MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny


Nalezeno 48 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 16:49) reagovat
Mem: Chápej si to jak chceš ;)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MemRP (20.11.2012 16:46) reagovat
M.I.R.: Takže pokud tě správně chápu, ty jsi tedy zatím u fáze děcko. Mohl jsi to říct jasně hned na začátku a ušetřili bychom čas, než budeš mít nějaké reálné životní zkušenosti :)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 16:40) reagovat
Většinou to bývá tak, že jsi nejprve děcko a potom časem rodič ;) A za rady nemáš zač ;) Tvůj problém s parkováním se rázem vyřešil :o)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MemRP (20.11.2012 16:33) reagovat
M.I.R.: Trochu se ve tvých zkušenostech ztrácím. Jsi tedy děcko, které argumentuje něčím, co si myslí, že vidělo a pochopilo u rodičů, anebo jsi rodič (psal jsi "Já se vždycky snažil děti tahat do takového prostředí co nejméně."), který mluví z vlastní zkušenosti? Jinak díky moc za cenné rady, to by nás opravdu nenapadlo ;)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 16:28) reagovat
Tak Meme, sry, ale rodiče jsou dva, ne? :D Tak co kdyby jeden dřepěl doma na zadku a druhej šel na nákup? :) U nás to takhle fungovalo a funguje naprosto bez problémů :D Máti napsala tátovi nákup, veškerý zboží pěkně popořádku jak to jde v Kauflandu a mezitím, než tatík v sobotu dopoledne nakoupil, uvařila oběd ;) Takže nezlob se na mě, ale aby jeden rodič hlídal děti a druhej udělal nákup, v tom fakt problém nevidím :D

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (sumyRP (20.11.2012 16:17) reagovat
Souhlasím s MEM, nejbližší příbuzný co nám může pohlídat je otec-cca 50km a to ještě všechny letní víkendy tráví na letišt a tak máme smůlu.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MemRP (20.11.2012 16:04) reagovat
"M.I.R.: . Samozřejmě chápu, že někdy to nelze udělat jinak..." Lol "někdy", jestli tak 10 % rodičů má na pohodičku nějaké pravidelné hlídání, tak to je ještě moc, aspoň z vlastní zkušenosti a z okruhu známých to je naprostá výjimka. Děti do obchodů fakt netaháme proto, že by nás to bavilo, ale protože prostě musíme. Pokud tam někdo chodí jako na celodenní výlet, tak mě to narozdíl od tebe netrápí, protože já to prosvištím za hoďku, nakoupím a frčím, ale ty se tam tedy poflakuješ celé hodiny a okukuješ je?

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (sumyRP (20.11.2012 15:49) reagovat
Ó jak já mám osvícenou ženu, v nákupním centru nestrávíme ani při velkém nákupu (a že pro 6 členou rodinu dostává slovo velký nákup nový rozměr :-D ) víc jak 1h. JInak na druhou stranu nevidim jediný důvod proč nechávat děti doma a řešit hlídání, když je můžu při nákupu využít jako samostatné bojové jednotky. Já míň práce, děti legraci a základní pojem o cenách a tak všeobecně co je vlastně zapotřebí k chodu domáctnosti. Vlastně s sebou beru děti všude. Jen když jdem s manželkou na večeři, tak maj smůlu.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (skdjfhksdj) (20.11.2012 15:21) reagovat
to M.I.R. - V jednom mas pravdu. Taky se snazim decka do chramu konzumu tahat co nejmene. Mnohem lepe nakoupim sam nekdy vecer nebo brzy rano, kdy je v tom marketu pet a pul cloveka. Ale obcas proste neni zbyti, clovek musi vzit decka nekam do nakupniho centra, protoze kupovat jim obleceni bez vyzkouseni je loterie. Takze jednou za 2-3 mesice proste musis nalodit celou rodinu, zajit nekam do vetsiho mesta a stravit v nakupnim centru treba nedeli...

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 13:36) reagovat
... místní pizzérky a potom společně jedou domů, je ke zblití. Je to zde trošku offtopic a omlouvám se, jak jsem to sem narouboval, ale vám to přijde normální? Já se vždycky snažil děti tahat do takového prostředí co nejméně.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 13:35) reagovat
Ještě bych rád zareagoval na problém "vykládání" a "nakládání" dětí z automobilů u obchoďáků a nákupních center. Samozřejmě chápu, že někdy to nelze udělat jinak, není hlídání a děcka musím vzít s sebou, eventuelně jím jdu koupit nějaký hadry, který si musejí vyzkoušet, ale současná móda, která bude jedním z hlavních důvodů vzniku těchto parkovacích míst, kdy rodina zabíjí celý víkend v nákupním centru, děti běhají kde můžou, vydyndají si na rodičích hromadu píčovin, pak si zajdou na společný oběd do...

