VipShow  |  Pravda24  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  MotorGuru





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (GotcherRP (18.2.2013 21:22) reagovat
Bonusový body. Dle mého nejlepší cesta :) Jestli chce někdo měnit svět, nechť ví, že je mu k tomu škola na hovno. Ovšem jíst musíme všichni a na to je nejlepší to, co jsem říkal, což už se člověk ve škole naučit může.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (olololololololololololo) (18.2.2013 17:06) reagovat
a když zvládnu oboje? :o)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (GotcherRP (18.2.2013 15:06) reagovat
Ofkóz. Ono se dá skoro říct, že ten diplom sám o sobě jako kus papíru nám bude na vytření prdele úplně všem. Je kravina hádat se o tom, co je "užitečné" podle měřítek, která máme každý individuální. Ten zásadní a reálný rozdíl mezi absolventy je jediný - výhodu má ten, kdo umí něco, za co mu někdo rád vytáhne VLASTNÍ peníze z VLASTNÍ kapsy a předá mu je. Ovšem upřímně řečeno, za spočítání integrálu nebo přečtení Kafky bych nikomu nedal ani korunu...

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (NoxRP (17.2.2013 18:52) reagovat
Tak už se zas stydim, že studuju IT. Možná je uplatnitelnost větší, inteligenci si netroufám posuzovat ... ale jsem rád, že nejsou všichni na technice. Je spousta potřebných profesí, ať už to odráží jejich vyplatní páska nebo ne. Lékařství, kultura, vzdělání atd. jsou přece zásadní věci. A jak psal Sam, je to o lidech. Za sebe jsem si jistý, že řada "humaniťáků" bude mít větší přínos pro lidstvo než já.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (DukyRP (17.2.2013 10:32) reagovat
Pan Pravda: Vylili mě až po státnicích a dali mi na cestu takový desky s diplomem.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Tvoje zlý dvojčе) (17.2.2013 9:59) reagovat
Ano, souhlasím, kvóty na slepice jsou krásný příklad nespravedlnosti, kterou si tu cestu sami lemujete.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (17.2.2013 9:48) reagovat
Ono hlavne vetsina "humanitaku" nema aspirace mit $€¥£ jak slupek, ani ziskat spolecensky status zdanlive uspesnosti. My mame cile trochu jine a sice zlepsit svet. Zel cesta za nasimi cily lemovana jest nespravedlnosti, sobectvim a tyranii lidske zloby.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Tvoje zlý dvojčе) (17.2.2013 9:32) reagovat
brok: Hele pejsku, Lucka je úspěšná, protože umí zpívat. Ne protože uplatňuje své humanitní vzdělání.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (LOLLOL) (17.2.2013 9:02) reagovat
Ou jééé, tak Lucií Vondráčkovou si to zabil.... :) Pokud se tohle bere jako úspěšný absolvent humanitného oboru, tak na to se nadá dát jediněj argument.... B-)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (brok) (17.2.2013 8:29) reagovat
Pan Pravda: Tak mne napadá třeba Lucie Vondráčková. Má PhDr. z filozofické fakulty UK. Chceš říct, že ona je lůrz sedící na podpoře za životní minimum, protože má humanitní obor? Nezapomeň, že jak se zase jednou rozhodneš, že chce víc a budeš měnit zaměstnavatele, tak než se vůbec dostaneš k někomu, kdo bude hodnotit tvé technické schopnosti, tak tvůj životopis projde z vysokou pravděpodobností rukama personalistky s humanitním vzděláním a ta rozhodne o tvém dalším osudu. ;-)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (hixaxon) (17.2.2013 1:35) reagovat
Vystudoval jsem techniku, umím vypočítat parciální diferenciální rovnice, ale stejně bych si bez praxe za rozumný peníz ani neškrtl. Já jsem si už škrtl, praxi mám, jen mě fascinují vaše zaujaté pohledy. Z obou stran. Praxe je to, co vám zvýší výplatu v každém oboru.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Sam) (16.2.2013 23:52) reagovat
Nevím, co tady řešíte. Vždycky je to jen o dotyčné osobě. Blbci jsou na všech školách a ikdyž je někdo chytrý a vydělává hrozné prachy, neznamená to, že to není obyčejný čurák. Pokud vám technika nic neříká, nemá cenu ji studovat, já bych taky nešel na výtvarku ikdyby měla super uplatnění. Pan Pravda: Tak utíkej třeba na Harvard jim tam všem říct, jací to jsou blbci a jak je jejich škola absolutně k ničemu :)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 23:34) reagovat
Bags : 50 000 je v IT sotva průměr, je to dávno co jsem ho přesáhl, ale chirurgy uznávám. Kolik humanitně vzdělných jde pracovat jako na místo chirurga? 0.2 % ? Jak moc bude zvládat absolvent fildy / peďáku / dosaď si 95% humanitních fakult - místo které je potřebné?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Bags) (16.2.2013 23:22) reagovat
Pan Pravda: Takže ten, kdo nezvládá matematiku nebo IT je slintající idiot, který je absolutně k ničemu? Co si o sobě vlastně myslíš ty namyšlenej kreténe? Znám i lidi, kterým na 50k plat stačila střední škola a oproti nim jsi jen pouhý amatér. Tak se tady nepovyšuj ty jedna hvězdo, když o humatních studií víš absolutní hovno. Vsadím se, že bys na nějakým hum. oboru vyletěl, že by ses nestačil divit. A jen tak btw. tvoje "práce" je třeba oproti chirgurům taky zcela k hovnu, tak raději šoupej nohama

