ByznysDeník  |  Pravda24  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  TechSvět


Nalezeno 41 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetosm:
   


Odebírat

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (27.2.2015 9:55) reagovat
Paragraf je klikaty a ma dva hacky, neni to neresitelne, ale ted nema cenu resit...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Tuco) (27.2.2015 2:50) reagovat
juhos: jn, jen potom budeš muset soud přesvědčit, že jsi ho zastřelil flobertkou ráže 45 ACP, která se po incidentu nějak záhadně vypařila, aby ti vzápětí nenapařili trest na nedovolený ozbrojování :-D ale furt lepší než v truhle, s tím souhlasím.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (26.2.2015 17:36) reagovat
No i v pripade nutne obrany by melo byt jedno jesli legalnim ci nelegalnim kverem, i kdyz priznive svetlo cernej kver nehodi..... ale asi furt lepsi nez v truhle...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (26.2.2015 15:51) reagovat
Odpůrci zbraní argumentují nejčastěji tím, že zákazem zbraní klesnou trestné činy se zbraní v ruce a že v dnešní společnosti není zbraní potřeba. Příznivci zbraní argumentují tím, že kdo chce páchat trestnou činnost, tak se nebude obtěžovat nějakým zbrojním průkazem. Pravda je taková, že do nebezpečného konfliktu se může dostat jak zastánce tak odpůrce zbraní, ale ten co u sebe bude mít tou dobou kvér bude na tom bude postatně lépe, přičem bude v té situaci uplně jedno zda jej vlastní legálně či ne

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (26.2.2015 15:29) reagovat
přesně tak, hromada lidí začne zaplňovat stránky svého trestního rejstříku hned po 15tých narozeninách, tedy jak říkáš, pokud mezi 15 a 21( případně i více lety) lety nic neuděláš, o něčem to také svědčí. taktéž někdo není schopen ani naučit se na test, oběhat papíry, atd, to je také filtr...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Tuco) (26.2.2015 14:52) reagovat
Mimochodem uvědomte si, že například na zbroják sk. E (nejrozšířenější skupina zbrojáků v ČR) musíte mít 21 let a do tý doby se musíte z pohledu zákona chovat slušně. Není to svým způsobem taky takový dlouhodobý psychologický test?

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Tuco) (26.2.2015 14:39) reagovat
juhos: souhlas. Myslím, že psycholog odhalí vyložený magory s nízkým iq, ale inteligentní psychopati mu můžou uniknout. Kór když sami můžou mít stejný vzdělání jako má ten psycholog a vědí, na co se psycholog zaměří... jenže magoři navíc s nízkým iq mají obvykle stejně nějakej ten škraloup u PČR a zbroják nedostanou ani dnes. "Šílení střelci" často neměli v minulosti se zákonem žádné větší potíže (samozřejmě po bitvě je každej generál a tvrdí že ta pokuta za špatný parkování o něčem svědčí...).

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (26.2.2015 14:30) reagovat
tak můžou se odebrat zbraně i policajtům, vojákům .... akorát jich pak bude nejspíš větší spotřeba :-D

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (26.2.2015 14:13) reagovat
no ale hlavně nebrat jako pravdu, že psychologické vyšetření/test něco řeší, bohužel někdo nato nahlíží jako na elegantní řešení, ale jen tak namátkou "lesní vrah" kalivoda byl u PČR dělal psychotesty, a pak stejně odpráskl dva lidi, které vybral v podstatě náhodně ...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Dežon) (26.2.2015 12:19) reagovat
Já bych spíš zauvažoval o odebrání bouchaček fízlům - docela dost by se ušetřilo, stejně je nepoužívaj, jak se v Brodě ukázalo...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (26.2.2015 11:38) reagovat
kapilára, juhos: sám jsem dement - to mě nenapadlo, omlouvám se ;) .... nemám rád takovou tu přehnanou, pokryteckou korektnost, kdy někdo píše výraz tak, aby vyzněl jako vulgarismus a nedal se s ničím jiným zaměnit, ale záměrně to udělat tak, aby to vypadlo, že ho nenapsal. Nicméně tohle nebude ten případ a já jsem fakt ocas

