NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  TechSvět  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  MyMuži


Nalezeno 50 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesát:
   


Odebírat

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (mrkevRP (21.2.2014 19:02) reagovat
@Štrúdel Špatně a ... špatně... Hitler nebyl křesťan, velmi rád a ČASTO ale křesťanství zneužíval ve svůj prospěch. A přesně na to navazuje i ta druhá část. NEJSOU totiž JEN ti "hodní" a ti "zlí", každý člověk je někde mezi. A ten poměr je možné pozměnit a právě k tomu ovlivnění druhými jsou obecně věřící náchylnější... Kdyby třeba neutron nebyl přizdisráč a zeptal se, co mám vůbec na mysli, dozvěděl by se třeba, jak všichni volívali Kalouska, protože jim o tom kázal (vlastně agitoval) farář v kostele.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Štrúdel) (21.2.2014 12:23) reagovat
Škoda že Hitler nebyl křesťan, spíš se snažil oživit starogermánské náboženství. Ale je to jinak přesně tak, jak je to na obrázku. Jak to napsal Frankl: Jsou jen dva typy lidí: hodní a zlí. Náboženství s tím nemá nic společného.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (mrkevRP (21.2.2014 1:45) reagovat
@neutron Předpokládám, že sám sobě, protože nejsi schopný přijít s žádným rozumným argumentem...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (neutron) (21.2.2014 0:06) reagovat
Mrkev: Sakra, tak přeci, házim banán.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (mrkevRP (20.2.2014 20:27) reagovat
@neutron 1. Kde kdo tvrdí, že zrovna tvoje babička byla fanatik... 2. Co má co skutečnost, že šlo o příjemnou a milou "ženštinu", společného s potenciálním fanatismem? Ta moje je taky milá, příjemná a všichni ji mají rádi, ale když ji něco v kostele nakecají, tak to nekriticky přijme. A to je většinou problém těch fanatičtějších... (i když tady jde o případy bez výrazného následku na okolí). "Vtip" je v tom, že kdyby jim tam nakecali něco výrazně poškozujícího, pravděpodobně se nechají manipulovat taky...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (20.2.2014 16:07) reagovat
PaulZy@bus: tady nešlo o fanatika obecně, ale konkrétně o fanatické křesťany...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (VincenzoRP (20.2.2014 14:26) reagovat
@neutron: Nie, hovorím o ľuďoch typu Westboro Baptist Church, Benny Hinn alebo iní "novodobí proroci". Alebo nekriticky mysliace ovečky ako väčšina účastníkov minulého Pochodu za život.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (PaulZy@bus) (20.2.2014 11:31) reagovat
Ne pobozne babky, ale ti, co berou jakekoliv texty dogmaticky

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (PaulZy@bus) (20.2.2014 11:28) reagovat
Na dedinach jsou strasne pobozni, nejen babky. Na druhou stranu se i nezda, ze by to byl fanatizmus jak v USA, kde ctvrtina lidi odmita, ze Zeme je kulata a obiha hkolem Slunce. V Bibli se to nepise, tak to podle nich neni pravda. Takovi lide jspou stejne nebezpecni jak Al Kaida

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (neutron) (20.2.2014 10:02) reagovat
sebebuch: No tak to moje babička byla taky velice hodná a příjemná ženština, kterou mělo její široké okolí velmi rádo, i přes ten její ohromný nedostatek, že byla silně věřící a každou neděli chodila do kostela.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (20.2.2014 9:59) reagovat
neutron: vyjeď někdy na dědinu, přijdi k nejbližší babce a s největší pravděpodobností si našel fanatickou křesťanku

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (neutron) (20.2.2014 9:57) reagovat
2Vincenzo: Obávám se že mluvíš o musulmanech, ty neznabohu. Mimochodem fanatičtí křesťani? Myslíš ty z emerickejch filmů?

