ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  TechSvět  |  ČasProŽeny


Nalezeno 55 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátjedna:
   


Odebírat

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (MSA2nr) (2.10.2020 21:49) reagovat
No vidíte, musel přijít chujko ze Slovenska, aby to tu rozebral opravdu pořádně... Zlatej rok 2011...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Petr) (27.8.2011 11:33) reagovat
Naco si zase stěžujete pravica vyhrála volby s drtivou převahou, tak to máte.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 17:28) reagovat
Neviděl bych v tom zas takový problém... To je jako když tě nechce holka. Prostě se s tím musíš smířit. A stejně jako ta holka, i majitel může a nemusí změnit názor.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 16:53) reagovat
Gotcher: Tak tak. Ale ten problém je trochu horší. Představ si krásnou pláž s výhledem. Někdo si ji koupí (je na prodej). Ale nikdo další už si ji nekoupí, ať už má peněz, kolik chce (majitel ji neprodá, citová záležitost atd.).

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 16:51) reagovat
johndoe: Stačí, že mají doma tebe. I když např. Kalouska bych si na převýchovu klidně vzal.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (johndoe) (26.8.2011 16:31) reagovat
Kazdemu kdo volil socany bych strcil do bytu jednoho bezdaka, nebo cigana, at se o ne stara sam, socialista jeden.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:28) reagovat
Když se nad tím tak zamyslím, i pro naše předky by to asi bylo divné - ten skvělý kyj je můj, ten zub na mém krku je můj, ta chatrč je moje...ale asi by nikdo neřekl, ten potok je můj, celý tenhle katastr mi patří...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:27) reagovat
A jakou věc není možné pořád dokola vyrábět? Jistě, nemovitosti. Pozemky. Na druhou stranu, pořád ještě není takové přelidnění, aby jich nebylo dost a dost...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 16:23) reagovat
Jistěže na osobním vlastnictví není nic špatného. Pokud je všech věcí neomezený počet.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:19) reagovat
loko: Ano, přesně tento citát, to je ono. Žádný sebechytřejší se sebejednodušší systém to za nás nevyřeší. Je to v nás.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:18) reagovat
loko: Ach tak, potom jsem špatně pochopil, co tím chceš říct. Omluvník ;)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (loko) (26.8.2011 16:17) reagovat
Ten problém je totiž morálního původu. Viz citát Bati: "Příčinou krise je morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek."

