NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny



tesla 09.02.2012 
Obrázek tesla
je to borec - dokazal se spravne identifikovat IWouldPassOn PhotoBomb LookBig PersonalGrowth two wolves
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

tesla.jpg (mommafat2) (20.3.2019 12:42)
Zabudovany jaderny reaktor bych bral, mas energii prakticky na celou zivotnost vozu bez dobijeni, vymeny atd. Jen te Buh chran abys to s tim nekam narval, treba ve meste... zarve pulka kraje :-D

tesla.jpg (blamuž) (14.5.2013 17:51)
Ty články co používá Tesla testovalo pár chlápků z NASA, jestli máte rádi grafíky: https://batteryworkshop.msfc.nasa.gov/presentations/Perf_Safe_Test_Panasonic_Li-Ion_NCR_18650_Cells_JRead.pdf Jestli chcete rychlonabíjení bez ztráty životnosti, tak články od A123, používá je třeba Chrysler. Ale...článek kterej by mohl vydržet při normálním nabíjení možná i 7-8 tisíc cyklů (výrobce udává 3 500 cyklů při optimálním nabíjení/vybíjení snížení kapacity na 90%, hranice je 70%,do the math),vydrží 1-2 tisíce.

tesla.jpg (blamuž) (14.5.2013 17:46)
info o tom Tesla Model S: http://green.autoblog.com/2009/03/26/tesla-model-s-50-000-ev-sedan-seats-seven-300-mile-range-0-6/ vážně to používá Li-Ion, jen tam těch článků je o dost víc, než by potřebovali - klidně i 2x, Roadster jich má 6 000, Model S 8 000. Rozprostření proudovýho odběru mezi takovej počet článků dost výrazně sníží odběr z každýho z nich, což výrazně prodlouží životnost. Ovšem bez rychlonabíjení.

tesla.jpg (Abdul_HasanRP (10.2.2012 15:27)
Dokud to nebude mít zabudované jaderné reaktory, tak neberu

tesla.jpg (MipiRP (9.2.2012 19:24)
Až na to že tu je každý odborník tyhle auta a podobné na elektřinu nejezdí na Li-ion baterie kde žijete v pravěku? Tam jsou při nejhorším Li-Fe-Po4 a tu u specielních dobíjecích stanic dobiješ za 15 minut a životnost mají 10 let pokud už nepoužívají ještě lepší typy

tesla.jpg (Ujo_Ja) (9.2.2012 19:05)
Stando: 3000 cyklov s 80% úbytkom kapacity tak vo sne. Li-Ion akumulátorom celkom pekne klesá kapacita aj bez nabíjacích cyklov, len tak s časom. V praxi tam budeš mať po troch rokoch polku pôvodnej kapacity. Pri -20°C mrazoch ako boli teraz ešte menej. Elektrický pohon je super vec, ale to ako sa skladuje tá energia je nahovno.

tesla.jpg (Abdul_HasanRP (9.2.2012 17:45)
Stando: to ne, ale normálním lidem když budou mít nečekanou zajížďku, tak dotankují, a jak to chceš řešit s tímto???

tesla.jpg (sumy) (9.2.2012 15:57)
Nedos: Áááá, jsem vyvolený, mám 400V zásuvku u baráku :-D Jen tam mám místo Tesličky cirkulárku :-( a že by jsem toho novýho sedana bral.

tesla.jpg (jojoRP (9.2.2012 15:37)
mne sa viac paci ta tabula - na juh, na sever :D

tesla.jpg (Stando) (9.2.2012 13:59)
prečo by si potreboval pri každom parkovani to pripojovať ? to pri každom parkovaí dolejš PHM čo si spotreboval?

tesla.jpg (NedosRP (9.2.2012 13:14)
Stando:Nj, ale při každým parkování to připojovat k zásuvce? A jak to chceš dobíjet u králíkárny? V garage to asi nebud eproblém, ale takle je to jen pro vyvolený.

tesla.jpg (Stando) (9.2.2012 13:13)
neviem čo máte porti ele. autám ale na 80% sa dobijú beho 2 hodín z 400V a netreba zabudať že väčina sa vozí iba po meste resp v krajoch, nie každý absolvuje denne 50+ viac km a ak sa dobre pamätám tak iba po 3000 cykloch nabití sa sa zmenší kapacita baterií na 80% z pôvodných

tesla.jpg (CN) (9.2.2012 12:24)
Atom, yo...

tesla.jpg (eratniRP (9.2.2012 11:32)
Kdepak, to jezdí na kosmickou energii ;-)

tesla.jpg (sawierRP (9.2.2012 11:30)
az kolem nej projedu pri nabijeni baterek kdo se bude smat B-)

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...