ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  ByznysDeník





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátčtyři:
   

Strana 1/4. 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (HyperMAXRP (21.4.2021 6:56) reagovat
Baba Jaga zastaví nebo zdraží elektřinu odstavením atomu, Rusko zastaví plyn, uhlí chtějí pro domácnosti zakázat, dřevo taky, ani nafta a benzín nebudou k sehnání, takže paneláky zmrznou a to ostatní nedlouho po nich, až se spálí všechno hořlavé. Krásný zelený cíl, splněn vyvražděním obyvatelstva umrznutím. Jak sověti s hladomorem.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 23:43) reagovat
Mimochodem, přátelé - je možné, že se troll přežere a praskne?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 23:30) reagovat
I když vlastně ne, to jsem přehnal, méně výhodné jsou například elektrárny fungující na principu křečka v kole. Sice ne o moc, ale jsou.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 23:27) reagovat
Kromě toho, hodně štěstí při prosazování nejnevýhodnějšího zdroje energie na planetě. Vážně s tím určitě hodně dokážeš. Jen tak dál.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 23:25) reagovat
Diskvalifikuj se. Lidi tady už tě nemůžou ani cítit. Jestli mi označíš nějaký svůj argument (čtu to horem dolem, nemůžu žádný najít), rád udělám to, čeho nejsi schopný - zamyslím se nad releventní informací, která vyvrací můj názor. Kromě toho, jestli ti není 16 nebo míň, je mi tě velmi líto. Starší už takhle obvykle nediskutují. Kromě toho - ty asi nebudeš zaměstnanec Temelína co? Nebo učitel elektrikařiny? Ty 150x v Temelíně :-D :-D :-D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (1.6.2011 23:05) reagovat
drahy (kdyz uz jsi zacal s timto familiernim oslovovanim) Gotchere v temeline jsem byl ver mi byl snad 150x ... ty samopale :D ok diskvalifikuju se z dalsi diskuze tim ze ti taky reknu ze jsi kreten navic se zkouskou na jedne z nejtejzich fakult v republice :D tims me fakt odboural ted uz ty tvoje blaboly co tu pises hned beru vazneji LOL - na vola zadny argumenty neplati ja si myslim, ze ses vul ty si to myslis o me tak prestanme oba ztracet cas ty protiletadlova strelo

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 16:31) reagovat
Takže, drahý Goleme, ty kreténe, ještě jednou mi řekni, že mám "víru" a "dogma". Mám maturitu z elektrikařiny a zkoušku z fyziky na jedné z nejtěžších fakult v republice. Víra a dogma a názory plující na vodě jsou dobrý akorát pro lidi, jako jsi ty. Odstěhuj se do Německa, tam to očividně podporují víc, než tady. My ty věci vycucaný z prstu poslouchat nebudem, jak je vidět v téhle diskuzi. Máme raději fakta.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 16:25) reagovat
Jen pasivních ochran je tam tolik, že by se na ně dalo spolehnout, připadá na ně ještě spousta aktivních. Nepatříš ty náhodou k lidem, co si myslí, že do elektrárny nabourá náklaďák s výbušninou a ono to spustí jaderný výbuch? Narozdíl od tebe vím proč a vím jak není možné tu elektrárnu nechat bouchnout, ani kdybys byl uvnitř a CHTĚL ji spustit. Prostě to nejde(zjednodušeně řečeno). Takže si sbal svoje kecy k JE a běž se vyjadřovat k něčemu, o čem něco víš. Tady není Německo, aby ti to někdo sežral.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 16:21) reagovat
Drahý Goleme, nikdy jsem netvrdil,že JE Temelín je na technické dokonalosti.Například termojaderná fůze by byl daleko lepší zdroj.Ale narozdíl od tebe jsem v té elektrárně byl a dával jim dýchnout na test na alkohol, jako to dělá prakticky každý, kdo jde dovnitř. Jejich ochranka má v rukou samopaly, když přelezeš plot, bez skurpulí tě zastřelí, někde tam mají protiletadlové střely a ta budova, ve které je reaktor (nutno říci, že je v ní HODNĚ zahrabaný) s přehledem vydrží náraz velkého civilního letadla.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Squeak) (1.6.2011 15:01) reagovat
mrkev: Som myslel, že najvyššiu účinnosť majú práve panely, ktoré potrebujú stovky kW na štvorcový meter. Teda tie, čo potrebujú mnoho zrkadiel, ktoré im to skoncentrujú, a teda zrejme pracujú aj pri vysokých teplotách. "The 40.8 percent efficiency was measured under concentrated light of 326 suns. One sun is about the amount of light that typically hits Earth on a sunny day."

