Odebírat
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:38)
|
reagovat
|
kecáte,jakákoliv kombinace je vyloučena předem,kameraman lže,policie taky,proč?aby měli co kvákat vv novinách,co furt mají dávat v telce,prachy... |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:36)
|
reagovat
|
část tramvaje je nehnutá,ta je odmrštěním odhozena na bok/oni,voli/----koleje jsou podsunutím brzdy --brzda rovná se lasserový ochlazující ,čili zmrazující systém,kdy se tře jedině vole tvůj mozek...dělaj si z vás prdel.. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(kamerovej cvok-) (31.10.2011 20:33)
|
reagovat
|
co ty vole může vytrhnout koleje je tvůj blbej mozek v tvém obrazovém pojetí--víš vůbec,co je to plynová automatická hybná páka/laser,/? |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(koleje a i troleje-) (31.10.2011 20:31)
|
reagovat
|
mají brzdnou dráhu třicet metrů-/lže-/ brzda jest okamžitě v provozu,foto-buněčný llaserový systém/dej to jim,a voni ti to zprzněj,dělaj chytrý/. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(narkoman-dušan-) (31.10.2011 20:29)
|
reagovat
|
je stejnej jako on,má najeto tisíce adrenalinu v trávě,klidně mně vemou,mám tam tátu šéfaa,vole! |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Václav) RP (20.9.2011 20:15)
|
reagovat
|
C: Som rád, že to nemusím písať ja. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(cern0usek) RP (20.9.2011 11:55)
|
reagovat
|
Prave to jsem rikal uz na zacatku, ze mi to neprijde jako vysledek "nedobrzdeni".. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(pletiplot) (20.9.2011 8:45)
|
reagovat
|
Prázdná tramvaj má brzdnou dráhu při 55 km/h 85 m při dobrých podmínkách, v pondělí dobré podmínky nebyly, pršelo. Podle té deformace to byl náraz v pořádné rychlosti, osobně tipuju, že vůbec nebrzdil, možná byl mrtvý nebo v bezvědomí už před nárazem. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(C) RP (19.9.2011 21:08)
|
reagovat
|
pokr. Autobus samozrejme zabrzdi o par metrov skor, ale ziadne sane, neuveritelne dlhe brzdne drahy, atd. nie su, melies kraviny. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(C) RP (19.9.2011 21:07)
|
reagovat
|
hnidopich: Unsuccessful troll is unsuccessful. Ze o tom vies absolutne trt svedci uz len to, ze si prvu vetu zacal tym, ze elektricka ma 30 ton. A co ako? Rovnako ako zavisi hybnost a pohybova energia linearne od hmotnosti, tak isto linearne od nej zavisi aj trecia sila. Napriklad u vlaku preto staci pri vypocte normativov pocitat s abstraktnou jednotkou "brzdiace percenta". A kov vs. kov sice nema velky sucinitel trenia, ale prave kolajnicova brzda zvysuje hmotnost, pre ktoru sa sucinitel pocita. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Hnidopich) (19.9.2011 20:48)
|
reagovat
|
Hnidopich s malym: No prave, na nedobrzdil to byla moc velka supa, takze spis "vubec nebrzdil" - ale jestli neslo nebo nemohl...
Gembler: Neprehanej. Radsi si najdi na Youtube testy brzdeni, co delal DPP. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(B) (19.9.2011 19:58)
|
reagovat
|
Když byla ta slavná nehoda v Ostravě tvrdil tramvaják že do poslední chvíle brzdil manuálně protože to brzdí víc než záchranná brzda... Nebo tak nějak. Byly to T3 a ty snad elektromagnety mají ne? Přesto se srazily. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(.:Gembler:.) RP (19.9.2011 18:32)
|
reagovat
|
ale prd. tramvaj nikam neklouže. ta kolejová brzda je schopná vytrhnout koleje, navíc ta čast tramvaje se pak přicucne ke kolejím a tramvaj pak ujede sotva metr |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(hnidopich) (19.9.2011 18:13)
|
reagovat
|
Tohle podle obrazku vypada, ze ten predni (vpravo) ze zastavky odjizdel (to za tim zabradlim skutecne je zastavka), a ten zadni nedobrzdil. Proc, a v jake rychlosti konkretne, a jestli vubec brzdil, to jsou zatim ciste spekulace - ale pry (podle agentury JPP - jedna Pani Povidala) ta zadni tram projela uz predchozi zastavku, takze nelze vyloucit zdravotni indispozici ridice nebo technickou poruchu. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(cern0usek) RP (19.9.2011 18:01)
|
reagovat
|
