ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ByznysDeník  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  MyMuži





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátpět:
   


Odebírat

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (pohlova) (21.4.2015 18:46) reagovat
jaitas: "co je špatnýho na těch "dřevěnejch" sedačkách?" no asi právě to, že "občas z toho někdo sklouzne, když tramvaj zatočí nebo prudce zabrzdí," navíc pak ty lidi ještě zapadají "do zbytku interiéru..." a kdo je má pak vyšťourávat, chuděry uklizečky ve vozovně snad?

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (cern0usekRP (21.4.2015 9:28) reagovat
Hydrant je mravenci hydra?

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Hnidopich) (21.4.2015 2:29) reagovat
Na delce nezalezi, ale na poctu naprav. :-) Si to spocitej... 16t - 4 napravy - 110 osob. 42t - 8 naprav (ale dve a dve spolecne pro dva clanky) 210 / 300 osob.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (jdsulin2) (21.4.2015 1:12) reagovat
co je to za blbost, tramvaj co vazi 16 tun jeden maly vuz nebo 30 - 45 tun nizkopodlazni dlouha svine musi setrit na vaze cestujicich ?

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Hnidopich) (20.4.2015 22:37) reagovat
Davat dve sedacky se musi kvuli omezenemu maximalnimu zatizeni na napravu, protoze v Praze nejsou koleje, ale oraniste.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Hnidopich) (20.4.2015 22:35) reagovat
KLasika je nahodou desna. Operadlo do pul zad, to uz radsi ty nemozny drevaky.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Roumenista) (20.4.2015 22:10) reagovat
-> PaulZy: JJ, dávat dvě sedačky vedle sebe je kravina. Spousta lidí cestuje jen pár zastávek, sedat si nechtějí a takhle se tam jen budou mačkat a hůř vyhýbat.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (PaulZyRP (20.4.2015 21:40) reagovat
Docela dost málo míst na stání.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Danek) (20.4.2015 21:40) reagovat
uz si videl nekdy hydrant v tramvaji? :D :D

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Danek) (20.4.2015 21:38) reagovat
hyndrant :D :D :D... ty si debil :P

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (sftmrbulletRP (20.4.2015 21:20) reagovat
for realseas ?

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Lord AlucardRP (20.4.2015 21:16) reagovat
@Wujc: hydrant vzadu není umýstěn v tramvaji, je na stěně za ní a je vidět skrz zadní okno.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (kapiláraRP (20.4.2015 21:00) reagovat
interiér... boha =). jsou pohodlné, hygienické a oddělují lidi hezky od sebe. žádné mačkání na cizího člověka.

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (asdfdsa) (20.4.2015 20:59) reagovat
tlsty ludia maju smolu :D :D

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (jeitasRP (20.4.2015 20:56) reagovat
co je špatnýho na těch "dřevěnejch" sedačkách? jako jo, občas z toho někdo sklouzne, když tramvaj zatočí nebo prudce zabrzdí, ale aspoň to zapadá do zbytku interiéru... :-) minimálně doufám, že někoho nenapadlo měnit sedačky v těch tramvajích, co jsou momentálně v provozu :-)

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Roumen.) (20.4.2015 20:54) reagovat
jo,komunisti zasrany

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Danek) (20.4.2015 20:50) reagovat
proc by v muzeu byla nova tramvaj se staryma sedadlama? co to je za komninu

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (lJb1upSSBLRP (20.4.2015 20:48) reagovat
A co ten hydrant vzadu? To je spíš z nějakého muzea na prohlídku

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Miramanee) (20.4.2015 20:48) reagovat
Tahle klasika nikdy v 15T nebude. DPP si jen zkousel, kam davat cervene a kam sede. Dostane jine, i kdyz taky plastove (uz ne drevene).

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (kapiláraRP (20.4.2015 20:39) reagovat
yay, oldšalinstájl is back :-)

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (Andyman) (20.4.2015 20:36) reagovat
ale budou silne nekonfortni pro stojici cestujici bo chybi na sedackach madla

Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' Obrázek 'nove fotky z vozovny aneb zpet ke klasice1' (menistarou) (20.4.2015 20:34) reagovat
tahle klasika je náhodou super. kromě jinýho omyvatelná... no ale stejně jsem nejradši, že poslední dobou vůbec šalinou jezdit nemusím...



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...