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (1.6.2011 14:01) reagovat
@ Gotcher zadnou samozrejme JE Temelin je dokonalej zdroj energie uplny perteeum mobile -holt lidska hloupost se s tim nejak nesmiri a chce porad hledat dal neco dokonalejsiho nez dokonalost sama - nazyvas svou viru v jedno dogma moudrosti ja ne. @mamlasos hm jenze kdo tehle vlade jeste veri ? a neni tohle nahodou to panikareni ktere se vam u nemcu tak nelibi ?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mamlasosRP (1.6.2011 13:38) reagovat
Už to začíná: Německé stop jádru zdraží Čechům elektřinu o 30 procent [odkaz]

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 12:30) reagovat
Teda promiň mi, drahý Goleme, ten tón, ovšem připomínáš mi přesně ten typ lidí, který nesnáším - podle toho, co tu píšeš, o tom zas tolik nevíš. Ale máš tu nejvíc příspěvků. Nejhlasitěji totiž vždycky řvou ti, co vlastně nemají nejmenší tušení, jak to celé funguje (a ne, o inteligenci nejde. Jde o vzdělání. Kromě toho taky o moudrost, protože moudrý člověk si dává sakra pozor při vyjadřování se k něčemu, o čem vlastně nic neví.).

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (1.6.2011 12:26) reagovat
Tak znova - jakou nevýhodu má jádro? Můžeš mi to KONKRÉTNĚ říct, co považuješ za nevýhodu a kde je díra? Můžu ti odpovědět i dopředu, neboť o tom i něco vím - takže, vyhořelé palivo je v podstatě vzácný prvek, co se dá využít při další výrobě energie. Ve Fukušimě šlo o extrém a přesto to ta elektrárna ustála. V Černobylu to řídili v podstatě ručně - srovnávat to s dnešní elekrárnou je jako srovnávat vzducholoď s Commanchem. Máš ještě další argument tvé víry?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (1.6.2011 10:41) reagovat
njn zadny dokonaly zdroj energie holt zatim fakt nemame .... taky proto vsechny rozumne zeme maji tzv. energeticky mix ... tak aby nejak vyuzili vyhody a snizili nevyhody vsech typu ....

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (1.6.2011 1:06) reagovat
Squeak: Popravdě FV panely mají smysl poblíž jižního nebo severního pólu. Účinnost totiž rapidně klesá s teplotou a už při nějakých 60°C mají docla problém, při 90° jsou nepoužitelné. Sahara je to poslední místo, kde se FV panely mohou uplatnit... :) PS: Dělají to tam tak, že ohřívají soustavou zrdcadel trubky naplněné olejem a pak klasicky přes cyklus voda->pára->turbína vyrábějí elektřinu, tento systém tam má slušnou účinnost.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Squeak) (31.5.2011 23:54) reagovat
Áno, 30 W na štvorcový meter, navyše veľmi nestabilný zdroj, to je skutočne snom každého energetika :) Fotovoltaika je u nás blbosť, na Sahare má možno aký-taký zmysel, skutočne bude na niečo dobrá, až budeme vedieť preniesť energiu z panelov obiehajúcich okolo Slnka (zrejme v nejakom libračnom bode alebo tak nejak).