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Tuco) (26.2.2015 11:31) reagovat
hnusna pica: jn, ale dřív to měli déčkaři za 2,5 roku.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (magor.) (26.2.2015 10:51) reagovat
Včera mi stačila hovadina z tv hovna, že držitel ZP musí pravidelně na psych. vyšetření. Nevím jestli je nějaká změna, ale to jestli pujdeš na psych. vyšetření je pouze na obvoďákovi ke kterému jdeš. Myslím, že psych. vyšetření u odborníka a pak pravidelné přezkoumání po x letech by mělo být povinné pokaždé. Určitě by se snížila šance, že bude nějakej pošuk ozbrojen.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (nechtRP (26.2.2015 10:25) reagovat
Brumlin - Když nosím zbraň na oběd, tak jsem nenormální ? :-O

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (kapiláraRP (26.2.2015 9:47) reagovat
tiva: píše bez háčků a čárek, ve zkratkách. píše tedy z mobilu. ale proč vůbec přemýšlet, že? to "drsoňství" je k pláči.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (26.2.2015 8:56) reagovat
juhos: máš nějaký problém s klávesnicí, nebo jiný objektivní důvod vytečkovat něčí přezdívku? Ta "politická korektnost" je k zblití

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (26.2.2015 8:30) reagovat
Hn.pi. driv musel dckar casteji na lek. Proh. Dnes az po peti letech, ale zp mu trva 10 , jen cca v pulce musi za doktorem...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (hnusna pica) (26.2.2015 7:05) reagovat
Tuco: D je i po novele na 5 let (po 5 letech musi drzitel na lek. prohlidku), ABCE po 10 letech.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Tuco) (25.2.2015 23:30) reagovat
Brumlin: já jsem pro zbraně, ale klidně si pokecám s někým, kdo je proti, ale musí mít trošku přehled a nesmí z něj lízt takový hovadiny, jako produkujou naše mainstreamový média. Dneska jsem se například dozvěděl, že střelec střílel z pistole která umožňuje střelbu dávkou, že zbroják platí 5 let (minulý rok tohle změnila novela)... ať mi nikdo neříká, že autoři těhlech slintů ví něco o zbraních nebo zákonech.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (CenTauriaИRP (25.2.2015 23:24) reagovat
Nějak nevím, proč tu argumentujete zákazem zbraní - to nic nevyřeší. Pokud bude vyšinutý jedinec zabíjet, tak si cestu vždycky najde a konec konců i to auto mu poslouží pro daný účel velmi dobře [odkaz]

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (25.2.2015 23:10) reagovat
Brumlin: a mohu tedy vědět jaké jsou ony okolnosti? A taky kde jsi vyčetl něco o divokých přestřelkách zločineckých gangů? Jinak přeju sladké ničím nerušené snění třeba o utopistickém světě beze zbraní ......

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (25.2.2015 23:06) reagovat
nehodovostí na silnici se tu argumentovat nemůže, protože prej dopravovat se musíme a má to smysl, kdežto zbraně smysl vlastnit nemá, byť když se mrknu do historie, tak vždy na tom ozbrojení lidé byli tak nějak líp

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 23:05) reagovat
TiVa: OK, nechci tu sklouzávat k vulgaritám a ujišťování se o vzájemném kreténismu, jak je zvykem na diskusích, myslel jsem, že se budeme bavit inteligentně. Obětoval bych čas, ale za takových okolností půjdu radši spát, neb musím ráno brzo vstávat, čeká mně obyčejná práce a nikoliv divoké přestřelky se zločineckými gangy s nelegálně drženými zbraněmi, tak s ena to radši vyspím :o) Dobrou noc.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (25.2.2015 23:00) reagovat
A jinak na silnici, kdyz se" urodi", je to za vikend i vic jak tech8, tak no stress, cizi mrtvoly z dopravy taky nechavaj vetsinu lidi v klidu, ne?

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (25.2.2015 22:59) reagovat
Bomby se taky neprodávají běžně v železářství, ale párkrát do roka někdo někoho odpálí. To že něco zakážeš neznamená, že to zmizí nebo se minimalizuje. Na násilnou trestnou činnost se používají především nelegální zbraně - na toto zjištění stačí chvilka googlování. A už vůbec nechápu proč sem motáš nějaký přepádávání a okrádání o tom tu řeč nebyla a není.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (juhos) (25.2.2015 22:57) reagovat
Ted aktualne bude spise snazsi kver sehnat nelegalne(" slava ukrajine "jak se rika) , tim je omezovani legalne drzenych jeste o neco vetsi pitomost...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 22:52) reagovat
Ano, kdyby byly střelné zbraně zakázané, bylo by to mnohem obtížnější a umlátit někoho klackem už není tak snadné. Když tě někdo přepadne s pistolí a ty budeš v bundě hrabat po bouchačce, tak je to rozsudek smrti, neozbrojený člověk má podle mně větší šanci, je lepší být okradený než mrtvý, život není western. Kolikrát se to člověku stane, že se bude bránit se zbraní? Nikoho takového neznám. Další argumenty?

