MotorGuru  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky


Nalezeno 50 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátšest:
   


Odebírat

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (vcx-) (29.4.2014 19:59) reagovat
nemal by kto financovať obe strany konfliktov. uploader asi bude fakt uber historik :) (vacsiu kokotinu som nevidel)

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (skylajnerRP (15.7.2013 13:53) reagovat
původní myšlenka je "co kdyby nevzniklo USA" ...nejpravděpodobnější důvod by byl, že by Velká Británie nenechala USA vypadnout z jejich uskupení... a pak by historie byla vpodstatě stejná; akorát třeba v druhý světový by americký státy nečekaly na záminku, ale šly by do války s anglií.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (petrroumenRP (14.2.2012 12:12) reagovat
1oun3r: souhlas

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (slon) (13.2.2012 11:14) reagovat
:D:D:D pan uploader je historik :) klobouk dolu pred jeho znalostmi :)

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (1oun3rRP (13.2.2012 8:54) reagovat
uploader = vymytej mozek.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (13.2.2012 0:06) reagovat
A mimochodom, aj tento postup prebrali od nacistov. Existuje k tomu nemecka basen: Als die Nazis die Kommunisten holten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Kommunist. Als sie die Sozialdemokraten einsperrten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Sozialdemokrat. Als sie die Gewerkschafter holten, habe ich geschwiegen; ich war ja kein Gewerkschafter. Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (13.2.2012 0:03) reagovat
Dalsi priklad su zbrane, ked v UK nemozete mat u seba ani slzny sprej a pribor vam nepredaju pod 18 rokov (tiez to spravili postupne). Takze mozny scenar s mytom: 1. kamiony (uz mame); 2. dobrovolny vyber pre osobaky zatial zadarmo zapozicanou jednotkou s nizkym mytom (ze nie kazdodennym dialniciarom sa to oplati oproti nalepke); 3. povinna jednotka pre podnikatelske vozidla; 4. povinna jednotka pri kupe noveho vozidla; 5. povinna jednotka pre STK; 6. zrusenie nalepiek; 7. lubovol. cena, lubovol. pokrytie.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (12.2.2012 23:56) reagovat
SirIndy: Zabudas na osvedcenu taktiku pozvolneho utahovania srobov. SR (mozno aj CR) politici ju sice nezvladaju (u nas sa myto na kamiony zaviedlo okamzite a velmi drahe, tak kamionisti strajkovali, ale aj tak to nic nezabralo), ale EU ju zvlada uplne bravurne. Zober si ziarovky - keby prislo nariadenie, ze ziarovky su zakazane, tak ludia defenestruju politikov. Lenze v 9.2009 sa zakazali matne a 100 W, 9.2010 sa zakazali 75 W, minuly rok 60 W a tento rok v oktobri si uz nekupis ZIADNU velku ziarovku. O st

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (12.2.2012 23:56) reagovat
(pokr.) styri roky neskor pojdu aj niektore halogenky a hotovo. Pritom tepelny efekt ziarovek nie je v nasich pasmach, kde kurime 200-220/365 dni a cez leto zase mame Slnko na oblohe 16 hodin, az tak na skodu.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 22:10) reagovat
izak: A prave proto se prechazi na dalkove ovladanou armadu viz bezpilotni letouny a ruzni pozemni roboti na ceste - pak uz Amici remcat nebudou...

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 22:05) reagovat
Jinak dalsi scenar muze byt ten, ze se vyvola umela krize, nebude nic a lide budou ochotni makat za jidlo a energie. Ony de fakto nikdy proti sobe nestaly mocnosti, ale vzdy prumyslova lobby, lide by jen tak od sebe nevalcili a dnes hrozi prave to, ze vojsko rekne, mi tam a tam na smrt nepujdem, USA ted valci s velkou presilou na male cile, takze vojsko remca, ale jde, protoze vi, ze jejich ztraty budou minimalni, takze valka velmoci jiz neni mozna, nad to by byla atomova, takze dalsi doba by byla bez lidi

