TechSvět  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  HobbyDeník



Fallout Weight Issues 03.07.2012 
Obrázek Fallout Weight Issues
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (16) Komentovat Nezobrazovat

Fallout_Weight_Issues.jpg (Dr.Str.RP (19.3.2021 11:27)
JA2 Byla strašně omezená. Jen pět dlouhých zbraní a konec. Sotva nějaký místo na zásobníky. Hrál jsem to běžně tak, že specialista na noční boj a automaty a šílenec běhal s kvérem a dávkama likvidoval nepřátele dva za kolo, zatímco zbytek týmu běhal za ním a sypal mu zásobníky, popřípadě dorážel zbytky.

Fallout_Weight_Issues.jpg (fagan01) (4.7.2012 21:14)
Jagged aliance 2.. ako priestoru by bolo.. ale sila nie.. a keď bola hráč bol pomalý.. a mal na prd strelbu.. tak sa to muselo kombinovat.. ale je to starinka.. :) mam ju rád

Fallout_Weight_Issues.jpg (qwert397) (3.7.2012 21:39)
Nebo jedna ze starttrek her ... prostě mezipaměť transportéru B-)

Fallout_Weight_Issues.jpg (MilaneseRP (3.7.2012 19:04)
Ujo_Ja: ale hovning, kazda vec ma svuj rozmer a pokud bys (teoreticky) narval do batohu dost veci, dalsi uz by se tam nevesly. jina vec je, ze mnoohem driv si vycerpal vahovej limit, nez rozmerovej. Cajgon: aano, bylo to v BG2. Jinak je to pro collectory peknej voser :(

Fallout_Weight_Issues.jpg (Ujo_Ja) (3.7.2012 17:06)
DarkMirius: to si hral iného Stalkera ako ja. V SoC, CS a CoP bolo obmedzenie len váhové.

Fallout_Weight_Issues.jpg (P.RP (3.7.2012 15:43)
Tak podobně to měl i JA .. tam to bylo zase naopak, že snížení hmotnosti znamenalo víc AP

Fallout_Weight_Issues.jpg (Bobsik(nechce se mi prihlasovat) (3.7.2012 15:25)
ze bych si to pletl se Stalkerem ? =) mozna jo

Fallout_Weight_Issues.jpg (DarkMiriusRP (3.7.2012 14:01)
Nejvic se mi libil inventar ve Stalkerovi, jak prostor, tak vaha, a i kdyz clovek chtel tak vic jak 4 zbrane a 2 brneni proste neutahl...

Fallout_Weight_Issues.jpg (Bobsik(nechce se mi prihlasovat) (3.7.2012 13:42)
ted si nezpomenu, ve ktere hre to bylo, tusim ze to byl Nox ... tam bylo oboji zaraz, jak prostor, tak vaha ... nejblize realite ...

Fallout_Weight_Issues.jpg (UtrumRP (3.7.2012 13:00)
každdopádně to bylo vždy otravné, v Morrowindu jste se myslím po překročení limitu ani nemohli hýbat...

Fallout_Weight_Issues.jpg (Cajgon) (3.7.2012 12:12)
P.: v Baldurs Gate 2 bylo taky něco podobného tuším

Fallout_Weight_Issues.jpg (Behold3rRP (3.7.2012 12:06)
V Discworld 1 a 2 máš přímo Zavazadlo, to ti nestačí? :)

Fallout_Weight_Issues.jpg (P.RP (3.7.2012 11:51)
já si pořád říkám, že ještě někdo nepřišel s nějakým konceptem typu zavazadlo ze zeměplochy? = pouze hmotnost zavazadla, co je uvnitř se nepočítá

Fallout_Weight_Issues.jpg (EllrohirRP (3.7.2012 11:49)
nosnost 125? co je to za slabocha? :o)

Fallout_Weight_Issues.jpg (MM2) (3.7.2012 11:46)
Polda ma zas bezedne kapsy

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...