TechSvět  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (HyprCypr) (30.6.2012 18:01) reagovat
Nasrat. Stalo se? Stalo se. Kdo s tím co udělá? A poučení? To by museli bejt lidi inteligentní.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Kultak) (31.10.2011 10:31) reagovat
... Ale o tom se skoro neučí. Učí se jen to co se hodí. Učí se o genocidách, které dávno přešly, ale o genocidách, které ještě probíhají nikdo nic neví, pokud se odehrávají na světových většinách a ne na menšinách. Tohle přerůstá v diskriminaci naruby...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Kultak) (31.10.2011 10:28) reagovat
... Nepochybuji o svinstvech, která nacisté napáchali, ale židé nebyli v historii o moc lepší, pouze se jim nepodařilo to tak vyvrbit. Neměli na to technologii a bylo jich málo, ale všemi ostatními národy opovrhují stejně jako nacisté. Všude dnes vidíme reportáže o terirostických akcích muslimů, ale židé jim oplácí stejnou kartou (nebo muslimové oplácí jim?). Když Izrael vznikal po válce, byla to kolonie Britů, které židé vyhnali stejně jako araby, kteří tam žili 1000 let...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Kultak) (31.10.2011 10:23) reagovat
Všichni se chcete jenom s někým hádat a považujete svoji pravdu za jedinou pravdu. Naprosto souhlasím s názorem, že se celou pravdu nikdy nedozvíme, protože vítězové se idealizují a demonizují poražené a poražení se tomu brání tak, že dělají něco podobného. Nacismus je demence, ale strašně se zastávat někoho a protěžovat ho jenom protože jste cosi slyšeli v televizi je demence snad ještě větší. A přitom si ani neuvědomujete koho se zastáváte...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (ultrasfanRP (5.8.2011 14:36) reagovat
argument...keby vyhrali nemci tak tu nie sme, je sice pravdivy, ale pre svet uplne irelevantny...neboli by sme tu my, ale boli by tu nemci, miesto toho aby padli by si tu spokojne nazivali... Chcem tym len povedat, ze nieco co je pre nas ako jendotlivcov dost podstatne je pre "celok" (celu zem, resp historiu) uplne nepodstatne.. Mozno by sme dnes uz boli omnoho dalej vo vede ci technike, mozno pozadu...kto vie

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Killer) (5.8.2011 14:31) reagovat
to clown: to vypatlani pologramoti nepochopi. Nam take nikdo z nemci ukradeneho majetku nikdo nic nevratila, po valce jeste nase rodina trpela znovu kvuli komancum.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (clown) (5.8.2011 13:45) reagovat
trosku ubohy ... z me rodiny, citajici pred valkou 300 lidi, v povalecnych cechach zustal jen deda a stryc, prezili Terezin, zbytek skoncil v Osvetimi .., a ted si to predstavte u svych predku .., e ? Bohuzel nam nas majetek zabaveny Nemci nikdo, slovy NIKDO nevrati .. a ze by bylo. Aspon uctu k tem, co zemreli z jine lidske vypatlanosti .., veskere diktatorsvi jako Stalin, Hitler i fanaticke nabozenstvi stoji za vyliz prdel ! Kolik lidi jen zarvavo z poselstvi nejakeho boha ci posrane cirkve.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (MarikkaRP (5.8.2011 13:33) reagovat
sranda :DD undead jews, meli je spalit do posledniho :) graf by to nezmenilo :-D

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (vtech) (5.8.2011 11:50) reagovat
co to je za nesmyslnej graf? nekdo objevil funkci random v excelu?

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (JirkaCVRP (5.8.2011 10:40) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Killer) (5.8.2011 10:33) reagovat
Ano, znam i vypraveni o plynovych komorach od zeny, ktera ji prezila. Meho pribuzneho vytahli amici z kobky smrti. Uz nikdy nezil normalni zivot. Klidne si rvete jak chcete, jen ukazujet hloupost a nizkou inteligenci. Nikdo z vas si vsak neuvedomuje, ze cesky narod byl v dalsi vlne taky urcen k vyhlazeni. Ale co cekat ze?

