TechSvět  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  VipShow



Statisticka 29.10.2015 
Obrázek Statisticka
TiredAndRetired EndOfTheWorldYay JakJsemKZenePrisel ovalna pracovna lepsi to nebude    AlarmExtingusher
Komentáře (28) Komentovat Nezobrazovat

Statisticka.jpg (Mr.Featherweather) (3.11.2015 20:19)
theGB: a teď si udělej rozklad těch zastřelení podle etnika a zjistíš, že když odečteš "ghetto ganxtas", dostaneš se na evropský průměr.

Statisticka.jpg (theGBRP (1.11.2015 13:53)
Neni, ale presto se tam zastreli rocne lidi vic desetkrat vic nez v druhe nejhorsi vyspele zemi. Nahoda?

Statisticka.jpg (brnonymous) (31.10.2015 2:43)
Ale ono ani v USA neni moc tech zbrani pouzito pro trestnou cinnost.

Statisticka.jpg (mrkevRP (30.10.2015 3:01)
Což je tak nějak to co jsem psal...

Statisticka.jpg (brnonymous) (30.10.2015 2:12)
Ne, jede obchod s ilegalnimi zbranemi, z nichz drtiva vetsina nikdy neni k zadnemu trestnemu cinu (vyjma onoho drzeni) pouzita. No, mozna pytlactvi... Nemluvim o starych krasnych puskach, ale o tom, co bylo sestaveno z pronesenych dilu ze zbrojovek (neskutecne mnozstvi spatne hlidanych zmetkovych soucasti zbrani) nekdy v obdobi normalizace. Ne prilis hezka ilegalni CZ 75 z techto zdroju bude za 5 - 10 tisic korun. Pri posledni amnestii bylo odevzdano pres 7 000 zbrani, jen malo z nich historicky zajimavych.

Statisticka.jpg (mrkevRP (30.10.2015 1:07)
@brnonymous Ano, hromada lidí má něco starého doma, ale opravdu mi chceš tvrdit, že tady jede obchod s ilegálními zbraněmi používanými k trestným činům podobně jako v USA?

Statisticka.jpg (brnonymous) (30.10.2015 0:26)
Mrkvo, v CR je cca 750 000 legalnich a podle odhadu PCR mnoho dalsich ilegalnich zbrani. http://gunlex.cz/clanky/informace-lex/2002-pocet-drzitelu-zbrojnich-prukazu-a-zbrani-v-roce-2014 Jo a to tam neni kategorie D, volne prodejne zbrane od 18 let, napriklad http://www.greatgun.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=148 nebo treba ocelove kuse, ci perkusni revolvery s dvema funkcnimi komorami (a stovkou vymennych valcu). Nelegalni se daji sehnat velmi snadno, byly mi nabizeny mnohokrat (ne, nekoupil jsem).

Statisticka.jpg (mrkevRP (29.10.2015 20:03)
@VLDx To je o něco lepší než co si psal předtím... V americe byla prakticky dvě generace zpět segregace. Černoši byli systematicky utlačováni a to má svůj podíl na současném stavu. Stejně tak u nás, komouši nahnali cikány do fabrik a nacpali je do dnes absolutně neperspektivních profesí. Shromáždili je do ghet atd. Ono to funguje oboustranně. Když takový rom vyrůstá, je velká pravděpodobnost že zůstane v průměru. To ale není problém barvy pleti, ale hodnot jeho okolí, které se změnit dají...

Statisticka.jpg (mrkevRP (29.10.2015 19:58)
Já netvrdím že to byla správná cesta, ale že ta souvislost se s povolením zbraní rozhodně není prokázaná a dost možná ani prokazatelná. Další věc pak třeba je, že v USA je třeba procentuálně míň vloupání, ale zato výrazně vyšší procento zabití při nich. Další věc je, že zásadní je hlavně přítomnost a dostupnost nelegálních zbraní. Ta je u nás dost mizivá. Jako pár lidí co dělalo ve zbrojovce má něco doma, něco možná mafie, ale běžně rozšířené v populaci to není. V USA ti to sežene každý xtý dealer...

Statisticka.jpg (VLDx) (29.10.2015 19:56)
Mrkev, jasne, priciny su ze biely im malo davaju, nevzdelavaju ich a pod ... presne ako u ciganov. Ja som zodpovedny zato ze Ziga mal narocnu mladost a preto kradne, ja mozem zato ze smrdi, ma vsi ... Percento ludi schopnych mysliet viac ako 1 den do buducnosti je proste u tmavsej casti populacie nizsie. To je pricina.

Statisticka.jpg (Wizard) (29.10.2015 19:05)
Zajímavé jak tady po sobě házíte statistikami ale nikdo jste neuvedl odkaz na jakýkoli zdroj (snad kromě Wright Rossiho zprávy).

Statisticka.jpg (Wizard) (29.10.2015 19:04)
Myslím si že ani není problém vysoké procento obyvatel držících zbraně ale spíše jejich podmínky držení. Jako s řidičákem, taky nemůžete vyjet na silnici když nemáte za sebou autoškolu, protože můžete ohrožovat sebe i ostatní. Takže stejná pravidla by měla být pro zbraně. Vyhláška říká, že řídit vůz by neměl člověk, který prodělal infarkt, je postižen demencí, schizofrenií nebo vážným onemocněním ledvin, zraku atd. a řídit můžete taky až od osmnácti. Jenže v mnoha amerických státech tyto pravidla nejsou

Statisticka.jpg (brnonymous) (29.10.2015 18:49)
Ano, mrkvo, CR je na tom relativne slusne, co se kriminality tyce. Taky ma relativne priznovou legislativu, co se zbrani tyce a par set tisic lidi ma zbrojni prukaz. Zbrane se nezakazuji v reakci na zvysenou kriminalitu, ale v reakci na lidske dojmy a za politickymi ucely. Naopak, kriminalita klesa kdyz se legislativa uvolnuje.

Statisticka.jpg (TucoS) (29.10.2015 18:40)
Judr: představ si, že v poměru počet občanů/počet držitelů oprávnění k nošení zbraně je na tom ČR podobně jako Texas (ano, i v Texasu musíš mít na nošení "zbroják").

Statisticka.jpg (mrkevRP (29.10.2015 18:07)
@brnonymous Jo, až na to, že tam zbraně začali zakazovat až v reakci na vysokou kriminalitu... Další podstatný faktor je, že se to kua blbě vynucuje, když bez kontroly hranic může kdokoliv z těch států kde to legální je dovézt těch kvérů plnou prdel. To už můžeš rovnou srovnávat takový Texas a třeba ČR. Jsme na tom co se kriminality týče podstatně líp prakticky po všech stránkách...

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...