HobbyDeník  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky


Nalezeno 191 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetsedm:
   

Strana 3/4. předchozí 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (NotFoundRP (30.5.2011 11:20) reagovat
--------- everyone below this line is (un)intentionally trolled ---------

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 11:17) reagovat
...Golem: Sorry, ale za celou tu dobu bylo jediným tvým argumentem to co jsi napsal i tentokrát. Tedy, že nemáme žádné argumenty proti tvým názorum. Nic víc si opravdu nenapsal, zkus si to pročíst...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 11:13) reagovat
drazi soudruzi - zkuste se zamyslet nad tim co se da co neda oznacit za argument - troufam si tvrdit, ze pouzival az na vyjimky vetsinou argumenty ... mozna chybne, zcela urcite odlisne od vasich nazoru, ale jednoznacne argumenty - odpovedi na ne se za argumenty povazovat nedaji .... nadavka ci urazka neni argument coz tady ale nikdo asi nepochopi ... ale zasmal jsem se dobre .... hloupost na roumenovi rozesmeje, bohuzel ta vase hloupost chodi i k volbam a to uz takova sranda neni ... no nic tak zpet k pra

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Pokemaniak) (30.5.2011 11:12) reagovat
Jenže Němci křičí konec JE aniž by měli něco dalšího, jejich plán je obnova provozu v uhelných elektrárnách a výstavba oněch větrníků...nebo snad věříte že se vymyslí jak brát energii z éteru podle Tesly? Za těch 20 let budou ještě vesele stavět další bloky..spotřeba elektřiny stále roste. Radši se jako klíště budu držet jádra než skákat někam kde nic není. Až tam bude pevnina v podobě ještě bezpečnějšího zdroje, rád si skočím.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mamlasosRP (30.5.2011 11:12) reagovat
To chce vypnou všechny jaderky v Evropě alespoň na jeden den ať golemové vidí jaké to bez nich bude! Mimochodem "Golem" je židovské označení pro bezduchou (tupou) bytost.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (DermertisRP (30.5.2011 11:12) reagovat
Golemovi zřejmě vzniká elektřina přímo v zásuvce. A teď ho přestaňte krmit, sice se ještě neprokázal jako 100% troll, ale s debilem se taky nemá ztrácet čas.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (tereiRP (30.5.2011 11:11) reagovat
a každej obnovitelnej zdroj musí bejt zálohovanej klasickým. A jsem zvědavej co mi golem řekne o JE generace 3+ nebo 4. Myslím, že nic. Každej kdo má nějaký vzdělání nemůže vykládat takovy hlouposti. V červnu mam statnice v oboru energetické inženýrství, takže by se dalo předpokládat, že do toho vidim víc, než třeba pekař

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 11:10) reagovat
...Golem: Když napíšeš jen takhle ta slova, tak to argument není, když to ale zdůvodníš, tak to jsou argumenty docela dost pádné... Nebo chceš cokoliv z toho zpochybnit? Znáš levnější zdroj energie, nebo takový který má na svědomí méně lidských obětí? Nebo snad ekologičtější?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 11:09) reagovat
@Sippy aha tak jsi me poznal ? tak to je mi te lito ... to musi byt celkem smutnej zivot jeslti povazujes za poznani cloveka si precist jeho par prispevku na jedno tema navic na roumenovi .... a zkus se zamyslet nad urovni argumentu typu jsi idiot a pod ...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (tereiRP (30.5.2011 11:09) reagovat
nechte golema bejt, je to troll, protože nikdo tak hloupej bejt nemůže. Je zbytečný s ním argumentovat. Při získávání energie z uhlí zemřeli 10 000 lidí, pokud ne už 100 000. Vyrábět elektřinu z uhlí je naprostá zhovadilost. Protože až dojde, což se jistě stane v tomto století, tak jsem zvědavej co si lidi hodí do kamen. A proč vyrábět elektiku za 0,5kč za kW z jádra, když to stejný jde dělat za 1,5 z uhlí, nebo za 3 kč z plynu. Ještě lepší by bylo ze solaru za 15, nebo z větru taky za 15

