MyMuži  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ČasProŽeny





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vashegRP (13.9.2012 8:15) reagovat
WoW je ztrata casu. Kdybyste se radsi ucili B-)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Marsal) (12.9.2012 15:05) reagovat
Bula 1+ 8-)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (.:Gembler:.RP (12.9.2012 7:15) reagovat
Bula: Přesně. Wow jsem hrál naposled ve čtvrťáku tbc na mysticu, a jak to všichni přestali hrát kvůli maturitě, přestalo to bavit i mě. Nikdy jsem se k wowku už nevrátil, je to ztráta času, kdy je člověk přišpendlenej k monitoru na hodiny a hodiny :-/

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (BulaRP (12.9.2012 2:14) reagovat
podobný debaty nikdy nepochopím, jedna strana se snaží za každou cenu dokázat, že druhá strana si svůj vkus ve skutečnosti jenom namlouvá a určitě ho změní pod náporem subjektivních hodnocení doplněných kapkou narážek na oponentovu inteligenci... dokud budou hrát moji přátelé, tak mě to ve hře udrží i kdyby tam příští datadisk měli bejt růžoví poníci...

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (12.9.2012 1:10) reagovat
Jo, některé věci se mi taky moc nelíbí (nelíbily), ale aby lidi nemohli hrát, kvůli své volbě postavy, to radši ať jde celé lore do hajzlu, než abych byl vykopnutý z raidu. Jinak mluvit o skillu u wowka ... to nejde, není a nikdy nebylo skill based hra, samotný typ hry (onlinovka s pseudotahovým systémem) tomu zabraňuje.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (12.9.2012 1:01) reagovat
vecernik: Ach jo, wowka jsem nahrál víc jak 5000 hodin herního času v průběhu 7 let, všechno na official serverech, věř, že jsem se skupin do dungů nahledal dost. Wowko se nezjednodušilo, uživatelsky se zpříjemnilo a přidalo se vrstvení obtížnosti, tam, kde předtím byla jedna možnost jsou dnes 4+ (10/25man, normal, hc + achi). A to, že se změnilo ... kdyby stagnovalo, tak by ta hra zanikla už před lety. A je Vám jasné, že většinu těch změn, co kritizujete, si vyreptali sami hráči?

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (12.9.2012 0:24) reagovat
no, a rekni mi - jak casto jsi skladal jeden z nejvic low dungu v celym svete (vic low je uz snad jen DM, WC a ten dung pod OGckem) vybral sis jediny opravdu vzdaleny dung ktery existuje.. sory, to beres jako ukazku "dlouheho cestovani" ? vetsinu dungu chodis na finalnim levlu (60 preTBC, 70 TBC ...). To bych mohl pomalu argumentovat tim, ze do dungu v OG se jako alik nemuzu dostat! hruza! katastrofa! ve vysledku se pletes - wowko se nezmenilo k lepsimu. wowko se zmenilo k jednodussimu.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (MartuRP (11.9.2012 23:16) reagovat
zjednodusit wowko jeste slo? sem si nevsim teda uz woltk bylo pro maly deti

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Gigi) (11.9.2012 23:06) reagovat
mě se wowko znechutilo,kdyz to vse zjednodusili jak pro maly deti a ztratilo se kouzlo kazdy postavy...saman mel svuj ress,druid battle ress... pak zacal mit kazdej vsechno..hotkar healoval directem a directak pomalu hotkama.. na 70lvlu to slo..pak uz to zacalo byt moc komercni na prachy a delalo se to vse moc jednoduse,aby to zvladnul kazdej.. mit skill uz neni asi "in"

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (PiccoloRP (11.9.2012 23:05) reagovat
ja by som len dodal ze cim novsie wowko... tym viac blizzard dosral lore.... lore co bol kedysi tak brutalne premysleny a prepracovany :(:( na vanille a bc ked som kedysi davno hral to bolo vsetko o skille ale v dalsich datacoch to bolo o eqipe a statoch...