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (OldgamerRP (5.8.2011 9:34) reagovat
Skritek: Promiň tady o mluti kulti nikdo nic zatím neříkal. Za druhé to co tady mluvší za žvásty a prosazuješ, je typicky nacistická propaganda a žvásty, tak se nediv, že tě tak lidi označí. Když se ztotožňuješ s myšlením nacistů, tak tě za něho lidi budou mít a to si můžeš křičet že je to nespravedlivé kdo víjak. Ano je to strašná nesvoboda že? Škoda že tady někde není země, ve které by si zakusil pravé diktatorství a tak konečeně pochopil rozdíli mezi různými styly vládnutí.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SkritekRP (5.8.2011 9:22) reagovat
No ono jde o jak ty zidy scitali. Spousta zidu se k tomu pak verejne nehlasila. Nebo to skryvali, nechali se pokrtit a tak. Bali se ze se to bude opakovat. Pak se zase nekteri casem vyrojili. Nejhorsi ze to porad musime poslouchat. Komukoliv se nelibi multi-kulti. Tak ho oznacej za nacka a zacnou placat o holokaustu.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Roztrhal ParkundRP (5.8.2011 9:20) reagovat
Ty vole takovy demagogicky kydy ze by jeden blil. S pouzivanim zvedavce jako zdroje prosim nerikej cokoli o tom, ze by si mel nejake hlubsi znalosti historie. Vlastne ti zidi byli valecni zajatci? - hic, ve vlastnim state vyhlazovana mensina jsou valecni zajatci? hic. Majetek se jim vlastne nezabavoval, ten si rozkradli sami, cilena likvidace zidu neexistovala, proste jsme je nechali umrit hladem, Cyklon B byl postrik na msice, ty pece, ze kterych padal popilek vlastne nebyly a ve sprchach tekla tepla voda.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (JirkaCVRP (5.8.2011 8:29) reagovat
Á, máme tu pamětníka. Jak dlouho jsi tam bručel? A že jsi to přežil čoveče ...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (JirkaCVRP (5.8.2011 8:25) reagovat
SirIndy: ne, protože mrtvý rusáky nikdo nezpochybňuje. A pokud si dobře pamatuju, že jsou nadřazená rasa o sobě tvrdili árijci. Vyvolený národ se cituje v Tóře a taky v křesťanským Starým zákoně.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (5.8.2011 8:23) reagovat
Killer: A povidali ti taky o plynovych komorach? Osobne tomu neverim, nejsou zadne dukazy a to ze je o tom zakazano mluvit pod vyhruzkou vezeni tomu taky na verohodnosti neprida. Imho tam vsichni pochcipali na hlad a nemoci, zadne umyslne vyhlazovani.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (5.8.2011 8:21) reagovat
Alex: Protoze to nebyli zide, vyvolena rasa ktera se ceni nad vsechny lidi...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (AlexRP (5.8.2011 8:11) reagovat
Nejste někteří tak trochu dementní?? Máme tady záznamy. Fotky. Filmy. Dokonce stále žijící svědky, i když těch stále ubývá. Trochu mě sere, že NIKDO neřeší 30 milionů Sovětů, které má na svědomí Stalin, resp. všechny ty oběti Komunismu. A jak to, že Komunisté nejsou teda zakázáni...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (JirkaCVRP (5.8.2011 8:09) reagovat
Náckové se strašně čílí, jak ti židi překrucujou historii a pak sami argumentují číslama vycucanýma z prstu, nesmyslnýma a vylhanýma faktama. Nojo, židovský peníze nesmrdí a vždycky se najde někdo, kdo je bude chtít.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Killer) (5.8.2011 8:00) reagovat
Samej nacek tady koukam. Uz neco pamatuju a vzdy to bylo 6milionu. Z vyparaveni lidi, kteri prezili koncentrak se mi dela spatne a husi kuze jeste ted. Bohuzel, kdyz ma nekdo hlavu prazdnou vse se je pro nej jednoduche jako on sam.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (nebulon) (5.8.2011 7:35) reagovat
Necht si si naci uploader slapne do ksichtu sam, nez mu to udela nekdo jiny a poradne!!!!

