VPS  |  Webhosting  |  Domény



Pragl nema na nove saliny bo co
Obrázek Pragl nema na nove saliny bo co
- dvere - Ridit stat jako dotacni firmu muzi maju curad v sede Inverzni funkce buznyka Chines foot
Komentáře (16) Komentovat Nezobrazovat

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (renneeR (13.1.2020 7:54)
Dámy, a pánové, klid, prosím. Název obrázku psal nějakej troll, který se nás snaží rozeštvat. Brňák by slovo "bo" ve významu "nebo" nepoužil. Protože "bo" vždycky bylo, je a bude "protože". :-)

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (Newerer.) (13.1.2020 3:06)
Tramvaje. Aha. To nestačí tu diskuzi překrýt jedním slovem?

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (trada) (12.1.2020 14:22)
prostredni vuz ma narozeniny (jako ja dneska)

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (456) (12.1.2020 12:18)
celuloza: Těm starým nechybí nic? Však si je kupte do Bratislavy, ušetříte za nové. Pojízdná ojetina z Prahy vyjde na 10 tis. EUR i s dopravou. A můžete se těšit na to, jak vám to tam v Blavě bude jezdit ještě dalších mnoho desítek roků. (nebude, do 10 let se takový vrak rozpadne)

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (aaasdf) (12.1.2020 11:07)
pražáci si hrajou na elitu a jezdí v takových vracích :-D konečně o jeden vrak míň

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (Nerrg) (12.1.2020 9:33)
Ten druhej: takže pražák, který jezdí s roční šalinkartou za 10Kč/den je menší zátěž pro MHD, než turista, který si koupí denní za 110Kč (případně každou cestu zaplatí 24Kč) a proto MHD nevydělává a musí být dotováno? Když si Pražák pozve na víkend 3 Slováky, vydělá na nich MHD víc, než na něm za měsíc. Hodnoť to jak chceš, ale čísla neignoruj.

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (sknR (12.1.2020 9:10)
Praze NENI co zavidet...

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (ten druhej) (12.1.2020 1:32)
A co se dotací týče, vzhledem k enormní zátěži pražské MHD (turisti, dojíždějící za prací, Slováci apod.), kterou žádné jiné město u nás netrpí (a nevydělává), je vyšší částka jen odpovídající. Nelze srovnávat podle počtu "oficiálních" obyvatel. Spíš bych srovnal počet cestujících (ročně), což v Praze za rok 2017 bylo 1.1 miliardy lidí, v Brně za rok 2018 (2017 jsem nenašel) to bylo 356 milionů. Navíc, výnosy z turismu (dph) jdou státu rovnou do kapsy, náklady nese město. Asi tak. Nevidím důvod k závisti.

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (ten druhej) (12.1.2020 1:17)
@mrkev 830 je dost neaktuální informace (mají to na oficiálních stránkách DPP, ale s tím, že to je aktuální ke konci roku 2017). Současný počet v Praze je nějakých 896 kusů. Což JE víc, než 877, za předpokladu, že jinde nenakupovali nové tramvaje. To už ale zjišťovat nebudu a nechám to na jiné odborníky.

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (mrkevR (12.1.2020 1:16)
@lmao Jiní tomu říkají prostě blbost...

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (lmaoR (12.1.2020 0:45)
@ mrkev: Nekdy se tomu rika hyperbola.

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (mrkevR (12.1.2020 0:06)
Ty, nesmysle, Praha je ve státě. Takže z definice víc tramvají mít nemůže... Dokonce nemáš pravdu, ani kdybys chtěl napsat "víc než ve zbytku státu", viz data ze stránek a výročních zpráv: Praha 830, Brno 327. Ostrava 259, Olomouc 68, Liberec 59, Plzeň 116, Most-Litvínov 48. Tedy 830 proti 877. Praha pak samozřejmě bere na dopravu a člověka čtyřnásobek dotací, co zbytek republiky...

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (44tops) (11.1.2020 23:24)
A kdy si Vy objednáte vyhlídkovou jízdu v T3 Coupé, co? ;-)

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (pc2005) (11.1.2020 22:46)
A to ještě chtejí T2 zpátky [odkaz]

Pragl_nema_na_nove_saliny_bo_co.jpg (nesmysl ) (11.1.2020 22:33)
chlapečku, v Praze je tramvají víc než v celým státě

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...