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Rastan) (11.9.2012 23:00) reagovat
A naposled bych ještě rád zmínil vzhled tieru. To co teďká padá v dungách je více méně od Tier 7 to sáme v bledě modrém. Chybí tomu originalita a nápad. To co vám padalo na Classic wowku to jsem vyhledával více kvůli vzhledu a né statům teď je tomu bohužel naopak.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (11.9.2012 22:59) reagovat
Cestu do pěti minut? Máš šajn, jak dlouho trvala cesta k nejvzdálenějšímu dungům z OG - MC a Gnomeraganu? Pět minut se dávala grupa dokupy pokud byl nějaký event dungeon, pro neobvyklé dungy nebo nedejbože grupu pro alty to byla otázka hodin spamování prakticky všech chatů, navíc v té době nebyly chaty globální, tak každý člověk byl v jiném kapitále.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Rastan) (11.9.2012 22:55) reagovat
Hrál jsem na Antik free serveru ze kterého se později stala Anthoria a na serveru jsme se znali více méně všechny aktivní 60. Guildu jsem nepotřeboval protože by jsme z jedné stejně nesložili celý raid vždy jsme se domluvili na předchozím raidu nebo v hromadném chatu. Chodilo se vždy tak 1 za týden kdy měli lidi čas většinou pátek nebo sobota (aspoň si netrávil u wowka celé mládí. Holt jste moc zhejčkaný a čím jednodušší tím lepší že ? Já vám to neberu ale to neni nic pro mě. B-)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (11.9.2012 22:54) reagovat
7) Právě, že některé texty ti vůbec nic neřekly a všechno jsi musel hledat přes wowhead. Nehledě, že angličtina není můj rodný jazyk a před 8 lety jsem ji neovládal jako dnes. 8) Craftování bylo k ničemu, složité získávání reagents, jejich stealování a nezobrazování na minimapě. Mohl bych pokračovat, ale jednou větou: Wowko se změnilo a změnilo se prakticky ve všech ohledech k lepšímu.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (11.9.2012 22:51) reagovat
3) Crossserver snížil hodinové queue na pár minut, nehledě na to, že pokud jsi byl na serveru známý, tak ti soupeři afkovali z pvpčka, s cs to zmizelo. 4) Byl jsem pvper, čas na umístění v žebříčku byl enormní, navíc nebyl jistý, a bral jsi místo i spoluhráčům. 5) Protože je obrovská zábava se dvě hodiny připravovat na dung místo dělání dungu. 6)Ve vanille jsi mohl pugnout tak maximálně UBRS/LBRS, bez guildy sis jinak neškrtl, narozdíl ode dneška díky finderu.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Rastan) (11.9.2012 22:46) reagovat
Souhlasím že některé vychytávky jsou užitečné a proto jsem taky říkal že bych BC trochu doladil ale ne tak moc jak to vidíš ty. To je akorát neustále zjednodušování toho co mělo být výzvou. A tvrdit že 40 man raidy byly peklo a že jsi se u nich nudil pak mi tedy nedochází proč si vlastně hrál ? Já si to užíval protože v takovém množství je mnohem větší prdel. :-)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Lukas) (11.9.2012 22:37) reagovat
2 Vecernik : Sorry, ale to co rikas je fakt krute moc zamlzene nostalgii, se Sanou souhlasim prakticky ve 100 proc veci. 40 many byly slozite na management, akorat se furt na neco cekalo, na lidi, na buffy... A co se tyka 5 manu... jako heal/tank to jakz takz slo, tjn, ale i tak s tim bylo hrozne srani. Jediny co mi prijde blby je DNF - tedy fakt ze je cross-realm takze to zabiji socialni stranku hry kdy se s lidma co ses s nima v dungu uz nikdy nevidis.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (11.9.2012 22:21) reagovat
1) no, kdyz myslis, ja jsem zazil neco jinyho... 2) ano. I na free serveru s populací jen 500 lidi (v souctu obou vrakci) ti bez problemu slozim 5-10 man behem peti minut. Cestu zvladnu k jakekoliv instanci opět do pěti minut. (například přelet celého outlandu zabere 2m40s)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (11.9.2012 22:16) reagovat
1)Chodil jsem 40man s s třetí nejlepší guildou na serveru, čistit jsme čistili obstojně, ale k zábavě to mělo daleko. Můj úkol byl healovat třetího s největším dmg taken na panelu healbotu (který byl následně zabanován). 40man byly dlouhé, nudné, otravné a složité na logistiku. Z nových verzí je jakýkoliv 5man lepší než staré 40tky. 2)Pár minut? Trvalo to hodiny spamování trade a pak se ještě muselo letět přes celou mapu k entrance (další půl hodina), když někdo leavnul a nebyl warlock, tak všechno v hajzlu