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 11:09) reagovat
Golem. Já z tebe stejně nemůžu...mám pocit, že to bude ČR, kdo se bude smát, a ne Německo. Cena elektřiny se ale zvedne tak jako tak a to jen kvůli takovým debilům, jako jsi ty.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 11:07) reagovat
@kozlustechnykus ad ty argumenty .... a jakepak argumenty jsou napriklad v tehle "diskuzi" pouzity pro jadro ? ... nejlevnejsi, nejbezpecnejsi, nejlepsi, nejcistsi .. to doufam i tady musi aspon 20% poznat, ze tomuhle se nerika argument ne ?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 11:05) reagovat
@kozlustechnykus nemyslim ani jsem tusim nikde nic takoveho nenapsal ... 1. levnejsi neznamena lepsi 2. nikde jsem nepropagoval vetrniky ani fotovoltaiku ... naopak drive jsem napsal, ze mozna i to se uz brzo prekona .... uvidime .. ja jen tvrdim, ze kdyz se budem jako klistata drzet jadra a odmitat jen uvazovat o necem jinem ... tak to bohuzel spis neuvidime ... a koukni na flejm kterej to zpusobilo B-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 11:03) reagovat
To není odpověď. Kde chceš brát elektřinu potom, co odstavíš všechny jaderné elektrárny, které se ti tak nezamlouvají? :o)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 11:02) reagovat
@Sippy: you win! unbeatable argument! zkusim stejnej jsi naprostej debil! ... tak a kdo vede ted ? 1:2 ... tak jeste jednou ses opravdovej uplnej debil 2:2 ...... prestavka treti tretina zacne za 15minut :) a s tou alternativou no uvidime v nemecku jestli za par let zhasnou a nebo se CR budou dal smat !

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (kozlustechnykusRP (30.5.2011 11:01) reagovat
...Golem ty vazne veris tomu, ze kdyz se vsude naserou panely a vetrniky, ze to bude levnejsi?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Sippy) (30.5.2011 11:00) reagovat
@Golem Ty jsi největší debil kterýho jsem měl možnost poznat. Skoro brečim smíchy z tvejch argumentů... si idiot, smutnej idiot.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (kozlustechnykusRP (30.5.2011 11:00) reagovat
enlugal: Neblbni! To jsou moc tezky otazky. Na to je v jejich ekostredisku nepripravujou. Tam se furt dokola opakuje jen Jaderka je fuj a slunko/vitr mnam. a proc? Proste PROTOZE :-) Fakt se zkus nekoho z tech akticistu na neco zeptat. Drtiva vetsina jen blbe cumi a ani poradne nevi, co na tech transparentech maji.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:59) reagovat
@enlugal odpovedel staci umet cist ...abys nemusel hledat tak ti to sem skopiruju:no v cechach z temelina a dukovan a dalsich bloku temelina ktery nam tu lobisti postavi prece - tak dlouho nez v Nemecku vymysli neco lepsiho a tak dlouho nez lobby dostatecne vydela ...... tjo ti co si mysli, ze nemecko se za par let doopravdy zhasne musi uz doma hromadit zasoby na horsi casy protoze jestli zhasne nemecko tak cesi umrou hladem do dvou let .....

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:54) reagovat
Golem: v jednom z předchozích příspěvků jsem se tě jasně ptal, kde teda chceš tu elektřinu brát. Neodpověděl jsi. :-/

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Sippy) (30.5.2011 10:54) reagovat
Golem... jsi debil, opravdu debil. Problém je v tom, že alternativu se snažíme najít už pěknou řádku let a furt se snažíme, ale než jí najdeme je energie z jádra to nejmenší zlo. A aby si rozuměl tomuhle argumentu musim sem napsat hodně smajlíků jako ty :-) :o) 8-) :-* :-/ B-) :-P :-P a taky nějaké cool slovíčko LOL OMG ROLF

