lex troubky 15.09.2024 
Obrázek lex troubky
demonstrace chcimir Gustav Husak je Ficuv  vzor obycajny amater netaktni kokot nejvic masla na hlave transakcna dan
Komentáře (25) Komentovat Nezobrazovat

lex_troubky.jpg (ZivaKundaRP (17.9.2024 13:30)
Co sem koukal v těch Troubkách některý stěny kterýma prošla voda byly v docela dobrým stavu. Jiný spadly. Tam se asi musely udělat úpravy, který nějak narušily to co spadlo. Btw. kámoš koupil chalupu z vepřovice, kde byly na podlaze v kvelbu kameny, na který když se šláplo, vycákla voda. Bába v tom bydlela osumesát let až do smrti. Trochu to vysušil a vepřovice nechal. Byly OK.

lex_troubky.jpg (ZivaKundaRP (17.9.2024 13:29)
Baráky z vepřovic jsou docela odolný. Sláma v tom blátě nedělá "izolaci" ale něco jako armaturu. Ona je to docela věda smíchat bláto s kravskýma hovnama a se slámou. Enzymy z kravských hoven to drží pohromadě a když se to umí, ten barák v pohodě přežije století. Tyhle baráky v klidu zvládnou deště, sníh, střídání tepla a vlhkosti, dokonce i trochu tekoucí vody.

lex_troubky.jpg (wget) (17.9.2024 12:30)
Veprovice nebo taky kotovice u nas vzdy krom hliny (žlutice*) obsahovaly ruzne organicke materialy. Nejcasteji otruby. Jinde např. rašelinu.

lex_troubky.jpg (přehradanaberounce) (17.9.2024 9:12)
Ve 14. století lidi věděli, kde je to vyplaví. Dokonce ještě v první polovině 20. století. Ale pak se něco zvrtlo ... Onehdy jsme jeli z Račic za příjemné jarní vody, ani ne (každo)roční maximum. Kolem nějaký starší chatový osady, tam chatičky pěkně vysoko, dole tak maximálně garáž, ale obytný patra všechny v jedný linii asi 4-5 m nad vodou. Objedem meandr, tam moderní paneláky naležato a hned první barák má vodu na zahrádce asi tak třicet centimetrů vejškově od prahu. Tam je to musí vyplavit co dva roky...

lex_troubky.jpg (dudomilRP (16.9.2024 22:57)
Troubky nejsou v prirozenem koryte reky, první písemná zmínka je ze 14. století. Za tu dobu by asi lidi vedeli, ze tam stavet nic nemaj a maj jit doprdele imo.

lex_troubky.jpg (dežoláto) (16.9.2024 14:04)
souhlas, nasrat... doteď mě fascinuje mentálně rozpoložení předků, budovat domy v úrovni řeky...

lex_troubky.jpg (KaldaRP (16.9.2024 13:23)
at jde AI do prdele, plete si zaplavovou oblast s korytem reky, pak ve svetle techto popletenych informaci je i zbytek tohoto vytvoru klasickou dezinformaci >-O

lex_troubky.jpg (přehradanaberounce) (16.9.2024 10:24)
Zrovna Troubky nejsou dobrej příklad, v tom 1997 je to spláchlo do značný míry taky kvůli jezu, kterej tam historicky takhle zkryplenej nebyl, a dalším úpravám řek (jak nakousl :. - špatně se pracuje s vodou v krajině). Si někde rodina bydlí po staletí a pak jim tam udělaj toto, to chceš těm lidem vyčítat? Ale s myšlenkou obrázku souhlasím, jak je kurva možný, že si kdejakej developer zrealizuje projekt v záplavový oblasti a pak může řvát, že chce přehradu, aby to ochránila, místo aby byl poslán do píče

lex_troubky.jpg (nornikRP (16.9.2024 10:17)
By si to z nějakých dotací mohli postavit na pilonech a vozit tam turisty

lex_troubky.jpg (Markéta Adamová PekarováRP (16.9.2024 7:35)
Jak můžeš vlastnit stavební parcelu v záplavovým uzemí? Pokud vím měla by tam bít stavební uzavěra. Dožij a čau. Žadná oprava baráku není přípustna. Nemáš tam žadnpunstavebni parcelu pičo. Stavební parcela v korytě řeky má asi hodně nizkkpu cenu to máš opravdu ale je to asi dáno tím že stojí v korytě řeky. Dopiče s troubkama. Dopiče, kdy už kurva si lidi vyndají hlavu z prdele?.ČR má dost pozemků, který.jim může vyměnou darovat. Nechápu co řešime.Co by za to dali lidé v Lidicích?

lex_troubky.jpg (Markéta Adamová PekarováRP (16.9.2024 7:29)
O když je to hnusné je to tak. Dopiče s troubkama a tu Opavu bych taky zkontroloval jak to tam mají s tou řekou.

lex_troubky.jpg (:.) (15.9.2024 23:33)
Zrovna Troubky na tom zas tak zle nebudou. Po povodních 1997 se tam provedlo dost opatření a ta vesnice se z velké části postavila znovu a lépe. Bude pár zaplavených domů, ale spadnout by nic nemuselo. Horší je, že velké povodně přicházejí nezvykle často, špatně se pracuje s vodou v krajině a ta jí nedokáže tolik pojmout.

lex_troubky.jpg (MartinezZRP (15.9.2024 23:28)
Tipuji, že problém bude hlavně v tom, že pokud žiješ na území, které je opakovaně zaplavováno, tak bys klidně šel bydlet někam jinak, ale jaksi nemáš za co - protože ten pozemek tam bude mít jako stavební parcela hodnotu, za kterou si jinde v nezáplavové oblasti pozemek a barák nepořídíš a nepostavíš. Co, dneska si za to ani nekoupíš jinde byt.

lex_troubky.jpg (kmikalRP (15.9.2024 23:18)
trzni ekonomika by to mela vyresit, proste jim to pojistovny nepojisti. Ale porad nevime, jak to dopadlo, treba se Troubkam nic nestane, klid.

lex_troubky.jpg (Antikrist) (15.9.2024 23:15)
Chtěl bych chytit pod krkem toho zmrda co toto vypotil.

další...