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:16) reagovat
Právěže takový systém není snadné vymyslet, proto se v tom i politik s dobrým úmyslem (možná jsem naivní, ale skutečně věřím, že i tací jsou), zákonitě musí plácat. Navíc to nejde udělat za rok nebo za čtyři. To chce skutečně hodně času pro vyspění celé společnosti. A kromě toho, já osobně si myslím, že vlastnictví je dobrá věc. Na to, co je tvoje, si totiž dáváš mnohem větší pozor. Viz. státní a soukromé podniky. Viz. vlastní bydlení/přidělené byty. apod.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (loko) (26.8.2011 16:15) reagovat
To bylo napsáno jako protiargument, že na bohaté nevydělávají chudí, potažmo střední vrstva. Tak to bylo je a bude. To že stát střední vrstvu odírá jak se dá a bohaté zvýhodnuje je fakt. Takže ne, já nehážu všechny podnikatele do jednoho pytle - proto taky vyznávám čest té vyjímce, co nemá špínu za nehty.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:13) reagovat
Еulálius: Jadernou fyziku jsem plácl, na to nemám, jsem pouhý informatik na FAV. :) Čili tobě jde o tu konkurenceschopnost? Nojo, ale když někdo chce dělat tu samou práci za míň peněz...tak si zaměstnavatel pochopitelně vybere toho skromnějšího. Tak to prostě je, to je zákon přírody. Kdo nemá schopnosti...nemá. Přirozený výběr. Ano, je to kruté, ale pořád jsme mnohem humánnější než příroda. A co se týče toho, co bude za třicet let - máš pravdu. To studium, co ti pomůže být výš, totiž nesmí nikdy skončit.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 16:13) reagovat
Dobře, zkusme vymyslet systém, kde by nešlo tunelovat a krást. Já bych asi zrušil pojem vlastnictví, ale to bude většině lidí připadat drastické; navíc jde o koncept vlastní už malým dětem v raném věku (i když jde třeba jenom o pastelky). Takže něco jiného... sekání rukou jsme měli ve středověku (a stejně šlechta kradla a odírala, kde se dalo), zavírání do vězení taky pomalu vychází z módy (dnes se spíš zavírá do hotelů nebo utíká do tropů)... to chce něco geniálního a fungujícího.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 16:08) reagovat
Řadách? A jak dlouhá bude ta tvoje řada? Desítky lidí? A kvůli tomu zbytku máme měnit systém, ten zbytek na to má doplatit, na ten zbytek se máme dívat jinak? Sorry, ale to je tak trochu kravina. Je to jako říct, že všechny děti jsou mentálně zaostalé, dokázat to několika případy a pak kvůli tomu dělat všechny školy tak, jako kdyby se v nich měli učit jen retardi. Nesmysl.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 16:07) reagovat
Gotcher: Však já tuhle cestu volím taky (i když ne konkrétně jadernou fyziku), ale prostě se mi systém, kdy je člověk hodnocen ne podle odvedené práce, ale podle množství zájemců o jeho pracovní místo, zdá ujetý. Ne každý má ty schopnosti, aby třeba po 30 letech práce šel znova do školy a učil na nějaký o 30 let pokročilejší vědní obor. A za těch 30 let to čeká i nás, jen si to nechceme připustit. Budou hromady nezaměstnaných pravěkých jaderných fyziků a poptávka po architektech černoděrových elektráren.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (loko) (26.8.2011 16:01) reagovat
Jeden takovej hodně šikovnej podnikatel byl třeba Kožený. Dokonce si vysloužil pochvalu od Vaška. Mohl bych pokračovat v řadách podnikatelů, kteří byli za minulého režimu kovaní komunisti, nebo dnes jejich dětičky a jejich zázračně prosperující firmy živené ze státního rozpočtu. A takové já potkám dnes a denně. Čest vyjímkám.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:57) reagovat
Ano, samozřejmě. Ovšem, to je pochopitelné. Každý jdeme s kůží na trh - a pokud je někdo nahraditelný deseti dalšími, může si za to v podstatě sám - patrně neumí nic tak světoborného. Pokud jsi ale například někdo, kdo se vyzná třeba v jaderný fyzice, tak ti všude skoro utrhají ruce. Proto je dobré studovat a já si tuto cestu zvolil - tudíž nemusím dělat poskoka ve fabrice, jako někteří z mých bývalých spolužáků. Jenže oni proflákali mládí a měli se dobře. Já ne, já jsem na sobě makal.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 15:57) reagovat
Gotcher: Ano, všechno je zájemná dohoda. I jíst, pít, dýchat je zcela dobrovolné, že ano. V systému, kde je veliká nezaměstnanost, neexistuje rovnocenný vztah zaměstnanec - zaměstnavatel (a rovnocenný vztah smluvních stran je to, co kapitalismus prý podporuje), protože buď pojdu hlady, nebo budu dělat, co mi dají a raději se nebudu ptát po ceně, protože smlouvat nemohu - na mé místo je deset dalších. Jasně, bohatejm to vyhovuje, spíš se divím, kde se v nich bere ta potřeba chtít mít ještě víc peněz.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 15:53) reagovat
Gotcher: Tak s tím i souhlasím, krást se nemá. Nicméně to, že zaměstnavatel žije z práce svých podřízených, je pravda, se kterou nic moc neuděláš. On k tomu sice dodává určitou přidanou hodnotu (samozřejmě každý zaměstnavatel přidává jinou hodnotu), ale bez té práce, kterou "za něj" dělají zaměstnanci, se neobejde. Problém je v tom, že zaměstnanec je v současné době často hadr na vytření, protože na jeho místo je deset dalších. Čili on má kolikrát mnohem větší (existenční) starosti, než zaměstnavatel.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:50) reagovat
