|
podle_bible.jpg
(antonym) RP (31.10.2022 12:00)
|
|
nesmysl, zadna mala pokuta by to nebyla. Ukamenovali by ho. |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 16:35)
|
|
To, jestli verej na Muhammada, nebo na kalich a oplatku nebo neco jineho je celkem podruzne, v tech nabozenstvich je nasili naprosto srovnatelne. |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysak) (28.10.2022 16:34)
|
|
Ale prdlacky, to bys mohl argumentovat krizaky uplne stejne. Nebo jeste nedavno se toho psalo hodne na tema terorismu, ruznych narodnosti a s ruznymi odnozemi krestanstvi.
Ten problem je jinde - kdyz nekam do relativne mirumilovne spolecnosti navezes opice, ktere jsou od mladi uceny, ze maj druhou opici prastit klackem po hlave protoze jinak je prasti ta druha opice, tak nemuzes cekat, ze se najednou zacnou chovat civilizovane.
|
|
|
podle_bible.jpg
(zkrocený hlídač koz) (28.10.2022 10:48)
|
|
džihád v klasickém islámském právu ( šaría), termín odkazuje na ozbrojený boj proti nevěřícím. A příště nám třeba povíš, jak je holocaust o sebezlepšování. Newspeak jak má být. |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 2:00)
|
|
Hele, na zaver, tenhle pan nez se zblaznil mel v nekterych vecech pravdu. Takhle bych to videl [odkaz] |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 1:53)
|
|
BTW Paty pilir Islamu - Jihad ... vyklad jako fyzicky boj je dost mensinovy, vesmes mezi extremisty. Mnohem casteji je vnimany jako urcity Magnum opus. Rovnez doslovny vyklad starych textu (ano, tady jsme uz doma a v zapadni evrope, vetsina teroristu jde ve stopach Muhammada ibn al-Wahaba) neni zase tak majoritni jak by se zdalo podle explozi |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 1:40)
|
|
Jinak jeste k Islamu - knizky snesou vsechno, ne kazdy muslim je terorista nebo extremista. Teda ne ze by tam byli sami svatouskove, ale dost velkou cast pruseru si v minulem stoleti udelal zapad sam - jednak standardnim sirenim demokracie v okoli ropnych poli bombarderem, druhak treba zcela umyslnou podporou radikalizace jako proxyvalka v Afghanistanu proti SSSR. Do te doby byl radikalni islam spis problemem lokalnim, bez ambici sireni za hranice |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 1:40)
|
|
A ne, krestanstvi (a specificky katolickou cirkev) rozhodne neberu jako uzemnenou, zvlast po tom, co tu pres tisic let provadeli jsou mi nedavne "restituce" zvlaste trnem v oku.
|
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 1:36)
|
|
On i ten starej dobrej Yahweh prikazuje treba "17 Čarodějnici nenecháš naživu. 18 Kdokoli by obcoval s dobytčetem, musí zemřít", coz nam trochu kazi kseft dodnes [odkaz] takze neberu, ze ty "drobnosti" pocinaje (alespon podle jejich verze ktere neverim) predhozeni lidstva Satanovi pres Noema, jsou davnou minulosti.
|
|
|
podle_bible.jpg
(zkrocený hlídač koz) (28.10.2022 1:09)
|
|
Četl jsem ty blbiny aspoň 3x. Ale můj původní komentář je ve smyslu, že je příliš nízké si dělat z uzemněné ideologie/náboženství srandu. Jistě se dalo po 1945 smát německému nacionálnímu socialismu a po 1989 ruskému socialismu. Ale pravá satira se nebojí smát těmto ideologiím zatímco ony ovládají prostor, protektorátní vtipy atd. A zkuste se dnes smát islámu. Výsměch je kritika. A když chcete vědět, kdo vám vládne, najděte si to, co se bojíte kritizovat. |
|
|
podle_bible.jpg
(zkrocený hlídač koz) (28.10.2022 1:01)
|
|
Ano, ale já samozřejmě vím, že židé měli povraždit obyvatele Izraele, aby se měli kde usídlit, samozřejmě, že je "bůh" vyzývá ke genocidě. Ale časově a plošně omezené. Islám muslimům přikazuje genocidu nemuslimů časově a plošně neomezenou. Důsledky známe z historie, i současnosti https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=Last30 |
|
|
podle_bible.jpg
(zkrocený hlídač koz) (28.10.2022 0:58)
|
|
Islám byl Mohamedem nadiktován v 622-632. Na Abraháma byl naroubován zcela účelově, nesmyslně a hloupě. Prostě to tehdy kolem frčelo, tak to hodíme na Abraháma, ten se nemůže bránit. S judaismem nemá islám společného vůbec nic, je to antagonismus, stačí srovnat biblické desatero a muslimské příkazy k vraždění a co tedy není jasné, na tom, že tu máme naprosto odlišnou ideologii maskující se za náboženství, dokonce ještě fakující nějaké abrahámovské kořeny? |
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 0:57)
|
|
Hele, fakt po me chces, abych po letech znovu procital Exodus a castecne Deuteronium za ucelem citaci, co ze to tomu kocovnemu narodu jejich Yahweh rikal ze maji delat s muzi, zenami i detmi? No tak mi dej nejakej cas, uz je to nejakou dobu od "atheism wars".
|
|
|
podle_bible.jpg
(anonykrysa) RP (28.10.2022 0:52)
|
@hlidac nebo ty narazis na to, ze Islam jako Abrahamovske nabozenstvi samozrejme uctiva boha Abrahama, kteremuz teda muslimove rikaji Allah, zide obvykle Yahweh a krestani tak ruzne nejak jinak (Hospodin, Buh, Otec, ...) protoze pouzivat jmeno maji diky prekroucene davne okultni tradici zakazane?
Na tema jmena Elohim bych se radsi nezapletal do delsi diskuze, o tom cirkevnim majestic vykladu jednotneho cisla par stoleti pred prvnim vyskytem neceho podobneho opravdu nejsem presvedcenej. |
|
|
podle_bible.jpg
(zkrocený hlídač koz) (28.10.2022 0:47)
|
|
cokoli? třeva konkrétně co? Upozorňuji, že soupeříme třeba s příkazem na věčnou beztrestnou genocidu nemuslimů https://www.koranoislamu.cz/sura/8/?vers=17#vers-17 |
|