helpdesk_v_indii.jpg
(Duky) RP (26.9.2019 12:15)
|
Bobsik: Prej 2 měsíce. Jako co chceš v korporátu, ještě u outsourcovanýho techsupportu, vyřešit za dva měsíce? |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(Bobsik) RP (24.12.2017 10:20)
|
.. já mám zas zkušenost s Brity a Němci, obojí tak 50/50, někdy totálně za trest, někdy v pohodě.. pak máme podporu v Manile.. banda neschopnejch debilů, zákazník má podporu tiskáren ve Švédsku a Španělsku, ještě větší banda neschopnejch debilů.. člověk (já) jim až do detailu vypátrá, proč jim tiskárny "samovolně" tisknou a co s tím mají dělat a ta banda debilů to není schopná už 2 měsíce vyřešit.. ekologie jak prase, tolik zbytečnejch papírů, co z toho uz vylezlo... |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(gnud) RP (23.12.2017 23:07)
|
Foltys: souhlas |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(holá_prdel) (23.12.2017 22:45)
|
Např. nechat se zaměstnat Indem - takovou píčovinu udělá snad každý jen jednou v životě... (známí vyprávěli - Kanada, UK). |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(..) (23.12.2017 22:40)
|
Buržuj: s Indama jsem měl tu čest a vzpomínám na to fakt ve zlým. Co se znalostí týče, tak to bych jim ještě nevyčítal, ale komunikace je s něma opravdu těžká a místy až nemožná. Nejraději spolupracuju s Brity, Holanďany a překvapivě ani Japonci nejsou vůbec špatní. Ale pokud už v životě nepotkám žádnýho Inda, tak mi to vůbec nebude vadit. |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(Foltys) RP (23.12.2017 22:25)
|
V Indii je asi miliarda programatoru, ale jen treba 5% je pouzitelnejch |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(pivo zženšťuje) (23.12.2017 20:58)
|
to by najprv museli vedieť po americky |
|
helpdesk_v_indii.jpg
(_Buržuj) (23.12.2017 20:35)
|
Indovia idú v IT neskutočne hore. Zatienia Čínu a potom aj EU a Ameriku. |
|