MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  TechSvět


Nalezeno 79 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátosm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SatrifRP (8.10.2011 16:41) reagovat
Pavel J.: ano, moje poslední zpráva byla blbost.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (6.10.2011 18:11) reagovat
Ad Roumen: „proc do toho fondu vlastne platime, kdyz z nej nikdy neuvidime ani korunu“ – už jsem to tu psal, jsem pro zrušení současného systému. Místo pojištění si budeš spořit a když přijdeš o práci, nějakou dobu z toho vyžiješ. A nebude potřeba ani řešit takové blbosti, jako jestli někdo přijel autem, protože si každý bude rozhodovat o svých penězích.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (6.10.2011 18:08) reagovat
Ad XXX: „tak jim exekutori zabavili auta“ – auta, která patřila někomu jinému – to považuji za nepřijatelné. Je to na úrovni vydírání/terorismu – „buď přineste peníze nebo nevrátíme auto, že to není vaše auto nás nezajímá“ – což zřejmě dopadne tak, že výkupné zaplatí majitel auta nebo nějaký místní boss a ten to z těch dlužníků vymlátí (a ti budou muset zřejmě krást, protože peníze nemají).

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (6.10.2011 18:05) reagovat
Roumen: oni se jen chovají racionálně, prostě jen seberou peníze, které se „válí na zemi“ – když je stát tak hloupý proč by to nedělali? A když je ten systém tak špatně nastaven, že se vyplatí sedět doma a brát podporu místo chození do práce, tak to prostě ty lidi tak dělají – já bych třeba měl zábrany toho takhle využívat, ale zase mne to tak nepohoršuje, že to dělají – změnit se musí ten systém.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (RoumenR (6.10.2011 15:52) reagovat
Ja vim. Micham to dohromady. Ale nic to nemeni na tom, ze na tu hmotnou nouzi nikdy nedosahnu. System neni spatny, spatne je ze nekdo se nestiti ho zneuzit. Je to jako se vsim, kvuli nekterym pak trpi vsichni. :-/

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (XXXRP (6.10.2011 15:46) reagovat
Roumen: Ale tak to funguje. Prijdes o praci, jdes na urad prace, pozadas o podporu v nezamestnanosi (nikoliv o davky v hmotne nouzi). Prvnich par mesicu je to snad 100% (ale spis min) z prumerneho platu, ktery jsi mel. Pak se to prubezne snizuje a az po roce nedostanes nic a muzes jit zebrat o davky v hmotne nouzi (zjednodusene).

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SchweikRP (6.10.2011 15:20) reagovat
Roumen: Základní pravidlo lidské společnosti je to, že systém, který může být zneužit také bude zneužit. Chybu udělal ten, kdo ho vytvořil.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SchweikRP (6.10.2011 15:18) reagovat
XXX. Ano. Zabavili jim auto. Ale proč zrovna auto? Proč ne něco jiného?

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (RoumenR (6.10.2011 15:14) reagovat
Me osobne by se nejvic libilo, kdyby tu podporu dostal uplne kazdy kdo pozada a zaroven aby to nikdo nezneuzival. Proste bych se mohl spolehnout na to, ze kdybych prisel o praci, nez si najdu novou, dostaval bych podporu. Jenze to tak neni a kvuli temhle sracum se muzu spolehnout jedine na to, ze az o tu praci prijdu, dostanu uplny hovno a to do toho "fondu" cely zivot platim nekrestansky penize. :-/ Nabizi se otazka, proc do toho fondu vlastne platime, kdyz z nej nikdy neuvidime ani korunu. :-/

