ČasProŽeny  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  VipShow





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetosm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (Olé) (29.3.2013 18:59) reagovat
Teďka ze sebe budou dělat eště chudáčky? Je to zem v podstatě bez průmyslu a bez zemdělství a žijou si tam jak prasata v žitě a nepřijde jim to divný? Jen dvě největší banky u nich maj vetší ekonomiku něž samotnej Kypr. A teď budou tvrdit že sou to težce vydělaný penize. Poslal bych je na rok k nám.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bum) (27.3.2013 14:00) reagovat
https://www.svobodni.cz/files/docs/2013-Petice-EU.pdf

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (uplne jiny pepa) (27.3.2013 0:28) reagovat
A co jineho udelaji zemedelci v zemich s vysokymi naklady prace bez dotaci, nez ze skonci na podpore? Ovsem, bez podpory mohou poumirat hlady a bude to ok, volny trh vsecko vyresil. Co se tyce svycarska, tam zemedelce drzi vysoke dovozni cla.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (27.3.2013 0:08) reagovat
Vyssi dane kvuli nezamestnanym? My tady mluvime o minimalizaci prerozdelovani a ty vytahnes opak :D S tim Svycarskem to myslis jak?

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (uplne jiny pepa) (27.3.2013 0:04) reagovat
Misto tuzemskeho masa by si koupil maso dovezene odnekud z argentiny; a vic by si ho nekoupil, pac by musel platit vyssi dane aby uzivil vsecky ty nezamestnane zemedelce. Krasne je to videt na svycarsku, jak tam lidi strasne trpi hladem kvuli drakonickym dovoznim barieram...

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (26.3.2013 17:34) reagovat
Rashka: Nechapu tvoji logiku, pises ze je vse predotovany a zaroven podle tebe dotace zvysujou kupni silu obyvatelstva :D Jak prosimte?

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (26.3.2013 17:28) reagovat
SirIndy: To si právěže vůbec nemyslím, ono zemědělství je celkově staršně předotovaný, už jenom ta jejich spotřeba nafty se proplácí (ne všechno, ale určitá část jo, to byly ty zelený bonusy)...

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (26.3.2013 17:19) reagovat
Rashka: Samozrejme ze by bez dotaci bylo drazsi, ale zase o penize vynalozene na dotace by byly nizsi odvody plus by se nic nerozkradlo cestou, v dusledku by sis za svuj prijem masa koupil vice.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (26.3.2013 16:22) reagovat
SirIndy: Jenže ten řezník kupuje dotovaný maso, které by pak ty kreténe bylo dražší (zemědělci sou nejvíc dotovaná skupina u nás), tudíž by ti ani ty nižší odvody (pokud je živnostník (zemědělec) a je sám, tak zas takový nemá, nepindej pičoviny). Jestli si myslíš, že je zemědělec a pak řezník schopen v dnešní době bez dotovanýho celýho procesu (začíná to u pšenice a krmiv) prodávat kilo vepřovýho za 120 Kč, tak si tě půjdu asi vyfotit, protože takovýho debila si chci zvěčnit na památku. :-D :-D

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (26.3.2013 14:39) reagovat
Rashka: Sam jsi ukurvenec pokud ti nedojde, ze i ten reznik by mel nizsi odvody a zaplatil to z toho.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (26.3.2013 13:39) reagovat
zoki: Kdyby ti stát ty prachy neodvedl a ty dostal tě svojich 45k, tak by si stejně v konečným důsledku měl naprosto stejně jako po zdanění, protože by tě stálo všechno víc (jelikož třeba tvůj slavnej řezník a jeho děti využívaj MHD nebo jinou službu, tudíž by tu cenu, vlastně svoje náklady, promítl i do ceny zboží). Jenže to si takový slovenský ukurvenec jako je zoki neuvědomuje. A ano, mám míň než je celonárodní průměr. Ale nic s tím nenadělám a už v žádným případě to nebudu svalovat na stát.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (26.3.2013 13:22) reagovat
bambooo: Jak drazsi nez auto? Autobus plnej lidi vyjde vzdy levneji, zejmena v Praze by byla neuveritelna konkurence a ceny by sly dolu. Student Agency jezdi bez dotaci za ceny srovnatelne s dotovanou dopravou.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooo) (26.3.2013 12:58) reagovat
hele argument je to sice solidní, nicméně kdyby nejen MHD, ale vůbec veřejná doprava nebyla dotovaná, tak je ve finále dražší než auto, a představ si ty tisíce lidí který přepraví MHD jak všichni ráno nasednou do auta, a po silnici se pak už nedostaneš nikdy nikam a pak by rád zaplatil za to, abys některý lidi přemístil do "socky". Nemluvě o tom, že bys např. Ostravě pak ani žít nemoh.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (26.3.2013 12:34) reagovat
Proc ma podle tebe clovek ktery jezdi autem nebo vubec platit ostatnim autobus?