Ale vysvětli mi, prosím, jak konkrétně podle tebe ten bohatý okrádá zaměstnance a zákazníky? V naší, zdůrazňuji, TRŽNÍ ekonomice? Pokud si něco za ty prachy koupit nechceš - nemusíš. Nikdo tě k tomu nenutí. Stejně tak když jsi zaměstnanec/zaměstnavatel - když to za ty prachy, co ti nabízí, dělat nechceš, nikdo tě nenutí. Stejně tak když za tu práci nechceš nabídnout víc peněz, nemusíš, je to všechno jen vzájemná dohoda a nic jiného.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:48) reagovat
Moment moment. Tohle říkám proto, že např. jednu takovou podnikatelku, co začala od nuly, znám. Rozhodně nejsou dva tři, je to většina. A jak říkám - časem si mohou najít někoho, kdo se o tu firmu stará za ně, může to fungovat bez nich. Jenže tohle udělat, na to potřebuješ hooodně dlouhodobé práce. Pokud někdo okrádá stát na zakázkách, ano, je třeba s tím něco dělat - ale je jistě rozumnější ucpat systémovou díru, než neustále pronásledovat ty, co toho zneužijí.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:45) reagovat
(pokr.) co je jim ochoten dát. Koneckonců, nikdo nikomu nebrání to dělat taky. Proč tedy všichni nepodnikají? Protože to není lehké, vyžaduje to v podstatě celého člověka pro většinu života. Někdo ale radši rodinu, někdo si chce užívat, nemít starosti, cestovat - to je zaměstnanec. Má jiné sny než mít peníze, pro něj jsou jen prostředek. Lidé, kteří měli sen si vydělat peníze a v tom snu uspěli, to jsou bohatí. A právem, tedy, alespoň většina. Vynechal jsem něco, nebo to takhle stačí? :)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 15:44) reagovat
Ty si ty bohaté/podnikatele idealizuješ. Samozřejmě existují (dva, tři?) bohatí podnikatelé, kteří se mohou udřít, aby ty velké mraky peněz vydělali a takoví mají mou úctu. Zbytek extrémních boháčů jsou prostě hrabivci, kteří, kdyby všichni zemřeli, na chodu těch firem by se to nijak negativně neprojevilo. Kdysi mohli tu firmu vybudovat, mohli mít zodpovědnost... dnes velká spousta hrabivců okrádá všechny okolo - stát, zaměstnance, zákazníky; všichni jim to žerou, peníze hnijou v trezorech a prospěch žádný.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:42) reagovat
(pokr.) nemají dovolenou, jsou dnem i nocí přikovaní ke svému podnikání. A za toto všechno úsilí, know-how, riziko, za tohle mají svůj vysoký příjem. Jistě, i těchto nevýhod se časem mohou zbavit, ale zpravidla až ve chvíli, kdy mají za sebou ohromný kus práce, jaký onen obyčejný člověk ani za svůj život nenapracuje. Co se tedy týče toho, že "na ně chudí vydělávají" - ne, není to pravda. Zaměstnavatel potřebuje zaměstnance, oni zas potřebují jeho. Oni mají sumu, co by měsíčně rádi, on zas má tu, (pokr.)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:39) reagovat
(pokr.) například má obrovskou zodpovědnost za chod té firmy, jak vůči státu, tak vůči vlastním zaměstnancům. Za druhé na sebe bere taktéž obrovské riziko, protože každý normální byznys může padnout a vzít s sebou hoodně peněz. Za třetí, do úspěšného podnikání se musí vložit hodně prostředků (a to nejen finančních) - musíš vědět jak na to, musíš na to mít čas. Všiml sis, že ti podnikatelé, co mají velké příjmy, často nemají děti, rodinu? To proto, že nemají žádnou osmihodinovou pracovní dobu, (pokr.)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 15:36) reagovat
Еulálius: Díky za přístup. Takže, protiargumenty - za prvé si nemyslím, že stát to těmi daněmi chce "regulovat". Stát chce prostě jen příspěvek na své aktivity, na veřejné stavby apod, bere je hlavně tady, protože tady je pochopitelně nejvíc peněz. To že peníze "skončí" u bohatých bych taky neříkal, držel bych se toho, že si je oni bohatí skutečně vydělají. Nevím jak ty, ale znám pár podnikatelů s vyšším příjmem. Jenže tohle obnáší věci, které ten "obyčejný" človek nezažije a nevidí (pokr.)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 15:31) reagovat
(pokr.) Čímž se peníze stanou pro obě skupiny (chudí / bohatí) bezcenné (bohatý si může koupit cokoliv, chudý si to bude muset vzít). Máš-li pocit, že chudí nevydělávají na bohaté, rád si vyslechnu tvé argumenty. Nemyslím to ironicky, tak k tomu také nepřistupuj ironicky.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 15:30) reagovat
Gotcher: A kde jinde berou bohatí peníze? Přemýšlej: chudý musí platit nájem, energie, vodu, jídlo, ošacení, dopravu. To je takový nutný minimum. Tyto peníze nejdou chudým, ale bohatým (dobře, můžeme tvrdit, že majitel domu je taky chudý, ať to není tak moc). Bohatý vrátí část těchto peněz v rámci mzdy, zbytek peněz cirkuluje mezi bohatými (luxus) a švýcarskými konty. Stát se toto snaží řešit (nepříliš úspěšně) pomocí daní. Pokud by nezasáhl vůbec (jak si bohatí přejí), skončí peníze jen u bohatých (pokr.)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Gotcher) (26.8.2011 14:48) reagovat
"Chudí vydělávají na bohaté..." Páni, tahle kolosální píčovina je tu zas? Tak to se radši snad ani připojovat nebudu. Ještě někdo pak řekne tu krásnou blbost, jak je hrozný, že půlka obyvatel nemá ani průměrný plat...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 13:03) reagovat
a ještě k těm uplatkům :) ani jedna z politickej stran si nemá co vyčítat, za každý vlády byla nějáká uplatková aféra.. a další problém těhlech sraček jsou třeba i naše slavný dálnice, na to v jakém jsou stavu mi nepřijdou, že by měly být nejdražší