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (31.5.2011 23:53) reagovat
...Golem: Já zase myslel tu reakci z 30.5.2011 11:02 na Sippiho i když to bylo myšleno ironicky :) Největší problém FV je v tom, že se vynaloží více energie na jejich výrobu, než se potom té energie tyto panely vyrobí. Na střeše domu je to o něco lepší, ale i tak se někteří majitelé snaží i tuto elektřinu prodávat zpátky do sítě, což je pro ně ekonomicky výhodné, ale ostatním to spíš způsobuje problémy a takto prodaná elektřina se většinou v síti nevyužívá.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 23:25) reagovat
to mrkev: ad fotovolt ... myslim, ze rozumne pouzite jako podpurny prostredek napr. na strese tveho domu nebo jinych budov je to rozumne - to ze se u nas politici opet nechali zkorumpovat a nastavili podminky tak ze se z toho stal tunel neni chyba fotovoltaiky

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 23:24) reagovat
to mrkev: nerekl jsem, ze jsi urazel ty jen jsem zhodnotil zdejsi uroven je tech nadavek plna - stejne tak si myslim, ze jsem se k urazeni nesnizil(pokud jo tak je to chyba) - jo vlastne napsal jsem ze jen hlupak muze rict ze se tam nic nestalo - coz byla reakce na Colomba ktery to psal a navic prositil celkem vysokou koncentraci pici .... a proc neprotestujeme nevim ja osobne nemam potrebu protestovani ani pro jednem tak proto neprotestuju ja - proc neprotestujes ty a dalsi netusim.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (31.5.2011 23:11) reagovat
A ještě bych dodal, že jsem zásadně proti solárním panelům. Nejde o zdroje obnovitelné energie, ale o nástroj jak levně vyrobit peníze pomocí tzv. zeleného šílenství.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (31.5.2011 23:09) reagovat
Nikdy jsem te neurazil, ani jsem nepsal, ze nemuzes mit svuj nazor. K tomu ses naopak nekolikrat snizil ty... Pokud chces neco kritizovat, musis taky adekvatne porovnavat. Samotna tsunami bude mit dlouhodobe ucinky na Japonsko a jen jedna jediná havárie největší vodní elekrtrárny měla na svědomí tisíckrát více životů, než tady ta jaderná kdy bude mít. Tepelné mají na svědomí ještě několikrát více než ta vodní, ale každoročně! A proč tedy neprotestujeme proti nim? Já třeba tato rizika nadále nechci nést..

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (31.5.2011 23:09) reagovat
Nikdy jsem te neurazil, ani jsem nepsal, ze nemuzes mit svuj nazor. K tomu ses naopak nekolikrat snizil ty... Pokud chces neco kritizovat, musis taky adekvatne porovnavat. Samotna tsunami bude mit dlouhodobe ucinky na Japonsko a jen jedna jediná havárie největší vodní elekrtrárny měla na svědomí tisíckrát více životů, než tady ta jaderná kdy bude mít. Tepelné mají na svědomí ještě několikrát více než ta vodní, ale každoročně! A proč tedy neprotestujeme proti nim? Já třeba tato rizika nadále nechci nést..

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 22:41) reagovat
...picama, dementama, idiotama a jinyma urazkama nez o nejakou diskuzi tekze je vlastne ztrata casu to sem psat. takze mi sem jeste kazdej hodte parkrat, ze jsem blba pica, dement a idiot, jen proto ze mam jiny nazor a je vse v poradku me se to uprimne nedotke a vy si treba vybijete agresi tady misto toho abyste si ji vybijeli jinde kde by to melo horsi nasledky. vzdyt rouming je rouming ne tak jakypak srani :D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 22:38) reagovat
...elektrarna certifikovana, ale takove veci ze obcas budou stavat tak to asi je, bylo to vyjimecne a necekane a uz z vyznamu slov se neco takoveho muze stat vsude i v CR nebude tu tsunami a asi ani zemetreseni ale vyjimecnych a neocekavanych moznosti je holt vzdy hodne. ani v Chernobylou ani v Three M. I. ani jinde problem neocekavali. a tsunami tam taky nebyla takze zdejsi argumenty ze tady nejsou zlomy ani more a proto je to tu bezpecne maji jiste meze. .....ale tady jde spis o to vybit si agresi par...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 22:33) reagovat
to mrkev: problem te jaderne katastrofy je, ze zatim je jeji realny dopad velmi tezke odhadnout (teda pro genie tady na roumenovi to samozrejme nic tezkeho neni) 2. dopady tu(resp. tam) s trochou nadsazky z pohledu lidskeho zivota budou vecne 3. ukazuje se ze jsme byli velmi velmi blizko opravdu obrovske katastrofe, tentokrat to vyslo ale vyburcovalo to hodne lidi k tomu, ze chteji vyjadrit, ze tohle mozna riskovat uz nechteji (proto snad nejsou dementi) ...ano stalo se tam neco vyjimecneho na co nebyla ele

