ČasProBydlení  |  Pravda24  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru


Nalezeno 372 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátosm:
   

Strana 3/7. předchozí 1 2 3 4 5 6 následující

Odebírat

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 18:16) reagovat
lenka: No dobře, ale Marx nebyl jediný komunista a taky se v tom odstavci dočteš že nekritizoval utilitarismus jako takový, ale spíš jeden konkrétní výklad užitku. viz "Marx's criticism is more a criticism of Bentham's views (or similar views) of utility, than utilitarianism itself."

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 18:13) reagovat
Gotto: "Although Marx criticized utilitarianism, some Marxist philosophers have used utilitarian principles as arguments for political socialism."

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 18:10) reagovat
lenka: .... kde přesně se to tam dočtu prosím?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 18:08) reagovat
Gotto: to zní spíš jako naučená říkanka, zatím žádné argumenty. A můžeš mi říct, že když je podle tebe postavený na utlitarianismu, proč ho Marx tak vehemtně kritizoval? [odkaz]

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 18:06) reagovat
Hezký je taky, že ačkoliv se tady celou dobu přeme samí zapřísáhlí ateisti, tak nakonec stejně končíme na bůh ví :)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 18:04) reagovat
Nicméně...k těm komoušům jsme se dostali přes utilitarismus, na jehož zákaldě byl vymyšlenej blbej komunismus a ty na něm zakládáš další podivnou teorii minimalizace ubližování.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 18:04) reagovat
utopický komunismus je nereálný a nemyslitelný, já deminisuju jakékoliv pokusy o jeho nastolení které by vedly ke katastrofě.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (enlugalRP (9.6.2011 18:04) reagovat
tolik přispěvků? no to se dalo čekat že zase zaúřadovala lenka :o)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 18:01) reagovat
Gotto: Buh ví, nakolik si ho démonizuješ, nikdy tu ještě nebyl...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 18:00) reagovat
lenka: Dnešní kapitalismus není dokonalý, ale nevím o ničem lepším. Komunismus je proti němu obrovzká zrůda z podsvětí.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:58) reagovat
:D :D A to všechno pod blbým obrázkem ketrý říká že zvířata chutnají, o kterým jsem si myslel že ho všichni jen přehlédnou.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:58) reagovat
Gotto: tím "tenhle systém" jsem myslela dnešní úžasný kapitalismus. Jsem pravičanda, ale tohle je k zblití.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:57) reagovat
Gotto: komunismus má mnoho podob, stejně jako kapitalismus. Nikde jsem netvrdila, že by nepracoval nikdo, mluvila jsem o těžké práci; lehká administrativní by klidně být mohla. No hlavně že tenhle systém tak krásně funguje a není korupční, viď?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:55) reagovat
Aaaargh, já to balím :D Už tady byli marťani, teď komunismus a nadvláda strojů :D

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:52) reagovat
lenka....to potom 1)není komunismus (kde by měli dělat všichni pro všechny) a 2) museli by existovat někdo kdo by kontroloval kdo kolik odpracoval a kolik komu tedy přidělit-ten někdo by musel být v podobě statisíců kontrolorů buzerantů, kteří by byly upláceni nebo klamáni....věru efektivní systém

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:49) reagovat
Gotto: i komunismus může mít princip plánované nabídky a poptávky - ve stylu odpracoval jsem tolik a tolik hodin na té a té pozici a mám tedy nárok na to a to v tom a tom provedení.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:41) reagovat
lenka: A hlavně kolik jakých věcí budou ty stroje vyrábět? a jak se rozdělí mezi lidi? Každý chce co nejvíc a každý preferuje jiné věci. POkud by se vyrábělo všecho přebytek...nebylo by to plýtvání přírodními zdroji?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:39) reagovat
lenka: I za s tak stupidním předpokladem, jakože všechny věci vyrábí stroje, které se sami obnovují a zajišťují pokrok se nezbavíš lidských vlastností. Ne všechno můžou vyrobit stroje. Pořád si budeme mít co závidět, třeba někdo bude mít lepší ženu než já atp.....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:36) reagovat
Juarez: Zjednodušuješ to jen na zločince odsouzené k smrti. Ale portzestáním zločince jinak než usmrcením je mnohem častější. A na takové případy by to mělo pak působit preventivně.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:34) reagovat
Gotto: ano, nevidím v tom problém

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:30) reagovat
Gotto : ano. no a? :) nejjednodušší i když nedokonalá rovnice je taková - nezpůsobovat bolest s jednou jedinou výjimkou - když způsobení bolesti může zabránit vzniku jiné bolesti. zavraždit vraha post factum je zbytečnost. zavraždit člověka, který se k vraždě chystá má smysl. a to se týká všech ostatních druhů násilí, proto je ospravedlnitelné použití násilí v sebeobraně etc.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:30) reagovat
lenka: haha...takže nějaké stroje budou dělat všechno za nás a my si budeme jen tak válet šunky. Kdo vyrobí ty stroje? Oh jasně jiný stroje.....to dává fakt smysl

