ČasProŽeny  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  MotorGuru





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátpět:
   


Odebírat

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Janek) (9.5.2016 13:14) reagovat
S tim lihem sem to taky slysel od dedy. Byl na preskoleni v rusku na Mig23 a rusti technici o tom s radosti vypraveli jak se lih kradl, zapsaly se fiktivni lety a aby souhlasila spotreba paliva tak se kerosin nekde proste vylil do zeme. Jo a taky si odvezli kolo z Mig25 co se tam nekde valelo jako suvenyr. Pry je z neho porad pomnik na budejovickym letisti.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (generál KotlárRP (9.5.2016 10:52) reagovat
50 let stará stíhačka. Je to úžasné, jak od počátku století do šedesátých let udělali v tomto oboru obrovský skok. A o deset let později s tim přeletěl poručík Bělenko do Japonska a USmani to ihned beskurychle okopírovali.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (generál KotlárRP (9.5.2016 10:47) reagovat
Ethanol se smíchává s propanolem právě proto, aby nemohl být zneužit k chlastání.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Boo) (9.5.2016 10:34) reagovat
Na let potreboval Mig25 asi pul tuny ethanolu pro odmrazovaci system. V rusku to bylo pochopitelne pak nejpopularnejsi letadlo protoze zakladny meli obrovske zasoby lihu :D

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (EasydeRP (2.11.2015 7:21) reagovat
Ne ze by to byl spatnej pohled, ale dejte si www.airliners.net a heslo Mig 25 a lepsich jich mate tuny.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (PaulZyRP (1.11.2015 21:19) reagovat
Krabice, stejně jako nástupce 8-)

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (memphis) (1.11.2015 17:12) reagovat
(Pe:li:can2) ak narušitel letí v 12-tych tisícoch, kolko trvá normálnemu lietadlu (napr mig-29) pokým nastúpa jeho výšku, respektíve kde bude ten narušitel??? (možno doma v pyžame) preto taká maximálka... a zase načo frajerčiť lietadlo s 3,2M keď tým tolko nelietajú??? :D

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Pe:li:can2) (1.11.2015 15:34) reagovat
(memphis) Jenže reálně nebylo nutný to letadlo honit do takovejch rychlostí. Primárně to byl interceptor, ne průzkumné/špionážní letadlo jako SR-71.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (klevert) (1.11.2015 14:30) reagovat
lišktopýr

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (memphis) (1.11.2015 10:41) reagovat
tak zopár informácii: ak lietadlo dosiahlo 2,8M motor začal točiť hrozne vysoké otáčky, a pri 3,0M bol na odpis, pri 3,2M sa začala rozpadať turbína pri rýchlosti 3,2M bolo celé lietadlo na odpis takže rusi si postavili túto obludu na jeden let... a blackbird mohol lietať donemoti plus iránsko-iracká vojna - F14 proti Mig-25 a hádajte kto z tohto boja vyšiel ako víťaz :-) F-14 nehovorím že to bolo na prd lietadlo, ale v tejto kategórií boli aj lepšie

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (LemonFRRP (31.10.2015 20:22) reagovat
Pichi: Problém je, že Blacbird bol neskutočne drahý, zatiaľ čo toto malo len trochu zvýšené náklady na predletovú údržbu (únava materiálu). Okrem toho tým Sovieti udali tempo v tom, že bombardéry sa už nenesú a prakticky všetky úlohy vykonávajú viacúčelové stíhačky (ak si odmyslíme "neviditeľné" stroje, ale to je iná kapitola).

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (letecRP (31.10.2015 19:39) reagovat
je to ruská ocelová mrcha stavěná na rychlost. Rusové přišli na to že když to lítá 3000 kmh nemusí to být z lehkého titanu jako SR71. Narozdíl od SR71 je to ale pouze rychlý interceptor, primární role - donést rakety k cíli co nejrychleji a vystřelit. Nicméně proti F15 řízeným z AWACSe to prostě nemá radary ani rakety - prakticky si dneska ani nevystřelí...

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Pichi) (31.10.2015 18:10) reagovat
@weghgreahrae: Máš v tom guláš chlapče. MIG-25 byl vyvíjen jako odpověď na North American XB-70 „Valkyrie“, XF-103 „Thunderwarrior“, Lockheed YF-12 a z něj odvozený Lockheed SR-71 „Blackbird“, nebo XF-108 Rapier. Když něco vyvíjíš jako odpověď, tak to obvykle znamená, že jsi pozadu. SR-71 byl zařazen do operačního nasazení v roce 1968 (8.3. Okinawa). MiG-25P byl zařazen do operačního nasazení 1972 :-D Mimochodem akční rádius letounu je 300 km B-) Máš v tom gulášek chlapče.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (LemonFRRP (31.10.2015 17:35) reagovat
Na tú rýchlosť sa dodnes stroje nechytajú, lebo prináša kopu problémov. Ale kopa vecí z toho lietadla je používaná dodnes.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (YRP (31.10.2015 16:05) reagovat
Krasny stroj. Related: [odkaz]

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Pe:li:can2) (31.10.2015 14:14) reagovat
Naopak, nádhera.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (weghgreahrae) (31.10.2015 14:13) reagovat
Doporučuji knihu Poslední let pilota MiG-25. Jinak hezký záběr, ale to letadlo za moc nestálo..... . Jasně...protože jen bylo 10x lepší než všechno, co mohl západ proti tomu postavit...derp. Kdyby to tenkrát ten blbec rusák neukrad a nedovaz k japoncum, měli by amíci ještě dlouho perný chvilky.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Koba) (31.10.2015 14:12) reagovat
Su > MiG

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Lammer&OutsiderRP (31.10.2015 14:08) reagovat
Strašná obluda :D Su-47 krááásnější

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (Pe:li:can2) (31.10.2015 14:00) reagovat
Myslím, že svoji roli plnilo dostatečně.

Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' Obrázek 'Mig 25  28Foxbat 29' (ReakcionářRP (31.10.2015 13:58) reagovat
Doporučuji knihu Poslední let pilota MiG-25. Jinak hezký záběr, ale to letadlo za moc nestálo.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...