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 22:29) reagovat
to DC ? wtf ? proc bych jako mel byt v prdeli ? zkus pochopit, ze mit jiny nazor neni zadna valka - takze ne v prdeli nejsem mam jiny nazor nez ty, druha moznost by byla ze bys me presvedcil a ja nazor zmenil a to bych taky v prdeli nebyl ... zkus neco nacist o pojmech diskuze a argument.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (31.5.2011 20:24) reagovat
...Golem: Nenapsal jsem, že se tam nic nestalo. Ale když porovnáš ty dvě katastrofy, tedy samotnou tsunami, která má na svědomí několik stovek tisíc lidí! S únikem radiace, který zatím nemá na svědomí nikoho a počet ovlivněných se bude počítat maximálně ve stovkách, tak zjistíš, že se tyto katastrofy nedají srovnat... Kdo je potom hlupák?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (31.5.2011 17:05) reagovat
Goleme, seš v prdeli, tak si to přiznej.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (31.5.2011 10:53) reagovat
Taky bych upozornil, že přirozená radioaktivita v Japonsku je kvůli jaderným testům z předchozích let (pokusné výbuchy...) vysoká. A že se i poměrně blízko od elektrárny naměřila pouze tato radiace. Která, ač je vysoká a zjistitelná, je taková po celém japonsku.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (31.5.2011 9:24) reagovat
A co se podle tebe stalo? Elektrárna byla vystavena extrému, se kterým nikdo nepočítal - a přesto to tam zvládli tak, že nějaká relevantní hodnota radiace byla skutečně jen v nejbližším okolí toho reaktoru. To, že evakuovali 200k lidí bylo čistě pro jistotu. Někdy teď by se tam už mohli ti lidé vracet. Kolik to zabilo lidí? V novinách o žádném nebyla ani zmínka. I kdyby, nebude jich víc než 30. Španělské okurky mají v Německu lepší skóre než Fukušima v Japonsku...a Němci místo okurek ruší elektrárny...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (31.5.2011 8:40) reagovat
... ok, souhlasim s vama kazdej nazor neni opravdu rovnocenej - protoze opravdu jedine naprosty hlupak muze napsat, ze se ve Fukusime vlastne nic nestalo.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 23:56) reagovat
Já bych jen připoměl, co se vlastně tak "strašného" stalo ve Fukušimě. Technologicky zastaralá, padesátiletá JE schytala téměř přímý zásah zemětřesení a následně přímý zásah tsunami o výšce, která se v té oblasti vyskytuje jednou za několik set let. Přes následnou paniku celého světa nedošlo k dramatickým únikům radiace a jediný důsledek bude pravděpodobně nucené přestěhování lidí z blízkého okolí elektrárny. Nic víc! Podle mě je to nejlepší argument o bezpečnosti JE, jaký lidstvo v poslední době dostalo