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (26.3.2013 12:33) reagovat
bamboo: Neberu ti policii a mozna bych prekousl i zdravotnictvi, ale MHD ze musi byt nucene verejne? :-D

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooRP (26.3.2013 12:30) reagovat
eksperd, sry že jsem tě nepochopil správně, argumenty vedený od ostatních proti mně nebyly v duchu zmenšení přerozdělování, což jak je vidět o pár komentů dole podporuju taky, ale v duchu úplněho zrušení státu. Předpokládám, že většina lidí chápe, že existujou nějaký služby, u kterejch je dobrý, že jsou placený nuceně, viz MHD, zdravotnictví, policie. BTW nadávate na světové vůdce, bankéře atd. že ovládají systém a udržují status quo, Váš anarchokapitalismus by časem stejně vygeneroval oligarchy...

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (karelRP (26.3.2013 11:35) reagovat
sory nemeli

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (karelRP (26.3.2013 11:34) reagovat
sice tim vznika nebezpecnej precedens, ale co jako kypr cekal? furt lepsi kdyz pruser bank zaplati zakaznici banky (nemely bejt tak blby a mit ucet v blby bance), nez aby to za ne zaplatili vsichni danovi poplatnici, i ti co maj ucet jinde

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (eksperdRP (26.3.2013 10:55) reagovat
A muzes mi teda rist z ceho usuzujes ze by se ty mrtvoly vaveli po ulicich? Tim, ze se zmensi mira prerozdelovani bohatstvi statem, tak najednou vsichni na vsechno zapomenou a stanou se z nich uplny kreteni? Boha jeho....

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooo) (26.3.2013 10:52) reagovat
eksperd, ne záleží mi na mě samotným, a proto nechci aby se po ulicích válely mrtvoly lidí kteří šířej nákazy, otravujou, somrujou, serou v parcích apod.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooo) (26.3.2013 10:50) reagovat
ještě mi prosímtě vysvětli proč jsem blbec, ať se můžu do příště zlepšit

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (zoki) (26.3.2013 10:18) reagovat
A štát určí, kam moje zarobené a ukradnuté peniaze pôjdu. Práca by bola, lebo akonáhle by som mal ja peniaze, tak ich dám stolárovi, mäsiarovi, stavbárovi, atď. Čiže tam kam ja uznám za vhodné. Samozrejme podnikanie by prekvitalo, lebo niekto by si povedal, že spojí dve dôležité mestá a bude vyberať poplatok za cestu. Ja v tom nevidím problém. Však to sa dnes deje tiež. Len akosi na toto má niekto monopol a bohatne. Celá filozofia EÚ je pomýlená. Hlavne, že úradnici berú tisíce €.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (zoki) (26.3.2013 10:17) reagovat
Rashka si kokot ak tvrdíš, že by ti srdce krvácalo, keby si mal dať 3k za školné pre dieťa, alebo ak by si mal dať za vážne ošetrenie 5k (lebo chrípku a podobne vyležíš a riešiš liekmi za drobné). To nevidíš, ako veľa nám štát berie??? Aj za feudalizmu boli iba desiatky. Ale asi preto, že viacej si nemohli dovoliť, lebo bola nízka produkcia. Teraz je vysoká, tak štát ma pocit, že nás môže veľkoryso okrádať.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (zoki) (26.3.2013 10:16) reagovat
Bambo je blbec a Rashka je kokot. Sa vôbec čudujem, že je živnostník a takéto reči tu vedie. Vy tu trepete nejakých 12 hrubého. Ale treba vychádzať tak ako štát nás tu oblbuje štatistikou z priemerného platu asi 780€ v hrubom. To je asi 20k czk. Tak a teraz tie odvody a dph a spotrebná daň, to by znamenalo asi 45k na ruku.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (eksperdRP (26.3.2013 9:21) reagovat
bamboo: problem? Tobe zalezi na lidech co neznas?