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (VincenzoRP (20.2.2014 9:49) reagovat
Mne osobne sa napríklad veľmi páčil názor Frankla, ktorý tvrdil, že človek má implicitnú potrebu v niečo / niekoho veriť. No zrážaúj ma fanatickí kresťania, podľa ktorých to "niečo" musí byť práve ich verzia sadistického psychopata s rozdvojenou osobnosťou a ani za svet nie sú schopní tolerovať iné vyznania.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (VincenzoRP (20.2.2014 9:44) reagovat
Už som sa stretol s argumentom "ale ty si sa predsa narodil ako kresťan" - NIKTO sa nerodí s príslušnosťou k náboženstvu - tú môžu mať tak maximálne jeho rodičia, prípadne prostredie, kde žije. Takže tento argument neobstojí. Pokiaľ ide o myšlienku boha, podľa mňa to mohlo byť preto, že ľudia proste potrebovali niekoho, na koho mohli zložiť každodenné trápenia a starosti, akéhosi "veľkého brata" 24/7 v dosahu - tak si vymysleli boha. Starovekí bohovia mali vraj navyše často typicky ľudské maniere.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (neutron) (20.2.2014 9:42) reagovat
To mě poser, mrkvové a sebebuši se baví o ateismu. Good one. Ateistickému musulmanovi házim banán, mrkev potěšil.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (20.2.2014 0:56) reagovat
Mým názorem jak jsem psal, napřed člověk nevědom významu víry, boha atd. postupně jak se s těmi pojmy seznamuje buď zůstane bez víry, čímž se z něj teprve stane ateista, či tomu uvěří, a je z něj věřící...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (20.2.2014 0:54) reagovat
mrkev: no, jenže tady je problém, a to jsou předci a tlak okolí. Kdo vymyslel první bohy? Byl to člověk při smyslech či blázen? Byl toxikologicky čistý nebo nadrogovaný? Když někdo vymyslí prvního boha, tak vymyslet další už je nesrovnatelně jednoduší. Kdy si vezmu, jak to bylo u mě, tak přestože byl vyvíjen mírný nátlak, tak ani bez nějakých rozsáhlejších znalostí jsem nikdy nevěřil, stejně tak bratr. Rodiče nás nechali v tomto ohledu být, tj. nebyli ani pro víru, ani proti, jen babička nás nutila...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (mrkevRP (20.2.2014 0:42) reagovat
@Abdul_Hasan Jenže lidi mají tendenci si ty bohy vymýšlet. Vždyť si vem, že každý domorodý kmen nějaké má. A je vcelku jedno, jestli tomu říkají třeba "duch lesa" nebo "duch hromu" a uctívají je. K ateismu se dostaneš až s poznáním, když zvětšíš rozhled...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (19.2.2014 23:00) reagovat
mrkev: no deismus to dle mě není, jak jsem psal, myslím, že je to nepojmenovaný (tedy alespoň takový neznám a nenašel jsem) ismus, popisující absenci výrazů spojených s bohem (bohy) apod. a (ne)vírou v ně, deismus už požaduje znalost a chápání těchto pojmů...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (mrkevRP (19.2.2014 22:29) reagovat
@Abdul_Hasan Taky beru výchozí stav... Je novorozenec křesťan? Je žid? Muslim? Budhista? - Ne, ani jedno. Novorozenec bez okolních vlivů ale bude věřit na duchy a něco jako "moc přírody". Rozhodně ateismus není přirozenost, tou je spíš nějaká forma deismu...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (19.2.2014 22:12) reagovat
mrkev: já beru přirozenost jako výchozí stav. Je novorozenec křesťan? Je žid? Muslim? Budhista? Dokud se mu tyto srance nezačnou nutit, tak nemá člověk víru, tudíž ateismus je přirozenost, resp. nepojmenovaný ismus, pod kterým si můžeme představit prostou absenci významu pojmu bůh či jiná nadpřirozená bytost (síla, moc)

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (mrkevRP (19.2.2014 21:42) reagovat
@Abdul_Hasan Ona je spíš naopak víra věc přirozená. Člověk má jednoduše tendenci věřit na hlouposti a je mnohem radši, když dostane úplně blbou odpověď, místo žádné...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (VincenzoRP (19.2.2014 21:42) reagovat
@ashen: Nie, bol to moslim... [odkaz]

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (19.2.2014 18:31) reagovat
Feda: no spíše naopak, aby dělali, co je v bibli, tak musí být obecně špatní....

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Feda) (19.2.2014 18:02) reagovat
Tak to ano. Len by som ho nedaval ako priklad "of an Evil Christian". A navyse, ako vravi v Amerike, "the evil ones were not true Christians. To do what they did is not following the bible." :-D

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (ishon) (19.2.2014 17:53) reagovat
Krelikář: ateismus je druh náboženství jako je sexuální abstinence druh sexu.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (DawRP (19.2.2014 17:45) reagovat
Feda, Moučkal: ono je to těžké, záleží, jak přesně definujeme, kdo je křesťan a kdo už ne. Hitler byl katolicky pokřtěn (22.4. 1889 v Braunau na Innu) a nikdy z církve formálně nevystoupil. Církev sice opakovaně kritizoval, zároveň se však mnohokrát (veřejně i privátně) dovolával Boha (jednoho), takže rozhodně nebyl ani ateista, ani vyznavač nějakých germánských pohanských kultů atp. Mě z toho vychází, že byl jakýsi "neaktivní křesťan".