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SchweikRP (6.10.2011 15:12) reagovat
vůbec celá ta státní politika vůči takzvaně nepřizpůsobivým, nebuďme pokrytci, řekněme vůči Romům vulgo cigánům je maximální měrou nešťastná. Populismus vlády nedovolí nějak komplexně snížit státní podporu jednotlivci, protože pak by lidé začali řvát, že je stát "ožebračuje" - avšak když se tyto dávky dávají cigánům, tak je to špatně. A tak se kvůli populismu dělají hurá akce jako zabavování aut.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (XXXRP (6.10.2011 15:12) reagovat
Schweik: no jenze ti lide dluzili penize, soud vydal platebni rozkaz k jejich zaplaceni, oni se na to vysrali, tak jim exekutori zabavili auta. Co je na tom smesneho nebo nepochopitelneho? Vubec nechapu proc to nekdo resi. Navic tohle jsou lide, kteri si nezasouzi zadny soucit.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SchweikRP (6.10.2011 15:07) reagovat
dle mého skromného názoru by úředníky nemělo zajímat jestli auto zabavit nebo ne. Spíš by si měli položit otázku: "Pomůže to tomu člověku najít si práci, když mu zabavím auto?" Já odpovídám: "Ne." Posuňme se dále. Tito lidé, kteří berou od státu všelijaké podpory, jenom využívají toho, co stát nabízí. Nedělají tudíž nic nelegálního. Vynaložené peníze jsou problém státu, ne jich a dělat jakési zpětné zdanění konfiskací auta je směšné.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (6.10.2011 10:42) reagovat
ergo, môžete si strčiť svoje reči do prdele, ten kto má na to vyvážať sa v aute v hmotnej núdzi nie je, teda nech ide požiadať po prípade o iný príspevok a nech ho neberie ľuďom, ktorý v hmotnej núdzi sú a tých pár korún mesačne potrebujú....ešte raz nebavíme sa o dočasne nezamestnaných, ale o nikdy nezamestnaných alebo na chvílu zamestnaných...čiže štát plati lenivcov (česť výnimkám) aj z vašich daní, tak ich prestante chrániť...alebo ste jedným z nich? či jak tomu máme rozumieť??

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (6.10.2011 10:39) reagovat
a to s tým dochádzaním...ja som chodila do školy do mesta pár kilometrov od nás ale nemala som priamy spoj a to znamenalo niekedy hodinové (dvojhodinové) čakania na prestupných miestach a stávalo sa mi že po celom dni v škole keď som skončila o pol šiestej som sa dostala domov o pol desiatej (domov-škola=35!!!km)..a nesťažovala som sa lebo na auto proste nemám a pritom viem, že takto cestuje do toho istého mesta od nás x ludí do práce...

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (6.10.2011 10:36) reagovat
ja neviem no, keď som v hmotnej núdzi nech žijem kdekoľvek nevyvážam si prdel v aute lebo sa k nemu jednoducho nemám ako dostať...tu nejde o ľudí ktorí o prácu prišli a hladajú si novú...ale o ludi, ktorý buď nikdy žiadnu prácu nemali (ergo nemohli si dovoliť kúpiť auto a platiť všetky poplatky s tym spojené) alebo nemali a ani nehladajú a ešte k tomu sú aj dlžníkmi...vole ty ked niekomu budeš dlžiť niečo pridu k tebe a vyberú ti barák a nikto sa ťa nebude pýtať či sa ti horšila životná úroveň....

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Pavel J.RP (6.10.2011 1:22) reagovat
Tak pokud má auto, tak se stěhovat nemusí a může dojíždět. Já jsem mluvil o člověku, který auto nemá. Ten dojíždět nemůže, a proto on by se měl stěhovat za prací, ne?

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (kukacka) (6.10.2011 0:42) reagovat
Franta:ty jsi úplný magor. A ja myslel, ze se to na dálku nedá poznat :-)

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (6.10.2011 0:39) reagovat
Satrif: a na tom přesně vidíš degradaci životní úrovně toho člověka a zvyšování závislosti na státu. Práce pro takové lidi většinou nebývá na celý život a je dost možné, že i ten nový zaměstnavatel ukončí činnost nebo omezí počet pracovních míst. A pak je ten člověk opět ve stejné situaci (problém se nevyřešil, ale jen odsunul), akorát s tím rozdílem, že už nemá auto. Nemůže ho tedy prodat, nemůže se pomocí něj dopravit za prací a je ještě víc závislý na pomoci ostatních.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SatrifRP (6.10.2011 0:28) reagovat
tak akorát v ceně auta, které prodá.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Pavel J.RP (6.10.2011 0:24) reagovat
Jojo, přestěhovat se, platit všechny náklady s tím spojené, najít si bydlení poblíž nového pracoviště, případně tam zaplatit kauci ve výši několika měsíčních nájmů - jak snadné pro člověka, který chodí na úřad škemrat o podporu, aby měl na suchej chleba.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SatrifRP (6.10.2011 0:11) reagovat
hurá do flame war! Pavel J.: přímo v Chomutově jsem žil pěknou řádku let, a ačkoli neznám situaci ve všech okolních vesnicích, spousta mých známých na těch vesnicich žilo a přes to se dokázali dostat každé ráno, kam je třeba. Tak bych řekl že alespoň ráno a večer jede autobus každou dírou (v docházkové vzdálenosti), do průmyslových zón taktéž. A když už máme natolik vzácný případ že ani tohle nejde tak je stále další řešení - stěhování. Spousta lidí se stěhuje za prací, je to na hovno, ale jde to.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (XXXRP (5.10.2011 23:42) reagovat
Mi se nejvic libi to vase presvedceni, ze to auto sebrali lidem, kteri uporne hledali praci ;-D

