ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  TechSvět





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (19.1.2012 23:54) reagovat
a co som ti mala napisat? :-D mala som sa s tebou hadat? alebo? neviem, co si cakal... proste som to uzavrela.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (19.1.2012 22:45) reagovat
a slunce je žluté, země kulatá, teď jsi to úplně zkazila, tyhle věci se neříkají/nepíšou :-/

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (19.1.2012 22:40) reagovat
tvoj osobny nazor. neberiem ti ho.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (19.1.2012 21:51) reagovat
ok, už mám vše co jsem potřeboval. Mýlíš se, ale kvůli principům tvého uvažování, což by bylo na hodně dlouhé vysvětlování. Jsem ochoten téma uzavřít.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (19.1.2012 21:14) reagovat
nie, neignorovala... spominal si, ze to sa da ludom dostat do hlavy postupne... a ja vravim nie, to nema zmysel...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (19.1.2012 19:27) reagovat
mám pocit, že jsi můj komentář ignorovala =)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (19.1.2012 19:07) reagovat
prednasku? ved nie sme na VS. postupne zlepsovanie sveta bude presne to, co doteraz... opravujeme ojazdene auto... bola by to len dalsia zaplata... system treba zmenit uplne, od zakladov, nanovo, dat ludom nove pravidla, ako zit. jedine, co je potrebne, aby tomu predchadzalo je, aby si ludia uvedomili, ze takto, ako to je je to zle... nadradenost prava na zivot nie je hlavna myslienka, ale jedna z mnohych...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (19.1.2012 14:34) reagovat
přednášku. No dobře, v tom případě ale na celý to "zlepšení světa" jdeš ze špatné strany, když začínáš nadřazenosti práva žít. Mnohém zásadnější a aktuálnější je donutit lidi se zamyslet "jak chtějí žít". Potom je donutit se o svůj život starat. A až někdy po dvou stech letech můžeš zkusit nadřazenost práva na život. ;-)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (19.1.2012 14:17) reagovat
ale ved to bolo vsetko. neviem, co odo mna cakas...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (18.1.2012 23:02) reagovat
no ták.. ještě!

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (18.1.2012 22:10) reagovat
rozumies tomu zle. ide o to, ze system je zastaraly a mnohi ludia sa tomu proste prisposobili a snazia sa z toho profitovat ako mozu. ale vlastne svoj nazor nemaju. a ti, ktori svoj nazor maju, vidia, ze system je zly a po dlhsej uvahe vedia aj to, ako by mal system vyzerat, aby fungoval, pricom vsetky tieto individualne koncepty su velmi podobne a dali by sa spojit do jedneho realneho. problem je v tom, ze tu mame ludi, ktorym tento stary system vyhovuje a to su prave ludia, ktori maju moc...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (18.1.2012 19:58) reagovat
Rozumím tomu tak, že těch dalších myšlenek je tak moc, že by vlastně změnili celého člověka a tudíž je to naprosto nereálné, a tedy přijímat tuhle tvoji o nadřazenosti práva žít nemá cenu. ;-)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (18.1.2012 19:26) reagovat
no to je pisania na minimalne jednu knihu, takze asi nie :o)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (18.1.2012 11:08) reagovat
samozřejmě, ty další by z této vyplývaly, můžeš začít psát :o)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (17.1.2012 19:47) reagovat
a ja sa ti snazim vysvetlit, ze s touto myslienkou by bolo potrebne prijat kopec dalsich, inak do systemu nezapadne a nebude mat prinosny efekt...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (17.1.2012 0:04) reagovat
ne, odpajdala jsi od tématu a dopustila se klamů. Chci vědět co přesně vyplyne z "absolutní nadřazenosti práva na život".

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 22:11) reagovat
Satrif prinos mojho pristupu, keby bol prijaty. nasa spolocnost je na tom tak zle, ze riesit jednotlive problemy po jednom je zbytocne. je to ako dookola opravovat stare auto miesto toho, aby si si kupil nove. postavit nanovo system by bol velky prinos pre svet. ale chcelo by to aj velku obetu... lebo na to by mnohi ludia museli zmenit svoje spravanie a myslenie...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 19:34) reagovat
Gotcher: v tom jsme dospěli jenom k jednomu - lépe informovat.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 19:32) reagovat
evelyn: ne "tvůj přínos" ale přínos tvého přístupu pro svět,kdyby ta myšlenka byla celosvětově přijata.Moje otázka tedy zůstává nezodpovězená. O zbraních se bavit nechci. K "chránit život se dá i bez toho, aby trpěli jiní" - to se dá zařídit na úrovní států,pomoci policie a mezistátních smluv. Ale to jen zřídka platí na úrovni jedinců, právě protože policie nefunguje ideálně. Pomineme li bezprostřední sebeobranu, já si velmi snadno dokážu představit situaci, kdy bych musel někoho zabít jenom "preventivně".

