MyMuži  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  Domény  |  Pravda24  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky



covid nabozenstvi
Obrázek covid nabozenstvi
vztycili prasidenta ma pravdu-chlapec neprustrelna-logika photo 2021-02-18 07-13-40 To neni hoax stupido hollywoodo
Komentáře (52) Komentovat Nezobrazovat

covid_nabozenstvi.jpg (osolsobě) (27.2.2021 11:46)
Kdo tomu obrázku věří, nechť odevzdá občanku na MNV.

covid_nabozenstvi.jpg (konspirátor) (26.2.2021 20:45)
autor článku, co odkazuješ? Proč tam nemá ani jeden odkaz na zdroj? A umíš ty vůbec číst, kde jsi u mojeho odkazu vzal "štúdiu, kde porovnávajú 100", když tam (v dále odkazovaném materiálu od QCMD) píšou, že zpracovávaj 440 datasetů ze 36 zemí? A naopak, kde se v tom tvojem odkazu píše o 100k, když tam není jediný číslo o počtu zkoumanejch testů, akorát tvrzení "Our third line of evidence", ale tu "evidence" ničím nepodkládá?

covid_nabozenstvi.jpg (konspirátor) (26.2.2021 20:38)
mi0: Jasně, běžně testy mají false positives mezi 0,8-4,0% s mediánem 2,3%, ale zrovna na sars-cov-2 bude nějakým zázrakem nejhorší výsledek lepší než nejlepší výsledek u ostatních, a medián bude čtvrtinovej, to se jeví fakt hodně věrohodně, zvlášť když víme o případu, kterej to popírá, neb měl falešnou pozitivitu 5-6% [ https://www.thestandard.com.hk/breaking-news/section/4/154010/Labs-aim-to-ease-fears-of-defective-virus-test--kits,-false-positives ] ... takže z kterýho prstu sis to nevycucal ty, ale

covid_nabozenstvi.jpg (AtarianR (26.2.2021 16:44)
Dokud nebude provadeno pravidelne (treba jednou tydne) 100% testovani, pak jakykoliv udaje o "Neuinfektrionen" jsou naprosto zavadejici a je uplne jedno jestli je to s priznaky nebo bez.

covid_nabozenstvi.jpg (mi0R (26.2.2021 16:14)
...a nech nikto nerýpe - hej, v prvom odkaze počet nespomínajú, v druhom ich je 440 a nie sto, ale podstatu to vystihuje...

covid_nabozenstvi.jpg (mi0R (26.2.2021 16:11)
@konspirátor: A tá odkazovaná štúdia - no, neviem.. radšej pozriem na štúdiu, kde porovnávajú 100k testov ako štúdiu, kde porovnávajú 100 (ono, ak z 5 testov 1 netrafia, hneď máš 20% na svete :) )

covid_nabozenstvi.jpg (mi0R (26.2.2021 16:10)
@konspirátor: Keď som reagoval, článok som nečítal (ten som si prečítal až potom) a neviem na ktorú štúdiu konkrétne odkazuješ, no všeobecne sa hovorí, že tá FPR je niekde okolo pol percenta (napr. tu hovoria o priemernom 0.6%: [odkaz] ). Takže, ak by sme brali ten môj "príklad" s 1000 ľuďmi, tak PCR testy by pri 400 nakazených dopadli: 400 - 10% FNR (40) + 0.6% FPR (36) = 396 (bavíme sa čisto o čísle).

covid_nabozenstvi.jpg (qwertz) (26.2.2021 16:07)
mi0: a ta VŠ co jsi vystudoval byla života nebo speciální?

covid_nabozenstvi.jpg (bohynR (26.2.2021 16:00)
@tadybyl: OK tak ti to tu hodim na stribrnym podnosu, at to nemusis poslouchat cely ono to ma celkem peknych 3 1/4 hodiny. Tady zacina ta pasaz o lhani: [odkaz] debata, kde Cempera je prichycen pri lzi, zapira ze lhal a nechape proc ho obvinujou ze lze. Ten clovek zije v jine realite. Poste kdyz to praskne, tak prkynko navrch a zatloukat dal.

covid_nabozenstvi.jpg (konspirátor) (26.2.2021 15:42)
mi0: A to číslo 0,5% sis z kterého prstu vycucal? Ten článek odkazuje na studii, která praví, že 4,1% testů vyšlo falešně pozitivně bez jakéhokoliv vzorku viru. K tomu navíc nutno připočíst bulharskou konstantu nějakého procenta lidí, u kterých se může najít fragment viru, aniž by byli nakaženi. Navíc je potřeba se na to podívat tak, že kdybychom brali níže uvedený nižžší odhad 8% pozitivních testů, tak to znamená, že pouze polovina(!) z nich, tedy jen 3,9% z testovaných, mělo něco společného s tím virem.

covid_nabozenstvi.jpg (tadybyl) (26.2.2021 14:50)
Ja to četl, a co jako? na co přesně narážíš? Ptal jsem se na co je na tom konretně lež, tak to řekni, a nepiš tady nic o tom jestli to někdo četl, nebo ne.

covid_nabozenstvi.jpg (bohynR (26.2.2021 14:28)
@tadybyl V tomhle obrazku? Nevim. To o cem mluvim je v postu na ktery si reagoval a evidentne ses neobtezoval to ani docist.

covid_nabozenstvi.jpg (Tak nevím ale..) (26.2.2021 13:36)
mi0: a jak to souvisí s tím tvým srovnanim, když ten poměr je stejný?

covid_nabozenstvi.jpg (mi0R (26.2.2021 12:57)
@konspirátor: false positivity pri PCR testoch je nejakých 0.5%, čo sa pri tak malej vzorke, akú som spomínal, prejaví len mierne... Ale pri počtoch rádovo vyšších to je už pekné čísielko :)

covid_nabozenstvi.jpg (tadybyl) (26.2.2021 12:31)
bohyn: a co je v tom teda konretně lež?

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...