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MemRP (20.11.2012 9:53) reagovat
Milosh: Jj, já mám vzadu 3 sedačky a při parkování si nacouvám a nechávám místa po stranách, ale stejně se najdou idioti, kteří potom zaparkují šikmo k mým dveřím (nepochopím , když je to někdo, kdo má sám sedačky. Ale to může být prostě ženská, která neumí parkovat, a naše auto ji magicky přitahuje).

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MiloshRP (20.11.2012 9:28) reagovat
Hlavně bych přál těm, kteří si myslí, že je to buzerace, aby si zkusili naložit, případně vyložit dětskou sedačku na normálním parkovacím místě. Jo můžu zaparkovat jen napůl, aby mi zadní dveře koukaly tak, abych mohl sedačku vyndat a pak zajet. Ale budete tam čekat až zajedu?

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (sumyRP (20.11.2012 9:21) reagovat
Tyto parkovací místa poměrně často využívám. Když tam nestojí nějakej blbeček, kterej protože to není ve vyhlášce bude king a nahoní si ego tím, že tam zaparkuje. Je to docela cajmrsk nalodit a vylodit 4 děti z MPV, co má dveře jak vrata od stodoly. Nehledě na fakt, který zde již někdo zmiňoval, že je opravdu i pro ostaní výhodné, když se tahle "mateřská školka" neplouží přez celé parkoviště. Slušňákům děkuji :-) a blbové nechť si trhnou :-P

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (20.11.2012 8:27) reagovat
no, tak jsme se konečně posunuli, dík. spíš než ta polemika o významu těch symbolů, tak tam taková značka asi nestojí na základě rozhodnutí nějakýho odboru dopravy/cajtů, což už považuju za neprůstřelný. a možná to parkoviště vůbec nemusí bejt pozemní komunikací, jak zaznělo.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MemRP (20.11.2012 8:24) reagovat
"M.I.R.: hromada parkovacích ploch u obchodních center ani není dopravní komunikací " - to je pouze velmi rozšířený omyl, máš ale pravdu, že hloupým Čechům ani nestačí redundantní svislé značení "zde platí přednost zprava" a jezdí si po parkovištích jak chtějí. Naopak platí, že většina parkovišť tou komunikací je, výjimkou (explicitně zmíněnou v zákoně) jsou třeba čerpací stanice. Nadávat ti do zmrdů bych si nedovolil, jen jsem pojmenoval tvou argumentaci a jak kvůli ní působíš, nic víc ;)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (Teo85) (20.11.2012 7:35) reagovat
Tak hlavně je to místo pro rodinu s kočárkem, aby mohla dítě dát do autosedačky. Ne pro rozmazlený rodiče s rozmazlenejma parchantama.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (RaptorRP (20.11.2012 6:37) reagovat
jip: Tady to máš oficiální cestou [odkaz] B-)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (mrkevRP (20.11.2012 0:54) reagovat
@jip OK, tak si tam dej značku parkování pouze pro červená auta, stejná kravina... Pokutovat to prostě nejde, protože oficiálně ta značka neexistuje a neexistuje způsob a hlavně ani přesně stanovené pomínky podle kterých by se dala použít. Když ve svých pětadvaceti pojedu s padesátiletými rodiči na nákup, mohl bych tam podle tebe stát? A od jakého věku a počtu dětí už ano? I mean, srysly, c'mon...

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (mrkevRP (20.11.2012 0:51) reagovat
Důvody to má dva, když jde s opravdu malými dětmi, nemusíš je uhlídat. Přímo u vchodu je pak menší riziko, že pod něco vběhnou. Tyhle místa ale hlavně byla vymyšlena pro kočárky, kdy se ti hodí mít vedle auta víc místa, protože můžeš dítě vyndat přímo ze sedačky do kočárku.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 0:45) reagovat
... nadávat do zmrdů, na to se známe málo ;)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (20.11.2012 0:45) reagovat
Meme, já respektuji rodiny s dětmi. Je důležité mít děti, přivádět je na tento svět a zabraňovat vymírání populace. Nerozumím však tomu, proč by měli existovat speciální širší parkovací místa, která mohou využívat pouze tzv. "rodiny", které nejsou v žádném zákoně relevantním pohybu po pozemních komunikacích jasně definovány a upraveny. Nemluvě o tom, že hromada parkovacích ploch u obchodních center ani není dopravní komunikací a tak použití jakýchkoliv značek je silně diskutabilní. Navíc nemusíš mi tu...

