ČasProŽeny  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky


Nalezeno 372 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátosm:
   

Strana 1/7. 1 2 3 4 následující

Odebírat

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (AW) (14.9.2012 21:48) reagovat
Sračka -> Koš

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 22:37) reagovat
Taky děkuji vám oběma, alespoň jsem si srovnala v hlavě myšlenky :-)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 22:36) reagovat
Tak já ti něco prozradím: bůh jsi ty (protože všechno je nakonec jen to jedno jediné) a nevěřim tomu, že bys nepoznal dobro od zla a pudy bych nezavrhoval, oni se stejně přemoci moc nedají, tak si je užij, není na nich nic špatného (pokud neubližují někomu jinému), já v tom jedu taky. Už jdu spát, musím ráno vstávat, tak se měj hezky, dobrou noc a díky za pěkný pokec! Jestli je tu ještě Lenka, tak to samé a navrch pusu! Dobrou!

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 22:36) reagovat
To bych musel ale zase řešit podle čeho je hodnotit je to zamotaný jak prase :D Radši jdu nějaký z těch pudů uspokojt do lednice a na wc.Každopádně díky všem za výživnou diskusi :) něco takovýho bych na roumenovi nečekal.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 22:34) reagovat
Gotto: vždyť se jim nemusíš odevzdávat - poslechni si je a rozhodni se sám, jestli to chceš dělat...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 22:31) reagovat
Tak to abych buď začal věřit v boha (nebo něco takovýho, co by zaručovalo kvalitu mýho měřítka dobra), nebo se kompletně odevzdal svým pudům a nic neřešil :D

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 22:24) reagovat
...ses neptal. Já neříkám abys tomu věřil, nebo aby ses tím začal hned nějak řídit nebo ovládat. Já jsme si to zkusil a mně to funguje, ale samozřejmě to nemůžu na nikoho přenášet. Ale taky jsem tomu nevěřil, dokud jsem se nepřesvědčil. Je to samozřejmě na tobě, já tě přesvědčovat nebudu, co bych z toho měl?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 22:21) reagovat
Gotto: Samozřejmě, já bych dokonce řekl, že každý si myslí, že to dělá dobře (nebo skoro každý), že i fašisti byli přesvědčeni o svých dobrých úmyslech. Je to děsivé a dost. Jenže tomu bude tak jako tak. A buď si jist, že se vždy najde někdo, kdo na tobě nenajde nit dobrou, ať budeš dělat co chceš. Tak se můžeš řídit jím, jestli ti to přijde rozumné. To dobro, onu primární podstatu má v sobě každý (věřící tomu říkají bůh) má v sobě každý, ale samozřejmě, ne každý jí vidí. Já bych řekl, že ty jo, jinak by...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 22:15) reagovat
Já věřím že sposta lidí je schopná páchat hrozný věci(z pohledu jiných) a přitom být hluboce přesvědčná o dobrotě toho činu. To je děsivé ne? Jak potom může někdo spoléhat na svoje dobro, když vidí že jiný člověk spoléhající se naň dělá věci co ten posuzující považuje za zlé?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 22:07) reagovat
lenka_vrabcova To se bohužel nedá nidky odhadnout, proto to taky neuznávám, kolikrát už se stalo, že někdo "altruisticky" zabil nějakého dikrátora a v následné občanské válce umřelo stokrát víc lidí? Na ubližování "z dobrých důvod" nikdy věřit nebudu, nakonec to končí tak, že zabijeme ještě těchhle padesát miliónů lidí, co brání naší úžasné společnosti v rozletu a nakonec jsou lidi rádi, když se takovýchle altruistických zabijáků zbaví. Pro mně tedy ne...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 22:02) reagovat
Dublin: no jo, to je těžké - zabít někoho, abys zachránil miliony lidí je dobrý důvod snad v očích každého, ale zabíjet kvůli víře,to jsem nikdy nepochopila... _Věřit_ v něco a brát to jako důvod k ubližování chce velkou dávku zaslepenosti :( Tady to selhává na lidském faktoru