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooo) (26.3.2013 9:06) reagovat
bohužel si myslím, že většina lidí je dementních protože se tak narodili. Ano anarchokapitalismus, jak nazýváte klasický liberalismus, by to vyřešil, chcípli by hlady.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (25.3.2013 22:58) reagovat
bamboo: Vetsina lidi je dementnich protoze tenhle system je nenuti premyslet, delat rozhodnuti, planovat... Naopak je podporuje v pasivnim prezivani a prizivnictvi. To by anarchokapitalismus lehce vyresil B-)

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (AzzieRP (25.3.2013 22:31) reagovat
Je vidět, že občané kypriu nejsou takový zsraný suchaři sračky jako jsou Češi. B-)

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooRP (25.3.2013 22:08) reagovat
daně, je podobně utipistický jako tvrdit, že jsou spolu lidi schopný žít v lásce a míru, že neexistujou vlastnosti jako je závist, nenávist, chtíč apod. Funkci systému absolutní svobody totiž boří jedna proměnná, říká se jí člověk.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (bambooRP (25.3.2013 22:07) reagovat
SirIndy, hranice jsou krásná věc, a bylo by fajn žít ve světě, kde jsi sou lidi sehnat prostředky na základní potřeby tak, aniž by je k tomu někdo nutil. Želbohu většina lidí je dementních. V momentě kdy by si mohli se svejma penězma dělat úplně co chtějí, tak by se tady před nemocnicema váleli na smrt nemocný kteří si nezaplatili pojistku a najednou maj ze svejch "prožitejch" peněz zaplatit 2mega na léčbu atd. Míra jakou stát zasahuje do našich životů je přehnaná, ale tvrdit, že lidi nemaj platit žádný

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (LaboTecRP (25.3.2013 21:52) reagovat
Áno, lebo EU je zameraná len na ekonomiku... gftfo

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (25.3.2013 21:02) reagovat
Rashka: I ty musis mit nejakou hranici. Jakej najdes zpusob, kdyz budou 90% dane? My jenom tu hranici mame mnohem nize, ty si toho vic nechas od statu libit.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 20:48) reagovat
Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod... :-)

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (emsyRP (25.3.2013 20:46) reagovat
Aj tak mal Bata pravdu... ekonomicky upadok je pricinouo upadku moralneho. Sucasny system zlyhava na tom, ze pri koryte su ludia bez chrbtovej kosti

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 20:45) reagovat
Pivo: Co máš z toho, já jsem momentálně živnostník, vidím to sám na sobě. Ale práce by spousta nebylo, není prostě odbyt. Ale když je pro tebe problém platit daně za jednoho pracovníka, tak prostě moc dobrou oblast sis nezvolils (protože na tom moc nevyděláš). V okolí vidím spoustu lidí, ktří před pár lety začali, a dneska třeba zaměstnávaj 20 lidí - jde to, když se chce.. jnže to nesmíš jen nadávat na daně a odvody, ale vymyslet, jak na to dostatečně vydělat..

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (25.3.2013 20:42) reagovat
Rashka: Jak nebudou fungovat? Hong Kong nebo Singapur prerozdeluji ani ne polovinu HDP co Evropa a zivotni uroven tam je vyborna a zadna krize se jich netyka.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 20:37) reagovat
Rashka: práce není z jednoho prostého důvodu - protože stát brutálně sedře z kůže každého, kdo se pokusí podnikat a tu práci nabídnout. Sám jsem byl živnostník a mám spoustu nápadů, co by se v téhle zemi dalo podnikat - ale zkus někoho v současných podmínkách zaměstnat a platit za něj ty brutální daně a odvody. To je sebevražda. Práce by bylo spousta, kdyby vláda neházela klacky pod nohy každému, kdo se pracovat snaží...