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 13:04) reagovat
Gotcher mas pravdu, dopadlo by to ako v Polsku - zeny si bud potrat sposobia nejak doma (co je nebezpecne pre ich zdravie) alebo jazdia preto do zahranicia. to nam vsak naznacuje dolezitost osvety (ohladom antikoncepcie a interrupcii) a podpory matiek. obidvoje je vsak v mnohych krajinach este dost v plienkach...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 12:56) reagovat
Satrif moj prinos nie je vyrazny... a zrejme ani nikdy nebude, ak sa nedam na politiku, alebo nezalozim svetovu organizaciu. no mozem aspon dufat, ze niekto si moje slova precita a zamysli sa nad tym. inak mas pravdu, aj nemas, chranit zivot sa da aj bez toho, aby tym trpeli ini... je to skor o priroritach, o hesle "nerob druhym, co nechces, aby robili tebe". a tym ma napada dalsi problem, ze krajiny vrazaju do zbrani tolko penazi, ze by tym kludne uzivili celu planetu... a samovrazdy neuznavam...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (Gotcher) (16.1.2012 12:21) reagovat
I když musím podotknout, že se mi vážně líbí směr téhle diskuze. Je na úrovni a to na netu člověk jen tak nevidím. A další věc, kterou si troufnu podotknout - co s tím? Přece si nemyslíte, že když se to zakáže a bude po tom poptávka, že to prostě zmizí? Těžko, žeano. Takový zákaz by byl dost kontraproduktivní.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (Gotcher) (16.1.2012 10:45) reagovat
Já vám nevím, znám několik mladých matek, které sice dítě v žádém případě nechtěly, ale když to přišlo, tak je ani nenapadlo, že by mohly jít na potrat...řekl bych, že to nebude tak horký. Ale lidi, kteří akorát říkají něco ve smyslu "musíš si to nechat, protože my chceme a je to správné, ačkoli si tím totálně zničíš život a život toho děcka taky nebude zrovna růžový" ale aktivně nehnou ani prstem...no, to jsme se tu shodli všichni, že o tom se ani nebavíme.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 3:18) reagovat
ok,poslední otázka,čím je tvůj přístup pro společnost přínosnější?Mě se to zda jako vhodné pouze pro ty,jenž chtějí aby oni a jejich dítě žilo za každou cenu (v mizérii a tyranii),přitom se mi jako lidské právě jeví naše ochota podstoupit riziko ztráty života pro možnost si obstarat lepší životní podmínky.Proto válčíme,ale taky objevujeme,zkoumáme,žijeme ochotně riskantní životy (nelegální činnost).Proto jsem trochu hrdý,že jsem člověk,že jsem Evropan.Tohle odhodlané kráčení za cílem.A ještě,co sebevraždy?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 2:59) reagovat
ako sa to vezme, ak by sme chceli zabezpecit rovnaky standard pre vsetku populaciu sveta, ktory zodpoveda standardu zapadneho sveta, tak by to planeta neuniesla. prave ta diverzita sposobuje, ze planeta este vladze. a nie, aj tak to nie je spravne, pravo na zivot ma stat jednoducho na prvom mieste... polemizovat mozme v pripade tazko chorych deti, ktore by cely svoj kratky zivot trpeli, ak uz dalsie deti nechcem (alebo aj ziadne) z roznych dovodov, tak sa necham radsej sterilizovat...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 2:48) reagovat
jen tak mimochodem, v přílišné populaci zatím problém není a ještě dlouho nebude. Problém může být ve složení té populace (ten ovšem může být i při 50ti lidech..). Zpátky k tématu, je tedy v pořádku usmrtit člověka, když mi jde o lepší šance na přežiti dítěte? V tom případě je například v pořádku provést interrupci když jedno dítě mám, a chci veškerý svůj kapitál věnovat jemu (neboť tím bude silnější).