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:29) reagovat
Dublin: nehledě na to, že nedělám žádnou čáru, komu je dobré ubližovat a komu ne, ale mám žebříček, proti kterému jsi neuvedl žádný rozumný argument (jen dohady na úrovni astrálního cestování)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:27) reagovat
Dublin : to je fakt tak těžké pochopit? Oni si to nezaslouží kvůli samotnému faktu, že mají nervovou soustavu (stejně tak jako by třeba byla blbost uctívat stromy, protože mají fajnový systém distribuce mízy), ale protože jim tato soustava dodává bolestivé impulzy.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:26) reagovat
Dublin: no protože to tak není, i kdyby ses na hlavu postavil. Nevím, jakým právem si myslíš, že mi vidíš do hlavy a rozumíš mým myšlenkovým pochodům lépe než já sama.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:26) reagovat
Bezdůvodná krutost má jen minimální podíl na veškeré působené bolesti.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:25) reagovat
Gotto: to není vědecká teorie, to je zcela obyčejný logický klam. Nemyslím si, že to záleží jen na lidech jako takových, komunismus budovaný roboty na industriální úrovni (vždyť za SSSR se počítalo s plnou automatizací, osvobozující člověka o tvrdé dřiny), si dovedu představit za pár set let.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:25) reagovat
lenka_vrabcova: A ne si vymýšlet různé pavědecké teorie o bolesti, vědomí a anervové soustavě? Proboha, proč? Není soucit mnohem lepší vysvětlení? A to mně na vegetariánech zase naopak dost vadí....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:24) reagovat
lenka_vrabcova: To jo, to jsi. O to mi taky celkem šlo, aby sis to uvědomila. Že stavíš na úplně falešné bázi toho, že úctu si zaslouží jen tvorové s nervovou soustavou, protože proto. To je vymývačka mozů, jak když cpou důchodcům herbalajf. Já nemám nic proti vegetariánům, naopak si jich vážím, kdybych nebyl poživačné prase, rád bych jím byl také. Ale bylo by čestnější přiznat, že to člověk dělá kvůli sobě a na základě emocionálního rozhodnutí, že nechce zabíjet sobě blízké tvory kvůli svému soucitu...

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:23) reagovat
Jasně, kašlat, teď jsem se sám nechal strhnout ke zbytečným odbočkám. I kdybych nakrásně uznal působení bolesti jako dobrou výchovnou metodu, nemá to nic společného třeba s bezdůvodnou krutostí.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:23) reagovat
Juarez: Tím mi dokazuješ pouze to, že v dnešní společnosti je to nepřijatelné. Jak ale víme, konvence se v čase mění.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:21) reagovat
lenka: Ale uvědomuješ jak strašně neuvěřitelně dokonalý by musel člověk být, aby něco takového fungovalo? A upřímě, ten tvůj naturalistický omyl mi nepřijde jako seriózní vědecká teorie.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:21) reagovat
Juarez: no nevím, já bych raději místo na zvířatech testovala na zločincích, západní civilizace ať jde s mučením nevinných životů k šípku.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:19) reagovat
Gotto : nedávno jsem čet dobrý souhrn studií, musím si to dohledat. I kdyby to ale byla pravda (což není!) žádný moderní soudní systém to prostě nepřipustí, také z důvodu změn, které by to provedlo v mentalitě společnosti. To nejsou nuance typu potraty ano/ne nebo registrované partnerství ano/ne, ale Pandořina skříňka a popření základních kamenů moderní západní civilizace.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:19) reagovat
Gotto: opět naturalistický omyl.. Já bych řekla, pohledem do historie, že se naše mentalita vyvíjí exponencionálně.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:17) reagovat
Dublin: ehm - celou dobu mne tady _obviňuješ_, jaký jsem kvůli tomu pokrytec. S těmihle definicemi souhlasím - [odkaz]

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:17) reagovat
lenka: Já tomu říkám přirozenost člověka. TY si myslíš, že lidé jednou dospějí do stádia, kdy budou kompletně všichni schopní odhlédnout od svého sobeckého zájmu? Jak? a za jak dlouho? do té doby milionkrát celé lidstvo zanikne.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:15) reagovat
Dublin : Jistě. Ostatně každý z nás tady prezentuje svoje problémy a ne objektivní realitu. Co s tím uděláš?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:15) reagovat
Juarez: No ale to mluvíme o tvých problémech, ne o realitě a to je samozřejmě diametrální rozdíl....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:14) reagovat
lenka_vrabcova Proč bys měla být "vinna?" já ti nic nevyčítám, co blbneš? Tak nám tedy definuj vědomí, pustíme se do toho!