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 22:01) reagovat
Gotto: Svědomí je jen hodnotící aspekt, mám na mysli něco trošku jiného,ale už je to blízko. Pokud to v sobě nemáš, respektive, pokud to dobro v sobě nepociťuješ, tak ti to cpát nebudu, to znamená, že tvůj čas ještě nepřišel a nemá zatím valnou cenu se tím zabývat. Ono se taky nic nestane, když tomu "věřit" nebudeš. Ale neodpustím si malou poznámku: Co se ti asi tak může stát, když se spolehneš na dobro ve svém nitru, že jsi tak podezřívavý? Ale to jen na zamyšlení, nejsem žádný jehovík...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:58) reagovat
Gotto: svědomí pracuje stejně jako altruismus (pokud to není to samé) - je to také nějaký vnitřní pocit, který ti říká co je špatné a co ne a dá ti za vyučenou, když uděláš něco špatného a pochválí, pokud uděláš něco dobrého (podle sebe). Jistě, to dobro/zlo se může u lidí lišit, ale opět to má drtivá většina kultur nastavené stejně, takže bych to znovu přisoudila evoluci.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:58) reagovat
lenka_vrabcova Princip ahimsá (ahinsá) - neubližování je základním principem indické kultury, ale je to jen pilíř té pyramidy, který člověk musí mít aby mohl stavět dál, ale ono to zdaleka ještě není. Už bsych se ošíval nad těmi "dobrými důvody" - to už je zase na vůli člověka, co si tam vymyslí - třeba je dobrý důvod zprostředkovat pohanům naše úžasné náboženství, i když je to bude trochu bolet? Na to už zařvalo pěkných pár milionů lidí...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:56) reagovat
A to je zase neuchopitelná věc, kdoví na čem všem závislá.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:54) reagovat
Tak z toho co říkáš se docela nabízí něco jako svědomí.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:53) reagovat
Juarez: Ono je lepší se možná napřed vyblbnout a pak to uklidnění přijde samo, jako s těmi pudy...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:52) reagovat
lenka_vrabcova: Přesně tak. Empatie byla to první, co jsem se snažil rozvinout a moc to pomohlo...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:51) reagovat
Má, ale netroufám si ho měřit. Každopádně se nedá zaměnit zlo za dobro. Nepozná to každý sám, to ani omylem. Ale počítám, že když o tom přemýšlíš, tak nejsi žádné hovado. Proto ti to říkám. S blby se nedá nic dělat, než počkat až dorostou. Tam má organizované náboženství a strašení peklem smysl. Ale inteligentní lidi to samozřejmě brzí až zastavuje. Je to jako když budeš někomu vysvětlovat motor, mechanik to chápe do detailů, normální člověk jakžtakž a pro blba je to prostě zázrak a hotovo...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:50) reagovat
Dublin: ono je to vlastně jen jiné označení pro empatii...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 21:48) reagovat
jj, minule to dopadlo mnohem hůř.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:47) reagovat
Dublin: tak jistě, však podle toho ale poznáš, na jaké straně ten čin je. A už je jenom na tobě, jaké chceš páchat.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:46) reagovat
Juarez...já myslim že jsme byly po většinu času v pohodě.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:46) reagovat
Juarez: Všichni si dali bifťoura (lenka sójovej) a je pohodička. S plným pupkem jde všechno snáz...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:45) reagovat
Takže dobro a zlo podle tebe nemá objektivní měřítko, když říkáš že to každý pozná sám? To je ovšem velice nebezpečná myšlenka.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 21:45) reagovat
Ty jo, ta diskuse se mezitím hezky uklidnila :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:41) reagovat
