VipShow  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky



pomahac stbaku 15.01.2020 
Obrázek pomahac stbaku
To je proste Konecna expansions instrukce nejasne no more brits opozice z principu samoodber min
Komentáře (54) Komentovat Nezobrazovat

pomahac_stbaku.jpg (cas2v) (16.1.2020 18:37)
podkoní: Taky můžeš kouknout na wikipedii - Miloš Havel, a je to dost ozdrojované - spousta odkazů

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 12:41)
Sakra, začíná se mi to v hlavě motat. Na ten soud by asi nárok měl, kdyby to prodal donuceně, a pak by ani nekolaboroval (pokud bylo obvineni zalozeno jen na tom). Chtělo by to zjistit, na základě čeho mu tedy byly ve skutecnosti zabaveny, ale když bylo 1947 stihani zastaveno, tak by to tim byt nemelo. Hmm, asi jsi me dostal.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 12:38)
zajímavý článek, ale teda píšou tam jiné datumy, než na ofiko stránkách lucerny (tam uvadeji 1952) ... no vidíš a zrovna ten důvod zabavení (který je tedy dost podstatný) by měl jít dohledat, i když netuším jak. Nějaký článek mě může nasměrovat, ale nedá mi definitivum. Z toho co jsem zatim vedel, byl duvod kolaborace, pokud by to bylo jak píšeš, pak máš pravdu. Pak by ale nemel narok od toho nemeckeho soudu.... rozporuplne informace..a dekuji za odkazy

pomahac_stbaku.jpg (DD) (16.1.2020 12:24)
ohledně lucerny, viz napřiklad: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=447763 (citace z knížky Krystyny Wanatowiczové) nebo třeba https://www.novinky.cz/bydleni/tipy-a-trendy/clanek/lucerna-slavi-110-let-navstevnikum-se-otevre-nastalo-stresni-terasa-40283212 Proti Miloši Havlovi nebyli uplatněny benešovy dekret, ikdyž se o to komunisti snažili a jeho stihani ohledně kolaborace bylo zastaveno, za války mimo jiné pomahal odboji. Dostali ho až po komunistickém puči v roce 1948.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 12:13)
mimochodem zrovna v soudnictvi se neustale aktivne pohybuje mnoho aparatciku, i kdyz uz vymiraji. To se nevyresilo dodnes.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 12:09)
S tvým posledním příspěvkem nicméně souhlasím.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 12:07)
Znárodněna byla roku 1952. Na základě BD, konkrétně : https://www.psp.cz/docs/laws/dek/121945.html , jelikož otec Havla, Miloš byl označen za kolaboranta s nacisty. A pak : V Západním Německu požádal Miloš Havel jako pronásledovaný český žid za války o odškodnění za majetek, který ztratil. V průběhu války totiž prodal polovinu barrandovských studí německé správě za částku asi 7 milionů korun, což považoval za podhodnocenou cenu, ke které byl přinucen. Západoněmecký rehabilitační soud nároky uzal. No?

pomahac_stbaku.jpg (DD) (16.1.2020 11:57)
Ohledně porevolučního vypořadaní s komunisty, v tomhle naprosto selhaly vlády a ministerstva vnitra a spravedlnosti v devadesatých letech, v klíčové době bylo v soudnictví bylo ještě dost starých komunistů i přes lustrace a těm se pochopitelně do nějakývh procesů nechtělo, natož pak otevírat kauzy které mnohdy řešili i oni. I někteří politici měli máslo na hlavě a tajili to, tedy neměli zájem to moc otevírat (viz kauza Bartončík)

pomahac_stbaku.jpg (DD) (16.1.2020 11:53)
s tou lucernou je to taky lež že byla udajně zabavena na zakladě benešových dekretů, nebyla, znárodnění proběhlo měsíc po komunistickém puči v roce 1948 a nebylo to na zakladě dekretů, je to dohledatelné. Havel s bratrem tety restituovali legálně. Opět sis vytvořil nějaký chybný zavěr na základě neuplných nebo lživých informací.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 11:37)
A kdyby nic, tak navrácení Lucerny - v tom lhal od zacatku az do konce a to mi asi nedokaze vymluvit nikdo. A je to proste opak toho co tvrdil, prolomil B. dekrety, restituoval. Pro me kazal vodu a pil ..no pil všechno asi. Me z toho proste vychazi jen jeden logickej zaver, kterej dava od zacatku do konce nejaky smysl. A znovu se omlouvam za ty spisy, to se na nej hazet neda, i kdyz nejaky vliv na tom mit mohl (opakuji mohl, ne nutně měl).

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 11:32)
To že na něj mám i osobní názor sice mé uvažování ovlivňuje, ale snažím se vycházet z důsledků. A ty mluví docela jednoznacne. Zadny trest pro zadne komunisty ani STBaky (to bylo slibeno), ponechani vlivu, funkcí, majetku (to už slíbeno nebylo). Komuniste by nemohli byt spokojenejsi a to je pro me TO dulezite. To ostatni je jen omáčka. Ale samozrejme mohu se uplne mylit.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 11:28)
DD - to o stihani Lorenze jsem nevedel, dekuji za info. Pro me je zkratka uveritelnejsi verze, nastrceneho disidenta, ktery se postaral (nedovedu si predstavit, jak by to pro komunisty mohlo dopadnout lépe a Havel nebyl zadna znama osobnost, toho znalo jen par lidi), než verze o moralnim bojovnikovi, kteremu se nepovedlo.. (zvlaste kdyz vim, ze to zadny moralni obr nebyl). Snazim se vzit v potaz ruzna fakta a proste nastrcena figurka mi tam sedí, to ostatní dost habruje. Ale jde jen o muj nazor

pomahac_stbaku.jpg (DD) (16.1.2020 11:08)
to je otazka na to proč naše justice nedokazala některé lidi stíhat (ikdyž by mohla) a proč vláda čr nevytvořila lepší legislativu která by to umožnovala, lustrační osvědčení a podobně byl jen takový základ. Jinak Lorenz byl stíhaný a dokonce i odsouzený, ale utekl na slovensko, tehdy už samostatné a ti ho nevydali a trest mu po čase zrušili.

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 10:03)
No prave u Belohradka uz mi to přijde až účelové. Jasny, Paropubek v realu taky nebyl zadnej krasavec (ono ti politici celkove nejsou zadni vysportovani krasavci) ale kdyz vidim fotku Belobradka, tak tam ma VZDy jasne modre oči, v realu fakt kalně šedivé,,,to už není jen světlo (zrovna sam se nyní živím grafikou, takže nějaký aspon castecny vhled do preblematiky mam. Mozna nahoda,,ale na ty ja neverim .-)

pomahac_stbaku.jpg (podkoní) (16.1.2020 10:01)
Nejsem Otvor, i když vím, kdo to je v reálu...ano jeden čas jsme sloužili spolu, nazory mame podobne, i když asi ne uplne stejne. On je takovej vic radikalni i v realu, ja spi jen tema nazorama, jinak spis klidas. Ale shodnu se s nim na mnohem - treba na ozbrojovani. Takze k odpovednym : Kdo dosadil premiera? OF, jeho hlavou byl Havel (takze na to mel vliv), proc se on nestaral o vysetrovani? A zase jsme zpet, to spatne nemohl ovlivnit, za to dobre mu mame dekovat.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...