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 22:02) reagovat
izak: Oni Japonsku nejen posilali zpravy, ale uvrhli na ne vsemozna obchodni embarga, zmrazili aktiva japonskych bank - presne to same co ted delaji Iranu ;-)

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 22:01) reagovat
Mimochodem v USA se pripravuje valka, vlada uz ma rakve, koncentraky, rozmistuje vojsko, media uz ma ovladle, takze se dlouho nic nedozvime, problem je internet, Facebook i Twitter jiz maji pod palcem, lidi z DIaspory nekdo srazil a jestli se jim povede internet kompletne ovladnout, muze vse potichu zacit. Proto maji zakony na odpojovani, blokace mobilu, vetsina sveta ani nebude tusit, co se deje. Stejne jako kazdy, kdo propaguje freeenergy byl zabit, nebo koupen. Tenhle system nechce sobestacne jednotky.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 21:59) reagovat
izak: To nebo tam nepatri, prave pri valce se nejlepe omezuji prava ovcanu v zajmu ochrany statu, uspechu ve valce. Svetova diktatura muze povstat prave ze treti svetove valky.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:57) reagovat
Mimochodem, kdyz zminuji NWO alias Rimsky klub, tak ten rika, ze je treba kruteho diktatora, ktery bude vladnout svetu, chteji mit chude a neozbrojene ovecky, kterym chce krute vladnout, de fakto jim chce vzit svobodu a striktne jim naridit, jak se maji chovat, tedy naprosto opacny rad veci, jaky je ted, kdyz nam jen zakazuji. Treba EU vladnou urednici a ty ovladat velke korporace, jenz ovladaji, leky, potraviny a energie, parlament nesmi predkladat zadne zakony, bud nas zotroci, nebo bude valka.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:53) reagovat
Mimochodem USA rozhodla 1sv, 2sv, ve 2SV potrebovala zaminku, protoze president slibil, ze uz do valky nepujde, tak posilal falesne zpravy do Japonska, ze se je chystaji znicit, tak aby to zachytili, pak Japonsko odpovedelo. Jinak by se mimochodem asi dostali az do Ruska a Stalin by mel razem 2 fronty. Nikoho, kdo se spojil s Rusy nepovazuji za spojence, povazuji jej za zradce, proto mam radeji Finy, Japonce, Nemece, nez USA,F a UK ... dnes uz se na to ani moc nehraje, dnes je zde hrozba NWO

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:48) reagovat
No k tem puprchlikum, prchali prevazne pres Svycarsko, cast jich prchala do Argentiny (s nema melo Nemecko v dobe krize vymenny obchod) ale dalsi prchali do Indociny, konkretne do VN, zvlaste nemajetni vojaci z elitnich jednotek (SS, Luftwafen) a nastoupilo do Cizinecke legie, nebot F v dobe 2sv. paralelne bojovala v Indocine. Je o tom napsana kniha "Dabelska Garda"

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:45) reagovat
Merci: on byl i plan, ze svrhnou Hitlera a potahnou na Rusko, kdyby se Nemecko mohlo presunout ze zapadni fronty na Vychodni, tak je se Stalinem amen, mimochodem Nemecko byla mechanizovana armada a dojela na nedostatek paliva, nepodarilo se jim dobyt ropna pole za Stalingradem. Ruska armada nikdy neumela valcit, jejich heslo bylo: spalena zem, zima nam pomuze a nas mnogo, jejich ztraty byly vzdy vyrazne vyssi, nez nepritele a to v kazde jejich valce. Neuznavali ustup a to dela mnoho mrtvych.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 21:42) reagovat
izak: Protoze brali Nemce jako osvoboditele od Rusu - obsadit male staty to Stalin chtel, ale na Nemecko by si asi v te dobe netroufl.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 21:41) reagovat
izak: Vetsina nacistu uprchla do Jizni Ameriky nebo primo do USA (zejmena vedci).