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (HumbleeRP (16.2.2013 23:22) reagovat
Humanistů je na trhu práce víc než moc, nesrážel bych al jejich inteligenci, jdou tam i inteligentní lidé, jen líní. Když z humanistů vyčlenim doktory a právníky (někdo to tam řadí, někdo to řadí zvlášť), tak 80% kapacit škol je kompletně zbytečných. např. jen KPES UPOL letos vyprdlo 20 Mgr politologů, kolik je jich potřeba? 1 za 2 roky, ať se to se stářím obměňuje, ale za to ať jsou kvalitní?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 23:12) reagovat
A jak teda jinak ty absolventy humanitních oborů nazvat? dravé šelmy na trhu práce o které se zaměstnavatelé poperou, protože dokáží přečíst Vergilia v originále? ale notak, trochu reálného pohledu do toho... nikdo humanitně vzdělané nechce, jsou k ničemu... nic neumí, mají nízkou inteligenci, pouze všeobecný přehled který nikomu zisk nepřinese. Co je na tom těžkého pochopit?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 23:11) reagovat
Pan pravda - if?___ Providence: vtipne je, ze vetsina mych "humanitnich" spoluzaku doucuje studenty technickych VS matematickou analyzu (sam jsem doucoval par eksperdu z VUT vselijake statisticke kurzy a pro par tamejsich doktorandu jsem kontroloval statistickou stranku vyzkumu jejich dizertace), ale rikej to technikum, kteri si mysli, ze kdyz znaji, o chapani nemluvim, Gauss-Ostrogradskeho vetu, maji monopol na pravdu.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ProvidenceRP (16.2.2013 22:55) reagovat
tyvole, to je zas circlejerk nerdů co si myslej, že sou mistři světa, když zvládnou integrály. je naprosto směšný takle shazovat humanitní obory i kdyby byla pravda, to co tu píšete. jediný co tu dokazujete je, jaký sou studenti techniky ignoranti. taky chodim na čvut, ale takovýhle mrdky by mě teda neapadly.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Shiro) (16.2.2013 22:52) reagovat
Pan Pravda: Víceméně s tebou souhlasím, ale o prestižnosti fakulty zejména od doby, co se kvůli její ztrouchnivělosti oddělila katedra počítačů a založila FIT a přetáhla sebou hodně kvalitních lidí to možná nebude tak horké ;) Ale je pravda, že lidé z ČVUT mají u zaměstnavatelů alespoň v Čechách jedno z nejlepších jmen, i když to spousta lidí nemůže zkousnout a pak kolem sebe házejí pseudointelektuálními moudry a vlhkými sny o tom, jak dělají za státní dotace výzkum o podřadnosti techniků :D :D :D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 22:40) reagovat
Nestyď se, vylili kdekoho, nejsi sám kdo na to nemá :o)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (DukyRP (16.2.2013 22:34) reagovat
Se úplně stydim, že jsem chvíli chodil na ČVUT FEL :-D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 22:33) reagovat
Vtipné. Argument by nebyl? Nebo chcete říct že pseudostudenti humanitních pseudoborů se prosazují na trhu práce lépe než technici? Něco jiného než vaše výblitky by nebylo?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (jojoRP (16.2.2013 22:26) reagovat
Pan Pravda sa presadil jedine ako kkt a tak si robi virtulanu realitu, aka mu vyhovuje :o)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ScharfRP (16.2.2013 22:24) reagovat
ty vole ty jsi fakt kus ptáka :-D umíš blejt něco jinýho než to jak jsi prosazenej mezitim co humanitní špína doluje uhlí? :-D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 22:18) reagovat
Duky : Nazývej si blbcem koho chceš, realita je taková že já jsem se prosadil což humanitně vzdělaní lidé nedokáží protože nic žádaného neumí.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (jojoRP (16.2.2013 22:14) reagovat
to je tu zas kýbel sračiek

