MotorGuru  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  Půjčka s odměnou  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  VipShow



big data for rouming
Obrázek big data for rouming
mlb well played hot bee byvala ministryne pocita poser z liptakova CEZ zamestnanci Palermo Rolex cerny humor
Komentáře (62) Komentovat Nezobrazovat

big_data_for_rouming.JPG (NormR (9.12.2021 9:26)
pochybujem, že má v tom jazdnom v aute zapocítanu cenu auta, servis, cas ktorý stravi natankovanim a udrzovanim auta v pojazdnom stave, a proste celkovo beznú udrzbu s poistenim, dokonca za vodicak treba zaplatit.

big_data_for_rouming.JPG (P.R (29.11.2021 15:04)
jako spíš mě děsí lidi, co v tom městě budou jezdit autem a parkovat třikrát takovou dobu, než kdyby sedli do na to mhd .. jen proto, aby se necítili jako socky

big_data_for_rouming.JPG (cansR (28.11.2021 19:45)
k tomu vlaku by mohl jezdit na kole

big_data_for_rouming.JPG (Retardini) (28.11.2021 18:55)
Chtěl bych ještě podotknout, že existence hromadné dopravy je na místě. Doufám, že nikdo nezapomínáte na lidi, kteří z jakýchkoliv důvodů (věk, zdravotní stav) nemohou řídit, nebo nemají potřebu cestovat pravidelně. Např. pro důchodce z vesnice, který potřebuje 2x ročně dojet za doktorem do města vlastnictví automobilu naprosto nedává smysl.

big_data_for_rouming.JPG (Retardini) (28.11.2021 18:51)
co se jim vyplatí. Např. já denně strávím dojížděním do práce (tam i zpět) cca 1,5 hodiny (z toho 30 minut pěšky) a jezdím autem. MHD + vlak (pracuji v jiném městě) mě vyjde na cca 3 hodiny. A ano, za auto zaplatím zcela určitě víc, nicméně hodina a půl denně je pro mne dostatečná motivace. Závěrem snad jen, že toto je téma, které nemá univerzální řešení a to je taky důvod, proč existuje více způsobů dopravy. Každý si najde to co vyhovuje finančně a časově jemu.

big_data_for_rouming.JPG (Retardini) (28.11.2021 18:48)
@ten druhej, Je rozdíl mezi člověkem z města a člověkem z Prahy. Chtělo by to, aby si lidé žijící v hlavním městě uvědomili, že jejich zkušenosti se vztahují pouze na ně. Zde (Hradec Králové považuji za město) mě cesta autem na druhej konec trvá max 10 minut. Vzhledem k hustotě MHD je to většinou míň, než doba za kterou dorazí nejbližší autobus. Prostě každý ma situaci jinou. Troufnu si říct (i když komentáře mou doměnku dost vyvrací), že většina lidí má dost inteligence na to, aby si spočítala...

big_data_for_rouming.JPG (ten druhej) (28.11.2021 16:01)
Z pohledu vesana má ten blb naprostou pravdu, z pohledu civilizovaného člověka z města nemá pravdu vůbec. 2 hodiny autem vs 20 minut v MHD, sorry ale nejsem namyšlenej honibrk. A jestli jel za 10 let 5x vlakem, tak se nedá úplně říct, že by měl šanci mluvit o nějakých zkušenostech. Za mě je to nasraný blb.

big_data_for_rouming.JPG (anonykrysaR (28.11.2021 15:44)
(sakra 512 je málo) Ale to, že si do toho promítáte svoji nenávist a chuť každému vnucovat svoji představu s vědou nemá nic společného. Dobrá, katastrofu nechceme. Ale výsledkem klidně může být třeba přímá syntéza paliv ze sluneční energie (z definice uhlíkově neutrální). Nebo vodík. Nebo ty proklaté baterky, které zatím pořád jsou několik kroků zpět a pokud nedojde k průlomu, tak pořád budou, ať už na výrobu, tak i na nabíjení. Nebo cokoli jiného. Palivový článek? Dost špatně se predikuje.

big_data_for_rouming.JPG (anonykrysaR (28.11.2021 15:44)
No týjo té nenávisti a žluči. "rezavějící kraxny, musí se změnit, zeptejte se vědců". Pane kolego, vědci to neříkají. Vědci říkají, že pokud budou emise takové, tak může (pokud se už nestalo) dojít ke změně atraktoru systému klimatu a může to být katastrofa.

big_data_for_rouming.JPG (Cyklista) (28.11.2021 13:05)
Drobná poznámka k nákladům i času. Když chci do Brna vlakem, žádné Pendolino si k tomu kupovat, živit ani garážovat nemusím...

big_data_for_rouming.JPG (Jardaj) (28.11.2021 11:30)
Neprihlaseny Lamak: TO by me zajimalo, co mas za auto, za ztratil na cene 50k. Kolega si koupil rok pred covidem rocniho Superba a dnes by ho pry prodal o 100K draz, Na opacne strane levna auta si svoji cenu drzi (napr. Fabie).

big_data_for_rouming.JPG (The Other Guy) (28.11.2021 11:03)
..a mezi nimi zastupitelé kteří jsou kokoti ať už udělají cokoliv. Delat dneska radního pro dopravu je na provaz

big_data_for_rouming.JPG (The Other Guy) (28.11.2021 11:02)
Vzpomněl jsem si na svá léta v městském zastupitelstu. Vynasobte si ty nejhlasitější křiklouny z disluze stokrát, a budete mít alespoň trochu představu o běžném dní v ve veřejné funkci ve velkém městě. Jedni mají predstavu ze si s autem koupili i parkovací místo a že město je nafukovací a můžou ho projet stovkou na zelenou vlnu a z druhé strany zase maji představu že když bydlí u silnice tak se jim tam musí udělat obytná nebo pěší zóna, a lidi ať se dostávají do práce jak chtějí...

big_data_for_rouming.JPG (další kokot z Brna) (28.11.2021 10:57)
Neprihlaseny Lamak: Invalid seš ty, zatímco hromadnou dopravu platíme z daní všichni stejně, tak za individuální platíme spotřební daň na paliva. A tvůj výpočet ročního kuponu na den je mi k hovnu, když mám v roce pouze 46 pracovních týdnů po pěti pracovních dnech, jenže v době předcovidové jsem zůstával den doma, a teď můžu prakticky furt ... Při těch 4 dnech by to bylo 25,82 Kč/den, rozdíl proti autu ~14 Kč, to mi za úsporu hodinu času (hádej kolik mě platí zaměstnavatel) fakt stojí. Občas na kole = 0 Kč.

big_data_for_rouming.JPG (sad but true) (28.11.2021 10:50)
Camrat se po centru většího města autem může leda masochista, nebo někdo kdo má moc peněz na pokuty nebo místa na parkování. Mezi vesnicemi to má ale své opodstatnění. Ale nevím proč rušit spoje jak navrhuje autor, nějaká babička na vesnici která se k doktorovi dostane jen sutobusem který jezdí 1x denně je na to odkázána

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...