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Pavel J.RP (5.10.2011 23:35) reagovat
pokračování: Ale to, že se člověk v Ústeckém kraji, zejména pokud chce sehnat a udržet si v práci, může VŽDY obejít bez auta, to běžte vykládat někomu z Odboru dopravy Krajského úřadu Ústeckého kraje.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Pavel J.RP (5.10.2011 23:34) reagovat
pokračování: Ale kdyby sehnal práci, tak každodenní pěší docházka může být problém. A cestovat věřejnou dopravou čtyři hodiny do práce s pěti přestupy a totéž z práce, to by se mezi dvanáctihodinovými směnami moc nevyspak, což by se během pár dnů projevilo na jeho zdravotním stavu, což se domnívám není žádoucí, neboť nemocný člověk nebude pracovat a bude čerpat finance z veřejných zdrojů. Čímž netvrdím, že někteří nezaměstnaní (nezaměstnatelní) to s užíváním aut nepřehánějí. Přehánějí. Ale to, že se člov

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Pavel J.RP (5.10.2011 23:30) reagovat
Dovoluji si upozornit na skutečnost, kteou zde nikdo nepostřehl - totiž že Chomutov je v Ústeckém kraji. Kdo bydlí přímo v Chomutově v rozumné docházkové vzdálenosti od Účadu práce nebo od fabriky, nemá problém, mlže tam chodit pěšky. Ale řada lidí z vesnic při systému dopravní obslužnosti uvedeného kraje už bez auta problém mít může. Ano, na ten Úřad práce si může udělat celodenní pěší výlet; když v červnu vyrazí za svítání, může dorazit ještě před koncem úředních hodin. Ale kdyby sehnal práci, tak

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (SatrifRP (5.10.2011 22:10) reagovat
successful troll is successful :-D nebo Franta nechápe, že lidi co skutečně nechtějí být v nedostatku, budou do práce dojíždět aj dvě hodiny a pěti přestupy.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (mrkevRP (5.10.2011 21:57) reagovat
Tady se ale jednalo o DLUŽNÍKY, kteří DLOUHODOBĚ pobírali dávky v hmotné nouzi a tvrdili, že nemají své dluhy z čeho splácet. Přitom přijeli v autě, na které sami platí pojistku. Když jim ta auta potom zabavili, bleskově sehnali 40 litrů na kauci. Když si to člověk přečte, skoro by i souhlasil. Bohužel tady většině nedochází, že si jen pujčili od někoho z jejich komunity a tak se budou mít ještě mnohem hůř (i s autem). Ten to z nich už ale, narozdíl od města, vymlátí.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (5.10.2011 21:14) reagovat
HMOTNÁ NÚDZA znamená keď človek nemá čo žrať...ne že vyvážať si prdel v kadejakých autách...tu nejde o to zamestnať sa alebo nie...človek v hmotnej núdzi si nemôže dovoliť byť na toľko pohodlný aby necestoval do susednej dediny aj cez osem prestupov busom, pretože keď ja nemám čo žrať tak to znamená že nemám ani na ten kurefsky drahý benzín čo tu máme!!!! chýba ti logika vole alebo čo je s tebou???

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (5.10.2011 21:12) reagovat
on to nepochopí ani keby čo bolo...spýtam sa: ako do riti môže mať študent vlastné auto? aj ojazdené? ty si očividne študentom nikdy nebol pretože študentský život je o tom mať akurát toľko aby bolo na bývanie, autobus, niečo do papule a na flašu borovičky v piatok po prípade nejaké pivo...študenti majú auto len a len v prípade (hovorím o denných) keď im rodičia nejaké darujú...boha neviem kde ty žiješ ale že nie v strednej eur. 21. storočia to je tuti...lebo vieš o tom jedno velké HOVNO...