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:40) reagovat
Vous ... Stalin prodal veskere osivo a obilniny po 1sv jen co svrhl Cara, Stalin chtel dobyt celou Evropu a nastolit tam bolsevickou diktaturu, Cesti legionari by mohli vypravet, Ukrajina i Belorusko tahlo s Wermachtem na Stalina, proc asi ?

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 21:39) reagovat
Vous: Stalin chtel valcit - obsadit Polsko a severni Evropu, proti Nemecku ale v te dobe nejspise ne, te teorii ze chystal utok neverim.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (Merci) (12.2.2012 21:37) reagovat
Griffon: Amici vlezi do evropy když byli Rusaci už nekde na Ukrajině, takže velke hovno jim do te doby rozbombardovali. Když už jim chceš lezt do zadku, přečti si jejich vlastni članky od jejich vlastnich historiků, ze k vitezstvi nebyli v evropě treba, jen by to mirne valku prodlouzilo. Nemci utikali na zapad ve strachu a vzdavali se Amikum, protoze vedeli ze jsou v prdeli na vychodě.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:37) reagovat
Celkem zajimave bylo Nemecko Francouzske pratelstvi, Nemecko porazilo Francii, protoze ta si myslela, ze s Anglicany, kteri tam jiz byli Nemecko porazi, ale Nemecko bylo proste takticky lepsi, pote co dobyli Francii, se tam chovali velice slusne a ctili vsechny zakony. Anglie ovsem byla temer bez vojaku a nechtela prijmout 8x navrzeny mir od Nemecka ac byla porazena, cekali na USA, valka mohla skoncit v Evr. driv. Kazdopadne Francouzi pak na na oplatku pomohli zdrhnout Nemecum z rukou SSSR a UK do Indociny

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (Vous) (12.2.2012 21:35) reagovat
izak: Troll much? Stalin chtěl válčit? Stalin nedokázal uvěřit tomu, že SSSR bylo napadeno Hitlerem a byl schopný se z toho šoku dát dokupy až po několika dnech, kdy už se Matkou Rus proháněli Němci.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 21:33) reagovat
izak: Nemecko ze nechtelo valcit? Tak asi tech nekolik let intenzivne zbrojilo jen tak pro srandu :) Polsko zautocilo na Nemecko? Srsly?

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:32) reagovat
Jinak vsechny socilni reformy, ktere zde ted mame zalozila v Evrope 3 Rise, jenze to co mame ted je mnohem horsi, napr. Bismark udelal duchodovou reformu formou smlouvy, ta nesla menit, ted mame DAN a na zadny duchod narok nemame, protoze to neni nikde psano, zakon se da zrusit a i nikdo s tim nic neudela. Dale vetsina statu EU jsou fasisti, protoze omezuji zbrane, byl to prave Hitler, ktery zakazal zbrane, nebot se bal, ze jej lide svrhnou. Ovsem jeho vymenny obchod bez penez byl genialni tah jak na krizi

