VipShow  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru



epic-win-photos-self-powered-battery-win 20.08.2011 
Obrázek epic-win-photos-self-powered-battery-win
To je proste Konecna opozice z principu instrukce nejasne samoodber min budes mluvit hajzle vistupat z eu
Komentáře (57) Komentovat Nezobrazovat

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (aaa) (24.8.2011 17:52)
tyjo hosi nece me nekdo doucovat elektroniku. pristi rok mam z toho maturitu :)

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (mikeeeRP (22.8.2011 22:26)
[odkaz]

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (JindrichusRP (21.8.2011 23:26)
Wajtas: Špatně provedené "měření" není žádný důkaz. Bang: S tím zážitkem souhlasím, s neohratelností už ne. Sebelépe vyvážený gramofon je pořád v podstatě soustruh. A je spousta dalších možností jak desku zničit, navíc u ní vadí i malé poškození. Mrkev: Jestli jsi celou dobu mluvil o tomto, tak jsme se hádali zcela zbytečně, protože každý z nás mluvil o něčem jiném:)

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (mrkev) (21.8.2011 17:20)
Jindrichus: Ani nezamotávám :) Celou dobu mi jde o to, že i když má vinyl tzv. horší parametry, tak jde právě o ty parametry, které uchu vadí méně. Jestli si někdy stavěl třeba generátor signálu, tak asi víš, jaký je problém udělat dobrý výstupní filtr. Právě proto se většinou omezuje rozsah na třetinu vzorkovacího kmitočtu (a ne na polovinu).

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (mrkev) (21.8.2011 17:20)
Mimochodem když bys měřil elektronkový zesilovač, mohl bys být překvapený tím, že ačkoliv má poměrně vysoké harmonické zkreslení, tak hraje na poslech lépe než polovodičový se zkreslením mnohem menším. Jde o to, že zkresluje druhou harmonikou, která je ve skutečnosti spíš příjemná, ale ne třetí a právě ta třetí uchu vadí. Taky je známo, že i obdélník na 10kHz zní jinak, než sinus nebo trojúhelník na stejné frekvenci. Přitom složky, které právě toto způsobují jsou až za hranicí slyšitelnosti...

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (Bang) (21.8.2011 13:04)
Já kupuji vinyly z několika důvodů: Poslech vinylu je větší zážitek; má to větší obal, takže se dá pěkně vystavit a použít místo plakátu třeba; vinyl je neohratelný, dá se zničit prakticky jen mechanicky, kdežto cd se dá vcelku lehko zkurvit i jinak; není to pravidlem, ale (hlavně nemainstreamový) umělci si s obalem vinylu více pohrají...

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (Ujo_Ja) (21.8.2011 11:42)
Wajtas: PA je Public Address - apec určený na verejnú reprodukciu (čiže z toho vyplývajúce nároky na odolnosť, kvalita zvuku na výstupe rozhodne nie je na prvom mieste). HiFi aparatúry určite neidú výkonmi v rádoch kW, a práve HiFi je zamerané na kvalitu. A nehovorím že LP nie je v ničom lepšia ako klasické CD, spojitý záznam je obrovská výhoda, ale v každom ďalšom ohľade je CD nad LP platňou. O pokročilejších technológiách ani nehovorím. U SACD už dokonca nezaváži ani ten argument o vzorkovaní.

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (Wajtas) (21.8.2011 10:30)
jindrichus: tak tady je dukaz ze nemas pravdu http://youtu.be/4eC6L3_k_48

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (JindrichusRP (21.8.2011 10:19)
Že je CD lepší než LP deska? Protože má větší kmitočtový i dynamický rozsah. Taky menší přeslech mezi kanálama.

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (Wajtas) (21.8.2011 10:07)
Jinrichus:a logicke argumenty proc tomu tak je?

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (JindrichusRP (21.8.2011 9:49)
Wajtas: desky rozhodně nevyhazuj. To že že jsou horší médium ještě neznamená, že poslech nemůže být kvalitněnjší. Dokonce to tou degradací může být způsobeno, ale je to asi hlavně proto, že výroba LP desky je nákladnější než výroba CD, a autoři si dávají víc záležet. Většina kapel z CD zní líp než naživo (porovnáváme kvalitu poslechu, ne zážitek). Samozřejmě se to netýká orechestru, který na CD dostatečně dobře nahrát nejde (ale na desku už vůbec ne).

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (JindrichusRP (21.8.2011 9:42)
... protože produktem původního signálu nejsou.

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (Wajtas) (21.8.2011 9:42)
reprosoustave uz take neco svedci o jeji kvalite. Jinak pokud si takovy odbornik logicky me presvec proc ma CD lepsi zvuk nez Vinyl a rad vyhodim svych cca 1000 desek do popelnice. Jinak pro me porad plati ze: Kdyz nekdo rekne ze cd je lepsi nez vinyl tak je to jako rict ze kapela zni lip z cd nez nazivo... howg

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (JindrichusRP (21.8.2011 9:41)
Mrkvi, nějak moc už se do toho zamotáváš. Dva vzorky na periodu jsou jen u nejvyšších kmitočtů, které stejně neslyšíš (jen se tak říká, že člověk slyší do 20kHz, obvykle to končí tak u 17) a už vůbec neslyšíš ty vyšší harmonické, které se zanesou tou transformací sinus-trojůhelník. Pro potlačení zrcadlového překladu je tam právě ta 2kHz rezerva. Potom, nelineárním (a s tím souvisí i to intermodulační) zkerslením trpí i zesilovače, které si připojíš ke gramofonu a ty vyšší harmonické samozřejmě vadí, ...

epic-win-photos-self-powered-battery-win.jpg (Wajtas) (21.8.2011 9:39)
Ujo_ja: inu dobra kvalita zvuku zavisi na mnoha faktorech. z meho logickeho hlediska je to asi tak ze kvalita se odviji z nejslabsiho clanku zapojeni. tzn. pokud budes mit nekvalitni mixak ci prenosku na gramci neudelas s tim nic ani na spickovejch bednach. Pokud PA systemem myslis pasivni tj. (bedny, zesilovac, procesor) vez ze existuji i aktivni reprosoustavy. Napriklad Firma JBL dela hodne kvalitni reprobedny jak aktivni tak pasivni od cehoz se odviji cena. To ze nekdo musi opravovat vyhybky v

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...