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (30.5.2011 23:33) reagovat
A co se týče "zavrhování odlišných názorů"-Nejsem první ani poslední, kdo to říká, ale nechápu, proč si v téhle době kdekdo myslí, že každý názor má stejnou váhu. Názor studenta gymnázia na JE NEMÁ stejnou váhu jako názor jaderného fyzika na totéž. Stejně tak nemá váhu názor náčelníka Apačů na "velkého jaderného ducha". Kdyby v tomhle měla platit demokracie, tak pořád máme problém rozdělat oheň. On je totiž VELKÝ rozdíl mezi názorem a myšlenkou. A technici zvažují VŠECHNY myšlenky. Tuhle logicky zavrhli.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Gotcher) (30.5.2011 23:15) reagovat
Myslím, že někomu, kdo nechápe význam slova argument, a v podstatě vytrvale mlží a poukazuje na chyby osatních (aniž by sám uznal, že sám skutečně ví kulový o technice), nemá smysl tohle vysvětlovat. Naštěstí, jak je vidno, naše veřejné mínění není touhle zhovadilostí tak ovlivněno jako německé (ono je vůbec podivné, že národ s jednou z největších spotřeb machruje, jak je skvělý ekolog). Přátelé, když my nebudeme blbí a trochu do toho zainvestujeme, můžeme na tom jedině vydělat. Možná jim to časem dojde.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (30.5.2011 23:11) reagovat
Na každý nekvalitní zdroj energie musíš mít zálohu. Ať už přečerpávající elektrárny, točivé, plynové. Rychlá záloha, která kompenzuje výpadky téhle nekvalitní elektrárny. Drahé a nákladné. To znamená, že díky těm tvým zkurveným solárkám a větrníkům ve střední evropě se za takovou zálohu platí více než za jedoucí elektrárnu. To neplatí pro JE, protoŽe JE NEMÁ výpadky. Co z toho plyne? Jsi dement. Většina lidí na světě jsou polovzdělaní hlupáci. Zelené mozky "greenpeace" a aktivisti jsou dementi.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (30.5.2011 23:09) reagovat
5. Přímořské oblasti počítají s využíváním přílivu a odlivu, větrů při pobřeží (jsou silnější), energie vln (vodní turbíny). Tam, kde mají silnou geotermální aktivitu, pak geotermální elektrárny. Tam, kde jim hodně svítí, pak i sluneční (spešl stavby, které nejsou jen blbé pole a dodávají energii i za "tmy", nemají takové výpadky). Takže kde to jde, tam se využívá jakýkoliv zdroj energie. ALE MY ŽÁDNOU TAKOVOU ZASRANOU VĚC NEMÁME!!!! ANI NĚMCI!!! ANI RAKUŠÁCI!!!

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (30.5.2011 23:05) reagovat
4. V současné době není jiný zdroj. Není. Vodní přehrady jsou postaveny tam, kde to jde, nové není kam postavit. Uhelné nemá cenu, fotovoltaika je jako kdyby jsi vyhodil peníze z okna, v našem regionu to nemá cenu (moc zamračeno), to raději solární kolektory (ty na vodu, větší účinnost). Větrné jsou postaveny tam, kde se to ještě rentuje. To taky jen pár vybraných lokalit. Nehledě na to, že se přišlo na celkem husté změny podnebí v okolí a likvidaci ptáků a hlavně netopýrů.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (30.5.2011 23:03) reagovat
3. Naše republika je jedná z geologicky nejstabilnějších oblastí... Nemáme pobřeží, kterému by hrozilo nějaká tsunami. Nemáme tu žádné sopky, zemětřesení, nějaké über tornáda či vichřice. TAK CO SE TU KURVA S JE MA STAT! Po JE nevzniká prakticky žádný odpad. Ze starších JE je tzv. "vyhořelé palivo", které novější JE, množivé reaktory či i menší reaktory po celé republice (univerzitní atp.) umí zpracovat, to ne zpracovat jako odpad, ale jako palivo. Dobré kvalitní palivo.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (30.5.2011 23:00) reagovat
2. pokračování: Co bylo v řiti bylo téměř celé pobřeží Japonska, nekompatibilita západní a východní roz. sítě Japonska, zlikvidovaná infrastruktura... Tohle je katastrofa. Ve Fukušimské JE se vlastně NIC nestalo. Chemičky, které to spláchlo, udělali větší bordel. Takže i piču víš o radioaktivitě. (finsko má větší přirozené rad. prostředí, než je uniklá radioaktivita v rozumném okolí od elektrárny (neměřeno přímo u reaktoru).

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Colombo) (30.5.2011 22:57) reagovat
Goleme goleme, ty jsi dement. 1. Piču víš o tom, jak funguje celoevropská rozvodová síť. Ona totiž elektřina nezná hranice a tak, když si němci vypnou JE (nejlevnější zdroj), tak to pocítíme my, kteří nejsme dementi a nelikvidujeme si nejlepší zdroj el. en. Naopak, my budeme stavět novou, prý někde u ostravy. Což je naprostá bomba. 2. Piču víš, co se stalo ve Fukušimě. Tamní JE, která nebyla kalibrována na TAKOVOU katastrofu, to přežila celkem v pohodě.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 21:45) reagovat
Nevědí. Proto 2022.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 21:09) reagovat
tjo mozna te Angele fakt radsi zavolej oni to ti nemci mozna nevedi, vis co tak je radsi varuj aby pristi rok nemuseli platit dluhy za zbytek evropy potme :) kdovi jestli v tom nemecku nekdo cte rouming a tudiz vi, ze vlastne nemaji zadnou dalsi sanci jak ziskat energii! mozna kdyz to tu nekdo prelozi a posle do deutchlandu tak po nem pak pojmenuji namesti v berline