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:29) reagovat
Kdyby TGM nebyl fasista a nevyhrozoval Nemecum vyhlazenim, tak nas nechaji byt napokoji, ale co chtit po narodu, ktery zde vital Rusy, mi predci se pripojili k Wermachtu a tahli na Rusy, bohuzel jsem valku prohrali a zvitezilo zde mnohem vetsi zlo ne Hitler, kdetero zde nikdo moc nemusel, ale Stalin byl Hitler na Ntou a zautocit na nas chtel tak jako tak, Hitler zachranil CR pred valkou a Rusku dal takovou ranu, ze nemusel cela Evropa jit do barbarske valky. Stalin totiz zajatce zabijel.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (izakRP (12.2.2012 21:26) reagovat
1) 2 svet. byla kvuli 1 a nesmyslnym Versailleskym smlouvam, nebot Nemecko bylo podvedeno. 2) Nemecko nechtelo valcit, 3) Stalin chtel valcit, ale Nemecko by ho porazilo. 4) Francie a Anglie by nevyhlasili valku bez USA 5) Polsko by neutocilo na Nemecko, protoze by ho niko nepopichoval. Bez USA by byl svet mnohem lepsi, monza by jsme se mohli trhnout od Cechu a pripojit k Rak. Uhe nebo Nemecku, protoze mi Slezane nejsme cesi a nikdy jsme nebyly, patrili jsme k jine risi, stejne jako morava.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (Wizard) (12.2.2012 18:31) reagovat
Zrovna s tím fašistickým německem je to dost sporný. Tam začali dost zbrojit právě kvůli krizi, která přišla z USA, kdyby nebyly USA, nebyla by krize a nebyla by druhá válka, jenže za první světové války bylo USA největším věřitelem evropských států, takže by se mohlo stát že by německo první válku vyhrálo a nikdy by nešlo ekonomicky dolů kvůli prohrané válce....ale takhle můžu pokračovat až ke Kolumbovi.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (k1k1n) (12.2.2012 18:25) reagovat
numo: kdyby se atentát na Hitlera podařil, tak by Německo válku spíš vyhrálo, respektive neprohrálo tak drtivě. Nicméně faktem je, že nebýt USA, (nebo spíš toho, čím se USA staly na počátku 20. století), nejspíš by žádná druhá světová válka nebyla a Hitler by skončil jako white trash někde v podhůří Karpat.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (Kott02) (12.2.2012 18:08) reagovat
myslím se že svět bez USA by byla tak nějak funkční.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (numo) (12.2.2012 17:32) reagovat
Co by bolo keby... to nevie nikto. Keby sa spojenci nevylodili v Normandii, mozno by Hitler o mesiac a pol neskor pozeral na mapu z inej strany a Stauffenbergov atentat by sa podaril. A keby aj Nemecko vojnu vyhralo, este nikde nie je povedane, ze by Hitler nemal opoziciu a ze by fasisticky rezim skor alebo neskor nepadol. Tych moznych kombinacii je spusta.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 17:03) reagovat
sajo: Tak USA uz je dnes (az na multikulturalismus) temer na urovni Treti rise... Jejich vsemozne tajne a bezpecnostni sluzby se vedle Gestapa rozhodne nemusi stydet.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 16:59) reagovat
C: Nevim, zda se mi to nepruchodne, uz jenom dostat do kazdeho auta tu sledovaci jednotku ktera bude stat nekolik tisic, na to by na vychode nekteri lidi proste nemeli penize... Neco takoveho kdyby se prosadilo tak verim ze se lidi naserou a vydemonstruji si referendum o vystupu z EU.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (sajo) (12.2.2012 16:46) reagovat
ad dialnic - riesme realne veci a nie blaboly z par rokov starej debaty kdesi kamsi (link?). Ze by nemci zaviedli myto na svoje dialnice pre osobaky moze napisat len decko ktore moc sveta nevidelo...

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (sajo) (12.2.2012 16:42) reagovat
chlapi nie je to idealne, to nikto netvrdi. Ale vymenili by ste fasisticke nemecko (aj ako obcan DE) za sucasnu zapadnu europu/usa? podotykam ze CR & SR je stredna (niekedy povazovana az za vychodnu) europa, a priemerny zivot na zapade a tam vypada uplne inak...