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:52) reagovat
@enlugal jasne ze very stupid to v te zaplave ostatnich vysoce vedeckych a racionalnich argumentu prece zrovna ty musis videt na prvni pohled ne ? :D kazdy rozumny clovek prece musi videt, ze jadro je to nejlepsi nejbezpecnejsi nejcistci a vubec ...... byt jen zamyslet se nad alternativou je kacirstvi a krok zpet (a my prece zpatky ni krok!!!) :D ja ty nemce nechapu argumenty (zde zmine jsou prece jasne) je JE je nejlepsi, nejbezpecnejsi, nejcistci a nejlevnejsi! :D absolute arguments ROFL

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (fantomass) (30.5.2011 10:51) reagovat
@mrkev pro chlazení určitě. pro likvidaci havárií? zase jen, co se chlazení týče. nevím, jestli máš obrázek o tom, jaká radioaktivita je teď v moři, a to i v relativně velé vzdálenosti od fukushimské JE. ale ty máš asi rád, když ti filé svítí :)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Sippy) (30.5.2011 10:50) reagovat
A navíc co máte sakra proti česku ? Co tu hrotíte za sračky jako třeba Golem ? To co se stalo v Japonsku s tim nemohl nikdo počítat je to moc faktorů najednou, ano stala se chyba a díky poloze Japonska celkem očekávaná. Tohle se ale v Evropě nemůže stát pokuď tam nebude nějakej vadnej inženýr z Ruska.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (stejzyyRP (30.5.2011 10:48) reagovat
@majlo > však píšu, že jaderná škodí míň než uhelná. To že to u jaderný jdou bouchlo nevyrovná zbytek svinstva z uhelných. @mrkev > jo to je druhej extrém, který taky škodí, to sem zapoměl napsat B-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 10:48) reagovat
fantomass: No hlavně že ty jsi "odborník", který ani netuší, že pro takovou elektrárnu je mnohem výhodnější pozice na pobřeží a to i pro likvidaci podobných havárií...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Sippy) (30.5.2011 10:47) reagovat
Ke všemu co jsme tu četl. Proč tu argumentujete tim, že je česko za německem a taky komunismem ? Jasně dřív měli němci kvalitní ekonomy a politiky + velkou podporu hned po válce. To nemění nic na tom, že teď dělaj druhou největší chybu po tom co se rozhodli pro znovu spojení německa.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:46) reagovat
@fantomass :D ... no jasne ze i japkam se to stalo taky jedine proto ze jsou uplne hloupi ... jak by ne proti cechum prece je hloupej kazdej :D .. ja se divim, ze cesi vubec uvazujou o jaderne energii tak moudrej a vyspelej narod by prece mel vymyslet neco lepsiho ne ? ale vlastne ne oni jim to kazili komunisti a ted EU, americani i japonci a mandelinky ... jo a cikani .... a taky trautenberk ... kdyby tech nebylo tak uz cesi i z vlastniho prdu vyrobi 1000MW :D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 10:45) reagovat
mikiqex: Rozdíl je v tom, že se "vyhořelé" (ono vyhořelé není zdaleka) palivo nevypouští vesele do ovzduší, jako je tomu u těch uhelných, ale je bezpečně zakonzervováno a skladováno. A i když je jeho skladování náročnější, tak zrovna v našich podmínkách ani tolik ne. Navíc jde o poměrně cenný zdroj tepelné energie.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:45) reagovat
Golem: Not sure if troll...or just very stupid. ;-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:40) reagovat
@enlugal no jasne ze prospeje co jineho by vam taky CEZ a spol rekl :D ... vzdyt v CR vlastne vsechno co se dela jen prospiva CR ... jak jinak ... to je proste jen zase ta prokleta smula ze to s CR jde od 10 k 5 ... vsichni kolem maji vymyte mozky a jen smulou je CR porad nemuze dobehnout ... teda jeste za to krome smuly muze komunismus a EU samozrejme ... obcas taky USA ... a obcas kdo se namane ..... :D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (fantomass) (30.5.2011 10:40) reagovat