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 13:01) reagovat
2 Eulálius: máš pravdu v tom danění- na západě mají běžně progresivní daň, ale to je věc kterou ti nebude prosazovat ani jedna vláda-socani ti budou danit skoro jenom bohatí a pravice ta bude danit střední třídu, nejsme si jistej, ale mám dojem, že se tu platí nejvyšší sazba daně od 30k měsíčně nahoru? a tohle je taky jedne z důvodů proč máme jednu z firem registrovanejch na bahamách :)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 12:57) reagovat
50% obyvatel bere dávky podívej se na statistickej uřád 38% sou celkem peníze který odvede nejbohatší část lidí na daních 150k měsíčně odvádím státu já na všech možnejch podělanejch poplatcích. a to, že nechceš řešit důchod je ta největší pičovina co mužeš říct, proč si asi myslíš že němeci jezdí v důchodu v btw?protože si na důchod šetří né protože jim stát rve tolik peněz a až bude tahle důchodová reforma, tak si na důchod budeš muset vydělat sám

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Lucker23RP (26.8.2011 12:17) reagovat
vystihujcí pic...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 11:59) reagovat
ropouch: A proto je lepší ještě více danit ty chudé (myslím ty chudé, kteří nejsou tak chudí, aby měli nárok na dávky), kteří vydělávají na ty bohaté. Jinak současné daňové zatížení obyvatelstva je v ČR okolo 70 procent (složené daně ze mzdy, pojištění, DPH). Problém není v tom, kolik peněz se vybere, problém je v tom, že se lejou do kanálu (ve velkém do švýcarských bank a kapes bohatých úplatkářů, v malém do cigánů; ani z jednoho neplyne pro stát žádný užitek). Nevím, co jsi zažil, ale komunismus to nebyl.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Cpt. OBVIOUS) (26.8.2011 11:47) reagovat
50% obyvatelstva bere davky? To ctu poprve. 38% dane? Jak tomu cislu mam rozumet? Jak si to spocital, z ceho secetl? A co proboha tech 150k - to ma byt jako stopadesat tisic? Za mesic? : D Asi mi to nepali, ale fakt tem tvym cislum nerozumim. Platit za doktora je fajn. Proti tomu nic nemam. A nevim, jak si stary ty, ale ja jsem mlad, o duchod se nestaram, za padesat let Kalousek uz nebude, v Cesku bude jina politicka situace, bude to vypadat jinak a az za tech padesat let ti povim, jestli placu, nebo ne.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (dMa) (26.8.2011 11:40) reagovat
Kalousek a Diag Human -- http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=662196

