Webhosting  |  Tesla se slevou  |  Mailhosting Business  |  Domény  |  Dárek od Slona  |  Portrétní focení



vratte nam drevoplyn 12.10.2025 
Obrázek vratte nam drevoplyn
urcite jo delal to pro lidi zvalsovane volby IMG-20201107-WA0007-repost sestislepenec nepodcenujte-ockovani priste sedmikoalice
Komentáře (19) Komentovat Nezobrazovat

vratte_nam_drevoplyn.jpg (UFO) (13.10.2025 10:53)
@Zabanovanec Sice poloviční, ale každý ráno dobitý, takže cca stejnej. Na nabíječkách jsem čekal dohromady pár minut, dobíjení odpovidá tomu dojít si po 2 hodinách jízdy na záchod. V okruhu 100 kilometrů dálnice 150kW+ nabíječku vždycky najdeš. A baterka vydrží dýl než zbytek auta, v mým případě mám 4 letech mám stále stejnou 1% degradaci, co jsem to koupil. OK, vidím, že ty lidi opravdu po 20 letech elektromobilů na silnicích stále blábolej nesmysly.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (:.) (13.10.2025 10:24)
Ty vole, co máte furt s tím odcházením baterek. Žiješ aspoň trochu v realitě ohledně toho, o kolik procent to po jaké době padá, nebo prostě jenom hltáš krávoviny z autoforum?

vratte_nam_drevoplyn.jpg (ZabanovanecRP (13.10.2025 9:11)
@UFO: Přesně, skoro samé výhody u elektroaut. Jako dojezd to sice má tak poloviční, co spalováky, ale díky tomu můžeš dvakrát tak často okukovat holky, které se v okolí nabíječky vyskytují. A protože na mnoha místech zatím nejsou rychlonabíječky, tak místo pěti minut tankování benzínu máš příležitost čumět po holkách klidně hodinu, dvě. A ty náklady na opravu jsou zanedbatelné. Když ti zhruba po 150k km začnou odcházet baterky, je lepší to zahodit a koupit si nové auto, než se patlat s opravou.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (:.) (13.10.2025 8:24)
UFO: Je to jejich posvátná kráva. Najdi si ten termín.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (UFO) (13.10.2025 7:16)
Co s těma spalovákama furt maj? Po přičtení nákladů na benzín, oleje a všechny opravy to vyjde dráž než elektro, je to pomalý, furt s tím clověk musí k pumpě, hoří to 100x častějc, smrdí to, v zimě to nemá vždy vyhřátou kabinu, cuká se to při řazení, nechápu, všechny problémy už elektro vyřešilo, nabíječek na cesty do zahraničí je už dneska taky všude kvantum.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (cyklistaRP (13.10.2025 7:13)
Dal jsem tomu plus, to musí být ironie, takový debil nemůže být ani Turkův obdivovatel.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (Vredova Hurka) (12.10.2025 23:38)
XXX: Nemusi to byt jen na drevo, stejnym principem se da jezdit i na uhli. Turbo je idealni, protoze to ma polovicni vyhrevnost a slusne oktanove cislo, takze turbo dost pomuze, pokud neni motor od zacatku konstruovan na drevoplyn, coz je dnes asi maloktery. A auta zase dostanou obri predni chladice :-).

vratte_nam_drevoplyn.jpg (XXXRP (12.10.2025 23:28)
Pambu: za valky se jezdilo na drevoplyn. Bukove drevo se spalovalo v takovych kamnech/kotli a ten “kour” se zavedl do motoru. Takze to bude nejspis ono. Jen teda nevim jestli se na to budou dat prestavet ty oturbene litry.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (nornikRP (12.10.2025 22:25)
Make ovce na uhlí great again!

vratte_nam_drevoplyn.jpg (Sarge) (12.10.2025 22:11)
Mladý? Šak půlka těch příspěvků jsou staré tak tři roky. Že je Traktůrek píčus s malým šulínkem musí přece tušit každý, kdo ho na sockách zahlédl.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (Carl C .,.,. 4) (12.10.2025 22:09)
No a to je text o Turkovi nebo Pavlovi?

vratte_nam_drevoplyn.jpg (pambu) (12.10.2025 21:47)
na tuhá paliva = na hovno? já ty vaše hříčky nestíhám sledovat

vratte_nam_drevoplyn.jpg (Asi tak...) (12.10.2025 21:40)
Ano, každý byl mladý a dělal pičoviny. Mnohdy prolítly hlavou i ne zcela korektní myšlenky. Ale jen debilové se tím chlubili na sociálních sítích, či v jiných dřívějších zaznamenatelných podobách. Rejstřík mám tedy čistý, klidně bych toho ministra vzal.

vratte_nam_drevoplyn.jpg (BookBurnerRP (12.10.2025 21:34)
dejte parním traktorům znovu šanci!

vratte_nam_drevoplyn.jpg (no-XRP (12.10.2025 21:31)
Než jsem se dočetl k palivům, myslel jsem, že píše o Pavlovi.

další...