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 21:03) reagovat
3) auto můžeš mít i jako student, nevidím v tom až takový problém. A nemluvím o nových autech – to by si koupil leda vůl nebo skutečně velmi bohatý člověk. Sám jsem nové auto taky nikdy neměl. Porozhlédni se po bazarech, pročti nějaké inzeráty a jistě něco vhodného najdeš.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 21:00) reagovat
senna: 1) přečti si to prosím znovu. V principu jsem proti dávkám a přerozdělování, protože je to nemorální – je to okrádání schopných a pracujících ve prospěch neschopných a líných. Solidarita je dobrovolná záležitost, nic jako solidarita vynucená zákonem neexistuje – to není solidarita, ale nemorální krádež. 2) Pokud už se má přerozdělovat, tak bez ohledu na vlastnictví auta – protože jinak motivuješ lidi k tomu, aby auto prodali a zhoršili své možnosti zaměstnání – a tím se stali závislejší na státu.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (sennaRP (5.10.2011 20:43) reagovat
Franta: delas si prdel ze auto povazujes v podstate za zakladni lidskou potrebu...? Ja chci taky auto, jako student :-D

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Gotcher) (5.10.2011 18:42) reagovat
Připomíná mi to tady tu diskuzi v europarlamentu o tom, že každoroční dovolená v zahraničí je základní lidské právo. Někdy si (bohužel) říkám, že nějaká ta válka přes naše území by naší společnosti celkem pomohla (ovšem říkám to s nadsázkou).

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (XXXRP (5.10.2011 15:42) reagovat
Franta66: Tak to jsme radi, ze o tom nerozhodujes ty. Navic ti lide dluzili mestu penize (patrne za bydleni), proto jim zabavili auta. Rozhodne je potreba zaplatit nejprve najem, jidlo, energie a pak jestli neco zbyde, tak pak je mozno provozovat auto. Ale dluzit nekomu prachy a sam si vozit prdel, to proste nejde. Pokud to vidis jinak, jses podle mne magor.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (grcisko) (5.10.2011 15:21) reagovat
Franto, ty dávky jsou tu od toho, protože je levnější vyživovat lidi na dně, než uklízet nepořádek po jejich zoufalých pokusech přežít. Ta dávka je určena pro lidi, kterým hrozí ztráta základních životních potřeb. A ta částka je natolik směšná, že stačí akorát tak na jídlo. Nebo na jakým základě by měl režim rozdělovat dávky, když už Ti teda krade Tvoje peníze?

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 15:14) reagovat
dexoun: nevím, jak to vypadá dnes na Slovensku, ale já auto za luxus prostě nepovažuji. A jak jsem tu už psal: nejlepší by byly žádné dávky (pak by mohly být nižší daně/pojištění a bylo by schůdnější zaměstnávat lidi a tím i víc pracovních příležitostí), ale když už ty dávky mají být (současný režim to tak chce), nemělo by se řešit zda má nebo nemá auto.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (dexounRP (5.10.2011 14:11) reagovat
Franticku, daj si facku, co to meles? Auto je a vzdy bolo luxus. Mesacne naklady na poistku, benzin, nahradne diely a amortizaciu idu minimalne v rade stoviek korun, a to len ked jazdis obcas na nakup (pohovor :-) ) Ked na to nemam, auto si nekupujem. Je to najhorsia investicia, horsia je len do zeny... Ja som sa dopravoval x rokov do prace a skoly MHD a necitil som ziadnu ujmu. Davky v hmotnej nudzi sa platia ludom co su v hmotnej nudzi, nie ze maju doma auto, pocitac, satelit a plazmu. Na to dane neplatim

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (XXXRP (5.10.2011 10:41) reagovat
Jestlize chce nekdo zit z moji vyplaty, tak bude zit bez auta. Hotovo. Naprosto nechapu, proc bych mel nekomu sponzorovat vozeni prdele vlastnim autem? To jsou davky v hmotne nouzi (tak se to oficialne jmenuje), a pokud ma nekdo na to jezdit autem, pak neni v hmotne nouzi.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (DCRP (5.10.2011 10:01) reagovat
Franta je kokot a měl by si jít nalejskat za ty píčoviny, co tady vyplodil.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (5.10.2011 9:21) reagovat
dávky v hmotnej núdzi nie sú totožné s dávkami v nezamestananosti...tie dostávala moja babka ked mala vdovský dôchodok 200 eur mesačne aj s invalidkou, pretože bola celý život chorá a nepracovala a ani za boha sme ju nevedeli dostať z toho zasraného 170 ročného, rozpadávajúceho sa baráku bez kuchyne a kúpelne ktorému hovorila domov...