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 2:36) reagovat
suhlasim s tebou. uplne. clovek chce zabezpecit v prvom rade svoju rodinu, ak sa rozhliadne okolo seba mu je jasne, ze hlavny problem je v privelkej populacii. no aj tak ci uz respektujes zakony, alebo ludske prava, ziadne hromadne vyvrazdovanie sa konat nebude (kym nebude vojna)...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 2:25) reagovat
A tak to bude platit dokud se nenaučím milovat všechny děti stejně jako naše společné potomky. Což by bylo sice ideální (jako u mravenců) ale asi u čověka nedosažitelné. "Lidské" je starat se o svoje potomky na úkor těch jiných. A start se není jenom "zabezpečit možnost žit" ale taky je udělat co nejsilnějšími, maximalizovat jejich šance (tedy přenechat zbraně, povraždit všechny potenciální nepřátele)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 2:20) reagovat
Takové rozhodnutí by samozřejmě nepadlo jenom kvůli různým žánrům muziky. Ale například bych usoudil, že moje potomstvo bude mít slušné šance na život jedině při tomto řešení.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 2:17) reagovat
to není o většině, jsem to taky trochu nešikovně řekl. Jinak. Mohu se například rozhodnout, že nepotřebuji, aby na světě žilo 8 miliard lidi, stačí mi 1 miliarda, +1 miliarda v Jižní americe je mi ukradená, ale zbylých 6 mě ruší. Domluvím se tedy s dvěma miliardami lidí, zda nemají stejný názor a provedu usmrcení zbylých. Mohl bych samozřejmě usmrcovat bez domluvení, ale potom bych riskoval, že mě usmrtí ti zbylí.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 2:12) reagovat
v mnohych krajinach je interrupcia zakazana. to nie je o vacsine, asi som dala blby priklad, ak si toto vydedukoval... hoci pre legislativu toto vlastne plati... ale z ludskeho pohladu ide o to, ze vsetci sme ludia, preto mame vsetci rovnake prava... a tak nejak to videl aj Locke...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 2:02) reagovat
vyjde mi, že právo na život má jenom "domluvená většina", takže kdybychom se v celosvětové většině domluvili například na genocidě Turků, tak ti právo na život ztrácejí (v naších subjektivních očích). Stejně tak, když se většinově (v rámci státu) domluvíme, že plod do 12 týdnů nemá právo na život, ale žít může pokud si to matka přeje.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:48) reagovat
tvoj pohlad nie je v dnesnej dobe nic nezvycajnym. mozno by pomohlo studium filozofie :o) pozri, ty subjektivne ludom "davas" prava na zivot podla seba. keby to tak urobil kazdy clovek a vsetko to zglobalizujes a spriemerujes, co ti vyjde? ze pravo na zivot ma kazdy len tym, ze zije...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:45) reagovat
tak ano, obcas si sposobia smrtelne zranenia... a v amoku sa tiez u zvierat moze stat, ze sa zavrazdia (aj ked nie prave o kost, smrtelne brania zvierata iba svoje mlade). lev si nevybera podla ziadnej filozofickej uvahy, je to proste zakonom prirody, alebo ako to nazvat, tak dane, ze predator napada naslabsi clanok, cim v podstate napomaha sile stada, pretoze vsetci vieme, ze retazec je tak silny, ako jeho najslabsi clanok ;-)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 1:36) reagovat
Já sám zatím rozděluji lidi na ty, které chci aby žili (drtivá většina lidi, vyhovuje mi být součásti velké společnosti), ty u kterých je mi jedno jestli žijí (nějací Frantové, jejichž smrt by můj život nijak neovlivnila) a ty u kterých bych byl rád, aby nežili (těch je nejméně, v současnosti asi 0,5). Nenapadlo mě, že by někdo měl mít "právo na život" jen tak sám od sebe. Budu o tom přemýšlet, ale nelíbí se mi to.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 1:34) reagovat
Se mi nějak nechce věřit, že by při těch rvačkách inteligintních zvířat "o kost" nikdy žádné neumřelo, protože se umí včas zastavit. U člověka se taky kolik krát neumí včas zastavit ani prohrávající. Představa, že si lev vybírá nejslabší zebru po filozofické rozvaze o cenění života se mi taky nějak nezdá, ale dobrá, jsem ochoten v tomto ustoupit, neboť nevím.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:24) reagovat
holub je prilis hlupe zviera na to, aby to riesilo, ale dobre, predstavme si to na inteligentnejsich tvoroch, trebars pes A ukradne psovi B kost. zacnu sa bit, az kym sa jeden nevzda (alebo sa rovno jeden vzda). v tej chvili ho druhy necha na pokoji. takto to naozaj funguje, aj tie "blbe" zvierata si vazia zivot. aj predator si vyberie najslabsieho jedinca, hoci by bol schopny dobehnut a zabit aj silnejsieho. jedine ludia si beru z prirody aj to, co nepotrebuju a nicia bezbranne a nevinne zivoty.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:19) reagovat
dobre, uznavam, ty si asi jediny do mna nerypal za tie studie...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 1:17) reagovat
já bych řekl, že pokud holub A bude krást větvičky z hnízda holuba B, tak holub B bude bít holuba A tak dlouho, dokud holub A neuteče, nebo neumře.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:13) reagovat
dobre, znovu. J. Locke urcil ludske prava a aj ich hierarchiu na zaklade ludskej prirodzenosti. aj pre zviera je prirodzene mat v hierarchii zivot na prvom mieste a az potom vsetko ostatne. to, ze potom prisli "mudri" ujovia, ktori zacali prisposobovat zakony tak, ako to vyhovovalo im je druha vec. bohuzial. ja to stale vravim, Locke sa musi v hrobe obracat...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 1:11) reagovat
rozlišuj jednotlivé diskutující, tady to není "jedna strana proti druhé straně"