a nebo další možnost je, že německá vláda má nějaké přelomové informace o budoucích zemětřeseních o síle 8,9 richtera a o 20m tsunami ve vnitrozemí...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 10:39) reagovat
...Golem: Komunisti vyhráli díky poválečné euforii a pěkně znějícím slibům, navíc pomohla i choroba Beneše a nároky Ruska na náš stát. Ze začátku režim vypadal docela pěkně a nebylo tolik důvodů se proti němu bouřit. Když se pak naplno projevil, bylo už pozdě, ale i tak byla společenská vůle odklonu od SSSR, jenže přišla normalizace... A právě po ní začalo být tak aktuální to heslo, cos napsal. Co se týče vývoje po revoluci, jde hlavně o mentalitu lidí, která bude ještě dlouho pokřivená...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (JezekRP (30.5.2011 10:39) reagovat
Vidim ze se tu zas sesli odbornici :o) Jako zastance jaderne energie souhlasim, ze v oblasti energetiky jde spis o ekoterorismus, nez neco racionalniho, ale nez sem vypustite nejake hluboke myslenky ve stylu "JE nevypousti zadne sklenikove plyny", zkuste o tom trosku pouvazovat. Nejvyznamnejsim sklenikovym plynem je vodni para. A co byste rekli, ze stoupa z tech chladicich vezi? ;-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (kozlustechnykusRP (30.5.2011 10:39) reagovat
mikiqex nemas pravdu. Skladovat tech par tun "odpadu" neni problem. Uz ted jsou reaktory, ktery ten odpad znovu dokazou pouzit jako palivo, takze ke konecnymu uskladneni toho bude fakt malo. Kazdopadne je jadro jedina sance jak STABILNE zvladat narust spotreby energie. Slunko a vitr jsou fajn, jen se zatim moc nevyplati a kdyz nesviti/nefouka, tak teny vypadek musis necim vyrovnat. A cim asi? Uhli a plyn. Takze na kazdej ekoMW potrebujes MW z fosilnich paliv.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (vvolisRP (30.5.2011 10:38) reagovat
@enlugal, @wall : Please, don't feed troll Golem.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:37) reagovat
@mikiqex jo zatim pri soucasnem systemu je to smrt cekat fouka nefouka .. sviti nesviti .... ale tak snad ani v cechach nezustanete uplne na stejnem bode jako ted ne? nebo jadro je ta absolutni dokonalost kterou uz neni treba prekonavat ? myslim, ze mozna i vetrniky a fotovoltaika ma na kahanku prijdou jine technologie. z tech stromu slezt taky nebylo uplne hned a bez problemu ale nakonec i v cechach chodi lidi po dvou ..... :D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (fantomass) (30.5.2011 10:37) reagovat
mně přijde, jako kdyby 90% zdejšího osazenstva nechápalo, že fukušima se nerozpadla ani sama od sebe, ani zemětřesením, ale že schytala tsunami. kdyby nestála 20m od pobžeží, nestalo by se nic. takže kvůli tomu, že japka si inteligentně nacpou JE takhle blízko od tektonického zlomu a pak jim ji při zemětřesení spláchne moře, celý svět zavrhne nejčistší a nejbezpečnější lidstvu známý zdroj energie? to je fakt na facku.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (kozlustechnykusRP (30.5.2011 10:33) reagovat
Pokud chcou dorovnavat vypnuti jaderek slunkem a vetrem, tak potes koste. Uz ted je Evropa rada, ze to neshodi celou prenosovou soustavu, kdyz trochu foukne. :-) Nebo to udelaji jako rakusaci. Svoju jaderku si zakonzervovali a ted od nas kupujou vic nez vykon jednoho bloku Temelina :-D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (wall) (30.5.2011 10:33) reagovat
Golem: skus si nastudovat aspon co to literatury o prevadzke jadrovej a tepelnej elektrarne a o vplyve slnecnych a veternych elektrarni na stabilitu elektrizacnej sustavy. Ak sa bavime o cenach, porovnaj si vyrobu niekolko tisic TW energie vyrobenej z jadra a z uhlia a z prevadzkovych nakladov, napriklad uz len z dovozu paliva. A ze to nie je dokazane - az ta niekto zapichne, ale nedokazu to, je vsetko ok? Az budes mat moznost, skus navstivit tieto dva typy, nech ti spravia prezentaciu a potom skus porovnat