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (19.2.2014 17:43) reagovat
S tím rozdílem, že ateismus je přirozený, a náboženství je výmysl lidí, a naopak astrologie je výmysl lidí a věda je přirozená, resp. to co věda zkoumá je přirozené, abych byl přesný....

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Abdul_HasanRP (19.2.2014 17:41) reagovat
Krelikář: ateismus je asi takové náboženství, jaká je astrologie věda...

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (hansoRP (19.2.2014 17:40) reagovat
Krelikář : ateismus nabozenstvi? :-D 1/10 poor troll

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Feda) (19.2.2014 17:40) reagovat
Daw: http://groups.colgate.edu/aarislam/PresidentBushDCMosque.jpg - Bush je moslim :-P Napr. v knihe http://books.google.ca/books?id=0Y0UULmcFt0C&pg=PA427&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false Z wiki (http://en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Adolf_Hitler) "Hitler's public and private statements on religion were often in conflict....In private Hitler scorned Christianity to his friends, but when out campaigning for power in Germany, he publicly made statements in favour of the religion. "

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (antonymRP (19.2.2014 17:38) reagovat
pri pohledu na obrazek mam podezreni, ze zpocatku to bylo neco ohledne vousu a reci o nabozenstvi tam byly pridany az dodatecne

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (MoučkalRP (19.2.2014 17:37) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (MoučkalRP (19.2.2014 17:37) reagovat
Daw: a tady uctívá Eiffela?

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (DawRP (19.2.2014 17:23) reagovat
Feda: [odkaz]

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Krelikář) (19.2.2014 17:23) reagovat
Ná-bože-nství je píčovina a je úplně jedno kolik životů to stálo, nic to na tom nemění. Ateismus je taky druh náboženství kikoti >-O

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (cpt) (19.2.2014 16:52) reagovat
Ano, korelace se počítá tak, že se vezme z miliónů lidí několik málo příkladů. Autor zřejmě velice pochopil statistiku.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Pan_EgonRP (19.2.2014 16:25) reagovat
Autorem bude asi nějaký negr.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Feda) (19.2.2014 16:14) reagovat
...a Hitler nebol krestanom.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (ashen) (19.2.2014 15:57) reagovat
nebol nahaodou malcolm x radikalny protestantsky kazatel ? :-)

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (UtrumRP (19.2.2014 15:36) reagovat
když vidím ten knírek ala M.L.King, tak se mi spíš vybaví nějaký černý gangsta se staženými kalhotami.)

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (CwaldaRP (19.2.2014 15:31) reagovat
Malcolm X jako dobrý člověk mě teda dostal :o)

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (cotokurva) (19.2.2014 15:19) reagovat
Coze Malcolm X?:-O Ktery hovado delalo ten obrazek. Nebo to ma byt pun? =)

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Han Duo) (19.2.2014 15:17) reagovat
Jo, aj minule bolo v správach ako sa ateista odpálil pred školou, pretože sa mu zjavil Darwin vo sne! Kokoti kresťanský, kľačia na kolenách pred knihou, ktorá prikazuje zabíjať a ešte si dovolia tvrdiť, že sú dobrí ľudia.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (moo (lazy)) (19.2.2014 15:12) reagovat
malcolm x good muslim? potom good muslim = dead muslim

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (Ja01) (19.2.2014 15:09) reagovat
duchoprazdny keket, tam boli dovody vrazdenia ine a ne to, ze bol nekdo veriaci

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (kos) (19.2.2014 14:44) reagovat
Jistěže tam je korelace. Negativní.

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (vetricek) (19.2.2014 14:44) reagovat
Duchaplný -prime obeti mozna, ty neprime jdou do milionu

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (DuchaplnýRP (19.2.2014 14:41) reagovat
Inkvizice za celý středověk zavraždila míň lidí než ateisté během francouzské revoluce. Sověty ani nepočítám, tam vyrovnali skóre během pár měsíců

Obrázek 'There-are' Obrázek 'There-are' (ČečenecRP (19.2.2014 14:37) reagovat
Koľko vedcov upálili ateisti v stredoveku? ;-)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...