VipShow  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  ČasProBydlení



ppb101 - oslikovo slovo 18.04.2024 
Obrázek ppb101 - oslikovo slovo
konecne valka konci bez komentare bezverci gandalf chcivalek brexit benefits Houstne kurva neopravil
Komentáře (222) Komentovat Nezobrazovat

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (všichni jsme izak) (22.4.2024 18:25)
Správně. Hlavně nezapomenut na debilitu "všichni jste izak". :-D

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (Je to naše velké plus že HIMARS zná dnes každý Rus!) (22.4.2024 17:57)
Plus je jako každý derivát izaka debil B-) ;-)

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (klitorys ostrovidRP (20.4.2024 16:09)
J nechápe základní věci jako spinory, pak je jasný, že věří každé blbosti.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (blm v prestrojeni 4) (20.4.2024 15:46)
Tak tady uz se pomalu ztracim. Nejaka vhodna prednaska od Kulhanka na spinory? :-D

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:45)
Ne, to nejde. Prijata energie jsou vektorove castice, na hmotu potrebujes aby ji tvorily spinory.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (blm v prestrojeni 4) (20.4.2024 15:38)
To mas jako s eskalatorem v metru. I kdyby dole uz bylo plno a nahore prazdno, tak ses na eskalatoru smerem dolu a za tebou jsou lidi co te tlacej, takze nahoru se pres ne neproderes. Rikej tomu klidne blmuv termodynamicky paradox. A neni treba zadnou hmotu vyrabet, dochazi k substituci existujici hmoty za prijatou energii a nasledne premisteni te hmoty cestou nejmensiho odporu pryc.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:32)
tl;dr: Zadne nove castice (a tedy ani hmota) NEVZNIKAJI, Einsteinova "hmota" z toho vzorce odpovida dodane vnitrni energii == teplote. Kdyz tu planetu zase ochladis, tak bude samozrejme opet lehci. (a to tepelne zareni, co z ni odleti, bude mit presne energii rovnou rozdilu tech dvou hmotnosti. Deje se to kolem nas porad, jen je to nemeritelne male.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:30)
Aha, ty nechapes tu Einsteinovu cast ze energie je hmota. Podivej, kdyz mas nejakou hustotu neceho, tak to kolem sebe zakrivuje prostor == "ma to hmotnost". Tady to mas rozebrany [odkaz] tl;dr co te zajima je ta diagonala na prostorovejch souradnicich, kterou tvori kineticka energie molekul (teplota/tlak, urcite to znas z fyziky).

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:25)
A z tepla kolem 300K opravdu zadnou antihmotu nevyrobis (pokud se nebavime o tepelne smrti Vesmiru ofc, ona ta fyzika na casove skale kolem 10^(10^100) let je trochu zajimavejsi, a vznikla cerna dira pak pomalu tu antihmotu opravdu vyzaruje ;-)

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:22)
Ta "hmota" je kurva _teplo_, a ridi se termodynamickymi zakony, takze i druhym termodynamickym zakonem. Neboli z povrchu o teplote ~300K nema zadnou sanci dojit do jadra, ktere tech kelvinu ma tisice.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (blm v prestrojeni 4) (20.4.2024 15:17)
Hmota odpovidajici prijate energii pak putuje od zemskeho jadra k povrchu, samozrejme "hleda" cestu nejmensiho odporu, az nekde dorazi k povrchu, kde se projevi jako mistni praskliny a rozestup tech stran praskliny, jako jsme to nedavno videli treba v Turecku.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (blm v prestrojeni 4) (20.4.2024 15:15)
No presne jak rikas, cestou nejmensiho odporu to nekde "prdne" a tam se ta energie uvolni vice nez jinde. Tys za kovidu nepek chleba? Ten v troube taky nenabude zcela rovnomerne, ale vice tam, kde je povrch po nariznuti nejslabsi. Vysvetleni stran chybejicich anticastic je proste - prijata energie postupne prostupuje od povrchu (atmosfera, plast, ...) ke stredu Zeme, kde se prida k probihajici jaderne reakci a pomaha pusobit proti zhrouceni pod tihou zemske kury. (tbc)

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:05)
TO uz toho Zeme vic zachyti v podobe slunecniho vetru a meteoritu teda, ale zase, to ze zijeme, a ze to nvidime je jasny dukaz, jak jich je malo.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:03)
bud se ti ta prijata energie ulozi do nejake vnitrni (kineticka == tepelna, potencialni == treba chemicka), nebo ti nutne musej vznikat i anticastice. Jednak na to potrebujes hodne vysokou energii, ktera se v Slunecnim spektru prakticky nevyskytuje (alespon 1MeV pro e+e- par), druhak ten pozitron musis dostat rychle pryc, jinak driv zase zanihiluje a skonci to klasickym teplem - nic z tooh ani nepozorujeme, ani neni rozumny mechanismus.

ppb101_-_oslikovo_slovo.jpg (anonykrysaRP (20.4.2024 15:00)
@blm "ale muze byt koncentrovano do urcitych mist, kde se pak projevi znatelneji." jak? Fyzikalni systemy se ustaluji na hodnote nejnizsi energie, to zaprve. Druhak tohle je hmotnost energie, neresi to, ze Zeme samozrejme vyzaruje. Tretak - "hmotnost energie" neni tak snadna. Ano, kdyz ohrejes cihlu, opravdu (diky zvysene vnitrni energii) bude tezsi. A teplejsi. Ale abys to premenil na hmotu slozenou z castic, tak mas zakony zachovani kvantovych cisel, nebudu to komplikovat, ale ve vysledku

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...