VPS  |  Domény  |  Portrétní focení  |  Webhosting  |  Tesla se slevou  |  Dárek od Slona  |  NIS2



big company is not everything 01.04.2017 
Obrázek big company is not everything
inexcel Skoro som na vas Viktor zabudol kdyz vypijes tolik piv ze odemknes novy skin gayroumenist Volby se blizi Kultura lidi vs paraziticke cunata
Komentáře (20) Komentovat Nezobrazovat

big_company_is_not_everything.jpg (cern0usekRP (3.4.2017 11:00)
Kazdej tvrdi, ze neni podplacenej....

big_company_is_not_everything.jpg (generál KotlárRP (2.4.2017 18:17)
Programátor v posilce bere hovno.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (2.4.2017 17:58)
Člověk na mojí pozici v Montrealu skutečně bere o dobrých 40% víc než já, a já na naše poměry nejsem zrovna podplacenej. Jako to se lidem tady fakt zdá tak strašně divný že platy stejných zaměstnaní jsou v různých částech světa výrazně odlišné? Já myslel že to je celkem známej fakt.

big_company_is_not_everything.jpg (KošRP (2.4.2017 16:58)
Programátor v poslku asi nebere 50 % mzdy programátora v Montrealu.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (2.4.2017 9:32)
Proč bych měl vykládat takovou blbinu, Milanese? Život v Polsku je cirka o 30% lacinější než v Montrealu, zatímco mají v Montrealu asi 2x vyšší průměrný plat. Takže za 40 milionů si v Montrealu koupíš výrazně míň než za stejných 40m ve Varšavě. To se týká i vývojářů. Průměrný plat je jen způsob, jak se tohle dá říct bez zbytečnýho okecávání. Jestli najdeš, kolik berou vývojáři CDP: Red a kolik v Bioware Montreal, sem s tím, to by mohlo bejt zajímavý. [odkaz]

big_company_is_not_everything.jpg (qw2) (2.4.2017 9:24)
Navíc v Polsku je díky dotacím v Kanadě dráž.

big_company_is_not_everything.jpg (MilaneseRP (2.4.2017 8:36)
Povykladej nam treba to, jak vyvojari ve Varsave berou 950 dolaru, to by me pomerne zajimalo.

big_company_is_not_everything.jpg (touristRP (2.4.2017 0:26)
Este nam nieco povykladaj.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 23:22)
Ale uznávám, že čert ví, jaká část těch rozpočtů byla použita na skutečný vývoj a jaká část na marketing - extrémní situace by byla, kdy půlka rozpočtu W3 jde do marketingu (40m na vývoj) zatímco ME: A dostalo všech 40M na vývoj. Což i tak samozřejmě nemění nice na tom že v Kanadě je výrazně dráž než v Polsku.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 23:09)
A pointa? Nuže, přijde mi vtipný jak si lidi myslí, že CD Project: Red je nějaký malinkatý indie dev house, přičemž opak je pravdou a W3 vůbec nebyla laciná hra na které by dělalo jen pár lidí v malém studiu. (ME: A prý vyvíjelo kolem 200 vývojářů zatímco W3 nějakých 250) - vony tyhle informace nejsou úplně tajný. A taky si nejsem úplně jistý proč bychom neměli být hrdí na to, že Polské studio se stalo takhle velkým a vlivným.

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 23:02)
Ano, samozřejmě, že W3 je násobně rozsáhlejší a propracovanější hra. Dobře, tak teď pro ty, co úplně neumí počítat: W3 měl dvojnásobný čistý rozpočet než ME: Andromeda (81M vs 40M). W3 byl vyvíjen ve Varšavě v Polsku a ME: A v Montrealu v Kanadě, přičemž Montreal má zhruba dvounásobný průměrný plat, takže ME: A ty peníze utratil asi tak 2x rychleji (i když tam je těch faktorů samozřejmě více.) Všechny tyhle "Polopravdy" si můžeš ověřit asi tak minutou googlení.

big_company_is_not_everything.jpg (BizmatekRP (1.4.2017 22:53)
Taky jsi zapomněl zohlednit, že W3 je násobně rozsáhlejší a propracovanější hra, takže si ty svoje polopravdy můžeš strčit do prdele

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 18:55)
Děkuji, Prommy, zapomněl jsem zohlednit vyšší platy lidí, kteří otevřeně nesnáší "bílý" a srovnávají znásilnění ve hře se Skutečnm (ať už je Skutečn kdekoli). Tuším berou o nějakých 15 dolarů měsíčně víc a obvykle se jedná o databázové specialisty.

big_company_is_not_everything.jpg (PrommyRP (1.4.2017 18:44)
Fenixi jenže v cd projekt red nedělaj lidi co otevřeně nesnáší bíly a srovnávaj znásilnění ve hře se skutečnm

big_company_is_not_everything.jpg (FenixpRP (1.4.2017 15:59)
Rozpočet pro vývoj W3: 81 milionů dolarů. Průměrná mzda ve Varšavě: cca 950 dolarů měsíčně. Rozpočet pro vývoj Mass Effect: Andromeda: 40 milionů dolarů. Průměrná mzda v Montrealu: cca 2000 dolarů. Ano, takže Andromeda efektivně pracovala zhruba s 1/4 kapitálu, který měl k dispozici Witcher 3 vzhledem k rozpočtu a průměrnému platu zaměstnancům.

další...