Celkom suhlasim s tym clankom od SirChristian.
Jasne, nostalgia hra rolu. Ale je jasne, ze s trhom sa menia aj produkty. Len slepy nevidi, ze moderne hry su kvoli vysokym rozpoctom cielene na siroke spektrum hracov a preto su casto jednoduchsie po vsetkych strankach (okrem produkcie) nez hry spred 10, 20 rokov. Je to logicke ale bohuzial na niektorych zanroch sa to odraza dost negativne. Nehovoriac o day 1 DLC a podobnych srackach.
Fenixp: jasne ze sa take priklady najdu. Ale dnes je taka vacsina, hlavne AAA hier. A nie, neporovnavam 5 rokov s jednym rokom. Ja som jeden z tych ktori hned prevracaju ocami ked niekto spomina ake to bolo skvele pred x rokmi. Nebolo. Zijeme v najlepsej dobe. Ale urcite veci sa zhorsuju. Nehovorim ze to je kvalita hier (aj ked u RPG to podla mna pravda je, 1993-2003 je kvalitou na hony pred 2003-2013) ale bavime sa tu o zdimani penazi za picoviny v hrach. To bolo v dobe ktoru som spomenul ovela zriedkaveje
SirChristian: Zlatý věk počítačových her není nic jiného než nostalgický pohled 'zpátky'. Je to nefér porovnání, kdy se vezmou hry z rozmeí cca 4 - 5ti let a porovnají se s tituly v rozmezí roku jednoho.
Funny. Ano, arkadova doba bola rovnaka komercna zdimacka ako to je teraz. Ale niektori ludia nechapu, ze ked sa stazujeme na DLC a ze v "good old days" tak nezdimali peniaze za pridavky do nekompletnej hry, nemyslime tym arkadovky ale 16-32 bit eru konzol resp. zlatu dobu PC (cca 1995-2005, vid. Baldur's Gate 2)
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči.
Více...