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (25.2.2015 22:41) reagovat
A to si fakt myslíš, že pro toho magora co tam do pár lidí vystřílel zásobník by byla překážkou opatřit si nástroj na vraždění samodomo případně načerno? Apropo zákaz zbraní má ještě jeden aspekt - ti co ji mají nelegálně drženou mají jistotu žádného odporu ;)

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 22:36) reagovat
TiVa: Prima, to by se ti asi líbilo v Afgánistánu, mně ne. Ještě jedna poznámka k předchozímu: Kdyby byl v hospodě člověk s legálně drženou zbraní a odpráskl magora s legálně drženou zbraní, furt by to byl minimálně mínus jeden člověk proti tomu, kdyby zbraně legální nebyly...

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 22:34) reagovat
SEOPeter: Auty a autobusy se lidé užitečně dopravují z místa A na Místo B, to smysl má. Aby civilisti vlastnili zbraně žádný důvod nemá. Sebeobrana dost pokulhává vůči tomu, že zas plno lidí z nedbalosti, lehkomyslnosti a taky ti magoři nakonec jistě postřílí víc lidí než kdyby měli zbraně jen nelegálně kriminální živly.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (25.2.2015 22:34) reagovat
v tom případě to zkrátka chce víc zbraní a nosit je furt u sebe

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 22:31) reagovat
TiVa: To je dost velká spekulace, pochybuji, že normální člověk ssebou nosí zbraň běžně na oběd :o)

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (SEOPeter) (25.2.2015 22:30) reagovat
Jeste vic lidi nez zastrelenim zemre pri autonehode. Takze bych radsi zakazal auta a pro jistotu i autobusy. At vsichni lidi muzou jesdit na kolech v ruzovych helmach. Co kdyby takovy clovek sebral proste kamion a vjel do lidi co cekaji na zastavce na autobus. To by bylo jeste vic mrtvych.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (GrifitRP (25.2.2015 22:25) reagovat
Tak tak, ani zákazem všech ostrých předmětů v celém království se nezabránilo tomu aby se šípková Růženka píchla a usnula na 100 let a jediní kdo zákazem byli biti bylo zbylé obyvatelstvo království.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (TiVaRP (25.2.2015 22:02) reagovat
v tomto případě jde právě lehce argumentovat, že je skutečně prima mít zbraň - vyšinutý jedinec, který se rozhodne zabíjet si zbraň opatří a nemusí to být vždy legálně držená, ale v případě, že by v té restauračce byl jen jeden jediný duchapřítomný člověk mající legálně drženou zbraň, tak toho pomatence mohl docela rychle vypnout.

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 21:53) reagovat
Tuco: No v tomhle případě se bude asi dost těžko argumentovat že je skutečně prima mít zbraň na svou obranu. Když jsem dělal zbroják, tak mně dost vyděsilo, co tam bylo za blbce (někteří i poněkolikáté). Teď už jsem toho názoru, že není rozumného důvodu proč by měli mít civilové zbraně (já už je samozřejmě taky nemám). Ale nijak se za to neperu, je mi to fuk, snad se do nějakého restaurantu s šílencem s legálně drženou zbraní nepřipletu....

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Tuco) (25.2.2015 21:24) reagovat
boss: a taky pro antizbraňový aktivisty, jejichž veškeré znalosti o zbraních, zbraňových zákonech a kriminalitě páchané se zbraněmi pocházejí z jednoho článku na wikipedii :-(

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (boss) (25.2.2015 20:36) reagovat
takovahle udalost je pro noviny dar z nebes

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (mgpRP (25.2.2015 20:11) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (generál KotlárRP (25.2.2015 20:09) reagovat
hyena a sup dělaji užitečnou práci, odklízejí mrtvoly....média spíš čeří a kalí vodu a vaří nastavované polívky

Obrázek 'Hyena' Obrázek 'Hyena' (Brumlin) (25.2.2015 20:07) reagovat
ČT rulez!