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (vtech) (26.8.2011 11:24) reagovat
ani vtipny, ani trefny, jenom trapny

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 11:16) reagovat
proto abych pak na důchodu dostal 8k, protože nejsou prachy jelikož to jde na nepracující "sociálně slabý" atd. a co mám třeba z toho že platím takový zdravotní? nic dostanu stejnou péči jako bezďák v nemocnici, takže třeba vítám návrh připlatit si za lepší péči, což je v západních zemích taky naprosto normální

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 11:14) reagovat
to cpt. obivious- zažil sem jak komunismus, tak všechny ty podělaný vlády tady. je fajn, že tu všichni chtějí dávky zadara, ale někde se ty prachy vzít musí. Je celkem zajímavý, že v západních zemích bere dávky v průměru 10-15% u nás je to 50% obyvatelstva. Myslíš si, že když to bude takhle pokračovat, že ty dávky dostaneš i za 5 let? z čeho ? to že daní nás bohatý a my platíme prakticky celkem 38% daně mi taky nepřijde fér. Ale nemektam a platím 150k měsíčně na daních sociálním a zdravotním

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Cpt. OBVIOUS) (26.8.2011 11:03) reagovat
Еulálius: on argument nema zadny, je jen naockovany reklamama / rodicema / "moderni" skolou...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Еulálius) (26.8.2011 11:00) reagovat
ropouch: Jestli je vaším jediným argumentem pro jakýkoliv paskvil vydávaný za reformu to, že se to udělat musí... :-O

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Cpt. OBVIOUS) (26.8.2011 10:55) reagovat
A nevadi vam, ze o vasich vecech rozhoduje(i) clovek, ktery se s nima bezne nedostava do styku? Mam na mysli stravenky, dane (pokud vim, poslanci dodnes maji obcerstveni na svych pracovistich v cene bez dane), dale na nas prevadi statni dluh, o ktery jsme se my nezaslouzili atd.? Uprimne odpovedi, deti me, prosim.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Dr.Str.RP (26.8.2011 10:45) reagovat
2ropouch: teď jsem četl očekávané výsledky reforem na iDnes - daňová výtěžnost se sníží o tři miliardy :-). Tak tomu se říká reforma...

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (berenze) (26.8.2011 10:06) reagovat
Kalousek? To myslíte toho, za jehož ministrování se zlepšil rating ČR o dva stupně?

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (Karel Gott) (26.8.2011 10:04) reagovat
to je vtipná chachacha, tuze vtipná chachacah, je to vtipné chachacha =) =) =)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (brejk) (26.8.2011 10:01) reagovat
Jsem pro reformy, ale to by nesměl navrhovat převlíknutej komouš a vystudovanej chemik. http://ekonomika.idnes.cz/resi-se-jen-stravenky-stat-pritom-na-danove-reforme-celkove-prodela-1ph-/ekonomika.aspx?c=A110825_203734_ekonomika_abr

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (xodd) (26.8.2011 9:52) reagovat
ropouch: +1

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 9:51) reagovat
mne kalousek zase, tak nevadí..neříkám, že je skvělej, ale ty reformy se udělat musí a i když je neprosadí tedka pravice, tak levice je v příštím volebním období musí udělat uplně stejny..sice pořadá slyším od skinheada Sobotky jak zruší tohle a tamto..ale sám moc dobře ví že to neudělá..taky trik pro voliče

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (brejk) (26.8.2011 9:37) reagovat
Kalousek do politiky vstoupil již v roce 1984, kdy se stal členem Československé strany lidové (ČSL), která po boku vedoucí KSČ v jednotném politickém šiku Národní fronty hájila a budovala socialismus. Jó děti, co jste si zvolily, to máte.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (johndoe) (26.8.2011 9:25) reagovat
Tak uz tu sou coboli a ted este pritahli ti komousi s bradavicema, supr.

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (brejk) (26.8.2011 9:19) reagovat
Ale kdepak, Kalous je z TOPky ;-)

Obrázek 'prazdna-kasa' Obrázek 'prazdna-kasa' (ropouch) (26.8.2011 9:15) reagovat
zase nějákej socdemák..omfg