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (DukyRP (16.2.2013 22:06) reagovat
Pan Pravda: Rád bych podotkl, že FEL je narozdíl třeba od FJFI poměrně dost málo konkrétní termín, protože běžný posluchač prostě neví, jestli jsi blbec z ČVUT nebo blbec z Plzně či jiné další školy, která má svůj nejprestižnější FEL.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ScharfRP (16.2.2013 22:03) reagovat
Pan Pravda: že jsi člen uber rasy už jsme pochopili, dál to sem nemusíš tlačit ;-)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 21:53) reagovat
Ashley Vega : Přesně tak. Většina lidí studuje pro lepší uplatnění a plat. Co mohou dělat lidé z humatních oborů? najmu si do kanceláře někoho aby mi tam filozofoval? XD ne, děkuji, humanitní absolventi jsou k ničemu na trhu práce. Je jich strašnej nadbytek.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 21:51) reagovat
FEL je nejprestižnější česká fakulta, obecně se ví že jaderka i matfyz jsou obtížnější ale pro zahraniční zaměstnavatele je FEL nejvíc co se týče reputace. Ještě nějaká otázka?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Ashley VegaRP (16.2.2013 21:50) reagovat
Jenom takovej postřeh, jsem na magisterským IT oboru a minulej semestr jsme se na začátku jednoho kurzu představovali. Z 25 lidí cca 20 současně se školou někde pracuje a jeden měl vlastní startup firmu. Zajímalo by mě jak je to u humanistů, nic užitečného neumí a těžko budou současně se školou pracovat někde v oboru. Určitě to bude jeden z hlavních důvodů, proč není takový problém sehnat po škole práci. Buď pokračujeme tam, kde jsme už byli během studia nebo alespoň máme nějaký praktický zkušenosti.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (DukyRP (16.2.2013 21:47) reagovat
Pan Pravda: Se mi líbí to "FEL", to je jako název školy? Jakože... můj FEL je ten jedinej? :-D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 21:35) reagovat
chemik: neodpovidate na me otazky. Prectete si (a jestli to nebude stacit, zamyslete se nad) dvema poslednima vetama meho prispevku z 21:17.___ O "hodnote hodnot" by se toho dalo rici dost. Vyroba = hodnoty? Co treba takova vyroba narkotik? Ne, skutecne nevim, co to vypovida.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 21:28) reagovat
mektej si tady o tvejch filozofickejch cílech. Trh práce i nabídky zaměstnavatelů hovoří jasně : vyšší mzdu i šanci na uplatnění mají absolventi technických fakult. Humatní jsou k ničemu. Většina z nich dělají podřadné práce na které by jim stačila maturita za podprůměrnou mzdu, část z nich skončí na pracáku a prosadí se jen minimum. U absolventů technik je to naopak a piš si co chceš, toto je nepopiratelný fakt. O svých filozofických cílech piš až ti maminka nebude chystat teplou večeři, uvidíme pak :-D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (chemikRP (16.2.2013 21:27) reagovat
ololololololololololo: vím to, protože jsem ji pomáhal s prací (obhajoval jsem rok před tím tak jsem si pamatoval jak to má vypadat) a ukazoval jsem ji to. Neviděla to ;-) Ale to furt nemění nic na tom, že já dělám ve výrobě (vytvářím hodnoty) a ona přendavá v kanceláři papíry. Samozřejmě to není reprezentativní vzorek, něco to vypovídá.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 21:19) reagovat
Pan Pravda: nezlob se, ale "jsi myslenkove plytky a odmitam s tebou sdilet spolecny prostor". Je-li tvym zivotnim, filozofickym cilem nemit podradnou prace (jaka prace je podradna a jaka nikoliv? lulz) a nemit podradny plat (stejne tak?), tak s tebou skutecne nesdilim pohled na svet a nase diskuze neni pro mne, v tuto chvili, prinosna.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 21:17) reagovat
chemik: vzhledem k tomu, ze WoS eviduje nejeden muj publikovany prispevek, je Vas prispevek trochu mimo misu. Nemluve o tom, ze Vase kamaradka, studentka specialni pedagogiky (!!!), nemusela k absolutoriu WoS nikdy pouzit. S jakou jistotou muzete vedet, ze o WoS nikdy neslysela? Vy sam si pamatujete vse, na co jste kdy narazil?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 21:16) reagovat
ololololololololololo : přestaň psát blbosti a napiš na rovinu, co může dělat student humanity? jedině podřadnou práci za podřadný plat, protože tolik učitelů nepotřebujeme a nic konkrétního neumíte. Naopak elektrotechnik, strojař, stavař nebo ajťák bude mít 30 nástup a během chvíle 80 zatímco vy nemáte absolutně co nabídnout, matematika je pro vás prostý slovo. Tak mi tu nepiš o mentálních schopnostech studentů když se ti techničtí prosazují na trhu práce daleko lépe než humanitní