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:33) reagovat
Golem: ty jsi ale pěkně vymytý mozek. Dostavba Temelína prospěje celé ČR, hlavně státnímu rozpočtu.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (vvolisRP (30.5.2011 10:32) reagovat
Togenau: ja ji chytam na kousku u nas v rybnice. B-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mikiqexRP (30.5.2011 10:31) reagovat
mrkev: nemáš úplně pravdu, největším problémem je skladování vyhořelého paliva, které může s každou kapslí vyvolat poměrně slušný problém. Ještě by se slušelo dodat, že stejné množství paliva na "jednotku" energie se do uhelné vozí vlakama, do jaderné se dá nosit po kapsách. Ale ty zelené elektrárny, to je fakt smrt, neustále vyvažovat fouká-nefouká-fouká-svítí-nesvítí-svítí...

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (Togenau) (30.5.2011 10:30) reagovat
Běžte do háje. Každý malý dítě přece ví, že se dá elektřina nachytat na louce síťkou na motýly.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:30) reagovat
@enlugal no v cechach z temelina a dukovan a dalsich bloku temelina ktery nam tu lobisti postavi prece - tak dlouho nez v Nemecku vymysli neco lepsiho :D a tak dlouho nez lobby dostatecne vydela ...... tjo ti co si mysli, ze nemecko se za par let doopravdy zhasne musi uz doma hromadit zasoby na horsi casy protoze jestli zhasne nemecko tak cesi umrou hladem do dvou let ..... nastesti nemam obavy, ze si nemci s vypnutim jadra neporadi :D

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (kozlustechnykusRP (30.5.2011 10:29) reagovat
Cemu se divite? Budou volby a baba se drzi koryta zuby nechty. Podle me to po volbach vysumi do stracena. Sama si nechala zadni vratka. Proste se prijde na to, ze je to nerealna blbost a JE se potichu zase pripoji na sit.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:27) reagovat
@EvanS: to je pravda, ale ten komunismus tady nebyl diky nejakemu shury fyzikalnimu zakunu ten si tu budovali cesi ! misto aby se vzepreli tak se radsi po svem rozhodli ze nejlepsi bude ten system rozkrast - kdo nekrade prece okrada rodinu - protoze to je jednoduche a je to v muj prospech a ted uz 20let vse shazujeme na komunismus - pritom je tu v 15 porad dal volite a o podpore rozvoje tu nemuze byt moc velka rec ..... jen becet a za to muze komunismus a za to zla EU a vsichni jsou hloupi a beee a buuuu

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:24) reagovat
btw Golem, kde teda chceš tu elektřinu brát když se ti jaderné elektrárny tak nezamlouvají?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:20) reagovat
Golem: Mám dojem, že Češi si jen pořád na všechno stěžují, hlavně na politiky a "papaláše", přitom korupce v mnoha zemích EU bují mnohem víc než u nás a zbytek je jen závist. Prostě typická česká povaha.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:16) reagovat
EvanS: To nejsou výmluvy. Komunismus způsobil velké škody jak u nás, tak v bývalé NDR a na úroveň západoevropských států se dostaneme nejdřív za 20 let, takže to dohromady dá 40 let - stejnou dobu, jakou trval komunistický režim.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:13) reagovat
@enlugal :) ok stesti je obcas fakt potreba - takze beru meli stesti, ze se z nich za pslednich 60let nestali sobecti zlodejsti prizdisraci kteri se boji vseho byt jen trochu noveho jako jsou cesi - kteri se vsem smejou, ze jsou ovce pritom malokde si napr. politici a vlastne i manazeri vytiraji lidma prdel tak jako tady .... to uz by se i ovce davno ozvala - ale cech - ale ne ja jsem vlastne rad me to totiz voni jinak bych se prece ozval :D.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (EvanSRP (30.5.2011 10:12) reagovat
enlugal... Každý si zodpovídá za svou zem sám. Jsou to jen výmluvy na východní blok a západní blok - kdo neumí pracovat, těžko bude na špičce.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (EvanSRP (30.5.2011 10:11) reagovat
Echjo... Nezbude nic jiného než odstřihnout dráty do Německa a ať si tam svítí svým. Tam ještě zelení řvali, že i nakupovaná elektrika nesmí být z jádra :-D to jsem zvědavý jak na to přijdou? Vymyslí snad "radioaktivní elektron", nebo budou elektrony "filtrovat" pomocí žárovky a solárního panelu? > (ano, můžou si říct, že prodejce nesmí mít jádro v zemi, ale co to je platné?) > > Je to do nebe volající blbost, co si Němci chtěji udělat! Odříznout jednu technologii dřív, než přijde "lepší"?!