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (lema) (5.10.2011 9:14) reagovat
ježiši no je to možné??? ja neviem kde Franta žije ale teda u nás je dosť takých tých "poberateľov" dávok v hmotnej núzdi ktorí si tu jazdia na bmw (sice starých ale jazdia), jak to má 16 (!!!) už to má auto, jasné že nič okolo toho nie je v poriadku a 99,9% z nich sa do práce ani čo len nechystá!!ked si človek poctivo zarobil na to svoje auto neverim že sa dostane do situácie ked by mal nárok na dávky v hmotnej núdzi, max dávka v nezamestnanosti čo sa ráta podla mzdy, ktorú mal ešte keď robil...chápeš už

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (grcRP (5.10.2011 9:08) reagovat
Roumen: Cože? Na podporu v nezaměstnanosti má nárok i kdyby měl vilu v centru Prahy. (pokud poslední dva roky rok pracoval, zaregistroval se na pracák a nebral důchod) Navíc, jako 55+ má na ni nárok 11měsíců místo standardních 5ti. Teď si prohlížím web mpsv a nic o majetkových poměrech a podpoře v nezamnostnanosti nemohu najít.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Pan XRP (5.10.2011 9:03) reagovat
Ještě plošně snižovat přídavky na děti rodičům, kteří neposílají děcka do školy. Jinak se to nenaučí, oni slyšej jen na prachy.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (RoumenR (5.10.2011 8:35) reagovat
Muj tatinek cely zivot pracoval a kdyz v 60 prisel o praci, byl z toho dost spatnej. Samozrejme hned hledal novou praci, aby to do duchodu nejak doklepal. Hledat praci v sedesati neni snadny, UP totalne selhal a tak si pozadal o nejakou pomoc v nezamestnanosti. Pani mu rekla, ze ma auto, at ho proda a zije z toho. Cili. Me at nikdo nesere. Tyhle...grrr...nemaj dostat ani hovno, kdyz maji auto. Navic to, ze ho prepisujou na nekoho jinyho je dle §.209TZ podvod a basa podle skody 6 mesicu az 10let! >-O

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Gotcher) (5.10.2011 1:53) reagovat
Franta: Přiznávám, že na tom něco je...ovšem dojet si autem pro dávky, ještě když dlužím, to je poněkud silnější kafe a navíc úplně jiný případ...ale je pravda, že když na to nemám, tak na to nemám. Koneckonců, tvůj známý jezdí tím autem za prací. A slova "za prací" jsou velmi, velmi podstatná. Rozumím tomu, že kdyby byl delší dobu na dávkách a auto by musel prodat, tak je to horší. Ale věřím, že řešení by se v osobní rovině našlo. Tohle není ani tolik o systému...

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (grcRP (5.10.2011 1:21) reagovat
Franta66: Padl by li tak hluboko, stejně by musel auto prodat, nebo si od žida půjčit. Z dávek hmotné nouze tak tak zaplatíš jídlo a z večerů kdy hladovíš platíš plyn a elektřinu. Navíc, vždycky tu je kolo, moped, nebo spolujízda, varianty, které jsou finančně mnohem lehčí.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (NW) (5.10.2011 1:06) reagovat
Nensine to mozna ublizi. Ale vetsina dostane solidne na prdel Suma sumarum je to dobre reseni

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 0:57) reagovat
On měl prostě štěstí, že nespadl tak hluboko a nemusel to auto prodat… jinak by byl teď bez práce a závislý na dávkách od státu.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 0:55) reagovat
A teď jsi najednou v situaci, kdy jsi „ten boháč, co má na auto“ – ale zároveň jsi na tom dost špatně, protože ti hrozí, že nebudeš mít na elektřinu, plyn, jídlo atd. A s tím nezhoršením situace: např. mám známého z malého města, kterého vyhodili z práce a novou nemohl najít, nakonec je rád, že dělá skladníka, ale musí tam dojíždět autem, protože jinak by se tam nedostal – bez auta by prostě seděl doma na podpoře.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 0:49) reagovat
Gotcher: s tím věkem mi lichotíš :-) bohužel už je to nějaký ten pátek, co mi osmnáct bylo. Ty „nejdražší zbytečnosti“ mám dokonce dvě a přehled o výdajích celkem mám. Souhlasím, že do auta se dají nasypat spousty peněz – ale ne všechny ty výdaje musí být hned. Jde o to, že když např. přijdeš o práci, nemusíš do toho auta třeba půl roku nebo i rok skoro nic vráže (pojistku máš zaplacenou, přezutí moc nestojí, opravy počkají, pokud ses o to jakž takž staral a moc teď nejezdíš).