lenka_vrabcova To je džinismus, co založil Mahávíra, (teda bez toho pádného důvodu) ale to je v podstatě jen morálka, tím se sama o sobě nikam neposuneš, to spíš taková neutrální poloha, sice je to samozřejmě záslužné, ale samo o sobě to nikam nevede....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:39) reagovat
Jednak tenhle všemohoucí bůh v tomhle smyslu platil jen u židů, křesťanů a muslimů, tady se úspěšně daří tajit zbytek světa (třeba buddhismus je naprosto ateistický) a za druhé, to zas zprostředkovávali lidi a většinou ti, co měli spíše světské zájmy, takže to bych pominul úplně. Objektivní měřítko máš sám v sobě - co je dobré, dokážeš poznat sám. A přiznám se, že ostatní nerad soudím a poměřuji, hlavně proto, že si nemyslím, že jsem kdovíjaký king, tak se snažím zlepšit radši jen sám sebe, je to jistější.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:35) reagovat
Gotto: vím, že to nerad uslyšíš, ale pěknćh pár tisíc let (a určitě i déle) se používá utilitariánský princip, parafrázovaný jako "nikomu neubližuj a pokud to uděláš, musíš k tomu mít moc dobrý důvod" spolu s obecnějším "nedělej druhým to, co nechceš aby dělali tobě". Tohle funguje zhruba ve všech kulturách.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:32) reagovat
To je mi jasné. Dřív byl tím jednoznačným monopolistou na pravdu bůh zprostředkovaný lidem skrze církve. Lidi byly vnitřně přesvědčeni že je to či ono dobré nebo špatné a měli doopravdy výčitky svědomí když udělali něco špatně a naopak. Jenže jaké je to objektivní měřítko dobroty u nevěřících?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:31) reagovat
Abys tomu rozuměl: Nejde o to, aby tě někdo naháněl, abys dělal to a to. Musel bys to chtít ty sám a to proto, že bys věděl, že je to pro tebe dobré. Nikdo tě nemůže honit s bičem, abys byl dobrý člověk. A taky se (zdánlivě) nic nestane, když se na to vykašleš, samozřejmě...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:29) reagovat
Gotto: No jo, jenže to je někdo usměrňoval zvenku, což je blbost, musí to jít zevnitř. Předmanželský sex byl vynikající pro ovládání lidí. jelikož sexuální pud je velmi silný, když kněží vyhlásili jeho blokaci, snadno lidi ovládali, protože ten pud je přemohl a sem tam si dali či aspoň masturbovali a hřích byl na světě. A i když to flanďákům nepřiznali, uvnitř to v nich stejně bylo. Pěkná, i když hnusná technologie...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:25) reagovat
No mě se to pořád nezdá. Dříve se lidi usměrňovali hodně. Např. odsuzovali předmanželský sex. Ale co na tom bylko špatného?. Kdo jim řekl, že to je špatně?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:23) reagovat
Dobrý směr? Ty to neslyšíš?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:23) reagovat
Gotto: Já myslím, že lidí, teří si tohle uvědomí, že se nemusí nechat dokola neustále smýkat a vláčet v podstatě iracionálně jen pdy je na světe tak málo, že bych na sebe být tebou byl pyšný...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:21) reagovat
Kdo nebo co nám říká jaký je ten "dobrý směr"?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:21) reagovat
lenka_vrabcova Vesnice e to pěkná, ba i ženy tam nejsou špatné...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:20) reagovat
Gotto: Pokud jde o mně, tak nesouhlasím. S tou inteligencí jsem to netvrdil, ale tvrdím, že pudům se nedá vymanit, nedají se ovládnout, ale dají se usměrnit "dobrým" směrem. A na to inteligentní člověk být nemusí a ani se to nedědí, leda sám po sobě...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:19) reagovat
Gotto: resp. jakmile si to uvědomíš, můžeš to změnit i jako hlupák, ale pokud nasloucháš pouze pudům, sotva tě to někdy vůbec napadne