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (izakRP (5.8.2011 7:15) reagovat
jinak SHOA se stal vyborny business, business presne tech vohnoutu, kteri tam nebyli a jen na tom vydelavaji, pritom skutecnym obetem nepomohli ani trochu ... jedine cemu pomahaji je svoje kapsa a tak neustale prekrucuji cisla, coz je kontarproduktivni, kdo jim pak bude verit ? kdyz kazdych Xlet ty pocty zvetsuji, ja se vsadim, ze az budu stary, tak budou tvrdit, ze jich bylo 12M ... tedy by meli uz konecne rict, kolik zilo v te dobe zidu celkem, aby bylo jasno, jinak ten graf je blbost ;-)

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (JirkaCVRP (5.8.2011 7:13) reagovat
Izáku, ty nejsi žid, ty jsi tatar. Nejdřív si to po sobě přečti, než klikneš na odeslat. Takže náckové byly v podstatě hodní, protože povraždili míň lidí, než ty zlí židi uvádějí. Trošku postavený na palici, nemyslíš?

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (izakRP (5.8.2011 7:06) reagovat
Ja verim nacistum, to byli peclivi lide a ri rikaji, kolik jich zabily, zide si totiz prirkli vsechny zabite v koncentracich, jenze jim reknu tajemstvi, nebyli tam jen zide, ale tez jine narody (polaci treba) a taky ti, koho povazoval system za zlocince ... tedy zidu nezemrelo 6M a jsou na to dukazy, dokonce by jich nezemrelo tolik, ani kdyby tam kde byli byli vsichni jako ze zide (sakra kdo je to zid, jsem ja zid ?) To co zide delaji z koncentraku je nemravne, nebot tim urazeji ostatni vezne.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (JirkaCVRP (5.8.2011 6:45) reagovat
Tady se zase sešel výběr. Tolik znalců na holocaust nemají snad ani v židovským muzeu.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SwiftyRP (5.8.2011 1:30) reagovat
Bez uvedeneho zdroja zozbieranych dat, metody aka bola pouzita na meranie a odhad, odhad odchylky a dalsich nalezitosti su vysledky irelevantne a ich vypovedna hodnota sa blizi az rovna nule. Graf je v tom pripade urceny len na provokaciu, propagandu, ci ine ucely, nie vsak na ucely vedecke ci vzdelavacie.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Auxiliary) (5.8.2011 0:51) reagovat
Úbytek cca 5 milionů je tam snad více než patrný. Odhady úbytku během Holocaustu jsou cca od 4.9 milionů do 6, nejpravděpodobněji něco uprostřed. Vše tedy sedí. Jen časová osa je špatně. Já našel jen odhady populace v letech 1938 a 1948, graf je tedy nejspíše vycucán z prstu a ještě k tomu s posunutou osou. Smazat.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 23:20) reagovat
Dublin: Hezke zakonceni, uhodil si hrebik na hlavicku.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 23:09) reagovat
Imho: Když se dnes cíleně "upravuje" to co já jsem zažil před dvaceti lety a ještě si to jasně pamatuju, tak se člověk musí smát tomu, jak lidi věří dokumentům o každém hitlerovu prdu před sedmdesáti lety, když to prošlo už několikátou "revizí". A s tímto moudrem se pro dnešek loučím, neb jdu spát. Dobrou noc všem!

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 23:07) reagovat
SirIndy: proto taky nemá valnou cenu pátrat "jak to bylo", ale hodně zajímavého to naopak vypovídá o dnešku, tedy jak si dnešní lidé přibarvují historii aby se jim hodila do krámu a ospravedlnila jejich dnešní názory, postoje a skutky. Takže by se vlastně dalo říct, že historie jako celek se cíleně přizpůsobuje tomu, co nějaká vládnoucí elita potřebuje aby jí dodala jako jakési "logické vyústění" či "historickou spravedlnost" k tomu, co chce podniknout právě teď....

