MyMuži  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  VipShow  |  MotorGuru



InfDef 11.09.2017 
Obrázek InfDef
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (24) Komentovat Nezobrazovat

InfDef.jpg (metac_kozelcuRP (12.9.2017 21:54)
chm ... ... ... za mě koš

InfDef.jpg (..) (12.9.2017 19:49)
Syndikát: já v podstatě souhlasím. Není to anonymní až do nebe. Je to anonymní pro lidi, kteří vědí, co dělají (stejně jako ten tor). Útoky na samotné šifrovací i jiné algoritmy jsou také možné, ale ty by byly možné u libovolně velké kryptoměny/sítě. K investici se to jistě použít dá. Já jsem jen chtěl říct, že autorům a "těm pravým" uživatelům je celkem u prdele, že to není skutečná měna, protože to dnes naplňuje jejich účel. A zítra? Zítřek bude mít svých starostí dost... Ale opět, je to můj názor.

InfDef.jpg (Syndikát Mrdek NeregistrovanýchRP (12.9.2017 13:45)
..: Pokud by šlo o BTC jako zcela nezávislou měnu, dalo by se o reálné privacy uvažovat. Jenže. Pro svou činnost potřebuje BTC docela mohutnou infrastrukturu a jediné co poskytuje, je anonymní transakce BTC-BTC (potažmo do/z jiné kryptoměny), ne tak už nákup a prodej za normální peníze.K tomu je třeba přičíst problematiku BTC burz a platebních systémů a v neposlední řadě tu je docela zásadní problém času a možnosti útoku na algoritmy které BTC používá. Vychází mi z toho krátkodobý investiční titul. ;-)

InfDef.jpg (..) (12.9.2017 10:37)
Syndikát Mrdek Neregistrovaných: myslím, že pointa Bitcoinu je trošku jinde, než v investicích nebo v rozšíření pro všechny lidi. Bitcoin vidím podobně jako síť TOR. Pro většinu lidí paranoidní blbost, pro část lidí ovšem nezbytnost. Tyto decentralizované sítě potřebují, aby je používala nemalá část lidí i na blbosti, aby to bylo opravdu anonymní a nedalo se postihovat samotné použití té věci, ale na opravdové rozšíření mezi plebs sere pes, o to nikomu doopravdy nejde. Toť můj skromný názor.

InfDef.jpg (Syndikát Mrdek NeregistrovanýchRP (12.9.2017 10:08)
Bitcoin není měna. Jeho transakční náklady a pomalost jej jako běžně použitelnou měnu zcela vylučují. Lze jej považovat jen za rizikovou investici. Pobavili mě exoti, kteří hned přispěchali s třídním bojem a boxovačkou Friedman vs. Keynes. Dobrý bod měli Threeslash a sajo.

InfDef.jpg (CptNotSoFcknObvRP (12.9.2017 0:44)
2018: Porsche

InfDef.jpg (01234) (11.9.2017 23:22)
Do prveho kosika bitcoinu mali dat tie dve pizze na ktore bol pouzity prvy bitcoin B-)

InfDef.jpg (kidal) (11.9.2017 22:38)
do žní

InfDef.jpg (402) (11.9.2017 20:20)
Bitcoin je přirozeně deflační měna. Počet BTC je technologicky omezen takže v rostoucí ekonomice způsobuje deflaci. A ekonomika NENÍ hra s nulovým součtem, bohatství se v dlouhodobém pohledu ZVYŠUJE (je tu konstantní energetický vstup od slunce). Takže při růstu bohatství je konstantní počet hracích známek (BTC) nutně deflační.

InfDef.jpg (///) (11.9.2017 19:42)
Jeden rychlokvašek by prosil o objasnění. Na začátku mluvíš o deflaci/inflaci (změna kupní síly peněz) a pak se vytáhneš s tím, že elektronika zlevňuje. Mám to chápat tak, že hodnota peněz se zvýšila, ale jen pro lidi kupující/prodávající elektroniku? Nějak nechápu, jak tyto odlišné věci spolu souvisí. Děkuji za objasnění. B-)

InfDef.jpg (sajo) (11.9.2017 19:23)
cryptocurrencies su dost rizikove (rozne varianty vznikajuce na ETH), ale ak ma niekto rad kasino a sance ake ma vyhrat, tak prosim, sucasni investori potrebuju trosku zlepsit ROI ;)

InfDef.jpg (okhmero) (11.9.2017 19:22)
Co maji bitcoiny spolecneho s deflaci proboba?? Tzn souhlas, obrazek vyvoril idiot. Freeman6: Celkove jsou uvahy o tom, co zpusobi deflace, naprosto teoreticke I ve 'vedeckych' kruzich,(prirovnal bych to k predpovedi pocasi) a rozebirat takove teorie tady je uplny nesmysl. Bohuzel stejne jako prirovnavat deflaci k prodeji elektroniky - to je bohuzel hodne vedle. To bychom museli pocitat pouze s opotrebenim elektroniky vs jeji cenou a ne s technologickym pseudopokrokem.

InfDef.jpg (Freeman6RP (11.9.2017 16:27)
Druhá kategorie bojovníků proti deflaci jsou pak ekonomové přisátí na státní cecek. Ono je totiž mnohem snažší přijít k politikovi s radou "vytiskni víc peněz a roztoč to. Budeš pak jezdit po republice a přestřihávat pásky.." než mu říct ať na nic nesahá, snižuje daně a výdaje a nechá lidi se postarat o sebe.

InfDef.jpg (Freeman6RP (11.9.2017 16:22)
Naopak inflaci adorují ekonomické rychlokvašky, které si po pár ročnících keynesiánské ekonomie myslí, že snědli šalamounovo hovno a přitom jsou přes svoje grafy schopni ignorovat fakta. Silně deflační trh je např. elektronika - např. když dnes kupujete notebook, jste si jistí, že bude za rok levnější a přesto nepozorujeme svět, kde lidi čekají bez notebooku nebo mobilu až zlevní.

InfDef.jpg (Afrin) (11.9.2017 13:35)
Tak pokud si za dvacku koupim min nez pred sto lety a pritom tech dvacek beru na cisla mnohem vic, tak to znamena a,vsecko stoji furt stejne a je to jen hra s cisly b,centralni banka(stat) snizuje hodnotu penez aby lidem sahla na uspory pro svoji agendu

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...