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 1:09) reagovat
já myslel že "práva vycházející z lidské přirozenosti" nemají souviset s technologickým pokrokem a legislativou státu a tedy by měly platit všude (v Arktidě, ve třetím světě..), dosaď úvahu tam.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:07) reagovat
vy sa stazujete, ze z netu nemozu byt vierohodne clanky, ale listujes na wiki. odpadnem. ludske prava maju svoju hierarchiu (ano, podla Lockea!), pravo na zivot stoji na prvom mieste. nemozes zabit niekoho, kto ti berie pravo na volbu...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 1:03) reagovat
v dnesnej modernej dobe mame mobilne telefony. zavolam policiu. alebo sa s nim pokusim vyjednavat. co ak ma doma 7 hladnych krkov, kvoli krize prisiel o pracu a je to vlastne slusny clovek, len zufaly? strielat po nom nebudem, pokial ma nenapadne... a okrem ineho, dnes mame aj poistky, tak hadam mi da poistovna aj na dalsi chleba a vodu...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 1:03) reagovat
Myslím že to mám. I podle Locke (wiki :o) ) mohu zabít to, co narušuje moje práva. Zcela v pořádku mohu tedy "zabít" nenarozený plod, neboť ten mě omezuje proti mé vůli. Samozřejmě to můžeme vzít i z pohledu plodu a zabít matku, jenž chce plod umsrtit. Ale to se mi nezdá z pohledu plodu jako rozumný požadavek ;-)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 0:56) reagovat
evelyn: Modelová situace, někdo ti bere majetek, nechce ublížit tobě, jenom okrást. Je v pořádku takového člověka zabít? Je silnější než ty, takže ho neodtáhneš/nesvážeš/nehodíš přes plot, ale máš pistoli. Je jasné, že nebudeš střílet, pokud ti krade drobnosti a je jasné, že střílet budeš, pokud ti bude brát poslední trochu jídla. Takže něco mezi tím, bere ti všechno co máš a nechává pouze nezbytné minimum (1,5l vody, chleba), popřipadě loupež opakuje pravidelně. Tvoje odpověď?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 0:37) reagovat
J. Locke vychadzal z ludskej prirodzenosti, ale to uz bolo prilis davno, medzitym sa vela zmenilo a nase prava su uz len v legislative (a v korane, ale nas sa to netyka). a to co pises prirodzenost nie je. ludia uz dnes nie su ludski, bud sa odvolavaju na prirodu, legislativu alebo nabozenstvo... aspon to pravo na zivot by sme mohli chranit...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 0:33) reagovat
tak to bude ono, nic kromě legislativních práv totiž neexistuje. Nic, co by vyplývalo z naší přirozenosti, tedy, ono vyplývá - bojuj a možná budeš žít. Když nejsi schopen bojovat a nemáš nikoho, kdo by bojoval za tebe, máš umřít, to je přirozenost.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 0:29) reagovat
hovorim o ludskych pravach vyplyvajucich z nasej prirodzenosti... ktore ale dnes nikto uz neriesi :-( a co sa tyka prav vyplyvajucich z legislativy - keby J. Locke vedel vo svojej dobe to, co moderna medicina, tak by sa ludske prava vztahovali aj na nenarodene deti, teda, je to moj nazor.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 0:25) reagovat
o jakých právech mluvíš? O právech ve vztahu ke státu? Ne, embryo nemá žádná práva, ale to se dá napravit zákony. O právech ve vztahu k přírodě? Tak tady už vůbec nemáme všichni práva stejná, a nechci aby tomu bylo jinak.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 0:21) reagovat
napriklad to nevinne dieta, ktore skonci v biologickom odpade... ale vies, prava mame vsetci rovnake, len si na ne siahame...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 0:14) reagovat
evelyn: ale ne každý má právo být vyslyšen.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (16.1.2012 0:13) reagovat
satrif ale ved my sa nehadame, my diskutujeme ;-) kazdy ma predsa pravo vyjadrit svoj nazor...

