je dnes presprilis prekombinovane a mnohdy az nesmyslne.. (sportovni "terenni" SUV coupe WTFF!) | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (chuck47)        (25.7.2012 13:54) | 
    
      | ja teda pardubickej perník za 300 000 jeste nevidel... | 
    
      | 
 | 
    
      | Car_with_balls_BMW_M3.jpg
        (Necris) RP        (25.7.2012 13:43) | 
    
      | Co s tímhle starým šrotem v cenové relaci uživatele pardubického perníku ?   | 
    
      | 
 |