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 20:32) reagovat
Pivo: Za prvé, za můj názor nemusíš hned říkat, že jsem magor. A za druhé - míra zdanění je opravdu vcelku velká (ale podívej se na severský státy, tam je ještě větší), ale zase nám poskytuje obrovské sociální "jistoty" - nebýt tohohle, tak ve chvíli, kdy bych ztratil práci, byl bych úplně v prdeli. A za třetí: Práce není. Podívej se na celou evropskou unii - práce prostě není, ty vaše systému v praxi nikdy fungovat nebudou, a ani nemůžou...

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SoullesRP (25.3.2013 20:27) reagovat
2BeNiSh: no sice máš pravdu, ale realita je takové, že EU prostě je a musíš s ní počítat

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 20:26) reagovat
Rashka: [odkaz] Dej si tam 12 hrubého. Se všemi odvody zaplatí zaměstnavatel 16 litrů, a zaměstnanec dostane čistého 10. A pak zaplatí DPH, spotřební daň na benzín a další zhovadilosti... jestli ti tohle přijde sociálně spravedlivé, tak jsi magor.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (BeNiShRP (25.3.2013 20:26) reagovat
EU je duveryhodna leda tak pro urednickou pakaz, ktera rada prehazuje z cizych kapes do svych a zbytek prerozdeli se slovy "nejsou penize" B-)

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 20:23) reagovat
Rashka: kdyby stát neokrádal pracující, tak ti pracující můžou vydělat prachy užitečnějším způsobem, než parazitováním na státních zakázkách. Státní zakázky jsou taková hladová zeď - seberem prachy každému zedníkovi, pekaři, řezníku, automechanikovi... a ty prachy co jsme jim sebrali dáme lidem, kteří produkují úplné hovno.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SoullesRP (25.3.2013 20:20) reagovat
nech zkrachovat jednu banku - nasereš dejme tomu 500 000 lidí co tam měli vklady, no ale tím to nekončí, na mezibankovním trhu tam mají banky uloženy svoje aktiva - nasereš tím dejme tomu 50 EU bank, ty budou sanovat svoji ztrátu - minimálně zvýší poplatky - nasereš celou evropu + dostane strašnou ránu důvěra vůči bankovnímu sektoru, začnou se pořádat runy na banky -> slabší to nevydrží a jdou do defaultu. A ještě k tomu takové blbosti, jako že oslabí euro a evropská unie se stane nedůvěryhodná a nasere rus

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 20:19) reagovat
PS: Těch 16k jsem vzal z tohoto, cituji: "...každopádně u nás i člověk co bere 10 litrů čistého odevzdá státu na daních a odvodech dalších šest litrů....."

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 20:17) reagovat
SirIndy: Vidím, že takhle hádat by sme se mohli donekonečna, a oba by sme po velkou část času měli pravdu. Očividně zastáváme jinou filosofii, jiné životní hodnoty, jiné světonázory - já už tuhle debatu balím, od Kypru sme se dostali k úřadům, tady už je na to můj rozum krátkej.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (25.3.2013 20:10) reagovat
Rashka: S tim ze zakazky davaj praci by se dalo souhlasit, pokud jsou to ucelne vynalozene penize, ale v pripade vetsiny uradu je to jen prace pro praci ktera nic negeneruje viz vykopat a zase zahrabat diru, vznik takovych pozic neni pozitivem ale negativem.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (salam) (25.3.2013 20:09) reagovat
blábol, koš

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 20:06) reagovat
Pivo: Těžce v menšině.... nejvíc samozřejmě sežere sociální oblast (důchody + všelijaké dávky), a ty ostatní věci sou bohužel jaksi v menšině. I ty tvoje slavný státní zakázky (které nakonec dávaj práci i českým lidem, stejně tak úřady)). Ale jestli se ti tenhle systém nelíbí, běž třeba někam do afghánistánu, nebo do určitých provincií pákistánu - daně tam sou vcelku nízké, málokdo to vybírá... a za všechno se tam platí. I za ten pojebanej průjezd "silnicí", kterou zabral sousední kmen. :-)

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (25.3.2013 20:05) reagovat
Rashka: Slysel jsi nekdy o pojisteni? To ze skonci povinnost platit zdravotni dan neznamena, ze si nemuzes sjednat vlastni soukrome pojisteni. A kde jsi vzal tech 16k?