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:08) reagovat
@stejzyy ano chci to poprit a to zvysovani cen taky ... vam fakt nedochazi, ze nemuzete pocitat jen to optimalni fungovani, ze musite zapocitat i nedozirne naklady ekologicke i financni techhle nehod .... jasne podle jelit se ve fukusime (a dle nekterych ani v cernobyleu)prece nic nestalo jen se trvale musi odstehovat cca 200 000 lidi - zkuste si to predstavit a zamyslet se. btw. podobnou argumentaci jaka se pouziva u jadra jsou uhelne elektrarny bezpecne uplne - nikdo neumira prokazatelne kvuli nim.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (enlugalRP (30.5.2011 10:06) reagovat
Golem: Přesně, měli velké štěstí, že se po válce většinou svého území dostali pod západní blok. Jinak by na tom byli stejně jako Češi. ;-)

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (sidbinRP (30.5.2011 10:06) reagovat
A to se jeste nebavime o obsahu URANU v uhli a jeho uvolnovani do ovzdusi!!! :-D :-D Ktere je proti jaderce ohromne.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (...Golem) (30.5.2011 10:03) reagovat
..jasne v nemecku jsou taky vsichni hlupaci, to ze jsou momentalne mozna nejvyspelejsi zemi sveta a tahnou ekonomiku cele EU je proste nahoda, nejchytrejsi a nejlepsi cesi by se bez exportu do Nemecka sice uz davno pasli svou jiste nejlepsi a nejlepe pestovanou travou na svete. Holt kdyz je stesti unavene tak sedne i na vola, ze ? bez stesti by prece nemohli 35let pred nejlepsima a nejchytrejsima cechama ne ?

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (majlo) (30.5.2011 10:03) reagovat
Ak nájdeš dostatočný dlhodobý zdroj elektrickej energie ktorý bude stabilný ekologickejší , bezpečnejší a efektívny. Tak veselo rád vypneme jadrovky. avšak zatial to nie je mozne.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (majlo) (30.5.2011 10:00) reagovat
stejzyy---kecas hluposti. Uholna tak ako to ty nazývaš elektráreň produkuje oveľa viac škodlivých látok ako jadrovka. len v skratke NOx SOx, SF6, CO,CO2,O3 a ine veci ako popolček, škvára atď. Toto všetko ide do ovzdušia počas prevádzky. Keby bola úplne neškodná tak aj tak je v istých prípadoch neefektiívna , lebo prevoz takého množstva uhlia aby pokryla spotrebu elektriny je nákladný.

Obrázek 'tezka demence' Obrázek 'tezka demence' (mrkev) (30.5.2011 9:59) reagovat
k: Ty magore, víš co je na tom dementního? To, že atomová elektrárna nevypouští vůbec žádné skleníkové plyny ani škodliviny, tedy kromě stopového množství radiace, které je srovnatelné s tím, co vyzařuje menší město. Na druhou stranu tepelné elektrárny vypouštějí tunu karcinogenů, radioaktivních látek a skleníkových plynů denně. Dohromady to dá za pár Černobylů do roka... Navíc jaderné elektrárny mají na svědomí nejmíň lidských životů vůbec.

Strana 3/4. předchozí 1 2 3 4 následující