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (bloody016) (5.10.2011 0:27) reagovat
súhlasím. ked má týpek na auto a na benzín,čo nejsu dneska najlacnejšie veci tak je jeho finančná situácia dosť dobrá na to aby mohol ešte aj podporu dostávať!

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Gotcher) (5.10.2011 0:26) reagovat
Franta: Tedy, přijdeš mi jako někdo, kdo je rozumný a inteligentní, ale je mu...hm..míň než osmnáct a tudíž těžko může alespoň tušit, jak to chodí. Ale třeba se pletu. Ovšem, nic to nemění na mém názoru, že auto je ta nejdražší zbytečnost, kterou můžeš vlastnit. A když jde do tuhýho, je to první věc, kterou můžeš oželet. Tvoje možnosti se tím, jak tvrdíš, nijak nezmenší. Jen si nebudeš moct vozit prdel, když to řeknu ošklivě...

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Gotcher) (5.10.2011 0:22) reagovat
Franta: Technicky vzato, není fér nemakat. Ale přece nenecháme lidi, co měli smůlu, chcípnout hlady. Ale nevidím jediný důvod, proč bychom jim měli podporovat vlastnictví auta. Kromě toho - to, jestli začneš podnikat (zpravidla spíš živnostničit) nijak zvlášť ty nižší daně neovlivňují. Už jen proto, že když bys jinak nic nedělal, tak či tak na tom budeš o něco líp. A víš co? Když k tomu podnikání to auto nutně potřebuješ, můžeš si ho pokud vím odepsat z daní.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Olol) (5.10.2011 0:07) reagovat
František, z který planety přilítli? "Nižší daně = člověk má rázem větší šanci, že mu někdo nabídne práci". Voni neměli ekonomii a nevěděj, jak to u nás chodí, co?

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (5.10.2011 0:01) reagovat
senna: ale jo, souhlas. Jenže fér není motivovat pomocí dávek lidi k tomu, aby se zbavili auta. Ať tedy dávky nedostává nikdo – pak budou moci být nižší daně a ten člověk má rázem větší šanci, že mu někdo nabídne práci, nebo že sám začne podnikat. Proto říkám, ať jsou dávky i pro lidi s autem, nebo raději pro nikoho.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Gotcher) (4.10.2011 23:59) reagovat
Franta66 ad2: Jasně, musel bys třeba přes dva spoje. Neřekl jsem, že je to lepší. Řekl jsem, že to jde. Pořád tě to vyjde levněji, než auto, a u lidí, co pobírají dávky, ten čas navíc asi nemá takovou hodnotu...navíc, do vedlejší vesnice můžeš jet na kole, like a boss.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Gotcher) (4.10.2011 23:57) reagovat
Franta66: Tady nejde o to, že to auto má a že by ho měl prodat. Když má na zahrádce něco, v čem si hrají děti, co by ne. Avšak - měl jsi někdy pojízdné auto, co může na silnici? Víš co stojí jeho pojištění, údržba, opravy, přezouvání apod.? Když si někdo může dovolit takovýhle relativně zbytečný měsíční výdaj navíc, nepotřebuje podporu státu.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (sennaRP (4.10.2011 23:40) reagovat
Jo ma to auto prodat aby mel na zradlo, fair.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (4.10.2011 23:40) reagovat
Ad „Podle tebe nemít auto = nemít možnost dopravy? Kde žiješ, na Sněžce? “ Hromadná doprava funguje tam, kde jezdí hodně lidí – takže může např. svážet dělníky do fabriky, kde jich jsou stovky. Ale když budeš mít pracovní příležitost třeba ve „vedlejší vesnici“, tak autem tam jsi hned, ale přímý spoj ti tam nejede – musel bys někam do města, tam přesednout a pak jet zase do té druhé vesnice/městečka.

Obrázek 'urednici' Obrázek 'urednici' (Franta66) (4.10.2011 23:36) reagovat
Ad „Dle mého mít auto (jakékoli, co může na silnice) je znak toho, že na tom pořád nejste tak blbě, abyste neměli na žrádlo apod. “ A co má ten člověk dělat, když zrovna nemá na žrádlo? Má ho prodat? Ať se tedy ty dávky nedávají nikomu (s tím nemám problém), ale takhle je to špatně (motivuje to lidi k tomu, aby jen seděli doma a vytváří to jejich větší a větší závislost na státu).

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...