ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  VipShow



The kind of tranny I love
Obrázek The kind of tranny I love
Anakin houseflies can multiply fast every javascript developer now b l m  20210414 195550 Booor
Komentáře (28) Komentovat Nezobrazovat

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (Uf) (3.3.2021 16:19)
U aut s automatem bývá tzv. nouzový režim - typicky volba 2. rychlostního stupně "natvrdo". Moc se to ale nedoporučuje kvůli riziku zhoršení závady. A domnívám se, že spousta lidí by dražší auto než Felacie taky porouchané netýrala, ale nechala by ho odvést do servisu na podvalu. Ale přiznám, že až už nepůjde koupit auto s klasickým nesmrtelným hydroměničem, tak se budu u koupě náhražky typu CVT či DSG hodně rozmýšlet. Obskurnost zvanou robotizovaná předpotopní převodovka zmiňuji jen pro úplnost...

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (VM) (3.3.2021 15:51)
Ve 20 let stare Felicii s radici pakou rozsypanou tak ze sla zaradit jen trojka jsem dojel pres celou Prahu do servisu, s analogicky poskozenym automatem si to predstavit neumim. Nehlede na to, ze automat ma mnohem vic casti, ktere se mohou rozbit.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (WoytaR (2.3.2021 19:04)
Prawda . . .: Trpaslíci mají do mých aut vstup zakázán. Toleruju ABS pokud funguje dobře. A pokud se jde blbnout tak trpaslící jsou uspaní.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (Uf) (2.3.2021 13:13)
adams: - Ne - auta s automatem o tuto příjemnou vychytávku ještě nikdo naštěstí nevykastroval. To pomalé popojíždění auta s automatem je totiž záměr. Ženy typicky bourají při manévrování na parkovištích apod. proto, že si spletou brzdu s plynem. U automatu používají jen brzdu. Pro rozjetí jen odbrzdí, už tak nízkou rychlost pojíždění mohou korigovat přibržďováním a nakonec zabrzdí. Já samozřejmě umím ovládat i koncepčně zastaralá auta, ale žádnou radost mi to nepřináší.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (Prawda . . . ) (2.3.2021 11:48)
@adams: No normální je právě, že se auto se zařazenou rychlostí (automat/manual) rozjede, když nestojíš na brzdě/spojkovém pedálu. ;-)

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (adamsR (2.3.2021 4:41)
Automat jsme měli jenom v jednom krámu, a na tom mě to, že se rozjížděl po sundání nohy z brzdy, sralo víc než řazení v kolonách. Už to od té doby začali dělat normálně, aby auto nejelo, když člověk nešlápne na plyn?

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (SirIndyR (1.3.2021 23:05)
Osobne mam Mazdu MX-5 a BMW 325i a ani do jednoho z tech aut bych automat v zadnem pripade nechtel. Ale az si za par let koupim Porsche tak urcite s dvouspojkou.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (Uf) (1.3.2021 22:57)
SirIndy: U dvouspojky bych k vyšším třecím ztrátám asi přičetl i vyšší moment setrvačnosti podobně jako třeba u pohonu 4x4. U "klasického" automatu s hydroměničem je zase vyšší spotřeba hlavně v městském provozu kvůli ztrátám v často "prokluzujícím" hydroměniči. V dálničním provozu není rozdíl oproti předpotopní převodovce nijak dramatický. Automat hlavně stírá rozdíly mezi dobrými a mizernými řidiči. Nejúspornější samozřejmě bude dobrý řidič s kvrdlačkou. Mizerný řidič zase uspoří s automatem.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (SirIndyR (1.3.2021 22:40)
Prawda: Neznam presny duvod ale i proti moderni dvouspojkove prevodovce jeste stale dokaze byt manual podle testu o nejakych 0,1-0,2l/100km uspornejsi. Nejspise ma i dvouspojka vetsi ztraty nez manual.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (Prawda . . . ) (1.3.2021 22:30)
@Woyta: Pokud máš auto s ESP, tak ani spojku vyšlapávat nemusíš, spíš to uděláš jenom horší. ;-)

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (Prawda . . . ) (1.3.2021 22:27)
@SirIndy: Pokud vezmeme moderní 7-9 stupňový automat, a v manuálu nebudeme vyřazovat na neutrál při jízdě z kopce, tak ten moderní 9 st. automat musí mít zákonitě nižší spotřebu paliva, protože udrží motor v optimálních otáčkách po delší dobu, než 6 stupňový manuál.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (WoytaR (1.3.2021 22:01)
Tak do kolony by byly nej nějaké malé elektromotory na nepoháněné nápravě. Vedlejším efektem by byl phon 4x4 v případě potřeby. Automat má nevýhodu v krizových situacích. Ono zkuste si vyšlápnout spojku aby jste srovnali auto. Dobrá sranda je taky elektronická ruční brzda. Která má sloužit k nouzovému zastavení. Bylo vtipné, že ani vývojář její řídící jednotky nevěděl, jak se to v takové sittuaci zachová.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (tondaaR (1.3.2021 21:31)
Uf: Amen. Pulhodinu člověk čeká, než se mu automaticky posune sedačka místo vteřinovýho cvaknutí, půl hodiny drží prst na displeji než si zvedne teplotu místo vteřinovýho otočení čudlíkem a pak v pražský zácpě nahoru do kopce na Vinohrady stojí půl hodiny zaráz na spojce, plynu a furt jednička, neutrál, brzda, jednička, neutrál, brzda... Hlavně, že ušetřim ty dvě decky na sto...

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (SirIndyR (1.3.2021 21:09)
Prawda: O te spotrebe? Samozrejme to musi byt ridic, co vi co dela, podprumerny ridic uz asi prohraje s automatem i na spotrebu.

The_kind_of_tranny_I_love.jpg (cansR (1.3.2021 21:04)
každý řidič je přesvědčený, že pomocí manuálu umí perfektně řadit, a myslí si, že dnešní automaty jsou stále stejné jako ty první :o) :o)

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...