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:12) reagovat
Juarez.....nemáš pravdu s tím že trest smrti nemá preventivní účinek. to co určuje náklady potenciálního pachatele je 1)trest 2)pravděpodobnost dopadení 3) pravděpodobnost odsouzení. Cokoliv z této trojce zvýšíš, působí preventivně. (pokud se nejedná o zločin v afektu ale promyšlená akce)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:11) reagovat
Gotto: no tak já ti to zopakuji: "opět předpokládáš stagnaci vývoje lidstva (ohromná pitomost)"

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:10) reagovat
Dublin : neměl bych problém jíst zvířata, o kterých bych stoprocentně věděl, že bolest necítí. měl bych problém jíst rostliny, o kterých bych stoprocentně věděl, že bolest cítí.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:10) reagovat
lenka: lidé jsou sobečtí egoisté a v systému založeném čistě jen na solidaritě prostě nedokáží existovat anž by to byla bída. Nikdo se nesnaží pracovat víc, protože si nemůže plně přivlastnit výsledek svého úsilí. Je lepší nechat ostatní aby se snažili a busu mít skoro stejně jakobych se snažil.....tohle si říkají všichni...a nikdo skoro nic nedělá.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:10) reagovat
Dublin: takže ta rostline "chce" žít, ale bez vědomí? Jako že to "chce", ale nemá si to jak uvědomit? A tedy ani ničeho litovat? Páni, to je roztomilé, už chápu, proč jsem podle tebe vinna :o) :o) :o)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:09) reagovat
vismaior Snad půjdou použít i do "mrkvičky" :o)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (vismaiorRP (9.6.2011 17:08) reagovat
...a cena za 200. prispevek jsou baterie do jiz drive vyhraneho Gumoveho Trolla slecny Lenky. Opet gratulujeme.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:07) reagovat
lenka_vrabcova: Jaké zas vědomí, o vědomí jsem neřekl ani slovo, to máš asi z té příručky. Já jsme řekl, že každému živému tvoru je život milý bez rozdílu a na tom si trvám. Pokud do toho budem plést ještě "vědomí", tak se budem ještě dvě hodiny hádat, co to vlastně vědomí je. Já jen zopakuju, že k preferenci živočichů před rostlinami není žádný rozumný důvod a kdo to dělá, tak si sám jen obelhává své vlastní svědomí, čímž si zbytečně poškozuje svou mysl. A za tím si stojím. Howgh!

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:07) reagovat
Gotto: není, opět předpokládáš stagnaci vývoje lidstva (ohromná pitomost)

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:06) reagovat
Motáme se dokolečka. To s masochisty beru jako výkřik do tmy, vlky a ovce jsme řešili na začátku, každá utopie začíná přece popisem společnosti bez násilí, je to ideál, ke kterému společnost vzhlíží. Lidstvo teoreticky žádné násilí nepotřebuje, to, že tady furt je, je jen důkaz toho, že jsme ještě hodně primitivní a nevyspělí.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:06) reagovat
lenka: ha ha ha ...nejblbější argument jaký jsem kdy slyšel. Vždť právě to jak systém motivuje lidi je měřítkem toho systému. To že je komunismus ideální pro nějaké marťany, kteří se chovají jinak než lidé je k ničemu.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:05) reagovat
brany: já ti odpovídala na zátěž organismu masem.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:04) reagovat
Dublin: neumíš číst? Vlasy nejsou samostatné organismy, nikdy jsem to netvrdila (ať to máš bílé na modré). Jak si to vědomí vytvoří tvor bez nervové soustavy?

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:04) reagovat
vrazi! panebože, už píšu jako Hotentot

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:03) reagovat
Gotto : to s mučením vrahů je taky hloupost. Trest smrti nemá žádný preventivní efekt - vrahové buďto počítají s tím, že je nikdo nechytí, nebo jsou natolik vyšinutí, že je jim to jedno.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (GottoRP (9.6.2011 17:03) reagovat
Ano a přesně tohle-způsobování fyzické bolesti není prokazatelné zlo. CO tzřeba masochysté? Ale hlavně Násilí je nutné k dosahování jistých cílů. Prostě vlk se nenažere aniž by nezakousl ovci nebo něco jiného.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (Dublin) (9.6.2011 17:02) reagovat
lenka_vrabcova: Jesli věříš, že vlasy jsou samostatné organismy, tak je tvůj problém rozsáhlejší. Přítomnost nervové soustavy umožňuje tvoru aby si SÁM VYTVOŘIL BOLEST jako fyziologickou reakci při poškození. Tvor CHCE být bolestí upozorněn, že se děje něco špatného. To není známka nějaké vyspělosti, jen určité formy přizpůsobení se prostředí. Nevím, co je na tom nepochopitelného. To snad jako měřítko může použít jen slaboch přecitlivělý na bolest....

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (brany) (9.6.2011 17:02) reagovat
Pýtal som sa, aký je rozumný dovod byť vegetariánom. Inak pevdané - prečo by mal človek úplne vysadiť maso? Ak naznačuješ, že tým zdravotné riziká zmiznú, tak teda nezmiznú, vzniknú totiž nové.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (JuarezRP (9.6.2011 17:02) reagovat
Jasně, Epikur, Hobbes a Hume byli démoni. Nesmysl.

Obrázek 'animals taste good' Obrázek 'animals taste good' (lenka_vrabcovaRP (9.6.2011 17:01) reagovat
Gotto: na socialismu a komunismu není nic špatného (a to jsem silně doprava), vždycky se to ale zatím zvrhlo v naprostý opak idee utilitariánství. A to je chyba v lidech, ne ve filosofii.

Strana 3/7. předchozí 1 2 3 4 5 6 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...