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MipiRP (20.11.2012 0:21) reagovat
Nehledě na to ikdyby to v zákoně bylo tak jak ti policajt dokáže že jsi ženskou s děckem nenechal nakupovat a dojedeš si pro ně později a nebo že ženská s děckem neodjeli s babičkou nebo že babička si dítě vyzvedla náhodou v obchode a ted jde s ní proste to je hovadina

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (20.11.2012 0:14) reagovat
možná proto(že) přednosti nemívají doplňkovou tabulku :) asi bych toho nechal, přesto v tohle zkrátka nevěřím a doufam, že se ani nikdy nedozvíme rozuzlení, třeba z judikátu nss, protože nikoho nenapadne tohle pokutovat..

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (mrkevRP (19.11.2012 23:51) reagovat
jip Ono platí, že co není v zákoně definováno neplatí. Nic víc, nic míň. Když si dáš před barák značku "přednost pouze pro červená auta", taky to bude šumák i když to všichni podle obrázku pochopí...

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (19.11.2012 23:35) reagovat
zákonem, jo? jedinej argument byl, že si to můžeš vyložet, jak se ti zamane. to však navzdory tomu, že tady všichni rozumíme, co je tou značkou myšleno. a až ti tohle stejný řekne třeba přesně ten aktivní blbeček, co zaparkoval na obrázku, tak ještě budeš hrdina, žes to uhádal jenom za činkvečento.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (mrkevRP (19.11.2012 22:58) reagovat
Argumentace zákonem ti přijde vágní? WTF? To chceš poslat vyjádření policejního prezidia? Ta značka neexistuje (viz můj odkaz) a proto není možné ověřit jestli ji splňuješ nebo ne. Pokud by tam bylo slovy napsáno: "vyhrazeno pro rodiče s dětmi, tj. minimálně 2osoby starší 18 let s dítětem mladším 10let," bylo by to podle toho zákona možné. Protože ale nikde neexistuje oficiální vysvětlení co ten piktogram přesně znamená, můžu to chápat jako "řidiči co plánují být ve šťastném manželství".

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (19.11.2012 22:18) reagovat
no nevim, ale tohle mi připadá jako dost vágní argumentace. už pro to "například" v tom původním výčtu. tím neříkám, že ta značka není píčovina.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (MemRP (19.11.2012 22:15) reagovat
"M.I.R.:... stejné právo na širší místo při nakládání objemnějšího nákupu jako rodina s malejma fakanama. Nevidím tam tu logiku věci." -- Normálně si lidi nakládají nákup do kufru, kde jim nedostatek místa zboku nevadí. Naopak děti do kufru obvykle nenakládají. Buď si stůj za tím, že jsi sobecký zmrd a ostatní máš na háku, nebo vymysli pořádnou výmluvu, proč nedokážeš respektovat rodiny s dětmi a doporučení touto značkou.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (ElDannyRP (19.11.2012 21:56) reagovat
jip: Paráda, ale prostě značka se třema postavičkama není nadefinovaná. Není tam jednoznačný nápis třeba jako: BUS, TAXI atd. Takže tam stát můžou.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (mrkevRP (19.11.2012 21:55) reagovat
@jip Ještě jednou, nemáš jak prokázat a oni ti nemají jak vyvrátit, že ne/jsi rodina s dětmi. Neexistuje definice takového stavu a proto je to úplně jedno. "TAXI", "BUS", "TRAM", "2S0 0000", atd. jsou všechno zákonem definovaná vozidla, které musí splňovat nějaké parametry. Dodatková tabulka pro rodinu s dětmi neexistuje, je to jen informace od obchoďáku, která hraje na tvou morálku nebo blbost(v případě, že ti to první chybí).