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:58) reagovat
Imho celou pravdu nikdy nelze zjistit, kazdy z te doby zna jenom svuj kus, nepodari se to dat dohromady, vitezove lzou, porazeni jsou ignorovani...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (OldgamerRP (4.8.2011 22:54) reagovat
Dějepis je předmět vyučující se na základních školách a na středních školách. Ten já si opakovat už nemusím nějáký ten pátek (naštěstí). Když už, tak já se zabývám historií a tam se můžeš odchýlit i o nějáký ten centimetr všobecně uznávané pravdy. Důležité je co ti napovídá rozum a logické myšlení. Pokud ti vůj rozum a logické myšlení napovídá tvoji verzi pravdy...dobrá beru to, ovšem myslet si budu své ;). O tempora! O Mores! :o)

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:38) reagovat
Oldgamer: Už sis pro jistotu zopakoval ten dějepis? Aby sis byl jist, že jses od Svaté Pravdy neodchýlil ani o milimetr?

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:36) reagovat
SirIndy: Samozřejmě, potíž je v tom, že žádná strana v žádné válce není ta "správná". Všichni jsou částečně dobří a částečně kurvy. "Správnou " se stává strana tím, že vyhraje a ospravedlňuje si tím své zločiny. Ale nemá cenu to moc vytahovat, málokdo bude sotva chápat o čem je řeč...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (OldgamerRP (4.8.2011 22:31) reagovat
Hoďte to už do koše, jinam ten obrázek (nemluvě o diskuzi) nepatří. :-) žvásty a bleptání.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:30) reagovat
Dublin: No prave tak to myslim, ze kazdej ma vstipeno jak vsemi pohrdali a sami nasilne obsadili celou Evropu, ale ve skutecnosti meli velkou podporu i v jinych zemich a od jinych nez arijskych ras...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:27) reagovat
xxxw: Zaprve evidentne nevis co je to fasismus. Zadruhe tu nepadlo ani slovo o podpore urcitemu hnuti, pouze se tu nestranne bavime o tom, jak to tehda nejspis bylo...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:22) reagovat
Gurbux: Kruté, leč spravedlivé! Souhlas a potlesk!

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (GurbuxRP (4.8.2011 22:17) reagovat
Piš česky, nerozumím ti. Mimochodem tlačíko další je tu i pro podkarpatskou rus

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:17) reagovat
SirIndy: Rumuni jsou romanizovaní Dákové a Maďaři dokonce Ugrofinové, nikoliv tedy slovani, to je ale učivo na základku. Nicméně nepopírám, že se dokázali "árijci" rasově trošku uskromnit, když šlo o kamarády (viz slováci). Podle mně to byla nakonec spíš kamufláž, aby se jim lépe válčilo a zbytečně se to démonizuje...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (xxxw) (4.8.2011 22:15) reagovat
pozeram, ze sa sem na server s vtipmi zbiera poriadne fasisticka zberba. bezte si riesit propagandu kamsi do pekiel a nechajte to tu k zabave, ste len banda zmanipulovanych poskokov ale kym si to riesite medzi sebou, nevadite. ale nepchajte sa s tym medzi ludi, ktori nemaju frustreacie k tomu, aby si ich vyvijali na okoli.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:13) reagovat
SirIndy: To je samozřejmě jen jedna kauzička, vůbec nejzajímavější je najít si třeba vzpomínky těch co přežili koncentrák a pak se na nich napakovaly organizace jako AIPAC a jim samotným nedali ani vindru, to je panečku počteníčko. Ale to už si najdi sám, já už to radši nečtu, chci splynout s davem a to s pravdou moc nejde dohromady...

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:12) reagovat
Dublin: Co Rumunsko a Madarsko?

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:11) reagovat
SirIndy: Měl jsem na mysli jen tohle....

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:09) reagovat
Dublin: Sry, uz chapu souvislost :)

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:09) reagovat
Pokud mně pamět neklame, tak jen Chorvati a Bulhaři (a ti si to nakonec ještě rozmysleli). No a ještě naši bývalí bratia, ale to už je spíš okraj Balkánu....