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 20:01) reagovat
Rashka: a teď si přečti zákon o státním rozpočtu a zjisti si kolik jde na hasiče, zdravotníky, silnice, kolik jde na školství... a pak si zjisti kolik se rozfrcá na naprosto zbytečných předražených státních zakázkách, zhovadilých úřadech a státních institucí co nic neprodukují. Ty užitečné věci jsou těžce v menšině.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 19:51) reagovat
Pivo: Hovno? No, nevím. Dostávám za to služby policie, hasičů, bezplatnou zdravotní péči, po většinu doby udržovaný silnice, školství, dotovanou dopravu (MHD) a spoustu dalšího. Tobě se to zdá málo? Co když se ti něco stane (třeba selže ledvina) a ty si budeš muset všechno, počínaje léky, platit úplně ze svojeho? Myslíš, že by ti na to 16k měsíčně stačilo?

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 19:46) reagovat
Rashka: anarchokapitalismus je trochu extrémní idea, každopádně u nás i člověk co bere 10 litrů čistého odevzdá státu na daních a odvodech dalších šest litrů. A když započteš DPH, spotřební daně, vyjde ti že i takový chudák nakonec odevzdá státu většinu přímů. A co za to vlastně dostane? Hovno. To už by ho vyšlo levněji, kdyby platil soukromou školu dětem a na chodník a silnici u baráku se složil s ostatníma z ulice...

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 19:43) reagovat
SirIndy: podívej se, co napsal ccd bambooovi, s osočováním začal on. Na hrubý pytel hrubá záplata.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (mrkevRP (25.3.2013 19:42) reagovat
@SirIndy Nevím, jak je to u tebe, ale 60% lidí by si nemohla dovolit ani to, co denně využívá.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (SirIndyRP (25.3.2013 19:38) reagovat
Rashka: Ma jinej nazor tak je idiot jo? Treba na silnicich by se normalne platil poplatek za pouzivani, na placeni skoly bys mel taky, kdyz by ti stat nesebral pres polovinu vydelku.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 19:37) reagovat
Pivo: S odpovědností souhlasím, ale už se mlíko rozlilo, a hrozí teď solidní sociální nepokoje - u toho lynčování bankéře (který už bud dávno někde na teplým místečku ve svojí nové vile) se klasicky, jak už to tak bývá, hněv davu rozšíří i na ty, kterým nikdo nic nesebral, bude se rabovat a takový ty kokotinky. Samozřejmě by stačilo do davu začít střílet ostrejma, ale to by se zase spoustě lidí nelíbilo :-)

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 19:35) reagovat
Já se vždycky bál půjčovat si prachy... ale kdybych věděl, že si můžu půjčovat kolik chci a stát mi na nesplacené pohledávky přispěje, tak už mám teďka luxusní barák a porsche. Jenže mně nikdo nepřispěje - když nezaplatím nájem, skončím na ulici. Zatímco zmrdy, kteří rozkrádají miliardy, my všichni zadotujem a ještě si říkáme, že je to pro nás vlastně dobré.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (RashkaRP (25.3.2013 19:34) reagovat
ccd: Idiot si ty, už jenom infrastrukturu a vzdělání by si chtěl platit z čeho? Už tě vidím, jak solíš 3k měsíčně za školu svých dětí.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (PivoRP (25.3.2013 19:33) reagovat
Rashka: nejde o to, co bude pro lidi horší... jde o to, že zachraňováním nezodpovědných zmrdů, kteří rozkradli naše peníze, podporujeme ty samé zmrdy v tom aby rozkradli ještě víc. Když uložim prachy do banky a ona krachne, tak mě to samozřejmě bude bolet, bankéře někde zlynčuju na ulici a ostatní budou vědět, že si maj dávat bacha. Když každého šmejda, který položí banku, zachrání daňoví poplatníci - tak šmejd bude vědět, že se mu nic nestane, a bude si hrabat dál.

Obrázek 'kypr-vs-EU' Obrázek 'kypr-vs-EU' (ccd) (25.3.2013 19:29) reagovat
bamboo, ty idiot, ludia nemaju platit dane vobec. Maju si zaplatit za to co realne chcu a nevydrziavat statisice darmozracov, ktory nic neprodukuju. A to nehovorim o vykradani rozpoctu politikmi atp...

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...