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ScharfRP (16.2.2013 21:13) reagovat
ololololololololololo: s těma tvejma kecama jako pane kolego jsi musel dostávat hroznou sardel na před vejškou :-D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (chemikRP (16.2.2013 21:12) reagovat
A pokud jde o zveřejňování prací, tak třeba na VŠCHT, se plno věcí zveřejňuje v zahraničních vědeckých časopisech. Najdi si na Web of Science (pokud tušíš co to je protože již zmiňovaná kámoška z UJEP o tom v životě neslyšel a to byla půl roku před obhajobou :-O ) klidně náhodná jména některých pedagogů z různých škol a fakult a uvidíš.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (chemikRP (16.2.2013 21:10) reagovat
Jsem z VŠCHT, prakticky každý koho znám měl do 5 měsíců práci (90% do 2 měsíců). Skoro všichni v oboru, který vystudovali nebo velmi blízkém. Kamarádka z humanitky - speciální pedagogika, bez práce rok, nakonec na úřadě. Ale uvidíš sám za pár let. Kolik z Vás bude dělat v oboru a kolik na pokladně.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 21:08) reagovat
Pan Pravda: kolego, nikdo netvrdi, ze nepatrite mezi vyjimku mezi absolventy technickych VS, tedy mezi techniky, kteri svemu technickemu remeslu rozumi a pracovni trh na ne ceka s otevrenou naruci. Dovolil jsem si pouze upozornit na omnipresentni problem, nezdraham se rici s globalnim maximem v nasich zemepisnych sirkach. Moje slova Vam adresovana si, prosim, prectete znovu, jinak budu pochybovat o Vasem kritickem mysleni.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 21:03) reagovat
ololo : smůla studente, já už dávno pracuji. A nemám iluzi, nýbrž pozici a mzdu o které si většina humanitních studentů může nechat zdát. Většina studentů na FELu pracuje při zaměstnání ( u vás nemožné protože nic neumíte a jste nepoužitelní )

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 20:59) reagovat
a smutnym problemem zabyvame. Vysledky zprostredkujeme vedecke a akademicke komunite do par mesicu, neopomenu je pri te prilezitosti zminit i zde. My se totiz za vysledky vyzkumu, na ktere jsou verejne financni prostredky, stydet nemusime. Proto se transparentnosti nebranime.___ Pan Pravda: kolego, podlehl jste iluzi "nadprumerneho platu bez usili", ktere veri vetsina studentu a predevsim neuspesnych studentu (sic! navzdory svemu neuspechu) technickych VS.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 20:56) reagovat
nezpristupnuji. Transparentnost by mela byt povinna a automaticka vlastnost vetsiny verejnych instituci nebo do urcite miry i instituci podlehajicim statni akreditace (verejne VS).___ Kolego Grifite, duvod, proc jsou na "technickych" skolach znamky znacici maximalni mozne hodnoceni, ojedinele, je jiny nez se domnivas. Ne jeden vyzkum se zabyval mentalnimi schopnosti studentu a absolventu "technik" a vysledky nejsou prilis privetive. Sam jsem take ucasten jednoho vyzkumu, ve kterem se timto nesmirne zavaznym

