ByznysDeník  |  VipShow  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky



elektricka auta jsou budoucnost 07.09.2022 
Obrázek elektricka auta jsou budoucnost
procenta se uci na zakladce podvodni inspekce verim tomu kouzelny wigwam Just stop when I tell you to D-Day Consequence
Komentáře (71) Komentovat Nezobrazovat

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (anonykrysaRP (15.11.2023 22:30)
Uzasnej elektromotor. A ten ctvrtmegawatt k tomu vede po 22kV trifazi? Nebo jsi jen "pozapomel zminit", ze je taky potreba pul tuny tezka krava plne Lithia, ktera kdyz zrovna nehori, tak to utahne?

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (KaldaRP (9.9.2022 6:56)
bilanula: jenze u hybridu je takovej mensi problem, ze tam mas dva motory, takze vetsi sance na poruchu a vetsi hmotnost. A pak tady je treba Koenigsegg se svym novym motorem, kterej vazi 30kg a ma 340 koni a 600 Nm [odkaz]

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (bilanula) (9.9.2022 1:07)
Elektrokralik: zase si vem třeba Toyotu Camry, kterou jsem už zmínil v jiném vlákně. Oproti evropským autům stejné třídy je ten spalovací motor primitivní. Tam, kde musíš k čistě spalovacímu motoru dát hromadu kurvítek (a stejně to i s kurvítkama jezdí za víc, než hybrid), tady efektivitě pomáhá hybridní systém a spalovací motor může zůstat relativně old school. I se "zastaralým" motorem to je efektivní protože to rekuperuje a umí to i chvíli poskakovat v zácpě na elektro.

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (Elektrokralik) (8.9.2022 20:54)
Ale prd - můžeš mít auto jaký chceš… a nový auta musí jen splnovat emisní limit - to bylo vzdycky

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (Těžko) (8.9.2022 19:16)
Dr.Str.: Teď prodej skutečně nezačal. Teď začalo ideologické vnucování.

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (Dr.Str.RP (8.9.2022 12:32)
(Těžko) Vlastně ano. V objemu, který se prodává teď, jejich prodej skutečně začal až teď.

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (elektrokralik) (8.9.2022 12:19)
@Kalda https://www.youtube.com/watch?v=0bWSe02UK-s&ab_channel=LaurenDiCorleone

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (KaldaRP (8.9.2022 12:14)
elektrokralik: Kdo zabil elektromobil? (2006) [odkaz]

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (elektrokralik) (8.9.2022 10:28)
za tech sto let neexistovaly lithiove baterie jako jsou dneska a firmy to z nejakeho duvodu nechtely vyrabet (ze by petrochemicka lobby?) podivej se treba na pribeh fordu co vyrobil ev1 https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_EV1

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (RoflMaoRP (8.9.2022 9:35)
Proc takhle vozi centralu i spalovaky? Ze by to vezl treba nekam na stavbu? A proc by to tam nemohl vezt EVckem?

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (MSGRP (8.9.2022 8:26)
Páči sa mi, ako tu meditujete nad elektroautami (môj favorit je Lohner-Porsche), bez toho, aby ste si všimli, že na obrázku je Austrália, kde v outbacku proste chýbajú akékoľvek známky civilizácie, takže inak by chlapec mohol jazdiť iba po meste a okolí...

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (Těžko) (8.9.2022 7:27)
Kápl na to trojtečka: Za těch více než 100 let, co elektromobily existují, se ještě nikdy žádné neprodávaly. Jejich prodej teprve začíná. :-D

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (:.) (8.9.2022 6:57)
těžítko ve 23:12 na to kápl - ano, jaderná fúze není komerčně dostupná, stejně jako elektromobily se k té komerční dostupnosti teprve dostávají.

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (Elektrokralik) (8.9.2022 6:47)
Problém s vodíkem je v ukládání , transportu - sou hrozny uniky a unik vodíku nechces… dál je problem ze je energeticky náročný na výrobu a má zase problémy spalovacího motoru… co se hybridů týče - máš dvojnásobek problémů - můžou se vysrat komponenty elektromotoru i spalováku… v podstate je hybrid ta varianta na tomhle obrázku

elektricka_auta_jsou_budoucnost.jpeg (KaldaRP (8.9.2022 6:46)
problem s prosaditelnosti je ten ze ropny magnati nechtej elektroauta a maj na to miliardy jakykoliv meny pro lobbisty. A k ty ekologicnosti, elektrika ze zasuvky je porad efektivnejsi nez ze spalovaku a vyroba spalovaciho auta je ekologictejsi nez vyroba elektroauta a tyto dve krivky se protinaji kolem najezdu 250k km, kde pak zacina byt ekologictejsi elektroauto.

další...