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (11.9.2012 21:58) reagovat
(pokracovani3) 8) craftovani nahovno? ehm.. co na nem bylo nahovno? Ze neslo poslat cely seznam profese do chatu? to je asi jedina zmena kterou se da uznat.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (11.9.2012 21:57) reagovat
(pokracovani2) 6) guilda nebyla nutna... na to je prave chat i LFG. 7) QH blizz jen integroval QH do samotne hry. Vyjde to uplne nastejno, jestli mas wowko jako takovy s integrovanym QH, nebo jestli si QH stahnes samostatne.. A jinak -fungovat se dalo. Akorat to chtelo cist co se v tech questech pise, ale to ty jsi nikdy nedelal. Divil by ses, kolik zajimavejch informaci v tech textech questu najdes. Mnohdy to jsou hadanky a podobne. Dalsi moznost, jak si uzit hru.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (11.9.2012 21:55) reagovat
(pokracovani) 4) vyhodnocovani pvp? achjo... no comment radsi :) 5) jistě, přes entrance... jak jinak? nejlepsi by bylo kdybys sedel na zadku na spawnu, klikl na tlacitko "pridat level" , klikl na tlacitko "nafarmit goldy" potom na "ziskat eq" ... nechtel bys aby ti to samo probehlo dung a strilelo to za tebe?!? v tom je prave ta krasa starsich verzi - musis to delat sam. neni to klikacka pro deti, kde se neda nic posrat.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (11.9.2012 21:53) reagovat
sana - bullshit. 1) 40 many - luxus! dalo se operovat s grupama, byl to perfektni zmatek, healbot nebyl potreba, stacilo udelat spravne taktiku, spravne leadrovat a tak.. jestli jsi zazil nejaky stupidni raid, kdy kazdy healoval kohokoliv chtel, tak se nedivim ze ti to neslo :D to nejde prakticky ani s healbotem. 2) byl LFG nastroj, byl chat... slozit partu na chatu je otazka par minut. 3) crosserver - ano, tohle uznavam, ale to neni ani tak vlastnost noveho wowka, jako backend serveru. slo by to i na TBC.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Krovak) (11.9.2012 21:46) reagovat
sana: Přesně podle mě zatím cataclysm byl vrchol wowka když nepočítám dragon soul který se mi vůbec nelíbil. Osobně se těším na MoP hlavně na nové talenty a chalenge instance ... :-) :-)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (sana) (11.9.2012 21:30) reagovat
Heh, myslet si, že staré wowko je lepší je čistá nostalgie. 40man raidy byly peklo, bez healbotu se nedalo fungovat, nebyl dungeonfinder, nebyl žádný crossserver, pvp se vyhodnocovalo jednou týdně, do dungů a battlegroundů se chodilo jen přes entrance, bez guildy se nedalo fungovat, quest helper byl must, craftování na hovno, ... Blizz zlepšil wowko ve všech ohledech.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (YetyRP (11.9.2012 20:53) reagovat
free serveru s verzema 1.12 2.4.3 a 3.3.5 je spousta

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (vecernikRP (11.9.2012 20:53) reagovat
myslis novy herni mechanismy jako ze neexistuje nic ve stylu "talentu" ? myslis novy herni mechanismy ktery umozni, ze spelly dostavas primo jak ti cinkne level? Myslis novy herni mechanismy, kdy se HPcka a vsecky staty zenou do statisicovejch hodnot?

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (tsLRP (11.9.2012 20:50) reagovat
Rastan: kdysi jsem někde na netu našel anglickej server na Classic (možná i TBC, ale to teď nevím). Podle toho, co tam psali, mají odladěný úplně všechno, jsou v podstatě na 99% blizzlike (doufám, mohli kecat). To by bylo docela fajn :)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Rastan) (11.9.2012 20:47) reagovat
Originál byl uplně nejlepší ale i Burning Crusade byla příjemná změna jen mi chyběli 60 raidy jako např. BWL nebo Molten Core. WOTLK je totální domrdávka toho co bylo ještě hratelný. 80 % lidí nemělo ponětí kdo nebo co je onyxia nebo ragnaros v tu chvíli jsem s wowkem skončil. O dalších Datadiskách nemluvě. Kdyby udělali officiální server s BC nebo i Normal kde by doladili pár věcí přemejšlel bych i o tom si tam zase založit účet. B-)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Jaffa) (11.9.2012 20:41) reagovat
Podle mě ne....

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (YetyRP (11.9.2012 20:38) reagovat
a teď mě ještě napadá, jestli autor vůbec tuší že existovalo něco i před TBC

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (K.91) (11.9.2012 20:36) reagovat
Další datáč by mohl být StarCraft. Planeta Azeroth a tak dále. Od levelu 100 se můžeš nechat naverbovat ke Konfederaci nebo Rebelům a mlátit Zergy.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (Skullfucker) (11.9.2012 20:35) reagovat
No nejvíc mě stejně fascinujou lidi co tvrděj že pandy ve WoWu jsou rip-off Kung-Fu pandy, fakt genitální tvrzení (kupovidnu asi nejvíce tvrzené WoW hráči, což je na tom to nejzarážející)

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (YetyRP (11.9.2012 20:33) reagovat
Mezitím v roce 2014: WoW od dob Pandarie ztrácí úroveň, ten novej datáč je sračka.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (tsLRP (11.9.2012 20:31) reagovat
trabant: konkrétně jaký máš na mysli?

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (123789564) (11.9.2012 20:26) reagovat
trabant: Jako by wow neztrácelo od wotlk úroveň. Ta pandarie nebude nic jiního než další otřesně zpracovaná ždímačka peněz od blizzu.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (trabant) (11.9.2012 20:17) reagovat
se me libi jak kazdej hani pandy ale o novych hernich mechanismech ktery tam jsou a jsou hodne husty si nikdo neprecte, klasika los lamkos no

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (trabant) (11.9.2012 20:16) reagovat
a classic mate kde?

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (DeadhartRP (11.9.2012 20:11) reagovat
Trefné! Preto teraz šlapem na SWTOR.

Obrázek 'Progress of WoW' Obrázek 'Progress of WoW' (JajatorRP (11.9.2012 19:58) reagovat
pred chvilou sem to upvotoval na reditu :-D