Odebírat
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(fouwee) RP (27.3.2013 12:41)
|
reagovat
|
1 |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
((s)kolemjdouci) (26.3.2013 23:57)
|
reagovat
|
posledni radek jsou Vietovy vzorce (vztahy) uci se tez na stredni; teda aspon by se melo |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(Friker) (26.3.2013 22:53)
|
reagovat
|
musím povedať, že nikdy som sa nezamýšľal, čomu sa rovná x_1x_2 alebo x_1 + x_2, ale aspoň som zase o niečo múdrejší. inak - je to k niečomu dobré? (možno (x_1 + x_2) / 2 ...) |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(cans) RP (26.3.2013 20:32)
|
reagovat
|
to se bere už na základce, ne? .. teda v čr |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(Kacoš) (26.3.2013 13:52)
|
reagovat
|
Taky jsem to kdysi někomu vysvětloval na parkovišti, ale u nás se to učilo na podzim a sníh nebyl, tak jsem to psal do písku/štěrku. |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(JirkaCV) RP (26.3.2013 11:58)
|
reagovat
|
Dyskrymináncia! |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(FUFUFUF) (26.3.2013 11:58)
|
reagovat
|
Obycejna kvadraticka rovnice, to je stredni skola, to by mel umet kazdej vul. |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(vreco) (26.3.2013 11:32)
|
reagovat
|
..keby aspon maxwella |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(xx127) RP (26.3.2013 11:29)
|
reagovat
|
pořád nějákechápu .... někdo udělal chytrolína na kapotu a to je vtip ? |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(jajajajaja) (26.3.2013 11:21)
|
reagovat
|
alte: http://www.shanghairanking.com/ARWU2012.html |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(meh...) (26.3.2013 11:18)
|
reagovat
|
na Ladě... |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(alt) RP (26.3.2013 11:15)
|
reagovat
|
to bude nejaka americka vysokoskolska matematika |
|
|
Obrázek '- Math - 26.03.2013'
(anonymousse) RP (26.3.2013 11:11)
|
reagovat
|
a co? |
|