TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  MyMuži



Extremely-Funny-Car-Accident 05.02.2011 
Obrázek Extremely-Funny-Car-Accident
lepsi to nebude    MluvisZCestyCype PoopBreaks 15rek DiagnozaRoumenisty EscapingToxicWorkCulture
Komentáře (9) Komentovat Nezobrazovat

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (xxx) (6.2.2011 16:01)
na internetu je krasne, ze je kazdy expert na vsechno, ac jeden kazdy vi o danych vecech uplne hovno. opravdu bych se divil, kdyby si autori takoveto reklamy mysleli, ze si to nikdo nevyfoti a nerozesle to dal do sveta. efekt je sporny, ale kazde sireni znacky do podvedomi lidi je ku prospechu. odborne terminy si vygooglete, kdyz tady dokazujete, jak s tim internetem umite. ale asi neumite, protoze primo u viral marketing mate na wiki hadam hned na zacatku, ze funguje i k vybudovani povedomi o znacce.

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (Fish) (6.2.2011 10:40)
A jeste dodatek, viral byva casto zarazovan jako podskupina guerilla marketingu. Tam pak patri jestre treba undercover marketing, buzz marketing atp.

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (Fish) (6.2.2011 10:39)
Neni to viral, je to guerilla. Ac zde to funguje neco jako viral, neni tomu tak, protoze to zcela jiste nebylo zamerem tvurcu. Navic mi to prijde jako dost lokalni. Vital se pouziva predevsim tam, kde de facto cilova skupina je strasne opbrovska - jako treba mobilni operatori. Napr. jak byla reklama na food court singing - to je sice zamyslenej viral, ale uplne k nicemu, protoze ta cilova skupina je strasne uzka a 99% lidi, co to videlo, se tam nikdy nedostane.

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (mrkev) (5.2.2011 22:59)
bodka: Tohle je viral. Tj vtipný obrázek, který si mezi sebou lidi sami rozšíří, aniž by v tom viděli reklamu. Guerilla marketing je přímo to auto, ktere stoji na travniku pod tim poutačem.

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (bodka) (5.2.2011 22:42)
hovorí sa tomu guerilla marketing, nie viral

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (...) (5.2.2011 22:05)
to ma zato ze parkuje na trave. Greenpeace na neho.

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (Peter) (5.2.2011 22:03)
Hovorí sa tomu viral marketing, ďakujeme za príspevok.

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (mooRP (5.2.2011 21:50)
vdaka za to, ze si!

Extremely-Funny-Car-Accident.jpg (Fejtos RP (5.2.2011 21:44)
je nesmylsl aby tvarovana plocha reklamy byla nekolikadilna a takto vypadavaci. Dle mne jde spise o extremni reklamu, kdy opravdu ten mufin je na tom aute schvalne.













Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...