To máš těžký, když je hormony nutěj rebelovat, ale zároveň někam patřit Ještě vtipnější je, že za jejich populárníma cool značkama (hadry, energy drinky, ale i prefabrikovaný celebrity...), který tyhle nedospělý děti berou jako tu nejvíc moderní věci na světě, na pozadí stojí 50 letí fosilové v kvádru a mladej cool ksicht se hodí jen do reklamy Ono je to totiž už 50 let pořád dokola to samý, akorát se tomu každej rok dá novej název, aby to vypadalo nově.
On by tam mohl být v podstatě jakejkoli obrázek mládeže dnešní doby ...šamponci, hopíci, rádoby-pankáči, rádoby-skejťáci, rádoby-hipsteři atd
Plus ultra-spirituální holky, co maj na zádech kérku stromu, protože to je fakt imba-bimba duchovní a nikdo jinej to nemá
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči.
Více...