MotorGuru  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  VipShow  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení



laratits 24.06.2016 
Obrázek laratits
To je proste Konecna expansions instrukce nejasne no more brits samoodber min budes mluvit hajzle
Komentáře (8) Komentovat Nezobrazovat

laratits.jpg (anonymousseRP (13.7.2016 11:12)
A věděli jste, že sněhový pusinky se dají upéct i úplně bez vajíček, jenom z vody z fazolí?

laratits.jpg (fff) (25.6.2016 10:47)
a já myslel že takovýhle věci musim hledat na polycount wiki, popř fórech dedikovanejch tomu účelu jako maxarea...

laratits.jpg (oYo) (24.6.2016 17:14)
honey a cecky: oba máte pravdu. Pro displace mapu skutečně potřebuješ adekvátní počet vertexů - tesselation shader. Ještě je možnost použít parallax mapping, taková trochu pokročilejší aplikace normal mapy.

laratits.jpg (honeyRP (24.6.2016 17:01)
cecany: Já jsem myslel, že na displace mapu opravdu potřebuješ adekvátní počet vertexů, takže ti to ten polycount nějak nesníží, a dále že na fejkování prostoru se používá normal mapa, která jenom "ovládá" světlo tak, aby povrch vypadal plasticky, i když je to třeba jediný polygon. Ale jestli to špatně chápu, tak explain pls ;-)

laratits.jpg ( . )( . ) (24.6.2016 12:54)
v oboch prípadoch sa to dá riešiť displace mapou

laratits.jpg (Dežon) (24.6.2016 12:42)
Fanatik - méně než celulitidy :)

laratits.jpg (fff) (24.6.2016 12:22)
Musim říct, že ty ruce maj nerozeznatelnej tvar. Obzvláště v oblasti lokte.

laratits.jpg (fanatik) (24.6.2016 11:24)
Seems legit. Kolik polygonů je třeba na vymodelování bradavky? B-)













Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...