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (OldgamerRP (4.8.2011 22:07) reagovat
Sirlndy: Joj ty mi dáváš. Tak s takovou pojašenou osobností jsem dlouho neměl co dočinění. O Dějinách ani nemluv...podle toho co píšeš, víš o nich prd a ktomu ještě kulový. Až se přihlásíš na studium historie (neboj v tomto odvětí je dostatek i tvoji oblíbené literatury takže nemusíš vykřikovat něco o tom že jsou to bludy), a budeš bedlivě pátrat alespoň deset let (ale i to je dost málo) velice rád si s tebou zadebatuji. Zase na druhou typ tvojeho člověka vidí jen to co vidět chce.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:07) reagovat
Dublin: Nemyslim holocaust, o tom mam nacteno dost, myslim to Svycarsko.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:06) reagovat
SirIndy: Tady můžeš začít: http://www.zvedavec.org/komentare/2002/08/365-holocaust-dojna-krava.htm

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 22:04) reagovat
Jo to byla taky sranda jak prej nacisti pohrdali nearijskejma - pritom skoro celej slovanskej Balkan je oslavoval jako osvoboditele od Rusaku a sel do valky na jejich strane :-D

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 22:00) reagovat
Jen tak mimochodem, my jsme se měli taky tak nějak trochu vypařit. Asi holt neměli vztah k méněcenným rasám, takže si to židi nemusí brát osobně. Mimochodem srovnatelnou genocidu uplatňovali usáci vůči vietnamcům - a vida, neštěkl po nich ani pes, inu holt jsou všechny dějiny tak nějak "správně", zajímavé je už jen to, že vždy vyhrají ti hodní, nepřišlo ti to někdy trošku divné?

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 21:59) reagovat
Oldgamer: Dejiny pisou vitezove (zide stojici za Ruskymi bolseviky i za USA a Anglii).

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 21:58) reagovat
Dublin: Pls odkaz, nemohu najit.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (OldgamerRP (4.8.2011 21:56) reagovat
Heh máš pravdu...celá nacistická propaganda je vlastně výmysl. Žádná konference ve Wannsee nebyla a celý je to vymysl...nějáké cílené vyhlazování židů pche...heh. Co nás v té škole bulikujou. To jsou mi věci :D opravdu tomu se říká objektivní přístup :)

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Dublin) (4.8.2011 21:53) reagovat
Říká se tomu "holocaust industry" a je to nejvýnostnější odvětví průmyslu na světě ......pro vyvolené. Doporučuju taky vyhledat akci "podojíme Švýcarsko", to je také poučné čtení.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 21:47) reagovat
Leto: Ne, oni jen vymysleli pohadku o vyhlazovani a plynovani - ve skutecnosti proste sli do taboru jako nepratele rezimu (stejne jako Nemci v Rusku, Japonci v USA - proste standartni valecnej postup) a tam pomreli hlady, protoze prednost melo zasobovani vojsk a obyvatelstva. Takze ano, pochcipalo hodne zidu, to nepopiram, ale nebylo to zamerne vyhlazovani vsech zidu jak se to uci.

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Leto_IIRP (4.8.2011 21:47) reagovat
larab... já tam ale opravdu 6 milionů nevidím :-) to je hlavní problém

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (SirIndyRP (4.8.2011 21:44) reagovat
Hawk: Lol, samozrejme ze nejsme svobodni, ses padlej na hlavu? :D

Obrázek 'holocaust chart' Obrázek 'holocaust chart' (Leto_IIRP (4.8.2011 21:44) reagovat
a stejně občas podezřívám židy že to zpunktovali sami... i dnes při obchodním jednání na vás žid je schopnej vytáhnout "za druhé světové války češi přihlíželi vyvražďování židů a vy mi teď nechcete podepsat kontrakt?" ti "přeživší" židi na WWII vydělali tolik že se jim to skoro "vyplatilo"... vím že to zní hnusně

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...