Mailhosting Business  |  Stavební rozpočty  |  Portrétní focení  |  Webhosting  |  Dárek od Slona  |  Tesla se slevou  |  Domény



autohrichy 01.03.2023 
Obrázek autohrichy
cekame na reseni zasah do soukromi going backward2 meanwhile in ficcilia sk dezole typickej Russak
Komentáře (23) Komentovat Nezobrazovat

autohrichy.jpg (Zubrych) (2.3.2023 15:35)
Tyvole dardo snad ti nikdo nedal ridicak jestli podle tebe slouzi neutral jen na „driftovani” :-/

autohrichy.jpg (.:Gembler:.RP (2.3.2023 13:20)
Za studena urcite netocit pac pisty se roztahnout teplem driv, nez steny valcu a o oleji uz tu byla zminka. Vetsina aut nema teplomer na olej a olej se ohreje o dost pozdeji, nez voda. Na spojce stojim na krizovatkach, jsem prase, ale po 11 letech furt drzi, tak nevim. Mozna to zalezi i na konstrukci.

autohrichy.jpg () (2.3.2023 13:03)
Trabanta, pokud nemas zarazenou ctyrku, nebo Wartase, pokud nemas zarazenou volnobezku, pri tom zadres a navic bude zrat vic (vetsi podtlak nasaje vice smesi z karburatoru). Vsechno zalezi na aute.

autohrichy.jpg (Joker) (2.3.2023 12:39)
HonzaRez: To se ale týká jízdy z kopce při zařazené rychlosti, kdy motorem točí kola. S neutrálem se logicky musí dávkovat tolik paliva, aby se motor nezastavil (a nezáleží jestli auto jede a kam). (I když jsem četl, že přesně 0 to není nikdy a že i z kopce se občas válce prostříknou palivem kvůli chlazení)

autohrichy.jpg (HonzaRezRP (2.3.2023 11:48)
Já jsem byl vždy naivně přesvědčen, že elektronické vstřikování bez plynu (z kopce) dává přesně 0, ale mnozí mě přesvědčovali o opaku...

autohrichy.jpg (kremen) (2.3.2023 11:42)
Honzo, to zalezi na tom, jak je rizeny ten motor. s feldou urcite jo, s fabii urcite ne.

autohrichy.jpg (HonzaRezRP (2.3.2023 11:38)
Četl jsem už víckrát názor, že prý jízda z kopce na neutrál má mnohem nižší spotřebu, než se zařazenou rychlostí...

autohrichy.jpg (JostikRP (2.3.2023 10:26)
Vetsi zlozvyk je sjizdet kopec se zmacknutou spojkou, trapit motor v nizkych otackach, nebo stat na semaforech v kopci s castecne uvolnenou spojkou, protoze pustit brzdu, seslapnout plyn a zacit poustet spojku je pro multitasking zeny moc slozity ukol...

autohrichy.jpg (Andzrej) (2.3.2023 10:01)
Radši se nebudu ptát co do nich dělá.

autohrichy.jpg (darda45) (2.3.2023 9:48)
@Andrzej: mechanicky, můj švára dělá do aut.

autohrichy.jpg (Andzrej) (2.3.2023 9:42)
Jakože řazením si rychle odjebeš auto? Proč?

autohrichy.jpg (darda45) (2.3.2023 9:19)
@Aleš: asi tak, neutrál je dobrej když chceš někde zastavit a někomu otevřít dveře aby rychle nastopoil, nebo na driftování. Postáváním někde na neutrál a neustálým řazením si to auto rychle odjebeš.

autohrichy.jpg (Andzrej) (2.3.2023 8:53)
Tak studený motor nemáš hned točit, protože chvilku trvá než se prohřeje a začne pořádně mazat, jiný důvod to nemá. Na spojce stát můžeš, když tě to baví, trochu ojíždíš pružiny a ložiska, ale pokud na jí stojíš pořádně, tak je to v pohodě.

autohrichy.jpg (Aleš Kapusta) (2.3.2023 8:43)
jasně, na neutrálu bez sešlápnuté spojky vůbec nezadře spojku :-D motor se klidně bude točit zatímco kolo stojí. doporučuje 9/10 automechaniků.

autohrichy.jpg (Retardace) (2.3.2023 8:37)
Aleš =>, protože neutrál je přežitek! Výměna spojky každý rok je podstatou ekologie!

další...