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (19.11.2012 21:23) reagovat
Raptor:"údaje o tom, pro koho je parkoviště vyhrazeno, například název organizace, státní poznávací značka a popřípadě v jaké době, jsou uvedeny na dodatkové tabulce; tyto údaje mohou být uvedeny i na značce místo nápisu, například "RÉSERVÉ", "TAXI", "BUS"; mimo dobu, po kterou je parkoviště vyhrazeno, smějí na takto označeném místě zastavit a stát i řidiči jiných vozidel, pokud to není jinak zakázáno" z http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravni_znacka/vyhrazene_parkoviste_ip12/ originál jsem línej číst

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (mrkevRP (19.11.2012 21:22) reagovat
@jip Jednoduše tak, že neexistuje zákonem definovaná kategorie "řidič s rodinou". Jinak ta značka ani není ve vyhlášce, viz: [odkaz] příloha č.3. Jak si prosímtě přišel na to, že to oporu v zákoně má?

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (RaptorRP (19.11.2012 21:15) reagovat
jip: Protože stačí znát vyhlášku :-D

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (rogardRP (19.11.2012 21:08) reagovat
Já ty značky schvaluji. Jsem rád, že rodiny s dětmi parkují rovnou u vchodu a fakani mi neskáčou pod kola na druhém konci parkoviště. Osobně bych tam bez dětí neparkoval. Jedna věc je zákon, druhá věc je morálka... chcaní a sraní do bazénu taky nemusí být zakázané v zákoně a nedělám to.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (19.11.2012 21:04) reagovat
zkusím se zeptat znova... jak jste přišli na to, že tohle nemá oporu v zákoně????

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (Mr. DeathRP (19.11.2012 21:00) reagovat
Tak jsem furt přemýšlel, odkud to místo znám a on je to Lidl na Lesné. Když vidím ty experty, co tam parkují, tak radši stojím vždycky vzadu, kde mám všude okolo hromadu místa. Pak se nestává, že bych měl zase od nějaké kundy domrdaný dveře... :-/

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (19.11.2012 20:47) reagovat
... stejné právo na širší místo při nakládání objemnějšího nákupu jako rodina s malejma fakanama. Nevidím tam tu logiku věci. U lidí s tělesným postižením to ještě pochopím i když i jízda po parkovišti u teplické Olympie mi občas také dělá žaludeční vředy, když vidím ty prázdný místa s modrou značkou. Každopádně oporu v zákoně mají a proto je také respektuji.

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (M.I.R.RP (19.11.2012 20:46) reagovat
Mně by hlavně zajímalo, co to je zase za módu tyhle značky. Jejich dodržování nikdo nemůže kontrolovat a tak jim jen málokdo věnuje pozornost. 20 let nikomu nevadilo, že to neexistuje a najednou to je všude. Alespoň, že to není ukotvené v zákoně. Daleko větší službu parkovištím u obchoďáků by udělalo stání vyhrazené pro lidi, kteří si jen odběhnou dovnitř. Třeba max do 10 minut ;) Tyhle wifikundace jsou vhodný přesně jen a jen na to, aby mi nikdo nevodrbal auto díky větší šířce místa. Z mého hlediska mám..

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (Rori) (19.11.2012 20:41) reagovat
@hlafkin: by mě teda zajímalo jak se podle stojícího auta pozná, jestli jsou MP u zásahu či nikoliv? :-D

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (jip) (19.11.2012 20:40) reagovat
proč myslíte, že to nemá opodstatnění? vždyť regulérní dodatková tabulka, jako třeba, já nevim... lidi s P-Kartou, reservé pro určitou spz/rz.. ?

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (hoppoRP (19.11.2012 20:36) reagovat
@kokos: ty zaiste nemáš poňatia, čo je dobrô :-*

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (kokos) (19.11.2012 20:33) reagovat
cobol pis cesky, tomu se neda rozumet

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (hoppoRP (19.11.2012 20:22) reagovat
@Raptor a ramirez: áno, zákon obsadzovanie týchto značiek nezakazuje, ale poznáte takéto? ... [odkaz]

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (ramirez) (19.11.2012 20:17) reagovat
@Raptor yep B-)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (hlafkinRP (19.11.2012 20:14) reagovat
Já myslím, že tam nemají, co dělat, protože nejsou u žádného zásahu, takže jsou normální účastníci dopravního provozu. Ale tohle mě nepřekvapuje, protože fíci si dělají, co chtějí normálně

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (RaptorRP (19.11.2012 20:13) reagovat
No a? Tato značka je pouze doporučující, nemá žádnou oporu v zákoně. Něco jako ECO místa u Ikei. Taky na těchto místech pro rodiny parkuji, protože je tu víc místa a mám jistotu, že mě žádný bembel při vystupování neodře lak. :-)

Obrázek 'mestska policie' Obrázek 'mestska policie' (JohanRP (19.11.2012 20:10) reagovat
A co jako? :)