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (12.2.2012 16:36) reagovat
SirIndy: Neviem ako presne sa to bude urcovat (ci to opat naplanuje ZEuSR v ramci rovnosti alebo si to urcia staty), ale pred dvomi rokmi v debatach s politkmi padali ciastky 4 c az 7 c za 1 km (a to sa tykalo "bohatej" SR s nekonecnymi dialnicami). A prave kvoli novsim statom s nekvalitnymi cestami (Rumunsko, Bulharsko) to posuvali z 2012 na 2015.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 16:27) reagovat
C: Kde jsi vzal tech 7 eur? To by bylo pro chudsi staty totalne destruktivni... Jinak samozrejme souhlas.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (12.2.2012 16:21) reagovat
Nevidim rozdiel. Miesto toho tu v sucasnosti mame centralne riadeny a planovany Zvaz europskych socialistickych republik a Spojene staty fasisticke. Kto trochu sleduje dianie, vidi vsetko - ZEUSR spicluje vlastnych obcanov, dotaciami urcuje kde sa bude co prestovat, zakazuje nafukovanie balonikov a podobne nezmysly, vymysla eurovalovy a napr. uz o 3 roky budu osobne auta vo vsetkych statoch sledovane a platit myto 7 eur/100 km. SSF zase nedavno schvalilo zatvaranie vlastnych obcanov na neobmedzenu dobu

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (CRP (12.2.2012 16:20) reagovat
(pokr.) bez sudneho procesu, cenzuruje internet, zatvara na zaklade vlastnych zakonov obcanov cudzich statov na cudzich uzemiach, utoci na zvrchovane staty pod zamienkou odstranovania tyranov a revolucii (vysielac Gliwice...). A oboje ZEUSR aj SSF sa v mnohom inspirovali prave zo zakonov fasistickeho Nemecka (napr. registracia zbrani).

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SirIndyRP (12.2.2012 16:17) reagovat
Bobsik: Opozdilo? Bez podpory USA Rusum by Nemecko na vychodni fronte vyhralo. Pokud myslis pouze bez primeho vojenskeho nasazeni tak to by asi fakt casem vyhrali i bez USA.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (GriffonRP (12.2.2012 16:16) reagovat
Angláni? Ti by byli za druhý války bez podpory USA sami v pěknej pr*eli. Rusové? Nebejt otevření druhý fronty na západě a hlavně toho, že amíci Hitlerovi na mraky rozbombardovali drtivou většinu průmyslu a zázemí obecně, nikdy by Němce neporazili. Plácali by se v bezvýchodnym konfliktu s obrovskejma ztrátama na životech tak dlouho, než by Němci dotahli do konce projekty pokročilejch zbraní (s atomovkou v čele) a pak by podlehli technickej převaze.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (SolitaryRP (12.2.2012 16:06) reagovat
Az na to, ze bez vlivu USA by treba ani 2. svetova nemusela byt. Koukate zpet do historie jenom az kam se vam to hodi...

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (BobsikRP (12.2.2012 16:05) reagovat
bez USA ? akorat by se to opozdilo ... jo bez Ruska, bez odboju a bez Anglanu bysme byli vsichni teprve v riti ...

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (Li) (12.2.2012 15:59) reagovat
bylo by jedno nebo druhe, pravdepodobne nemecko, byl sice odhad ze v evrope by americane nebyli treba a valku by stale vyhrali spojenci v roce 1947, ale kompletne bez USA by znamenalo ze japonsko by slo proti sovetskemu svazu z vychodu... cinu by japonci roztrhali na kusy... mozna by byly vyvrazdeny miliony lidi a my bychom tu nebyli, otazka jak by se v tretí říši žilo po válce... bez cikánů, židů, arabů a černochů...

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (hitt) (12.2.2012 15:57) reagovat
Griffon: a nebýt němců tak USA ani Rusko zdaleka nejsou tam, kde jsou teď (v prdeli) :-D :-D

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (GriffonRP (12.2.2012 15:55) reagovat
Přesně jak říká Lolzmagre, nebejt hromady velkejch americkejch firem, který přesunuly svojí výrobu do Číny, tak Číňani nejsou ani zdaleka tam, kde jsou teď.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (Lolzmagre) (12.2.2012 15:52) reagovat
Je to pravda, i když se to spoustě lidí nelíbí, Čína je taky to co je především díky USA.

Obrázek 'world without usa fixed' Obrázek 'world without usa fixed' (cbxRP (12.2.2012 15:50) reagovat
lol, všechno by už ovládali Číňani, ne Rusové a Němci..



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...