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 0:12) reagovat
M.I.R: to mě zajímá, ano takový problém jsem nikdy nemusel řešit. Na zahradě se ti zabydlí kočka, co můžeš dělat? Dokážeš jí chytit sám a nechat vykastrovat (1000 za kočku, 400 kocour) a máš od ní pokoj na celý její život, nebo jí odchytíš a odvezeš do útulku. Nebo jí není možné samému odchytit, takže se na to někdo zavolá. Po dvou minutách hledání jsem zjistil, že to někdo dělá i zdarma, nevím jak konkrétně ve tvé oblasti. Jak to tedy je?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (SatrifRP (16.1.2012 0:00) reagovat
evelyn, nemůžeš se hádat s administratorem.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 23:39) reagovat
nehram sa na chytraka :-) mam este co studovat v tejto oblasti :-) ale vedecky clanok znamena odborne pisany, to uz by si mohol vediet. ak nemas problem so zygotami, morulami, nidaciou, transkripciou a uz davno vies, ze vajicko je diploidne, tak ti mozem aspon studiu v slovencine poslat (resp. link). ak sa nelakas ani anglictiny, kukni www.ehd.org najma sekciu movies ;-)

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (administrator) (R) (15.1.2012 23:05) reagovat
S tim davanim jsem se asi prehlidl, pac to nemuzu najit. Za to se omlouvam. To ale nic nemeni na tom, ze si tu hrajes na chytraka a zadny fakta neprezentujes. Je proste jednodusi rict, ze vsichni jsou tupi a jen ty tomu rozumis. A kde na tebe utocim prosimte?

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 22:12) reagovat
administrator si agresivny, pretoze na mna utocis (slovne!). a nejak mi uslo, kde pisem priamo, ze dieta sa dava.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (administrator) (R) (15.1.2012 21:53) reagovat
Agresivni bych byl kdybych napsal ze si pica, nebo ze ti rozbiju hubum, takze si nastuduj co znamena slovo agresivni. Metafora = přenesené pojmenování na základě podobnosti, obrazné vyjádření Muzes mi rict jak mi nove nabyta znalost vykladu slova metafora pomuze v pochopeni toho, zes napsala, ze dite ti nekdo dava? A co takhle treba proto ze by ten zivot stal za vyliz prdel a jinymu to zivot zachrani? Vsechno je krasne cernobile ze? A stale si nedodala zadny podklady pro tve tvrzeni.

Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' Obrázek 'Marjorie 14-01-2012' (evelynRP (15.1.2012 21:40) reagovat
administrator. volajaky si agresivny. ukludni sa a potom sa mozme porozpravat. a pomedzi to si prestuduj, co je to metafora. mozno ti to pomoze pochopit moj prispevok ;-) btw. nie, naozaj neviem, preco by sa ludsky zivot mal znicit kvoli kmenovym bunkam.

Strana 1/2. 1 2 následující