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 20:47) reagovat
Víš, jak to funguje, že? Když je jeden koláč a chce ho 10 lidí, tak ho obchodník prodá tomu, kdo dá nejvíc. Tak to funguje i s elektřinou. Neprodáš, když potřebuješ. Leda, že pořádně zaplatíš. Pak nemáš ale ty elektřinu.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 20:38) reagovat
neboj DC myslim, ze muzes klidne spat oni si s tim nemci nejak poradi a bez elektriky nebudou nemusis si o ne delat starosti :) a kdyby to nejak drhlo tak maji to stesti, ze maji za sousedy narod plny geniu jako jsi ty kteri jim poradi a kdyby to nahodou taky nevyslo tak maj za sousedy taky narod plny blbu ktery rizika prevezme na sebe a elektrinu jim rad proda :D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 20:00) reagovat
OK, vybral sis, že zalezeš do díry. Akceptuji. ;-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 20:00) reagovat
7+6 do konce roku 2011, 3 nejnovější do konce roku 2012. Navíc výroba solárních panelů je náročná (velké znečištění a spotřeba el. energie při její výrobě), spousta vzácnejch kovů...větrný jsou ohromný a taky kotel materiálu a taky jistě víš, že to musí někde stát. Takže zabírání půdy na úkor zemědělství. Goleme, Goleme. Čekám na jediný tvůj argument, který mi řekne, co nahradí příští rok 16 jaderných elektráren. Tell me, just tell.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:59) reagovat
@DC ty fakt veris tomu ze kazdej tupan tady na roumingu vi ze energie je dulezita a ze je dulezite pro Nemecko mit koncepsi ktera mu ji zajisti, ale Nemecko si to neuvedomuje ? trochu pokory by to chtelo, momentalne je nemecko jednou z nejvyspelejsich zemi, pokud k tomu vede ta jejich vami tolik zminovana demence tak to je snad rychle dobehnem dementu v CR mame dost.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:55) reagovat
ODPOVĚZ NEBO ZALEZ DO DÍRY: nikdo nic nevypl, plan jak postupne nahradit je dostupny ve spouste novin - a nejcistsi a nejbezepcnejsi to je podle tebe pro spoustu lidi to ze to tu necha extremne nebezpecny odpad na 100 000 let moc ciste neni navic kdyz zatim neexistuje misto a zpussob kam a jak s tim zatim jsou jen docasna uloziste

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:51) reagovat
@enlugal to je od tebe v podstate velka pochvala :) pro demagoga neexistuje relevantni argument .... kdybys chtel argumenty tak je najdes - kdybys chtel argumenty proti jadru tak je najdes i v tech novinach ... nemcum ty argumenty ocividne staci rakusakum a dalsim taky ..... ty vsechny tyhle lidi povazujes za dementy bez toho aby ses pokusil zamyslet jestli nahodou na jejich nazoru nahodou neco neni ... btw. na tom vasem "nejbezpecnejsi" maji velky podil prave i tihle odpurci co uz leta tlaci na bezpecost

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 19:50) reagovat
Když mluvíš o těch lidech: Chceš říct, že Vesmírní lidé nebo Jehovisti a další "exoti", kterých je na světě pár milionů, tak jsou normální? Na světě je pár stovek milionů jednodušších. A bude jich víc. A pokud dojde energie, bude to kolaps. Nevim sice, jak velkej, ale při nedostatku energie nepujde třeba spousta důležitejch věcí a země se ocitne v chaosu.Jinak, jak chceš nahradit 23% energie tak vyspělé země, jako je Německo? Čim vyspělejší,tim větší spotřeba energie. Pokud má země růst,poroste spotřeba