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (BubuRP (16.2.2013 20:55) reagovat
22Grifit: Zas někdo kdo si myslí že povinnost získat hodně procent = obtížná zkouška, záleží na obtížnosti otázek - můžeš mít požadavek získat "jen" 10% a stejně to nikdo neudělá a obráceně. A né že bych si chtěl dělat srandu z humanitních oborů... ale jo, to je přesně co chci dělat

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (mikeRP (16.2.2013 20:54) reagovat
Hmm na VŠB je minimum defaultně 51 a nikdo to nereší tím, že by to zvyšoval, jedině to ovlivní tak, že tě z ústní prostě vyrazí.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Pan Pravda) (16.2.2013 20:52) reagovat
Jenomže my technici bereme silně nadprůměrné platy a nemáme o práci nouzi, zatímco vy humaniťáci jste buď ve frontě na pracáku nebo říkáte v práci větu "Dáte si k tomu hranolky?" FEL - stupnice A - F B-)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ololololololololololo) (16.2.2013 20:51) reagovat
Achtung, achtung: v alejich je nablito. Opakuji, v alejich je opet nablito.___ Masarykova univerzita, jedna z nejlepsich univerzit v Evrope, neni samozrejme zadnou vyjimkou a pouziva ECTS, nebot neni zpatecnickou a predevsim netransparentni univerzitou. Svoji transparentnost mimojine deklaruje verejne pristupnym systemem thesis.cz, v ramci kt. zpristupnuje vsechy akademicke prace. Nezavisly pozorovatel muze jen horekovat nad zatajovanou urovni spousty VS ustavu, ktere verejne akademicke prace

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (majxikRP (16.2.2013 20:50) reagovat
Kazda vysoka skola v CR jede na znamky 1; 1,5 ; 2 ;2,5; 3; 4 coz se casto da zamenit za A,B,C,D,E,F a i tak hodne skol jede na klasicky system procentni... 60%...70%....80%...85%...90%...95%...coz stejne vykazuji bud jednim nebo druhym.... takze je to fuk :D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (2Grifit) (16.2.2013 20:46) reagovat
Na humanitách omalovánku? Tak to se hochu prober, máme běžnou minimální hranici v zápočtovejch testech 60%, někde i 70% a to nám říkají, jak jsou ještě hodní. Na fildě to maj jakbysmet, ta technická "elitnost" není nic jinýho než zbožný přání nerdů ;-)

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (GrifitRP (16.2.2013 20:42) reagovat
dalo by se rict ze 1-4 je prisnejsi znamkovani nez pismenkama :D v podstate aby jsi uspel chce to ziskat 1, 2 nebo 3 za 1 pokud to neni humanita ale technika ziskas celkem tezko takze zbyva ti moznost ziskat 2 nebo 3 pricemz na ziskani 3 musis mit vetsinou minimalne 51%+ a na nekterych predmetech i 60 nebo 70% + :) ted nemluvim o humanitarnich oborech kde ke zkousce staci vybarvit omalovanku :D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (kopec) (16.2.2013 20:41) reagovat
Chceš říct že ZČU FAV patřící mezi nejlepších 10 fakult v republice nemá uzavřené mezinárodní smlouvy a za nic nestojí? Co takle si přiznat že chodíš na školu, kde se na typ známkování dá větší důraz než na vědecký výzkum a výuku? :-D

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (Dash) (16.2.2013 20:37) reagovat
Je to ECTS - mezinárodní známkovací škála. A přešly na ni všechny vysoké, které za něco stojí a mají uzavřené mezinárodní smlouvy s jinými univerzitami.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (DukyRP (16.2.2013 20:33) reagovat
ydenda: Díky bohu? V čem přesně jsou čísla lepší?

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (DukyRP (16.2.2013 20:32) reagovat
Tohle fakt může uspět tak leda někde na gender studies nebo na jinym gymnáziu.

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ilfirinRP (16.2.2013 20:31) reagovat
Na TUL též ne

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (roumenista forever alone) (16.2.2013 20:31) reagovat
kober: bezne ne .. nekde se znamkuje normalne cesky 1-4

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (MipiRP (16.2.2013 20:30) reagovat
Ani na VŠB neznam pismena

Obrázek 'Tahak-001' Obrázek 'Tahak-001' (ydendaRP (16.2.2013 20:29) reagovat
V Plzni ještě ne-e :) díky bohu

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...