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:18) reagovat
Gotto: souhlasím

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:17) reagovat
Už v tom mám slušnej bordel. :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:16) reagovat
Ale Soběšice vypadají pěkně, akorát nevím, jestli tam je mlha nebo smog |-) |-) [odkaz]

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:16) reagovat
Inteligence je vrozená vlastnost, takže z toho plyne že člověk je silně předurčen k tomu co se z něj stane.(jak pudy, tak schopnost je poznat vymanit si jim a ovládat je jsou vrozené.)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:16) reagovat
lenka_vrabcova Tak pardon, znal jsem tam jednu, i když si nejsem jist, jestli se nejmenovala Brabcová, je to už dávno...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:14) reagovat
Dublin: ne, bydlím v Praze

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:12) reagovat
lenka_vrabcova Nejsi náhodou ze Soběšic?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:06) reagovat
Gotto: To taky, vyber si :o) Samozřejmě se to někdy nedá poznat a taky se tomu někdy nedá vyhnout...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 21:05) reagovat
Gotto: řekla bych, že je to spíše inteligencí než (samo)výchovou. Říkám to proto, že ať už zvířata, nebo mentálně postižení lidé, mají problém ty pudy ovládat, i když jsou k tomu odmalička vychováváni

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 21:05) reagovat
Gotto: Kdybys byl pavouk tak v podstatě asi jo. Jelikož jsi člověk, tak se můžeš sám aktivně učit a svoje pudy usměrnit. Už to, že si to uvědomuješ, že tě ovládá nějaký (třeba ten sexuální) pud je obrovská výhra. Většina lidí si to neuvědomí a myslí si, že je to jaksi jejich svobodná vůle nebo co...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:04) reagovat
Nebo nám okolí vnucuje názory na to jaké pudy omezovat a jké rozvíjet?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 21:02) reagovat
No ale to něco co umožňuje nějakým způsobem zacházet s pudy je potom taky vrozená(pudová) záležitost?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 20:59) reagovat
Tak ale to jsou poměrně elementární věci, nebo ne?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 20:58) reagovat
Gotto: Lepší a horší lidi je dost nepraktický příměr, to se nedá tak měřit. Spíš jidi mají jiné předpoklady, podstatné je jak se s tím popasují a co s tím udělají...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 20:57) reagovat
Gotto: záleží jak ho máš pod kontrolou - sexuální pud je v pohodě dokud nikoho neznásilňueš a altruismus dokud svojí pomoc necpeš násilím někomu, kdo ji nechce (zde již čistě sobecky), jak naznačil Dublin

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 20:56) reagovat
Gotto: Můžeme, jsou to pudy, které tě nutkají dělat věci které prospějí jak tobě, tak ostatním, když je budeš poslouchat, budeš se posouvat výše, když těch co škodí, pak níže....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 20:56) reagovat
A tedy, že někteří lidé jsou již od narození lepší než jiní?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 20:55) reagovat
Dobře když se toho budu držet, můžeme říkat, že některé pudy jsou lepší než jiné?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 20:53) reagovat
Gotto: To není žádný a cílem každého pudu je ukojit nějakou touhu. To je ten pud. je pak logické, že každý to má jinak, podle vyspělosti. Někdo má silný pud se ožrat jako dobytek, někod pomáhat lidem. To je život...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 20:51) reagovat
Je to docela ďábelské. Kdyby byl altruismus poduvou záležitostí, proč není takový pud u všech lidí stejný?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Gotcher) (9.6.2011 20:49) reagovat
O čem se tu pořád dokážete bavit? Pokud se bavíte o vegetariánství - tak budiž, jestli to chce dospělý člověk dělat, je to jeho věc. Jestli to nutí svým dětem ve vývinu, je to idiot. Jestli si myslí, že je kvůli tomu "lepší než ostatní", je ve zhruba stejném pytli jako jiní extrémisté. Jestli maso jí - jedli jsme ho celou dobu, co tu jako lidstvo jsme. Žít bez masa je jako žít bez sexu - klidně může, když chce, ale z přírodního hlediska je to blbost. Takže, co tu řešíte?

Strana 1/7. 1 2 3 4 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...