| uaz_gearbox.jpg
        (Pre teen lover) RP        (29.5.2014 16:07) | 
    
      | Mlékař Dan          ...já podobně rozkvedlanou řadicí páku zažil v bratrancově favoritu, měl jsem řidičák asi měsíc, byl to pro mě vážně šok  ))) | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (MaraH)        (25.1.2013 18:32) | 
    
      | Mlékař Dan: Já měl 125ku a je to presne jak rikas, ale oproti modernim autum to melo tu vyhodu, ze to pobralo vsecko podradit do uutazene vracecky z 3 na 4ku nebyl problem ani ve 20 a to auto i na vyjezdu tahlo a rozjelo | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (Mlékař Dan) RP        (25.1.2013 16:07) | 
    
      | U mé bývalé škody 120 se také rychlosti neřadily, ale člověk tam prostě něco namíchal.   | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (Satrif) RP        (25.1.2013 13:49) | 
    
      | taky bych řekl, že to je s každým opotřebovaným, logisch. UAZ se liší tím, že vychází na míru zákazníkovi už z továrny. | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (obšour)        (25.1.2013 13:44) | 
    
      | ale s nějakym gelem...   | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (obšour)        (25.1.2013 13:44) | 
    
      | mám firemní pežot a tam to neni jako kýbl s šutrama a s nějakym gelem... jednou mi zůstala na evropský šaltpáka v ruce a od servisu je to ještě horší... velice často řadim místo jedničky trojku , místo dvojky 4... systém náhodného řazení... francozi sou šmucky, potom sedneš do vw a je to jako auto z ráje řazení... | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (mrkev) RP        (25.1.2013 12:32) | 
    
      | @eksperd Firemní auta jsou vůbec nejhorší. Každý s tím jezdí jinak a to auto se rádo přizpůsobí. Znám člověka, který prakticky nepoužívá spojku a dalšího, který řadí dvojku tak, že tu páku přitáhne ještě víc doleva. Po nějaké době to už nešlo jinak, než při řazení dvojky pohnout doleva a dolů... | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (Analni_virtuoz) RP        (25.1.2013 11:17) | 
    
      | rek bych ze razeni u vsech zabozroutu je jak losovani sportky... | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (pamach) RP        (25.1.2013 11:05) | 
    
      | pridal bych jeste tak nahanet mydlo ve vane plne vody   | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (eksperd) RP        (25.1.2013 10:50) | 
    
      | Nejen v rencku, ja ted jezdil s firemnim pazoutem a radit s nim je jak kvedlat klackem v kybliku plnym sutru. | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (kunda)        (25.1.2013 9:58) | 
    
      | šulín v gumáku se taky dá použít jako přirovnání řazení u aut s píčou | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (minecrafak)        (25.1.2013 9:54) | 
    
      | Bobsik(na proxy v praci): jo no, radit v renaultu je jako lovit kapra v kadi. | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (Bobsik(na proxy v praci))        (25.1.2013 9:49) | 
    
      | TZD:  a dodal bych, ze vetsina renaultu to ma s prevodovkou dost podobne jako UAZ   | 
    
      | 
 | 
    
      | uaz_gearbox.jpg
        (Tvoje zlý dvojčе)        (25.1.2013 9:41) | 
    
      | Vůbec mi to gurbuxe nepřipomíná. | 
    
      | 
 |