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 19:48) reagovat
Cituji DC: "Uděláme si matematiku v teorii: 20% vyrobí větrníky, 10% slunečný, 20% jaderný, 25% uhelný, 10% plyn a 15% se doveze ze zahraničí. Teď ti vypadne 20% produkce. Spotřeba el. energie se ale nesníží. Kde vezmeme oněch 20%, když každá firma, která vyrábí elektřinu, produkuje jen tolik, kolik se prodá, aby vydělala nejvíce? A teď tvoji odpověď na "Je správné, že vypli nejefektivnější a nejčistší zdroj, když ho nemaj jak nahradit?". Show me." ODPOVĚZ NEBO ZALEZ DO DÍRY.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 19:47) reagovat
Před zastavením výroby v nejstarších elektrárnách v březnu dodávaly německé reaktory do sítě 23 procent veškeré elektřiny.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 19:45) reagovat
Golem: Kdepak, ukazuje se jenom to, že debil jsi tu ty. Kromě své nenávisti k Česku jsi tu nepředvedl žádný relevantní argument.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:45) reagovat
mylsim, ze neni dement ani ortodochni zastance jadra ani stejne ortodoxni odpurce maji pravo na nazor .... jiste znaky demence nebo jine psych indispozice nesou spis lidi co neunesou ze nekdo muze mit jiny nazor nez oni a tak si zacnou vybijet agresi. kterych je na roumingu stejne jako v jinych diskuzich mnoho a mnoho

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:43) reagovat
a jestli se neco stalo stala se Fukusima - pro nekoho malickost pro jineho obrovska katastrofa jejiz dosah si jeste ted ani neumime prestavit - jedni tohle kvuli cene a td riskovat chteji jini to chcou zkusit bez tohohle rizika - opet s inteligenci to nema nic spolecneho. jeden chce riskovat "fukusimu" druhej zkusi risknout mozny nedostatek energie - opet to s inteligenci nema nic. retard a idiot neni clovek s jakymkoliv nazorem - to uz spis ten co neumi prijmout jine nazory a urazi za ne lidi....

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:36) reagovat
@ DC ... nevim kdo kdy mluvim o okamzitem vypnuti i nemci je chteji vypinat postupne v pristich 11letech a jak to nahradi si precti v jejich navrzich a nebo pockej tech par let. a jen pro zajimavost firmy zdaleka neprodaji vse co vyrobi obrovske mnozstvi se probiji do zeme ... jj aby se nedevalvovala cena. a jeste jednou naposled vasim slovnikem dement a retard je dle me clovek kterej ma tak malo soudnosti ze je schopen o x milonech lidi smahem rict ze to jsou retardi a jen on je ten chytrak

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 19:35) reagovat
Jo prd, plánuje to v roce 2022, tak to se nic nestane. Populismus, klasika. Já si řikal, že nejsou tak dementní. Jediný, co se stalo, tak hlupáci sklapli huby a je po protestech.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DCRP (30.5.2011 19:32) reagovat
Němci jsou v prdeli. Podlehli panice. Nenastal totiž žádný důvod pro to je uzavřít. Nebo se snad přišlo na něco/stalo se něco, kvůli čemu by se musely zavřít? A kdyby měli Němci nějakou extra technologii, její zavedení by trvalo minimálně 10 let, protože se to musí testovata spousta dalších věcí. A to nemaj, protože by to nasdíleli s EU a každý by o tom věděl, byly by toho plné noviny, nobelovy ceny za energetiku.....takže jak jsem psal, Němci jsou v prdeli, větší poptávka zvýší cenu a my budeme taky.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 19:30) reagovat
co se tyce energetiky a rozhodovani o svych technologiich pro vyrobu energie jsou to podle vas samozrejme hlupaci,ale po jejich autech, vlacich a milionu dalsich technologii jen slintate a doufate,ze se CR neco z toho nauci :) vCR se vzdy rozkradla i pulka materialu na stavbu dalnic a prehrad a cehokoliv ale rusko-americko-cesky temelin je urcite dokonalost sama.bohuzel asi mate pravdu, ze ted nemame vyhlidky na neco lepsiho(a diky prizdisracstvi mit jen tak nebudem) - nemci mozna maji tak jim drzim palce

Strana 1/4. 1 2 3 4 následující