|
autohrichy.jpg
(Zubrych) (2.3.2023 15:35)
|
Tyvole dardo snad ti nikdo nedal ridicak jestli podle tebe slouzi neutral jen na „driftovani” |
|
|
autohrichy.jpg
(.:Gembler:.) RP (2.3.2023 13:20)
|
|
Za studena urcite netocit pac pisty se roztahnout teplem driv, nez steny valcu a o oleji uz tu byla zminka. Vetsina aut nema teplomer na olej a olej se ohreje o dost pozdeji, nez voda. Na spojce stojim na krizovatkach, jsem prase, ale po 11 letech furt drzi, tak nevim. Mozna to zalezi i na konstrukci. |
|
|
autohrichy.jpg
() (2.3.2023 13:03)
|
|
Trabanta, pokud nemas zarazenou ctyrku, nebo Wartase, pokud nemas zarazenou volnobezku, pri tom zadres a navic bude zrat vic (vetsi podtlak nasaje vice smesi z karburatoru). Vsechno zalezi na aute. |
|
|
autohrichy.jpg
(Joker) (2.3.2023 12:39)
|
|
HonzaRez: To se ale týká jízdy z kopce při zařazené rychlosti, kdy motorem točí kola. S neutrálem se logicky musí dávkovat tolik paliva, aby se motor nezastavil (a nezáleží jestli auto jede a kam). (I když jsem četl, že přesně 0 to není nikdy a že i z kopce se občas válce prostříknou palivem kvůli chlazení) |
|
|
autohrichy.jpg
(HonzaRez) RP (2.3.2023 11:48)
|
|
Já jsem byl vždy naivně přesvědčen, že elektronické vstřikování bez plynu (z kopce) dává přesně 0, ale mnozí mě přesvědčovali o opaku... |
|
|
autohrichy.jpg
(kremen) (2.3.2023 11:42)
|
|
Honzo, to zalezi na tom, jak je rizeny ten motor. s feldou urcite jo, s fabii urcite ne. |
|
|
autohrichy.jpg
(HonzaRez) RP (2.3.2023 11:38)
|
|
Četl jsem už víckrát názor, že prý jízda z kopce na neutrál má mnohem nižší spotřebu, než se zařazenou rychlostí... |
|
|
autohrichy.jpg
(Jostik) RP (2.3.2023 10:26)
|
|
Vetsi zlozvyk je sjizdet kopec se zmacknutou spojkou, trapit motor v nizkych otackach, nebo stat na semaforech v kopci s castecne uvolnenou spojkou, protoze pustit brzdu, seslapnout plyn a zacit poustet spojku je pro multitasking zeny moc slozity ukol... |
|
|
autohrichy.jpg
(Andzrej) (2.3.2023 10:01)
|
|
Radši se nebudu ptát co do nich dělá. |
|
|
autohrichy.jpg
(darda45) (2.3.2023 9:48)
|
|
@Andrzej: mechanicky, můj švára dělá do aut. |
|
|
autohrichy.jpg
(Andzrej) (2.3.2023 9:42)
|
|
Jakože řazením si rychle odjebeš auto? Proč? |
|
|
autohrichy.jpg
(darda45) (2.3.2023 9:19)
|
|
@Aleš: asi tak, neutrál je dobrej když chceš někde zastavit a někomu otevřít dveře aby rychle nastopoil, nebo na driftování. Postáváním někde na neutrál a neustálým řazením si to auto rychle odjebeš. |
|
|
autohrichy.jpg
(Andzrej) (2.3.2023 8:53)
|
|
Tak studený motor nemáš hned točit, protože chvilku trvá než se prohřeje a začne pořádně mazat, jiný důvod to nemá. Na spojce stát můžeš, když tě to baví, trochu ojíždíš pružiny a ložiska, ale pokud na jí stojíš pořádně, tak je to v pohodě. |
|
|
autohrichy.jpg
(Aleš Kapusta) (2.3.2023 8:43)
|
jasně, na neutrálu bez sešlápnuté spojky vůbec nezadře spojku motor se klidně bude točit zatímco kolo stojí. doporučuje 9/10 automechaniků. |
|
|
autohrichy.jpg
(Retardace) (2.3.2023 8:37)
|
|
Aleš =>, protože neutrál je přežitek! Výměna spojky každý rok je podstatou ekologie! |
|