Pardon, prekouk jsem se, mozna to neni v zastavce.. Ale i tak tomu dost dobre nerozumim. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(cern0usek) RP (19.9.2011 18:00)
|
reagovat
|
No tak vo to ale jde, zejo.. Ze to je v zastavce, tak kolik jako jel? Mne je jasny, ze ze sedesatky to nezastavi jen tak, ale tohle fakt neni samosebou.. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(hnidopich) (19.9.2011 17:57)
|
reagovat
|
jj, kolejnicová brzda: http://cs.wikipedia.org/wiki/Brzda#Adhezn.C3.AD_brzdy_na_vozidle . To nic nemění na tom, že to prostě brzdí blbě - jediný důvod, proč tramvaje častěji nezastavují "o něco" je to, že se tramvaj ve městě většinou plouží pod 30 - a vzhledem k mv^2 se z toho brzdí sakra líp než z 50; tohle na fotce je zrovna úsek, kde je tramvaj oddělená od ostatního provozu, takže je potřeba brzdit hooodně dopředu. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Llort) RP (19.9.2011 17:53)
|
reagovat
|
Piesok je na rozbeh pri zamrznutych kolajach. Nudzovu brzdu maju, ako pise brk - elektromagneticka kolajnicova brzda, napajana zo zaloznej baterie, zastavi elektricku takmer okamzite, poskodi aj kolaje. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(brk) RP (19.9.2011 17:46)
|
reagovat
|
Já žil v domnění, že minimálně některé typy mají ještě mezi dvojkolími elektromagnet, který tu tramvaj "přilepí" ke kolejnici a zas výrazně zvýší tření. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(hnidopich) (19.9.2011 17:44)
|
reagovat
|
Ale jistěže pískovače pomůžou s bržděním (v některých situacích), ale tvrdit, že tramvaj umí "dobře zaflekovat" je totální blábol - v porovnání s čímkoli kromě vlaku na velký dráze brzdí tramvaj naprosto debilně. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Ungelhu) (19.9.2011 17:40)
|
reagovat
|
@hnidopich
aha, takže nádržky s pískem jsou u tramvají asi proc?
velmi vážně pochybuji že jesděj prostavební firmy.
takže i když je to 30 tun na hladkch kolejnicích, dakážou tramvaje celekem dobře zasrvit |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(hnidopich) (19.9.2011 17:33)
|
reagovat
|
@cern0usek: Jo, tramvaj umí zaflekovat, to jo: 30 tun, ocelový kolo na hladký kolejnici za mírného deště, to brzdí báááječně, mnohem líp než auto. NEMEL KRAVINY VOLE - viděls někdy tramvaj? Prdlajs brzdí - vezeš se jak na sáních. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Hnidopich) (19.9.2011 17:28)
|
reagovat
|
Cern0usek: Zdravotni indispozice, porucha brzdy, mikrospanek... Tohle neni jen "nedobrzdil". |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Hnidopich) (19.9.2011 17:25)
|
reagovat
|
Odolnost je relativni. Bohuzel se v tomhle pripade sesla nejhorsi mozna kombinace. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(jeitas) RP (19.9.2011 17:23)
|
reagovat
|
hádat se s tebou nehodlám, nechť to modové smažou, uváží-li to za nezajímavé |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(cern0usek) RP (19.9.2011 17:22)
|
reagovat
|
Me by spis zajimalo, co se tam stalo. Bud ten zahynuvsi musel jet pekne rychle, zapomnel zabrzdit, nebo fakt nevim, protoze tramvaj umi celkem zaflekovat. A protoze ta jeho byla prazdna, fakt nechapu, jak se mu povedla takovahle (sebe)vrazda. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Llort) RP (19.9.2011 17:21)
|
reagovat
|
@jeitas - takze odteraz sem zacnime praskat ktorekolvek fotky z novin, pretoze su pre niekoho zaujimave? |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(jeitas) RP (19.9.2011 17:18)
|
reagovat
|
vtipný to neni, ale zajímavý to podle mě je...aspon jako pro pražáka navíc se konečně ukázala silná stránka novejch tramvají, na který tu prakticky všichni nadávaj - jsou odolný |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Kostkac) RP (19.9.2011 17:16)
|
reagovat
|
2Vena : A kdo by pak platil dane? |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Llort) RP (19.9.2011 17:13)
|
reagovat
|
Pokial viem, tak tam zomrel vodic. A kedze to nieje ani cierny humor, ale len fotka z nejakych novin, tak to tu fakt nema co robit - nieje to ani vtipne, ani zaujimave.. P.S. oblubujem cierny humor, ale tu fakt nic cierne nevidim.. |
|
|
Obrázek 'rano v praze'
(Vena) RP (19.9.2011 17:13)
|
reagovat
|
Praha at treba shori!! |
|